Читання
Календарне планування
2 клас
ІІ семестр
Навчальна програма для учнів 1-2 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1272, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ)
Підручник: Чипурко В.П.Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальн. серед. освіти: у 2 ч.Ч. 2/ В.П.Чипурко. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019. – 160 с.: іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
К-сть год |
Примітки |
Різдвяні візерунки |
4 |
|
||
|
|
«Коляда», В.Лучук, М.Чумарна «Акровірші» (с.80-81) |
|
|
|
|
Щедрівка «Ой сивая тая зозуленька». Загадки (с.82) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Дитячі газети та журнали |
|
|
У колі друзів |
4 |
|
||
|
|
П.Воронько «Друзяки», «Кошеня» (с.84-85) Вірш |
|
|
|
|
О.Копиленко «Дивовижна дружба». Мирилки. Вірш-жарт. «Два півники» (с.86-89) |
|
|
|
|
Українська народна казка «Котик і півник. Прислів’я (с. 90-92) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
Ми чекаємо весну |
6 |
|
||
|
|
«Стрітення» (с.90-96) |
|
|
|
|
День народження Лесі. Леся Українка «Як дитиною бувало», «На зеленому горбочку», «…Он ярочки зелененькі», «…Сніг з морозом поморозив всі на полі квіти» (с.97-99) |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Поезія Лесі Українки |
|
|
|
|
Вірш напам’ять за вибором учнів (творчість Лесі Українки) |
|
|
|
|
Заклички «До сонечка», «До пташок». Народні прикмети. Прислів’я (с.100-102) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
Прилетіла ластівочка |
14 |
|
||
|
|
Н.Забіла «Барвінок». День народження Тараса. Т.Шевченко «Встала весна, чорну землю сонну розбудила». Прислів’я. Скоромовка (с.104-105) |
|
|
|
|
Т.Шевченко «Світає…», «Тече вода з-під явора». М.Чумарна «Про що вони гомонять?» (с.106-107) |
|
|
|
|
П.Воронько «Облітав журавель». Українська народна казка «Як Квітень до Березня в гості їздив». Загадки (с.108-109) |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Поезія Тараса Шевченка |
|
|
|
|
Веснянки «Благослови, мати», «Дівчаточка-вороб’ята». Пісенька-гра «Сіє баба-мак» (с.110-112) |
|
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. З народного «Ой чого ти, жайворонку?», В.Сухомлинський «Прилетіли жайворонки» (с.112-114) |
|
|
|
|
О.Олесь «Веснянка» (с.114-115) |
|
|
|
|
Пробудження землі. І.Франко «Надійшла весна». Байка «Як птахи гуртом орали». Приказки (с.115-116) |
|
|
|
|
Світ подарунків. П.Воронько «Липка» Вірш |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Про весну поетично |
|
|
|
|
А.Камінчук «Ластівка», «Береза». Веснянка «Ти, зозуленько сива» (с.118-119) |
|
|
|
|
Вербна неділя. Л.Костенко «Вербові сережки». Загадка (с.119-120) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
Світ-велика писанка |
6 |
|
||
|
|
Великдень. Л.Глібов «Христос Воскрес!», Д.Чередниченко «Розмалюю писанку». Гра «Звію вінець» (с.122-124) |
|
|
|
|
Л.Силенко «Сонечко», В.Сухомлинський «Цікавий клубочок», В.Підпалий «Гуси». Акровірш (с.124-126) |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Акровірші |
|
|
|
|
П.Тичина «А я у гай ходила», М.Воробйов «Шум». Скоромовка. Загадки (с.126-128) |
|
|
|
|
О.Копиленко «Найвеселіший місяць», В. Сухомлинський «Хто свічки засвітив?», Л.Глібов «Котилася тарілочка», Є.Горева «Кольоровий віршик» (с.128-130) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
Що найкраще на землі |
8 |
|
||
|
|
Матінка-земля. М.Підгірянка «Пробудження», В.Сухомлинський «Яке щастя?» (с.132-133) |
|
|
|
|
Д.Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Д.Павличко «Де найкраще місце на землі?» (с.133-135) Вірш |
|
|
|
|
Вірш напам’ять |
|
|
|
|
Б.Чепурко «Про мову», М.Чумарна «Чарівниця-мова» (с.135-136) |
|
|
|
|
Пісня. В.Сухомлинський «Соловей і жук» (с.137-138) |
|
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Про Батьківщину поетично |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумовуємо разом |
|
|
Де казка – там підказка |
8 |
|
||
|
|
Українська народна казка «Вовк і семеро козенят». Прислів’я. Загадка (с.140-141) |
|
|
|
|
Народна притча «Насмішкувате слово». Народна байка «Про горду качку» (с.141-143) |
|
|
|
|
І.Крип’якевич «Кіт і миша», Г.Сковорода «Казка про світло» (с.144-146) |
|
|
|
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Л.Костенко «Бузиновий цар» (с.146-148) |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Казки інших народів |
|
|
|
|
Народна байка «Ображена черепаха». Скоромовка (с.148) |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
Вже літечко приходить |
12 |
|
||
|
|
М.Коцюбинський «Літній день» (с.150) |
|
|
|
|
Леся Українка «Три метелики» (с.151-152) |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Літо в малих літературних жанрах |
|
|
|
|
Л.Забашта «Дивосвіт», В.Шкляр «Джміль» (с.152-153) |
|
|
|
|
В.Чухліб «Равлик», Т.Коломієць «Ранок», М.Чумарна «Літо» (с. 154-155) |
|
|
|
|
А.Григорук «Переплутанка» (с.156) |
|
|
|
|
Діагностична робота. Читання вголос |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Складання віршів про літо |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Фантастичні оповідання |
|
|
|
|
Літературні кросворди та ребуси |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом |
|
|
|
|
Підсумовуємо разом за рік |
|
|