Календарне планування "Корекція розвитку" 5 клас

Про матеріал
Календарне планування з корекції розвитку для учнів 5 класу з особливими освітніми потребами (порушення опорно-рухового апарату). Розроблено за корекційною програмою Міністерства освіти і науки України та розраховано на навантажння 2 год/тиждень (70 год/рік)
Перегляд файлу

№ з/п

№ уроку за планом

№ уроку за фактом

Тема уроку

Дата за планом

Дата по факту

примітки

 

 

 

Тема № 1» Організація навчальної діяльності»(7 год.)

 

 

 

1-2

 

 

Вправи на розвиток здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції;  Діагностування. Інструктаж БЖД

 

 

 

4-5-6

 

 

Розвиток уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший

 

 

 

7-8-9

 

 

Тренінги з організації робочого місця.

 

 

 

10-11-12

 

 

Створення пам’яток-алгоритмів для покращення  навчальної діяльнсті («Як готувати домашнє завдання?», «Як розв’язувати задачу?», -

 

 

 

 

 

 

Тема № 2 «Робота з джерелами інформації»(8год)

 

 

 

13-14-15

 

 

Вправи на вдосконалення техніки читання.

 

 

 

16-17-18

 

 

Самостійна робота із навчальною книгою.

 

 

 

19-20-21

 

 

Перегляд  та обговорення навчальних  телепередач.

 

 

 

22-23-24

 

 

Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей.

 

 

 

 

 

 

Тема№3  «Розвиток зв’язного мовлення(21год)

 

 

 

25-26-27

 

 

Вправи на збагачення словникового запасу учнів.

 

 

 

 

28-29-30

 

 

Читання та обговорення художніх творів. Робота з деформованим текстом.

 

 

 

31-32-33

 

 

Складання тексту за серією малюнків.

 

 

 

 

3-35-36

 

 

Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами.

 

 

 

37-38-39

 

 

Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами.

 

 

 

40-41-42

 

 

Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему).

 

 

 

 

43-44-45

 

 

Переказ змісту прочитаного або прослуханого тексту.

 

 

 

 

 

 

Тема №4 «Розвиток когнітивних процесів»(13год)

 

 

 

 

46-47-48

 

 

Вправи на розвиток різних видів  пам’яті.

 

 

 

49-50

 

 

Корекція і вдосконалення прийомів  мислення.

 

 

 

51-52-53

 

 

Корекція і вдосконалення прийомів  мислення.

 

 

 

54-55-56

 

 

 Формування умінь міркувати і доводити свою думку.

 

 

 

 

57-58

 

 

Вправи на розвиток уваги.

 

 

 

 

 

 

Тума №5» Розвиток емоційно-вольової сфери»(10год)

 

 

 

59-60-61

 

 

Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.).

 

 

 

62-63-64

 

 

Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого.

 

 

 

65-66

 

 

Вправи на зняття тривожності, агресивності

 

 

 

67-68

 

 

Вправи на зняття  психоемоційного напруження.

 

 

 

 

 

 

Тема № 6» Розвиток  контрольно-оцінювальних вмінь»(2год)

 

 

 

69

 

 

Вправи на розвиток техніки порівняння

 

 

 

70

 

 

Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манохина Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0