Сценарій "У колі дружньої родини"

Про матеріал
навчити учнів читати виразно, інтонаційно вірші, смішинки; розвивати кмітливість, мислення і увагу; виховувати любов, повагу до матерів, дівчат, татусів, дідусів, бажання принести їм радість.
Перегляд файлу

Мета: навчити учнів читати виразно, інтонаційно вірші, смішинки; розвивати кмітливість, мислення і увагу; виховувати любов, повагу до матерів, дівчат, татусів, дідусів, бажання принести їм радість.

   

                                            Хід свята

(Звучить музика)

1 учень

А чому це, а чому це ми такі веселі?

Чом так радісно у нас нині у оселі?

2 учень

Недарма, недарма дружно сміх лунає.

Що у нас? Що у нас? Хто з вас відгадає?

Вихователь.

-Може, ми поїдем в цирк?   Ні.

-Може,  Прийде чарівник?   Ні.

-Може, в когось іменини?   Ні.

-Може, гості будуть нині?   Так!

- Хто ж це?          Наша вся родина!

Учні.

  1. Доброго вам здоров’я, дідусі, бабусі, матусі наші й тата!

Ми раді, що ви так дружно ло нас прийшли на свято!

  1. Свято добрим вийти зможе, якщо кожний допоможе.

Від пісень і жартів, звісно, хай сьогодні стане тісно.

  1. Ми концерт підготували, в нього ми всю душу вклали.

Як сподобається вам, то плескайте завзято нам.

  1. Рідна мамо! Рідний тато! Я вітаю вас із святом.

Ялюблю вас щиро-щиро! Вам бажаю щастя й миру!

Ви мене любіть, рідненькі, бо я ще така маленька.

Хочу бути на вас схожа, як і ви, така ж гожа…

Хай моє хороше слово розквітає веселково!

  1. Де шкарпетки татуся, окуляри дідуся?

Де сестрички рукавички і моя нова спідничка?

Де компютерна дискета, де з програмою газета?

Хто сказав кому, коли, як йому відповіли?

Всі маршрути і адреси, всі сенсації із преси,

Ціни, модні кольори, телефонні номери?

Як робити, як питати, пробачати, їсти, спати,

Торт пекти і прасти плями – знають мами, тільки мами!

  1. Нас голубить рідна ненька

З хмари сонце вирина.

В небі сонечко одненьке

І матуся в нас одна.

7. Як ставали ми на ноги, перший крок наш був до мами.

Радість маєм чи тривогу – серце мами завжди з нами.

Де сини її та дочки – завжди там вона думками.

Пишем в класі ми на дошці наше перше слово «мама».

Нам, маленьким і дорослим, все дають вони з любов’ю:

Ніжне серце, світлий розум, силу нашому здоров’ю.

8. Кажуть, що на світі сонце найясніше,

     Та всміхнеться мама і стає світліше.

     Кажуть, що без сонця не розквітнуть квіти,

     А хіба без мами є щасливі діти?

     Я до неї серцем любо пригорнуся,

      Хай сіяє сонце, як моя матуся!

 

 Пісня «Мама і я»

 

Учні.

1.Мій любий татусь, він найкращий у світі.

І щиро признаюсь, хай знають всі діти,

Що я його дуже люблю.

2. Мій добрий татусь і задачку розв’яже,

    І намалює кумедних звірят.

    Ще й найкращі слова для матусеньки скаже.

3. Мій сильний татусь, він і столяр, і слюсар, і найкращий спортсмен.

    Любить маму, футбол і газети,

    Та найбільше він любить мене.

4. Не дарма вважає вся наша сім’я,

    Що на тата зовні дуже схожий я.

    Підросту ще трішки, усього навчусь

    І таким завзятим стану, як татусь.

5. Добре , що у мене тато є :

    Дужий, працьовитий.

    І поради він дає, як то в світі жити.

    І за руку поведе там де слизько йдеться.

    З ним дитина не впаде і не спотикнеться.

6. Все на світі вміє тато:

    І шпаківню змайструвати,

    Вміє довгий цвях забити,

    Може борщ смачний зробити,

    Вміє рибу він ловити,

    Мамі дарувати квіти,

    Смажить шашлики у лісі

    Та казки читати Златі,

    Запускати в небо зміїв –

     Все на світі татко вміє!

     От якби ще для сестрички

     Він навчивсь плести косички.

 

Пісня «Про родину»

 

Інтерв’ю «Батьківські клопоти»

  • Чи пам’ятаєте ви яка була погода, коли народилася дитина?
  • Яка вага була у вашої дитини при народженні?
  • Хто вибирав ім’я? Чому назвали саме так?
  • Чи дошкуляли діти криком уночі?
  • Коли з’явився перший зуб?
  • Яке перше слово вимовила дитина?
  • У якому віці зробила перші кроки?
  • Який перший віршик вивчила?
  • Розкажіть цікаву пригоду, яка трапилася з вашою дитиною.

 

Вихователь.

Рід складається з поколінь. Це велика мудрість нашого буття. Я бачу серед гостей шановних дідусів. Спасибі вам, що прийшли на зустріч, що життя ваше є зразком для онуків та їх ровесників.

 Учні.

1. Любий, добрий наш дідусю,

Ми твої внучата,

Прибігаємо до тебе щастя побажати.

Хоч твій волос сивиною густо посріблився,

Ти для нас, дітей маленьких, другом залишився.

2. Дідусю мій рідненький,

    Я так тебе люблю.

    Вродливий ти своєю добротою,

    І серцем, що для нас живе.

    Дай бог тобі здоров’я і спокою.

    Сто літ живи і знай – ми любимо тебе!

3. Ти хороший, ти ласкавий,

    Ти привітний, гарний, славний.

    Будь здоровий, не хворій,

    Дідусенько рідний мій.

    Чи мороз, чи віє хуга,

    Я нічого не боюсь.

    Це тому що маю друга.

    Мій найкращий друг – дідусь!

 

Музика ( сопілка )

 

Вихователь.

В гості до нас прийшли найулюбленіші для вас люди – ваші бабусі. Вони невтомні трудівниці, берегині скарбниці мудрості нашого народу, звичаїв, цікаві казкарки. Ось, вслухайтесь,діти, у саме слово «бабуся», «бабусенька». Правда воно ніжне, красиве, лагідне, пестливе, а чому?

 

Учні.

  1. Тому що бабуся прожила на світі  удвічі більше за наших маму і тата.
  2.  Бачила в житті удвічі більше.
  3. І ми удвічі дорожчі для неї, бо ми діти її дітей.
  4. Бо ми – її онучатка, дівчатка чи хлоп’ятка.
  5. Бо ми – її пташенятка, ластів’ятка чи поросятка.

Вихователь.

Бо правду кажуть в народі: «Діти – це діти, а справжні діти  - це онуки.» Любі бабусі, ви завжди цікавитесь успіхами своїх онуків у школі. Хочете щоб вони зростали розумними, добрими, здоровими.

 

Учні.

  1. Простягну я рученьки над сивою голівкою,

Щоб не чула болю, щоб літала бджілкою,

Щоб не знала втоми, щоб легко ходила,

Щоб була здорова, щоб мене любила.

  1. Моя бабуся люба, гарна, мила.

Вона найкраща від усіх людей!

І хоч вона вже трохи посивіла,

Але так щиро любить нас, дітей.

  1. Чую ніжне: «Добрий ранок! Зготувала я сніданок.»

Обійму свою бабусю і тихенько пригорнуся.

Відповім на привітання: «Хай щастить усім ізрання!»

Я бабусю так люблю, що попросить – все зроблю.

4. Ой, бабусенько рідненька, чарівниченько любенька,

Твої руки золоті в невсипущому труді.

Твою працю я ціную, твоє серце добре чую.

І тебе я поважаю, сонечко хай зустрічає!

5. Скільки в бабусеньки з нами турбот.

Варить бабуся нам добрий компот.

Треба і шапки нам теплі зв’язать,

Казку веселу нам розказати.

Скільки в турботах її різних умінь.

Рідна бабусенько, сядь, відпочинь.

Ми тобі пісеньку зараз почнем.

Дружно з бабусею всі ми живем.

 

Пісня «Про бабусю»

 

Вихователь.

Шановні гості! Запрошую вас повернутися в дитинство. Завітайте на урок і активно відповідайте. ( Дзвонить дзвінок)

  • На базарі один купець купив три кози. По чому кожна коза пішла?
  • Троє дітей пішли в сад зривати яблука. По дорозі зустріли двох. Скільки дітей прийшло в сад?
  • Яких каменів нема в морі?
  • Що стоїть посеред землі ?
  • Хто з героїв казки був хлібобулочним виробом ?
  • Який вид енергії використовувала Баба Яга, летаючи у ступі ?
  • В якій казці вирішують проблеми житла?

Вихователь.

Щоденні турботи за дочок, синів.

Легким не буває життя у батьків.

А в кожній родині, як відомо, може бути все: і веселе, і  смішне, і сумне. Тож відпочинемо трішки й подивимось маленькі інтермедії.

1. «Коли мама у відрядженні»

Оскільки мами не було вдома, батько вранці встав, розбудив дочку і повів її в дитсадок. В один привів – не приймають, в другий – не беруть, а дорогою в третій дочка й каже:

-Тату, поки ти водиш мене по садках, я вже в школу запізнилась.

2. «Лікар»

У сім’ї захворів хлопчик. Батьки викликали лікаря. Коли лікар прийшов до хворого, побачив, що його молодша сестричка бігає босоніж.

- Красуне! Одягнись скоріше, бо захворієш!

Дівчинка так і не вдягнулась. Тоді зауваження їй зробила мама:

  • Доню! Ти чула що сказав лікар?
  • - Так, він сказав, що я красуня!!!

3.«Качка»

Запитав мене моряк, чи боюсь я качки?

Я на дядька моряка гордо так дивлюся:

-Та я, навіть, гусака зовсім не боюся!

4. «Я і ти»

- Хто до столу хоче сісти?

- Я!

- Хто варення хоче їсти?

- Я!

- А хто посуд мити буде?

- Ну, вже ти відказуй, Людо, а то я та й я!

5. «Новий закон»

Коли б начальником я став хоч на одну годину,

То я б одразу наказав закон ввести єдиний:

У дні святкові й вихідні батьків не допускати без нас

У парк, на стадіон, до цирку, й до театру.

Ще й всюди входи спорядив словами охоронними

«Вхід без дітей для всіх батьків суворо заборонено!»

 

Танець «Весняна полечка»

 

Учні.

  1. Як мені вас не любити, рідні батьку й нене.

Змалку мене доглядали й дбаєте про мене.

Батько розуму навчає, мати приголубить.

Ніхто мене так на світі, як вона не любить.

  1. Дай же, боже, щоб я виріс, в школі гарно вчився,

Щоб я батькові і неньці добром відплатився!

Побажаєм вам сто років жити без горя, сліз і без журби!

Хай вам буде щастя і здоров’я на многії літа, назавжди!

 

Вихователь.

Дозвольте закінчити нашу теплу зустріч щирим зиченням добра вашим родинам. Хай будуть ваші серця люблячими, душі – зрячими. Хай у ваших сім’ях назавжди поселяться любов, повага, достаток, а місточок доброти й любові між вами та дітьми ніколи не зруйнується.

Щастя, добра, взаєморозуміння, злагоди вам і вашим сім’ям!

 

Пісня «Щастя вам»

 

docx
Додав(-ла)
Зозуля Наталія
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку