№ з/п |
№ уроку за планом |
№ уроку за фактом |
Тема уроку |
Дата за планом |
Дата по факту |
примітки |
|
|
|
Тема № 1» Організація навчальної діяльності»(7 год.) |
|
|
|
1-2 |
|
|
Вправи на розвиток здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції; Діагностування. Інструктаж БЖД |
|
|
|
4-5-6 |
|
|
Розвиток уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший |
|
|
|
7-8-9 |
|
|
Тренінги з організації робочого місця. |
|
|
|
10-11-12 |
|
|
Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльнсті («Як готувати домашнє завдання?», «Як розв’язувати задачу?», - |
|
|
|
|
|
|
Тема № 2 «Робота з джерелами інформації»(8год) |
|
|
|
13-14-15 |
|
|
Вправи на вдосконалення техніки читання. |
|
|
|
16-17-18 |
|
|
Самостійна робота із навчальною книгою. |
|
|
|
19-20-21 |
|
|
Перегляд та обговорення навчальних телепередач. |
|
|
|
22-23-24 |
|
|
Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей. |
|
|
|
|
|
|
Тема№3 «Розвиток зв’язного мовлення(21год) |
|
|
|
25-26-27 |
|
|
Вправи на збагачення словникового запасу учнів.
|
|
|
|
28-29-30 |
|
|
Читання та обговорення художніх творів. Робота з деформованим текстом. |
|
|
|
31-32-33 |
|
|
Складання тексту за серією малюнків.
|
|
|
|
3-35-36 |
|
|
Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами. |
|
|
|
37-38-39 |
|
|
Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами. |
|
|
|
40-41-42 |
|
|
Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему).
|
|
|
|
43-44-45 |
|
|
Переказ змісту прочитаного або прослуханого тексту. |
|
|
|
|
|
|
Тема №4 «Розвиток когнітивних процесів»(13год) |
|
|
|
46-47-48 |
|
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
|
|
49-50 |
|
|
Корекція і вдосконалення прийомів мислення. |
|
|
|
51-52-53 |
|
|
Корекція і вдосконалення прийомів мислення. |
|
|
|
54-55-56 |
|
|
Формування умінь міркувати і доводити свою думку.
|
|
|
|
57-58 |
|
|
Вправи на розвиток уваги. |
|
|
|
|
|
|
Тума №5» Розвиток емоційно-вольової сфери»(10год) |
|
|
|
59-60-61 |
|
|
Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.). |
|
|
|
62-63-64 |
|
|
Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого. |
|
|
|
65-66 |
|
|
Вправи на зняття тривожності, агресивності |
|
|
|
67-68 |
|
|
Вправи на зняття психоемоційного напруження. |
|
|
|
|
|
|
Тема № 6» Розвиток контрольно-оцінювальних вмінь»(2год) |
|
|
|
69 |
|
|
Вправи на розвиток техніки порівняння |
|
|
|
70 |
|
|
Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю. |
|
|
|