Заняття для 2 класу ІПК (інтенсивної педагогічної корекції) на тему: "Диференціація звуків И-І".

Про матеріал

Тема: Диференціація звуків [и-і]. Пригоди з Колобком.

Мета:

Навчальна: вчити дітей розрізняти звуки [и-і] в усному і писемному мовленні, формувати навички звуко-буквеного аналізу слів;

Корекційна: вдосконалювати зв'язне мовлення за допомогою казки «Колобок», збагачувати словниковий запас, використовувати інтерактивні методи навчання під час корекційної роботи;

Виховна: підтримувати позитивний настрій дітей та бажання вчитися.

Обладнання: сигнальні карточки для кожного учня, зошити для логопедичних занять, логопедичні дзеркала, таблиця «Правила складання синквейну», словникові слова.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Тема: Диференціація звуків [и-і]. Пригоди з Колобком.

Мета:

Навчальна: вчити дітей розрізняти звуки [и-і] в усному і писемному мовленні, формувати навички звуко-буквеного аналізу слів;

Корекційна: вдосконалювати зв’язне мовлення за допомогою казки «Колобок», збагачувати словниковий запас, використовувати інтерактивні методи навчання під час корекційної роботи;

Виховна: підтримувати позитивний настрій дітей та бажання вчитися.

Обладнання: сигнальні карточки для кожного учня, зошити для логопедичних занять, логопедичні дзеркала, таблиця «Правила складання синквейну», словникові слова.

Хід заняття

І. Вступна частина.

1. Організація дітей.

2. Мотивація. (Ми сьогодні навчимося розрізняти звуки [и-і], відправимось у казкову подорож, відчуємо себе на декілька хвилин справжніми поетами)

Словникова робота: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ звуків –це розрізнення звуків, схожих за якимись ознаками.

3. Нервово-психологічна підготовка.

Щоб вам отримати заряд бадьорості, я підготувала для вас веселі вірші. Ви повинні бути дуже уважними і відповідати «так» або «ні». Готові? (Так!) (Гра на уважність)

Швидко дайте відповідь мені

Словом«так» або словом «ні».

Тільки ви не поспішайте,

На гачок не попадайте!

 

В школі є уроки праці? (Так)

Борщ - корисна їжа? (Так)

Після вечері обід? (Ні)

Є колеса у ракет? (Ні)

Потрібне ввечері нам світло? (Так)

Їсть бензин велосипед? (Ні)

Ви завжди веселі? (Так! )

ІІ. Основна частина.

  1.                   Відкриття чарівної скрині. (логопедичні дзеркала для артикуляційних вправ, квітки, білети)

Ми з вами вирушаємо у подорож-пригоду. Але для того, щоб вирушити нам,  треба кожному мати проїзні квитки. І ви їх отримаєте, якщо правильно виконаєте всі запропоновані вправи.

Вправи на дихання. (нюхаємо аромат квітки. Вдих – носом, видих – ротом).  Артикуляційні вправи («Годинник», «Голочка», «Посмішка-трубочка»).

Я із задоволенням даю вам квитки і відправляємось у  подорож з Колобком.(слайд)

  1.                   Станція «Сигнальна» (слайд)

Допоможіть Колобку з'єднати слова з картинкою за допомогою сигнальних карточок.

Будьте уважні!

Логопед зачитує слова, а діти підіймають сигнальну карточку з картинкою, яка відображає дане слово.

Слова: лис, ліс, дім, дим, тин, тінь.

  1.                   Станція «Збиральна». (слайд)

Допоможіть Колобкові зібрати розсипані слова та запишіть їх у зошити, адже Колобку одному дуже важко!


И,Л,О,М – мило;

О, Л, І, Т – літо;

О, И, Л, Х – лихо;

А, Н, І, П – піна;

Р, В, І, А – віра;

І, Н, В, К, И – вінки.


  1.                   Станція «Звуко-буквена» (слайд)

Напиши до картинки звукову схему.

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=402288815-44-72&n=21http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=183311252-23-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=437055172-14-72&n=21http://im7-tub-ua.yandex.net/i?id=141187127-49-72&n=21

   -о-о   -=о-    --о-     -о-о-

  1.                   Станція «Музична» (слайд)

Лисичка дуже полюбляє пісні та музику. Тож давайте покажемо їй, як ми можемо виконувати вправи під музику. (Фізхвилинка)


У небі сонце сяє і дощик накрапає,

Тому веселка з неба всміхається до тебе.

Пташина пролітає і вітер повіває.

Заглянь-но під листочок – там підроста грибочок

Ліворуч повернися, праворуч подивися

Тому, хто біля тебе ти весело всміхнися.

Прикладіть долоньки до свого серденька.

І передайте тепло своєму товаришеві


  1.                   Складання синквейнів.

Діти, останнім завданням для вас буде складання синквейну. Теми для синквейну: вовк, лисичка, Колобок, зайчик.

Я нагадаю вам, що синквейн складається в такому порядку.

1 рядок – одне слово – назва вірша. (Хто? Що?)

2 рядок – два слова-ознаки. (Який? Яка? Яке?)

3 рядок – три слова-дії (Що робить? Що зробить? Що буде робити?)

 4 рядок – чотири слова. Речення.

5 рядок – одне слово. Асоціація з темою вірша або головним героєм вірша. (Хто? Що?)

Словникова робота: АСОЦІАЦІЯ – це уявлення, яке виникає при згадуванні якогось предмету, слова чи дії.

ІІІ. Заключна частина.

  1.                   Діти зачитують свої власні вірші.
  2.                   Підсумкові запитання. (Що сподобалось найбільше? Що тобі запам’яталось? Над якими звуками ми працювали? З якими героями зустрічались?Які словникові слова ви вивчили?)
  3.                   Оцінка роботи і активності учнів.
  4.                   Зняття нервового напруження.

Кожне слово, кожен погляд

Мають значення.

Поверніться один до одного,

Посміхніться один одному

І скажіть гостям:

-«До побачення!»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Диференціація звуків [и-і]КІТКИТВчитель-логопед Дідух О. К. КЗ «Молочанська СЗОШ-і» ЗОР

Номер слайду 2

Пригоди з Колобком

Номер слайду 3

Відправляємось у подорож

Номер слайду 4

Станція «Сигнальна»Вітаю вас, любі друзі!Допоможіть з'єднати слова з картинкою за допомогою сигнальних карточок. Будьте уважні!

Номер слайду 5

ЛИСДІМТИНЛІСДИМТІНЬ

Номер слайду 6

Молодці!

Номер слайду 7

Станція «Збиральна»Допоможи зібрати розсипані слова, адже мені одному дуже важко!Я чекаю на твою допомогу!!!Дякую!Твій Колобок.

Номер слайду 8

Збери розсипані слова та запиши їх у зошит. И,Л,О,МО, Л, І, ТО, И, Л, ХА, Н, І, ПР, В, І, А І, Н, В, К, И

Номер слайду 9

Молодці!

Номер слайду 10

Станція «Звуко-буквена»Друзі!Допоможіть справитися із завдання Михайлича, інакше він мене не відпустить!Я дуже сподіваюсь на вашу допомогу. Ваш Колобок

Номер слайду 11

Напиши до картинки звукову схему-о-о--=о--о-о--о-

Номер слайду 12

Молодці!

Номер слайду 13

Станція “Музична”Доброго дня, тобі Лисичко!Радий тебе бачити. Знаю, що ти дуже любиш пісні, тому хочу запропонувати тобі порозважатися разом з моїми друзями. Ну що?... Залюбки подивлюсь та послухаю. Люблю музику та пісеньки!!!!!

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Мені з вами, мої друзі, було дуже цікаво та весело. Дякую за допомогу. Мій потяг мчиться далеко – назад у казку. Хотілося б тільки послухати, як ви самостійно складете незвичайні вірші про мене та моїх героїв. До нових зустрічей!!!

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Артеменко Руслана Дмитрівна
    Дякую за чудову розробку. Буду використовувати на своїх заняттях. Можливо, Вам стануть у пригоді мої матеріали з теми.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Логопедія, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
8 січня 2018
Переглядів
3424
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку