|
середньої освіти / І. Я. Щупак, О. В. Бурлака, І. О. Піскарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 176 с. : іл. |
|
|
|
№ |
Да |
та |
Да |
та |
Тема уроку |
Прим. |
№§ |
|
|
|
|
|
|
Запрошуємо до історичної мандрівкиу середні віки |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу |
|
§ 1 |
|
2 |
|
|
|
|
Середньовіччя як епоха розвитку людства |
|
§ 2 |
|
|
|
|
|
|
Тема 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Велике переселення народів та утворення «варварських королівств» |
|
§ 3 |
|
4 |
|
|
|
|
Карл Великий. Імперія франків |
|
§ 4 |
|
5 |
|
|
|
|
Візантійська імперія |
|
§ 5 |
|
6 |
|
|
|
|
Виникнення ісламу та Арабський халіфат. |
|
§ 6 |
|
7 |
|
|
|
|
Практична робота. Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію. |
|
§ 7 |
|
8 |
|
|
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ. |
|
§ 8 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація |
|
§ 9 |
|
10 |
|
|
|
|
Середньовічне суспільство та християнська церква. |
|
§ 10 |
|
11 |
|
|
|
|
Практична робота. Замок. Рицарські традиції. Життя селян. |
|
§ 11 |
|
12 |
|
|
|
|
Середньовічне місто. Ремесло і цехи. |
|
§ 12 |
|
13 |
|
|
|
|
Торгівля і гільдії. Міська культура й повсякденне життя. |
|
§ 13 |
|
14 |
|
|
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
§ 14 |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в Х–XV ст. |
|
|
|
15 |
|
|
|
|
Скандинавія в добу Середньовіччя. Походи вікінгів та їхні завоювання. |
|
§ 15 |
|
16 |
|
|
|
|
Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени. |
|
§ 16 |
|
17 |
|
|
|
|
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. Франція в XI–XV ст. . |
|
§ 17 |
|
18 |
|
|
|
|
Англія в ХІ–ХV ст. Велика хартія вольностей. |
|
§ 18 |
|
19 |
|
|
|
|
Практична робота. Священна Римська імперія. |
|
§ 19 |
|
20 |
|
|
|
|
Італійські торговельні республіки. Реконкіста й утворення королівства Іспанія . |
|
§ 20 |
|
21 |
|
|
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
§ 21 |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. матеріальний і духовний світєвропейського середньовіччя |
|
|
|
22 |
|
|
|
|
Християнська церква в XI–XV ст. Єретики і боротьба з ними |
|
§ 22 |
|
23 |
|
|
|
|
Практична робота. Середньовічні школи й університети. Життя середньовічного студента. |
|
§ 13 |
|
24 |
|
|
|
|
Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування. |
|
§ 24 |
|
25 |
|
|
|
|
Раннє Відродження і гуманізм |
|
§ 25 |
|
26 |
|
|
|
|
Архітектура і мистецтво доби Середньовіччя. |
|
§ 26 |
|
27 |
|
|
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
§ 27 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ І СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х–ХV ст. |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
Практична робота. Польське королівство. Велике князівство Литовське |
|
§ 28 |
|
29 |
|
|
|
|
Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни. |
|
§ 29 |
|
30 |
|
|
|
|
Русь. Монгольська навала. Золота Орда |
|
§ 30 |
|
31 |
|
|
|
|
Московська держава. Іван ІІІ. |
|
§ 31 |
|
32 |
|
|
|
|
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ |
|
§ 32 |
|
|
|
|
|
|
Тема 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД |
|
|
|
33 |
|
|
|
|
Середньовічне суспільство Індії. |
|
§ 33 |
|
34 |
|
|
|
|
Китай і Японія в добу Середньовіччя |
|
§ 34 |
|
35 |
|
|
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ до розділів 5–6 «Країни Центральної і Східної Європи в X–XV ст.», «Середньовічний Схід». Середні віки в історії людства |
|
§ 35 |
1