Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ.Тема. « Досліджуємо задачі. Короткий запис, схема розв’язання ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі. Короткий запис, схема розв’язання ». Мета: узагальнити й систематизувати поняття задачі; актуалізувати знання нумерації чисел першої сотні, навички лічби в межах 10., знання опорних схем задач і вміння вибирати арифметичну дію, якою розв’язується задача.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 6. Тема. Досліджуємо задачі. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

Дзвоник дзвенить, не стихає, Школярів усіх скликає: Гей, до класу поспішайте, На місця свої сідайте.

Номер слайду 3

Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі, Щоб всі молодцями були у кінці. Клас! До праці мерщій! Всі перешкоди здолати зумій Працюватимем старанно, Не втрачаєм часу марно.

Номер слайду 4

Математика – наука Точна і серйозна. І прожить без неї нам Навіть дня не можна.     Міркуємо – швидко!   Відповідаємо – правильно!     Лічимо – точно!     Пишемо – гарно!

Номер слайду 5

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 6

(Очікування дізнатися новепізнати головневиконати завданняпоказати свої досягненняпорадіти за товариша. Зробити подарунки власними руками

Номер слайду 7

Тема. Досліджуємо задачі. Короткий запис, схема розв’язання, відповідь.

Номер слайду 8

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.

Номер слайду 9

9 вересня Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

Математичний диктант 22 вересня. Каліграфічна хвилинка 23 24 23 24 23 24 23 24 Класна робота

Номер слайду 13

Визнач, скільки десятків і одиницьу числі36175822446397

Номер слайду 14

Перевірка 3д.6од., 1д.7од., 5д.8од., 2д.2од., 4д.4од.,6д.3од., 9д.7од.

Номер слайду 15

* Який знак треба записати між числами, щоб утворити рівність? нерівність? * Які бувають рівності? нерівності? * Які математичні вирази ви знаєте? * Як впізнати суму? різницю? * На що вказує знак «+»? знак «–»? * Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів? Вправа « Мікрофон. »

Номер слайду 16

* Як можна міркувати при порівнянні числа та математичного виразу чи математичного виразу та числа? [Можна обчислити значення виразу, а потім порівняти числа. Або можна порівняти запис математичного виразу і числа; якщо є спільне число, то можна не обчислювати значення виразу, а оцінити значення виразу відносно даного числа.] * Чи в будь-якому випадку можна застосовувати спосіб порівняння без обчислення? [Ні, лише тоді, коли один компонент виразу дорівнює числу, з яким здійснюється порівняння.]

Номер слайду 17

Прийшов час тему уроку вам назвати . Урок 6. Тема. О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 9 )

Номер слайду 18

СТОРІНКА 9 Завдання 2

Номер слайду 19

1) У Петрика було 50 копійок і мама дала йому ще 25 копійок. Скільки копійок стало в Петрика?Опорна схема

Номер слайду 20

СТОРІНКА 9 Завдання 21) У Петрика було 50 копійок і мама дала йому ще 25 копійок. Скільки копійок стало в Петрика ?Задача. Було — 50 копійок. Дала — 25 копійок. Стало — ? Розв’язання50 + 25 = 75 (к.)Відповідь: у Петрика стало 75 копійок

Номер слайду 21

Обернена  задача. Мама дала Петрику 25 копійок. Після того в нього стало 75 копійок. Скільки копійок було в Петрика спочатку?Короткий запис. Було — ?Дала — 25 копійок. Стало — 75 копійок Розв’язання 75 – 25 = 50 (к.) Відповідь: у Петрика було 50 копійок

Номер слайду 22

2)  У коробці було 12 цукерок. Аліса дала подружці 7 --цукерок. Скільки цукерок залишилося?

Номер слайду 23

2)  У коробці було 12 цукерок. Аліса дала подружці 7 --цукерок.  Скільки цукерок залишилося? Було — 12 цукерок Віддала — 7 цукерок Залишилось — ? Розв’язання 12 – 7 = 5 (ц.) Відповідь: залишилось 5 цукерок

Номер слайду 24

Обернена задача Після того, як Аліса віддала 7 цукерок, у неї ще залишилося 5 цукерок. Скільки цукерок було в Аліси ? Було — ? Віддала — 7 цукерок Залишилося — 5 цукерок Розв’язання7 + 5 = 12 (ц.) Відповідь: в Аліси було 12 цукерок 

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Завдання 3.  

Номер слайду 27

Завдання 3.  У класі  10 дівчаток і 7 хлопчиків. На скільки  більше дівчаток, ніж хлопчиків, у класі? Задача. Дівчатка — 10 осіб, на ? більше. Хлопчики — 7 осіб Розв’язання 10 – 7 = 3 (д.)  Відповідь: на 3 дівчинки більше, ніж хлопчиків

Номер слайду 28

Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше. Пригадаємо!

Номер слайду 29

2) У класі 7 хлопчиків, а дівчаток  на 3 більше.  Скільки  дівчаток у класі ? Хлопчики — 7 осіб Дівчатка — ?, на 3 особи більше. Розв’язання7 + 3 = 10 (д.) Відповідь: у класі 10 дівчаток. Обернена задача 

Номер слайду 30

Рефлексія * Що важливе ми повторили на уроці? * Із чого складається задача? * У якій частині задачі містяться числові дані? шукане? * Якщо невідомою є сума, то до якого виду належить задача? * Якщо невідомим є доданок, то до якого виду належить задача ? * Якщо невідомою є різниця, то до якого виду належить задача ? style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 31

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно » : с. 10, № 4, 5.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 листопада 2020
Переглядів
1278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку