Календарне планування "Математика"

Про матеріал
Календарне планування з МАТЕМАТИКИ для 3 класу за підручником Н. Листопад (5 годин на тиждень)
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

За підручником Н. Листопад (5 годин на тиждень)

І семестр

Тема уроку

Дата

Повторення вивченого в 2 класі

1.

Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична ро­бота.

 

 

2.

Лічба в межах 100. Робота з нумераційною таблицею. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Розв’язування задач(№№ 1-10).

 

3.

Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№№ 11-18).

 

4.

Назви чисел при додаван­ні. Доповнення рівностей. Визначення часу за годинником (№№ 19-27).

 

5.

Назви чисел при відніманні. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (№№28-36).

 

6.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Побудова відрізків. Розв’язування задач (№№ 37-45).

 

7.

Задачі на знаходження суми і різниці. Позначення чисел, величин і геометричних фігур буквами (№№ 46-52).

 

8.

Порядок дій у виразах із дужками. Периметр квадрата і прямокутника. Розв’язування задач з двома запитаннями (№№ 53-60).

 

9.

Дія множення. Перестав­ний закон множення. Розв’язування задач (№№ 61-73).

 

10.

Вирази на дві дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№№ 74-83).

 

11.

Дія ділення. Дії з іменова­ними числами. Розв’язування задач (№№ 84-91).

 

12.

Короткий запис умови задачі. Розв’язування задач. Побудова відрізків і прямокут­ника (№№ 92-100).

 

13.

Відновлення рівностей на множення. Множення і ділення на 1. Обчислення перимет­ра прямокутників. Розв’язування задач (№№ 101-112).

 

14.

Відновлення рівностей на ділення. Множення на 0 і ділення числа 0. Розв’язування і порівняння задач (№№ 113-121).

 

15.

Відновлення рівностей на ділення. Обчислення виразів із буквою. Розв’язування за­дач (№№ 122-130).

 

16.

Дії з іменованими числа­ми. Ділення рівних чисел. Розв’язування задач (№№ 131- 139)

 

17.

Співвідношення між оди­ницями довжини. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№№ 140-149).

 

18.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.  

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

19.

Множення числа 2 і ділення на 2. Парні й непарні числа. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№ 150-160).

 

20.

Половина. Знаходження половини числа. Розв’язування задач (№№ 161-169).

 

21.

Множення числа 3 і ділення на 3. Третина. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№№ 170-179).

 

22.

Множення числа 4 та ділення на 4. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№№ 180-188).

 

23.

Обчислення виразів на дві і три дії. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№№ 189-199).

 

24.

Четвертина. Визначення часу за годинником. Квартал. Розв’язування задач (№№ 200-212).

 

25.

Множення числа 5 та ділення на 5. П’ята частина від числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№№213- 224).

 

26.

Визначення тривалості події. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№№ 225-233).

 

27.

Закріплення множення числа 5 та ділення на 5. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події (№№ 234-244).

 

28.

Рівняння. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числа­ми. Розв’язування задач (№№245-255).

 

29.

Множення числа 6 та ділення на 6. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквами. Розв’язування задач (№№ 256-265).

 

30.

Розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за поданою умовою і запитаннями. Блок-схеми (№№ 266-274).

 

31.

Шоста частина від числа. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач і рівнянь (№№275-283).

 

32.

Числовий відрізок. Обчислення значень виразів із буквами. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 284-294).

 

33.

Множення числа 7 та ділення на 7. Сьома частина від чис­ла. Діаграма. Розв’язування задач (№№ 295-305).

 

34.

Закріплення таблиць множення і ділення. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв'язування задач (№№ 306-314).

 

35.

Задачі на зведення до одиниці. Розв’язування задач за пода­ним планом. Робота з геометричним матеріалом (№№315- 322).

 

36.

Обчислення значення виразів. Робота з геометричним ма­теріалом. Розв’язування задач (№№323-332).

 

37.

Множення числа 8 та ділення на 8. Розв’язування рівнянь і задач. Творча робота над задачею (№№ 333-341).

 

38.

Закріплення таблиць множення і ділення. Робота з геомет­ричним матеріалом. Розв’язування і порівняння задач (№№ 342-351).

 

39.

Обчислення значень виразів. Складання й розв’язування задачі за малюнком і запитаннями. Творча робота над зада­чею. Периметр трикутника (№№ 352-360).

 

40.

Множення числа 9 та ділення на 9. Робота з таблицею Пі- фагора. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№ 361- 371).

 

41.

Блок-схема до задачі. Дії з іменованими числами. Складан­ня і обчислення виразів (№№ 372-381).

 

42.

Закріплення таблиць множення і ділення. Складання і об­числення виразів за схемами. Робота з геометричним мате­ріалом. Розв’язування задач (№№ 382-390).

 

43.

Задачі з буквеними даними. Доповнення рівностей. Обчис­лення виразів із буквами (№№ 391-399).

 

44.

Множення і ділення чисел на 10. Частини. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№№ 400-409).

 

45.

Закріплення множення і ділення чисел на 10. Складання і обчислення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-418).

 

46.

Використання переставної властивості множення. Розв’я­зування задач з буквеними даними (№№ 419-427).

 

47.

Дроби. Читання дробів. Розв’язування задач (№№ 428-437).

 

48.

Читання і записування дробів. Знаходження частини числа і числа за його частиною. Розв’язування задач (№№ 438-447).

 

49.

Знаходження частини числа і числа за його частиною. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач, викорис­товуючи схему (№№ 448-456).

 

50.

Знаходження частини числа і числа за його частиною. Розв’язування задач, використовуючи малюнок. Побудова відрізків (№№ 457-465).

 

51.

Знаходження частини числа і числа за його частиною. Складання і обчислення виразів за схемами. Розв’язування задач з буквеними даними (№№ 466-474).

 

52.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.  

 

Нумерація трицифрових чисел

53.

Сотня. Утворення і називання трицифрових чисел у межах 199. Нумераційна таблиця. Утворення наступного і попере­днього чисел. Розв’язування задач (№№ 475-487).

 

54.

Читанні і записування трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач (№№ 488- 501).

 

55.

Утворення числа 200. Розряди. Розкладання чисел на роз­рядні доданки. Розв’язування задач (№№ 502-511).

 

56.

Грошові купюри України. Дії з іменованими числами. Кру­глі число третього розряду. Тисяча. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 512-523).

 

57.

Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами. Порівняння чисел. Розв’язування задач (Ns№ 524- 535).

 

58.

Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач(№№ 536-547).

 

59.

Одиниці вимірювання маси. Співвідношення між одиниця­ми вимірювання маси. Розв’язування задач (№№ 548-557).

 

60.

Лічба сотнями. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 558-569).

 

61.

Утворення і записування трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№№ 570-579).

 

62.

Лічба десятками і сотнями. Додавання і віднімання сотень. Розв’язування задач, використовуючи схеми (№№ 580- 589).

 

63.

Одиниці вимірювання часу. Рік. Декада. Доба. Робота з календарем. Розв’язування задач на обчислення часу закін­чення події (№№ 590-597).

 

64.

Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 598-606).

 

65.

Порівняння трицифрових чисел. Округлення чисел до деся­тків, сотень, тисяч. Розв’язування задач (№№ 607-617).

 

66.

Округлення чисел до десятків, сотень, тисяч. Дії з іменова­ними числами. Розв’язування задач на обчислення часу початку події (№№ 618-627).

 

67.

Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач (№№ 628-637).

 

68.

Утворення і записування трицифрових чисел. Дії з імено­ваними числами. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№№ 638-646).

 

69.

Утворення і записування трицифрових чисел. Коло. Радіус кола. Побудова кола. Розв’язування рівнянь(№№ 647-657).

 

70.

Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння виразів. Побудова кола. Розв’язування задач (№№ 658-667).

 

71.

Утворення малюнків із декількох кіл. Побудова фігур за допомогою циркуля (№№ 668-674).

 

72.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. 

 

Додаткові завдання

73.

Повторення вивченого матеріалу (№№ 1-5, с. 122).

 

74.

Повторення вивченого матеріалу (№№ 6-10, с. 122-123).

 

75.

Повторення вивченого матеріалу (№№ 11-15, с. 123-124).

 

76.

Повторення вивченого матеріалу (№№ 16-19, с. 124).

 

77.

Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним наванта­женням) (№№ 1-4, с. 125).

 

78.

Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним наванта­женням) (№№ 5-7, с. 126).

 

79.

Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним наванта­женням) (№№ 8-11, с. 127). Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.              

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
4300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку