* Який знак треба записати між числами, щоб утворити рівність? нерівність? * Які бувають рівності? нерівності? * Які математичні вирази ви знаєте? * Як впізнати суму? різницю? * На що вказує знак «+»? знак «–»? * Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів? Вправа « Мікрофон. »
* Як можна міркувати при порівнянні числа та математичного виразу чи математичного виразу та числа? [Можна обчислити значення виразу, а потім порівняти числа. Або можна порівняти запис математичного виразу і числа; якщо є спільне число, то можна не обчислювати значення виразу, а оцінити значення виразу відносно даного числа.] * Чи в будь-якому випадку можна застосовувати спосіб порівняння без обчислення? [Ні, лише тоді, коли один компонент виразу дорівнює числу, з яким здійснюється порівняння.]
Рефлексія * Що важливе ми повторили на уроці? * Із чого складається задача? * У якій частині задачі містяться числові дані? шукане? * Якщо невідомою є сума, то до якого виду належить задача? * Якщо невідомим є доданок, то до якого виду належить задача ? * Якщо невідомою є різниця, то до якого виду належить задача ? style.colorfillcolorfill.type