За підручником Н. Листопад (5 годин на тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого в 2 класі |
|||
1. |
Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична робота. |
|
|
|
|||
2. |
Лічба в межах 100. Робота з нумераційною таблицею. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Розв’язування задач(№№ 1-10). |
|
|
3. |
Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№№ 11-18). |
|
|
4. |
Назви чисел при додаванні. Доповнення рівностей. Визначення часу за годинником (№№ 19-27). |
|
|
5. |
Назви чисел при відніманні. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (№№28-36). |
|
|
6. |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Побудова відрізків. Розв’язування задач (№№ 37-45). |
|
|
7. |
Задачі на знаходження суми і різниці. Позначення чисел, величин і геометричних фігур буквами (№№ 46-52). |
|
|
8. |
Порядок дій у виразах із дужками. Периметр квадрата і прямокутника. Розв’язування задач з двома запитаннями (№№ 53-60). |
|
|
9. |
Дія множення. Переставний закон множення. Розв’язування задач (№№ 61-73). |
|
|
10. |
Вирази на дві дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№№ 74-83). |
|
|
11. |
Дія ділення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№№ 84-91). |
|
|
12. |
Короткий запис умови задачі. Розв’язування задач. Побудова відрізків і прямокутника (№№ 92-100). |
|
|
13. |
Відновлення рівностей на множення. Множення і ділення на 1. Обчислення периметра прямокутників. Розв’язування задач (№№ 101-112). |
|
|
14. |
Відновлення рівностей на ділення. Множення на 0 і ділення числа 0. Розв’язування і порівняння задач (№№ 113-121). |
|
|
15. |
Відновлення рівностей на ділення. Обчислення виразів із буквою. Розв’язування задач (№№ 122-130). |
|
|
16. |
Дії з іменованими числами. Ділення рівних чисел. Розв’язування задач (№№ 131- 139) |
|
|
17. |
Співвідношення між одиницями довжини. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№№ 140-149). |
|
|
18. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
|||
19. |
Множення числа 2 і ділення на 2. Парні й непарні числа. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№ 150-160). |
|
|
20. |
Половина. Знаходження половини числа. Розв’язування задач (№№ 161-169). |
|
|
21. |
Множення числа 3 і ділення на 3. Третина. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№№ 170-179). |
|
|
22. |
Множення числа 4 та ділення на 4. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№№ 180-188). |
|
|
23. |
Обчислення виразів на дві і три дії. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№№ 189-199). |
|
|
24. |
Четвертина. Визначення часу за годинником. Квартал. Розв’язування задач (№№ 200-212). |
|
|
25. |
Множення числа 5 та ділення на 5. П’ята частина від числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№№213- 224). |
|
|
26. |
Визначення тривалості події. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№№ 225-233). |
|
|
27. |
Закріплення множення числа 5 та ділення на 5. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події (№№ 234-244). |
|
|
28. |
Рівняння. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№№245-255). |
|
|
29. |
Множення числа 6 та ділення на 6. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквами. Розв’язування задач (№№ 256-265). |
|
|
30. |
Розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за поданою умовою і запитаннями. Блок-схеми (№№ 266-274). |
|
|
31. |
Шоста частина від числа. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач і рівнянь (№№275-283). |
|
|
32. |
Числовий відрізок. Обчислення значень виразів із буквами. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 284-294). |
|
|
33. |
Множення числа 7 та ділення на 7. Сьома частина від числа. Діаграма. Розв’язування задач (№№ 295-305). |
|
|
34. |
Закріплення таблиць множення і ділення. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв'язування задач (№№ 306-314). |
|
|
35. |
Задачі на зведення до одиниці. Розв’язування задач за поданим планом. Робота з геометричним матеріалом (№№315- 322). |
|
|
36. |
Обчислення значення виразів. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№№323-332). |
|
|
37. |
Множення числа 8 та ділення на 8. Розв’язування рівнянь і задач. Творча робота над задачею (№№ 333-341). |
|
|
38. |
Закріплення таблиць множення і ділення. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування і порівняння задач (№№ 342-351). |
|
|
39. |
Обчислення значень виразів. Складання й розв’язування задачі за малюнком і запитаннями. Творча робота над задачею. Периметр трикутника (№№ 352-360). |
|
|
40. |
Множення числа 9 та ділення на 9. Робота з таблицею Пі- фагора. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№ 361- 371). |
|
|
41. |
Блок-схема до задачі. Дії з іменованими числами. Складання і обчислення виразів (№№ 372-381). |
|
|
42. |
Закріплення таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів за схемами. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№№ 382-390). |
|
|
43. |
Задачі з буквеними даними. Доповнення рівностей. Обчислення виразів із буквами (№№ 391-399). |
|
|
44. |
Множення і ділення чисел на 10. Частини. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№№ 400-409). |
|
|
45. |
Закріплення множення і ділення чисел на 10. Складання і обчислення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-418). |
|
|
46. |
Використання переставної властивості множення. Розв’язування задач з буквеними даними (№№ 419-427). |
|
|
47. |
Дроби. Читання дробів. Розв’язування задач (№№ 428-437). |
|
|
48. |
Читання і записування дробів. Знаходження частини числа і числа за його частиною. Розв’язування задач (№№ 438-447). |
|
|
49. |
Знаходження частини числа і числа за його частиною. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач, використовуючи схему (№№ 448-456). |
|
|
50. |
Знаходження частини числа і числа за його частиною. Розв’язування задач, використовуючи малюнок. Побудова відрізків (№№ 457-465). |
|
|
51. |
Знаходження частини числа і числа за його частиною. Складання і обчислення виразів за схемами. Розв’язування задач з буквеними даними (№№ 466-474). |
|
|
52. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|||
53. |
Сотня. Утворення і називання трицифрових чисел у межах 199. Нумераційна таблиця. Утворення наступного і попереднього чисел. Розв’язування задач (№№ 475-487). |
|
|
54. |
Читанні і записування трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач (№№ 488- 501). |
|
|
55. |
Утворення числа 200. Розряди. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач (№№ 502-511). |
|
|
56. |
Грошові купюри України. Дії з іменованими числами. Круглі число третього розряду. Тисяча. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 512-523). |
|
|
57. |
Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами. Порівняння чисел. Розв’язування задач (Ns№ 524- 535). |
|
|
58. |
Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач(№№ 536-547). |
|
|
59. |
Одиниці вимірювання маси. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Розв’язування задач (№№ 548-557). |
|
|
60. |
Лічба сотнями. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 558-569). |
|
|
61. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№№ 570-579). |
|
|
62. |
Лічба десятками і сотнями. Додавання і віднімання сотень. Розв’язування задач, використовуючи схеми (№№ 580- 589). |
|
|
63. |
Одиниці вимірювання часу. Рік. Декада. Доба. Робота з календарем. Розв’язування задач на обчислення часу закінчення події (№№ 590-597). |
|
|
64. |
Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 598-606). |
|
|
65. |
Порівняння трицифрових чисел. Округлення чисел до десятків, сотень, тисяч. Розв’язування задач (№№ 607-617). |
|
|
66. |
Округлення чисел до десятків, сотень, тисяч. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на обчислення часу початку події (№№ 618-627). |
|
|
67. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач (№№ 628-637). |
|
|
68. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№№ 638-646). |
|
|
69. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Коло. Радіус кола. Побудова кола. Розв’язування рівнянь(№№ 647-657). |
|
|
70. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння виразів. Побудова кола. Розв’язування задач (№№ 658-667). |
|
|
71. |
Утворення малюнків із декількох кіл. Побудова фігур за допомогою циркуля (№№ 668-674). |
|
|
72. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
Додаткові завдання |
|||
73. |
Повторення вивченого матеріалу (№№ 1-5, с. 122). |
|
|
74. |
Повторення вивченого матеріалу (№№ 6-10, с. 122-123). |
|
|
75. |
Повторення вивченого матеріалу (№№ 11-15, с. 123-124). |
|
|
76. |
Повторення вивченого матеріалу (№№ 16-19, с. 124). |
|
|
77. |
Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним навантаженням) (№№ 1-4, с. 125). |
|
|
78. |
Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним навантаженням) (№№ 5-7, с. 126). |
|
|
79. |
Міцні горішки під ялинку (завдання з логічним навантаженням) (№№ 8-11, с. 127). Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
|