Календарне планування Корекція мовлення для дітей з порушенням опрно-рухового апарату 2 клас

Про матеріал
Календарне планування на І та ІІ семестр. Розроблене відповідно до чинного законодавства. Розраховано на 2 години занять в тиждень
Перегляд файлу

 

№ з/п

 

Зміст корекційно-розвиткової роботи

К.-сть год.

 

Дата

 

Примітка

1.

Обстеження будови артикуляційного апарату(губи, піднебіння, щелепи, зуби, язик). Обстеження мовної моторики, фонематичної сторони мовлення(виділення звуків у словах, розрізнення близьких фонем, повторення складових рядів, порівняння слів за звуковим складом). Обстеження лексичного запасу та рівня розуміння граматичних конструкцій та зв’язного мовлення. Визначення рівня слухового сприймання, уваги, пам∙яті , контролю. Встановлення психоемоційного контакту.

1

04.09

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ШКОЛА

 

 

 

2.

Розвиток розуміння мовлення.  Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу.

1

07.09

 

3-4.

Уточнення й розвиток граматичного оформлення мовлення шляхом оволодіння словосполученнями, зв'язком слів у реченні, модулями різних синтаксичних конструкцій.

2

11.09

14.09

 

5-6.

Удосконалення граматичних навичок: диференціація предметно-синтаксичного значення граматичних морфем, формування навички практичного відокремлення, спрямованості уваги на граматичне оформлення мовлення.

2

18.09

21.09

 

7.

Поєднання слів у словосполучення і речення і відповідно до синтаксичних значень слів у складі речення (словосполучення) і формування синтаксичних стереотипів.

1

25.09

 

8.

Розвиток вміння активно користуватися різними засобами словотворення.

1

28.09

 

9-10.

Розрізнення голосних і приголосних звуків на слух. Диференціація звуків.

 

2

02.10

05.10

 

11-12.

Розвиток фонематичного аналізу, синтезу та фонематичних уявлень (виокремлювати голосні на початку і вкінці слова, послідовно називати ряд голосних; робити аналіз і синтез прямих і обернених складів; виокремлювати приголосний на початку і вкінці слова; робити звукоскладовий аналіз слів; визначати наголошений склад)

2

09.10

12.10

 

13.

Формування навичок складання звукових схем слів та добору слів до їхніх звукових схем. Виховання уважності до зміни граматичних форм слів та до багатозначності слів.

1

16.10

 

14.

Навчання утворювати слова із зменшено-пестливим значенням та шляхом приєднання префіксів і суфіксів. Вміння добирати споріднені слова.

1

19.10

 

15.

Розвиток уваги до зміни граматичних форм слів залежно від роду, числа, відмінка, часу дії.

1

23.10

 

16.

Навчання узгоджувати прикметники і дієслова з іменниками; звертання уваги на родову належність предметів. Практичне засвоєння деяких форм словотворення та словозміни. Виховання вміння узгоджувати числівники з іменниками в роді, числі, відмінку.

1

26.10

 

17-18.

Навчання складати прості поширені речення з прямим додатком, із прийменниками, виокремлювати слова з речень за допомогою питань. Порядок слів та зміни форм слів у простому поширеному реченні: складання речень із прийменниками та без прийменників; поширення речень за допомогою запитань; складання речень із заданими словосполученнями.

2

06.11

09.11

 

19.

Розвиток різних форм зв'язного мовлення (монологічного і діалогічного).

1

13.11

 

20-21.

Розвиток навичок побудови зв'язної розповіді. Встановлення зв'язності і послідовності мовлення. Відбір мовленнєвих засобів для побудови розповіді

2

16.11

20.11

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ОСІНЬ

 

 

 

22.

Розрізнення голосних і приголосних звуків на слух. Диференціація звуків (повторення). Збагачення і активізація активного і пасивного словника з лексичної теми.

1

23.11

 

23.

Зосередження уваги на реченні з однорідними членами. Ознайомлення із складнопідрядними реченнями з використанням сполучників щоб, тому що, якщо та ін.

1

27.11

 

24.

Формування розуміння зверненого мовлення. Удосконалення розмовного мовлення: вміння вести нескладний діалог, поставити запитання, правильно та швидко підібрати для відповіді потрібне слово.

1

30.11

 

25-26.

Формування вміння робити повідомлення про доручене завдання, ставити одне одному запитання. Навчання елементарних прийомів опису, уміння об'єднувати окремі вислови у зв'язні повідомлення (оповідання за малюнком, за серією малюнків, за планом)

2

04.12

07.12

 

27.

Навчання складати оповідання з описом предметів, іграшок і дій з ними.

1

11.12

 

28.

Розвиток уміння переказувати прочитаний текст, інтонаційно розрізняти частини будь-якого оповідання.

1

14.12

 

29.

Стимулювання бажання учня вступити у комунікативні взаємовідносини. Навчання вміння слухати, розуміти мовлення співрозмовника, відповідати відповідно змісту бесіди, дотримуючись при цьому відповідного тону мовлення, супроводжувати спілкування загальноприйнятими жестами, відповідною мімікою, інтонацією, вживати різні формули ввічливих слів і обирати одну з них в залежності від ситуацій.

1

18.12

 

30.

Формування уміння користуватися різними засобами комунікації (як вербальної, так і невербальної) з метою спілкування, розвивати навички взаємодії. Навчання дітей усвідомлено передавати свої почуття, наміри за допомогою жестів, символів, піктограм: розташовувати матеріал в належній послідовності, дотримуватися її, відтворювати необхідні дії, за необхідності змінювати послідовність.

1

21.12

 

31.

Володіння діалогічним та монологічним мовленням, емоційно-експресивними засобами.

1

28.12

 

32.

Формування комунікативних навичок з одночасним розвитком інтересу дітей до самостійної творчої мовленнєвої діяльності. Зв’язна розповідь про пережиті життєві ситуації. Розвиток основних комунікативних ознак мовлення: правильність, чистота, логічність, точність, виразність, образність, доступність, дієвість, доцільність.

1

15.01

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: СІМ'Я

 

 

 

33.

Накопичення нових слів. Розвиток словника: формування, уточнення, диференціація лексичного значення слова (антонімічних, синонімічних, переносних, твірних, похідних).

1

18.01

 

34.

Розвиток фонематичного аналізу, синтезу та фонематичних уявлень (виокремлювати голосні на початку і вкінці слова, послідовно називати ряд голосних; робити аналіз і синтез прямих і обернених складів; виокремлювати приголосний на початку і вкінці слова; робити звукоскладовий аналіз слів; визначати наголошений склад)(повторення)

1

22.01

 

35.

Навчання складати прості поширені речення з прямим додатком, із прийменниками, виокремлювати слова з речень за допомогою питань (повторення). Формування навички правильно, відповідно до прийнятих норм поведінки (мовленнєвого і немовленнєвого етикету), вітатися, прощатися, звертатися з проханням, правильно поводитися під час бесіди

1

25.01

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ОВОЧІ

 

 

 

37.

Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу шляхом: накопичення нових слів; розвитку словника: формування, уточнення, диференціація лексичного значення слова (антонімічних, синонімічних, переносних, твірних, похідних);  формування узагальнюючої функції слова (її різних рівнів).

1

29.01

 

38.

Формування навичок складання звукових схем слів та добору слів до їхніх звукових схем (повторення)

1

01.02

 

39.

Формування вміння комунікативних поведінки і навичок.

1

05.02

 

40.

Розширення та активізація словникового запасу учнів, сприяння у використанні різноманітних граматичних засобів мови при побудові власних висловлювань.

1

08.02

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ФРУКТИ, ЯГОДИ

 

 

 

41.

Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу шляхом: накопичення нових слів;  розвитку словника.

1

12.02

 

42.

Активізація комунікативно мотивованого і стилістично виправданого вживання слів, словосполучень та речень у мовленні з метою надання йому відповідних комунікативних рис. Формування вміння враховувати інтереси інших.

1

15.02

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ІГРАШКИ

 

 

 

43.

Розвиток розуміння мовлення. Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу

1

19.02

 

44.

Диференціація предметносинтаксичного значення граматичних морфем, формування навички практичного відокремлення, спрямованості уваги на граматичне оформлення мовлення

1

22.02

 

45.

Розрізнення голосних і приголосних звуків на слух. Диференціація приголосних звуків

1

26.02

 

46.

Розвиток уміння оцінювати ситуацію на малюнках, прогнозування змісту бесіди, згадування та використання мовного матеріалу з попередніх занять; ведення розмови, розвиток уяви на основі сприйнятого мовного матеріалу та малюнків, розвиток ініціативності у спілкуванні

1

01.03

 

47.

Виконання творчих завдань

1

05.03

 

48.

Формування умінь слухати і розуміти усне мовлення: швидко й правильно сприймати усне мовлення, зосереджувати увагу на прослуховуванні; помічати слова, які є важливими для розуміння змісту висловлювання; усвідомлювати значення темпу, сили голосу, тону для розуміння змісту висловлювання

1

12.03

 

49.

Формування умінь переказувати готові тексти (прослухані, прочитані твори, переглянуті діафільми, випадки з власного життя) і на їх основі будувати аналогічні висловлювання з використанням різноманітних опор (малюнки, ілюстрації, план, ключові речення і т.д.)

1

15.03

 

50

Планування висловлювання. Формування уміння користуватися мовними засобами відповідно орфоепічних, лексичних, граматичних норм української літературної мови

1

19.03

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ВБРАННЯ

 

 

 

51.

Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу

1

22.03

 

52.

розширення можливостей учнів встановлювати контакти, виражати свої почуття, домагатися виконання своїх бажань, використовувати відпрацьовану лексику

1

02.04

 

53.

Будування висловлювання в заданій композиційній формі. Послідовність, логічність у повідомленні.  Мовленнєве наслідування. Будова синтаксичних конструкцій і зв’язного висловлювання

1

05.04

 

54.

Повідомлення, діалог, опис за аналогією або за даною лексичною темою

1

09.04

 

55.

Вправляння у спілкуванні в різних ситуаціях на матеріалі різної мовленнєвої складності

1

12.04

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: МЕБЛІ, ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ

 

 

 

56.

Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу

1

16.04

 

57.

Уміння дотримуватись культури спілкування, вживати слова ввічливості під час спілкування, брати участь в діалозі

1

19.04

 

58.

Уміння активно реагувати на пропозицію взаємодії.Формування умінь складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації й мети спілкування, використання реплік для стимулювання, підтримання діалогу

1

23.04

 

59.

Формування умінь дібрати відповідно до ситуації спілкування стиль мовлення. формування умінь демонструвати певний рівень вправності у процесі діалогу

1

26.04

 

60.

Формування умінь використання в діалозі різних за метою висловлювання речень. Формування умінь дотримуватися теми спілкування, додержуватися правил спілкування (не перебивати співрозмовника, заохочувати його висловити свою власну думку, зацікавлено й доброзичливо вислуховувати співрозмовника). Формування умінь висловити незгоду з позицією іншого так, щоб не образити його

1

30.04

 

61.

Формування уміння будувати висловлювання певного обсягу, добираючи і впорядковуючи необхідний для реалізації задуму матеріал

1

03.05

 

62-63.

Формування умінь розкривати тему висловлювання, виразно відображати основну думку висловлювання. Формування умінь логічно використовувати мовлннєвий матеріал, послідовно використовувати мовні засоби відповідно до комунікативного завдання

2

07.05

10.05

 

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА: ПОСУД

 

 

 

64.

Уточнення та збагачення словникового складу з теми

1

14.05

 

65-66.

Розвиток навички взаємодії. Стимулювання бажання дитини вступити у комунікативні взаємовідносини. Уточнення, закріплення, автоматизація умінь користуватися різними засобами комунікації (як вербальної, так і невербальної) з метою спілкування

2

17.05

21.05

 

67-68.

Формування умінь дібрати відповідно до ситуації спілкування стиль мовлення;. Формування умінь висловити особисту позицію щодо теми, яка обговорюється

2

24.05

28.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савченко Олеся
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Потапович Яна
Пов’язані теми
Логопедія, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
6950
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку