Інтегроване заняття з розвитку мовлення , природознавства та ліплення у 2 класі «В гості до їжачка».

Про матеріал
Цей урок допомагає закріпити знання про пору року, осінні явища, диких тварин; встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; вчить відгадувати загадки за описом зовнішніх ознак; формувати граматичну будову мовлення, будувати речення, утворювати прикметники від іменників та узгоджувати їх у множині; розвивати звукову культуру мовлення, фонематичний слух, дрібну та загальну моторику пальців рук; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Маріупольська спеціальна загальноосвітня
школа – інтернат № 37 Донецької обласної ради

 

 

 

 

 

Конспект

 інтегрованого заняття з розвитку мовлення , природознавства та ліплення у 2 класі

 «В гості  до їжачка».

 

Похожее изображение

 

                                                                                             Вчитель - логопед Юрченко О.О.

 

Тема:  В гості  до їжачка.

( Інтегроване заняття з розвитку мовлення , природознавства, ліплення).

Дата_________________________

Клас_________________________

Мета: закріпити знання про пору року, осінні явища, диких тварин;  вчити встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; вчити відгадувати загадки за описом зовнішніх ознак; формувати граматичну будову мовлення, вчити будувати речення, утворювати прикметники від іменників та узгоджувати їх у множині; розвивати звукову культуру мовлення, фонематичний слух, дрібну та загальну моторику пальців рук; виховувати любов до природи.

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

 1.Пролунав дзвінок.

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 2  класі

Діти просто молодці.

2.Ігровий момент. «Лист від їжачка»

3. Подорож.

Діти очі закривайте тихо до 5 рахуйте.

 1,2,3,4,5 - нумо в мандри вирушати.

 Ти зі мною, я - з тобою.

 І не будем сумувати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Дидактична гра « Що ми бачимо, чуємо у лісі».
  2. Логопедична вправа « Хто, як розмовляє»

Вітер шелестить листочками   ш-ш-ш

Вітер задуває до їжачка у домівку с-с-с

Вітер гойдає гілки дерев ш-ш-ш

Дощик дерева поливає с-с-с

 

  1. Вправа на дихання « Гарячий чай».
  2. Загадка.

В жовте лист пофарбувала, 
Урожай з полів зібрала. 
Золотила вербам коси 
Чарівна цариця — … 
(Осінь)

  1. Мовна гра « Виклади слово». (з розрізної абетки діти викладають слово осінь).

Зробити звуковий аналіз слова «осінь».

- Скільки звуків у слові «осінь»?

4 звука: О,С,І,Н,Ь.

- Скільки голосних звуківу слові «осінь»?

2 голосні: О,І

- Скільки приголосних звуків?

  1. приголосні: С,Н.

6. Народознавство. Прочитати та вивчити прислів’я. «Осінь їде, а за собою дощ веде».

7.   Фізкультхвилинка.

 Їжачок встає раненько. (руки вгору, підтягування).

 Миє шийку він гарненько. (імітація миття шиї).

 Вранці підмітає хатку. (імітація підмітання полу віником).

 І виходе на зарядку. (марширувати)

Один, два, три, чотири, п’ять (нахіли тулуба).

 Хоче сильним швидко стать. (показують м’язи на руках).

8.   Су-джок-терапія «Казка про Їжачка»

У казковому лісі в маленькому затишному будиночку жив маленький Їжачок. (Показати кульку у відкритій долоні)

Їжак був маленький і тому всього боявся. Він то визирав зі свого будиночка, то ховався. (Кілька разів стиснути й розтиснути долоню з кулькою Су-джок)

Одного раннього осіннього ранку захотів Їжачок погуляти. Він вийшов зі свого будиночка й побіг по доріжці своїми маленькими ніжками. Доріжка була вузенька, звивиста. (Катати кульку по долоні вперед-назад.) Довго біг Їжачок. І раптом опинився біля великої та глибокої річки. А через річку був перекинутий тонкий місток. (Колові рухи кулькою по долоні ).Акуратно ступив він своїми маленькими ніжками на вузький місток — зробив крок, потім другий, третій, четвертий, п’ятий — і перебрався на інший берег!(Прокатати кульку по кожному пальцю, починаючи з великого.)

А там галявина — велика, кругла, красива! (Колові рухи кулькою по долоні.) На галявині видимо-невидимо грибів. Красиво, як у казці! (Прокатати кульку по кожному пальцю, починаючи з великого.)

Їжачку дуже сподобалася галявина. Він її обійшов, ступив на місток — один крок, другий, третій, четвертий, п’ятий — і він на іншому березі!(Прокатати кульку по кожному пальцю, починаючи з великого.)

Швидко побіг Їжак: спочатку по звивистій доріжці, потім — по прямій. Дістався свого будиночка! (Катати кульку по долоні вперед-назад.)

А коли настав вечір, зачинив Їжачок свій будиночок, ліг у ліжечко й заснув солодким сном! (Затиснути кульку в долоньці.)

9.   Логічна гра « Що збирає їжачок у лісі». (розфарбуй грибочок).

10.  Гра- шнурівка « Допоможи їжачку зібрати гриби».

11. Робота у зошитах.

12. Ліплення. «Їжачок».

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Чи сподобалась вам подорож?
  • До кого ми ходили в гості?
  • Що ви запам’ятали більше?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку