Календарне планування на 2018-2019 н.р. Математика 5 клас
Складено до підручника:
Істер О.С. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / О.С. Істер. – 2-ге вид., доопрац. - К.: Генеза, 2018 р. – 288 с.: іл
згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:
Істер О.С. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / О.С. Істер. – 2-ге вид., доопрац. - К.: Генеза, 2018 р. – 288 с.: іл
згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Математика, 5 клас
(4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
№ уроку |
Тема уроку |
ДАТА |
Примітка |
|
5-А |
5-Б |
|||
І семестр |
||||
Тема 1. ПОВТОРЕННЯ ( 3 години) |
||||
1 |
Повторення вивченого в початковій школі |
|
|
|
2 |
Повторення вивченого в початковій школі |
|
|
|
3 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (52 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; розрізняє: цифри і числа читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
||||
4.
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
|
5.
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
|
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
|
Натуральні числа та їх порівняння |
|
|
|
|
Додавання натуральних чисел . Властивості додавання |
|
|
|
|
Додавання натуральних чисел . Властивості додавання |
|
|
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою «Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел» |
|
|
|
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
|
Множення. Властивості множення Самостійна робота № 3 |
|
|
|
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел Самостійна робота № 4 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою «Множення та ділення натуральних чисел» |
|
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою «Рівняння» |
|
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|
Відрізок та його довжина |
|
|
|
|
Промінь, пряма ,площина |
|
|
|
|
Координатний промінь.Шкала |
|
|
|
|
Координатний промінь.Шкала |
|
|
|
|
Кут .Види кутів |
|
|
|
|
Величина кута. Вимірювання кутів |
|
|
|
|
Величина кута. Бісектриса кута. Побудова кутів |
|
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників |
|
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
|
|
Трикутник . Прямокутник, квадрат |
|
|
|
|
Площі прямокутника і квадрата |
|
|
|
|
Площі прямокутника і квадрата |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб . Піраміда |
|
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Об’єм куба |
|
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Об’єм куба Самостійна робота № 9 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою «Геометричні фігури і величини» |
|
|
|
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (60 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
||||
|
Звичайні дроби |
|
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими змаменниками |
|
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими змаменниками |
|
|
|
|
Правильні і не правильні дроби |
|
|
|
|
Правильні і не правильні дроби |
|
|
|
|
Мішані числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Підбиття підсумків І семестру |
|
|
|
ІІ семестр |
||||
|
Мішані числа |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими змаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими змаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими змаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками» |
|
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
|
Зображення десяткових дробів на координатному промені |
|
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
|
Самостійна робота № 12 Округлення натуральних чисел |
|
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
|
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів Самостійна робота № 13 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000,… |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
|
Ділення на десятковий дріб Самостійна робота № 15 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 8 за темою: Множення і ділення десяткових дробів» |
|
|
|
|
Поняття про відсотки |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за його відсоткоми |
|
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
|
Середнє значення величини |
|
|
|
|
Вправи на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
Вправи на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|
|
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (20 год) |
||||
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
Кут. Трикутник. Прямокутник . Квадрат |
|
|
|
|
Кут. Трикутник. Прямокутник . Квадрат |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда |
|
|
|
|
Відсотки . Середнє арифметичне |
|
|
|
|
Відсотки . Середнє арифметичне |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|