Календарно-тематичне планування уроків «Математика»
За підручником Н.П. Листопад (І семестр)
№ п/п |
Зміст уроків |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
Розділ І. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ (19 год) |
|||||||
1. |
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
С. 3-5 (№1-10) |
№ 9-10 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає і називає числа першої сотні; Діяльнісний компонент: - відтворює послідовність чисел у межах100; - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислює зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозує результат додавання та віднімання; - перевіряє правильність обчислень. |
|
2. |
Грошові одиниці. Додавання і віднімання чисел частинами. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
|
С. 5-6 (№11-18) |
№17-18 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає про додавання і віднімання чисел частинами; Діяльнісний компонент: - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходить значення числового виразу; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
3. |
Дія додавання та її компоненти. Знаходження невідомого доданка. Година, час. |
С.6-7 (№19-27) |
№26-27 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає сутність поняття «доданок»; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходить значення числового виразу; Ціннісний компонент: - перевіряє правильність обчислень; |
|
4. |
Дія віднімання та її компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
С. 7-8 (№28-36) |
№35-36 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає сутність поняття «від’ємник»; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходить значення числового виразу; Ціннісний компонент: - перевіряє правильність обчислень; |
|
5. |
Дія віднімання та її компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
С.8-9 (№37-45) |
№44-45 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає сутність поняття «відрізок; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходить значення числового виразу; Ціннісний компонент: - перевіряє правильність обчислень; |
|
6. |
Латинський алфавіт. Буквені та числові вирази. Периметр. Задачі на різницеве порівняння.
|
С.9-11 (№46-52) |
№51-52 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і називає літери латинського алфавіту; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - знаходить значення числового виразу; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
|
7. |
Дужки і порядок дій у виразах. Периметр квадрата і прямокутника. Розв’язування задач з двома запитаннями |
С.11-12 (№53-60) |
№59-60 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знає про випадки використання дужок, які вказують на порядок дій у виразі; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - знаходить значення числового виразу; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість вмінь розв’язувати задачі. |
|
8. |
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
С. 12-14 (№61-73) |
№72-73 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вимірювання величин» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє виконувати «переставний закон множення»; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади на множення; - розв’язує задачі; - користується переставним законом множення; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про вміння обчислювати. |
|
9. |
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
С.14-15 (№74-83) |
№82-83 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає про способи збільшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
10. |
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. |
С.15-16 (№84-91) |
№90-91 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає про способи зменшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
11. |
Ділення іменованих чисел. Зменшення числа у кілька разів. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. Побудова прямокутника. |
С.16-18 (№92-100) |
№99-100 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає про способи зменшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
12. |
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
С.18-19 (№101-112) |
№111-112 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити невідомий множник, властивості множення; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - робить висновки про вміння розв’язувати задачі. |
|
13. |
Зв’язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення на число 0. Обернені задачі. |
С.19-21 (№113-121) |
№120-121 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити невідомий дільник; Діяльнісний компонент: - знаходить невідомий дільник; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про вміння знаходити невідомий дільник. |
|
14. |
Назви компонентів при діленні. Знаходження невідомого діленого. Буквені вирази. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. |
С.21-22 (№122-130) |
№129-130) |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити невідоме ділене; Діяльнісний компонент: - знаходить невідоме ділене; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про вміння знаходити невідоме ділене. |
|
15. |
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
С.22-23 (№131-139) |
№138-139 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити невідоме ділене; Діяльнісний компонент: - знаходить невідоме ділене; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про вміння знаходити невідоме ділене. |
|
16. |
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. Самостійна робота. |
С.23-24 (№140-149) |
№148-149 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знає поняття «кратне порівняння; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
17. |
Аналіз с. р. Робота над помилками. Закріплення знань з теми: «Додавання і віднімання чисел в межах 100». |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знає поняття «кратне порівняння; Діяльнісний компонент: - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
18. |
Діагностувальна робота |
|
|
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
19. |
Аналіз діагностувальної роботи .Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Додавання і віднімання чисел в межах 100». |
|
|
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
Розділ ІІ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ 2-7. ЧАСТИНА ЧИСЛА (20 год) |
|||||||
20. |
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
С.25-26 (№150-160) |
№159-160 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знає і називає парні числа; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язує задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу над виразами до задач. |
|
21. |
Ціле, половина або одна друга. Утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого. Задачі на знаходження частини від числа. |
С.26-28 (№161-169) |
№168-169 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє відділяти половину від цілого; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язує задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу над виразами до задач. |
|
22. |
Таблиця множення числа 3.Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
С. 28-29 (№170-179) |
№178-179 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє відділяти третину від числа; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляє з одержаними. |
|
23. |
Заміна додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Задача на знаходження остачі. |
С.29-31 (№180-188) |
№187-188 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 4, таблицю ділення 4; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляє з одержаними. |
|
24. |
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
С.31-32 (№189-199) |
№198-199 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знає як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
25. |
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. Чверть. |
С. 32-34 (№200-212) |
№211-212 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє відділяти чверть від числа; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - аналізує навички вивченого матеріалу. |
|
26. |
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
С.34-36 (№213-224) |
№223-224 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє спрощувати вирази; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - аналізує навички вивченого матеріалу. |
|
27. |
Робота з даними таблиці. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
С. 37-38 (№225-233) |
№232-233 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження»
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - аналізує навички вивченого матеріалу. |
|
28. |
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій.
|
С.38-40 (№234-244) |
№243-244 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - аналізує навички вивченого матеріалу. |
|
29. |
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язок рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій.
|
С.40-42 (№245-255 |
№254-255 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість вмінь розв’язувати задачі. |
|
30. |
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язок рівнянь на знаходження невідомого доданка.
|
С.42-43 (№256-265) |
№264-265 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 6, таблицю ділення 6; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
31. |
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок – схеми. |
С.43-45 (№266-274) |
№273-274 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 6, таблицю ділення 6; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляє з одержаними. |
|
32. |
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язок рівнянь. |
С.45-47 (№275-283) |
№282-283 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
33. |
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.
|
С.47-48 (№284-294) |
№293-294 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
34. |
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Діаграма. Задачі на знаходження периметра. |
С.48-50 (№295-305) |
№304-305 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
35. |
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. Самостійна робота. |
С.51-52 (№306-314) |
№313-314 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
36. |
Аналіз самостійної роботи. Геометрична фігура. Точка. Заміна додавання множенням. |
С.53-55 (№315-322) |
№321-322 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
37. |
Задачі на зведення до одиниці. Обчислення значень виразів. |
С.55-56 (№323-332) |
№331-332 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
38. |
Діагностувальна робота |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
39. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Табличне множення та ділення чисел 2-7». |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
ТЕМА ІІІ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ 8,9. ДРОБИ. (18 годин) |
|||||||
40. |
Складання таблиці множення на 8, таблиці ділення на 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
С.57-58 (№333-341) |
№340-341 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає поняття задачі на зведення до одиниці; Діяльнісний компонент: - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розуміє сутність процесу і складають задачі на зведення до одиниці; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
41. |
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
С.58-60 (№342-351) |
№350-351 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 8, таблицю ділення 8; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
42. |
Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею. |
С.60-62 (№352-360) |
№359-360 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 8, таблицю ділення 8; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
43. |
Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею. |
С.62-64 (№361-371) |
№370-371 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 9, таблицю ділення 9; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
44. |
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач.
|
С.64-66 (№372-381) |
№380-381 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
45. |
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
С.67-68 (№382-390) |
№389-390 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
46. |
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
С.68-70 (№391-399) |
№398-399 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє знаходити невідомі величини; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази з іменованими числами; - читає нескладні таблиці, записують дані з таблиць; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - робить висновки про вміння розв’язувати задачі. |
|
47. |
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
С.70-71 (№400-409)
|
№408-409 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 10, таблицю ділення 10; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
48. |
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа |
С.72-73 (№410-418) |
№417-418 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
49. |
Переставний закон множення. Робота з даними таблиці.. Задачі з буквеними даними. |
С.73-75 (№419-427) |
№426-427 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та застосовує обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; - читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
50. |
Дроби. Читання та запис дробів. Поняття чисельник і знаменник дробу. Знаходження дробу числа. |
С.75-77 (№428-437) |
№436-437 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає і вміє використовувати знання, отримані про дроби; Діяльнісний компонент: - обчислює приклади; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
51. |
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
С.77-79 (№438-447) |
№446-447 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає, як обчислювати значення виразів на одну та дві дії; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - розв’язує задачі на збільшення та зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу на уроці. |
|
52. |
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
С.79-80 (№448-456) |
№455-456 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає, як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - знаходить та записує рівності; - розв’язує задачі за малюнками; - знаходить значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
53. |
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язок рівнянь. |
С.80-82 (№457-465) |
№464-465 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає, як знаходити числа за його частинами; Діяльнісний компонент: - знаходить та записує рівності; - розв’язує задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
54. |
Розв’язок рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. Самостійна робота. |
С.82-83 (№466-474) |
№473-474 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає, як розв’язувати рівняння; Діяльнісний компонент: - знаходить та записує рівності; - розв’язує задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
55. |
Аналіз с. р. Робота над помилками. Урок узагальнення знань Закріплення знань з теми: «Табличне множення та ділення чисел 8,9. Дроби». |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає , як письмово виконувати множення і ділення Діяльнісний компонент: - обчислює та записує вирази письмово; - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - дає відповіді на запитання за допомогою виразів; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
|
56. |
Діагностувальна робота. |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає таблиці множення і ділення; Діяльнісний компонент: - обчислює вирази ; - знаходить значення буквенних та числових виразів із заданим значенням букви; - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу над буквенними виразами. |
|
57. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Табличне множення та ділення на 8, 9. Дроби». |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає, як письмово виконувати множення і ділення Діяльнісний компонент: - обчислює та записує вирази письмово; - знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - дає відповіді на запитання за допомогою виразів; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
|
Розділ ІV. НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ (22 год) |
|||||||
58. |
Утворення трицифрових чисел. Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
С.84-86 (№475-487) |
№486-487 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислює зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозує результат додавання та віднімання; - перевіряє правильність обчислень. |
|
59. |
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
С.87-89 (№488-501) |
№500-501 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає як утворюються трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислює зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозує результат додавання та віднімання. |
|
60. |
Утворення числа 200. Розряди трицифрового числа. |
С.89-91 (№502-511) |
№510-511 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає як утворюється число 200; Діяльнісний компонент: - виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислює зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - перевіряє правильність обчислень. |
|
61. |
Утворення розрядних чисел третього розряду. Тисяча. Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. |
С.91-94 (№512-523) |
№522-523 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає про утворення розрядні числа третього розряду; Діяльнісний компонент: - відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - обчислює значення виразів; - порівнює числа та вирази різними способами; Ціннісний компонент: - робить висновки про порівняння величин. |
|
62. |
Одиниці довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами |
С.94-96 (№524-535)
|
№534-535
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій. |
Знаннєвий компонент: - знає та називає одиниці довжини; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - порівнює вирази різними способами; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; - розв’язує задачі за коротким записом; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, |
|
63. |
Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
С.96-98 (№536-547)
|
№546-547
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та вміє співвідносити одиниці довжини; Діяльнісний компонент: - обчислює вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження довжини; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
|
64. |
Одиниці маси. Тонна, грам. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
С.98-100 (№548-557) |
№556-557 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та називає одиниці маси; Діяльнісний компонент: - обчислює вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження довжини; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
|
65. |
Лічба сотнями. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
С.100-102 (№558-569) |
№568-569 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає , як розв’язувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислює та записує письмово додавання і віднімання; - розв’язує рівняння на основі правил ; - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язує задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
66. |
Обчислення на основі нумерації. Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
С.102-103 (№570-579) |
№578-579 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
|
Знаннєвий компонент: - знає , як розв’язувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислює та записує письмово додавання і віднімання; - розв’язує рівняння на основі правил ; - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язує задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
67. |
Обчислення на основі нумерації. Задачі на спільну роботу. |
С.104-105 (№580-589) |
№588-589 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає , як розв’язувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислює та записує письмово додавання і віднімання; - розв’язує рівняння на основі правил ; - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язує задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
68. |
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Календар. |
С.105-108 (№590-597) |
№596-597 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає , як перетворювати та знаходити одиниці вимірювання часу; Діяльнісний компонент: - знаходить письмове значення виразів; - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту; - читає та записує рівності; - визначає час за годинником; - будує прямокутник, знаходить його периметр; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про час. |
|
69. |
Секунда. Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
С.108-110 (№598-606) |
№605-606 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає , як перетворювати та знаходити одиниці вимірювання часу; Діяльнісний компонент: - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту; - визначає час за годинником; - будує прямокутник, знаходить його периметр; Ціннісний компонент: - усвідомлює важливість знань про час. |
|
70. |
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Задача на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
С.110-112 (№607-617) |
№616-617 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає , як округлювати числа до сотень; Діяльнісний компонент: - знаходить та записує рівності; - розв’язує задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляє з одержаними. |
|
71. |
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. |
С.112-113 (№618-627) |
№626-627 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знає, як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислює письмово значення виразів; - виконує дії з іменованими числами; - розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; - розв’язує задачі; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру. |
|
72. |
Розв’язок нерівностей зі змінною. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Самостійна робота |
С.114-115 (№628-637) |
№636-637 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає, як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - працює з нерівностями; - розв’язує задачі за схемами; Ціннісний компонент: - висловлює судження про схеми та скорочені записи до задач. |
|
73. |
Аналіз с .р. Робота над помилками. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Задачі на спільну роботу |
С.115-116 (№638-646) |
№645-646 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає , як розв’язувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислює та записує письмово додавання і віднімання; - розв’язує рівняння на основі правил ; - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язує задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
74. |
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
С.116-118 (№647-657) |
№656-657 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знає, як знайти радіус кола; Діяльнісний компонент: - обчислює та записує письмово додавання і віднімання; - розв’язує рівняння на основі правил ; - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; Ціннісний компонент: - прогнозує очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
75. |
Діагностувальна робота. |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знає та вміє додавати і віднімати трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розв’язує задачі на знаходження маси; - виконує завдання на кмітливість; Ціннісний компонент: - використовує досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
76. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Побудова фігур за допомогою циркуля. |
С.118-119 (№658-667) |
№666-667 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
|
Знаннєвий компонент: - знає про побудову фігур за допомогою циркуля; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - розрізняє коло і круг, - будує за допомогою циркуля коло; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу над виразами до задач. |
|
77. |
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою Задачі геометричного змісту. |
С.119-121 (№668-674) |
№673-674 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знає про побудову фігур за допомогою циркуля; Діяльнісний компонент: - обчислює значення виразів; - розрізняє коло і круг, - будує за допомогою циркуля коло; Ціннісний компонент: - висловлює судження про роботу над виразами до задач. |
|
78. |
Урок узагальнення знань |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють додавати і віднімати трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження маси; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
|
79. |
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
1