Календарне планування математика Скворцова 1 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко для 1 класу
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА 1 клас

За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко. Математика: підручник для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. - Харків : вид- во «Ранок», 2018. – 144 с. : іл.

За зошитами: Математика. 1 кл. Робочий зошит: до підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко : у 2 ч. – 2-ге вид., Харків : вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл..

І семестр – 16 тижнів (4 години на тиждень)  – 64 години

ІІ семестр – 18 тижнів (4 години на тиждень) – 76 годин

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Примітки

 

Розділ 1.  Числа першого десятка

Діти розуміють

 

 

  1.                 

Досліджуємо форми об’єктів

Многокутники, круг, конус, піраміда, циліндр, куб, куля. Ліворуч, праворуч, вгорі, внизу…

 

 

  1.                 

Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення

Точка, пряма, крива

 

 

  1.                 

Вивчаємо геометричні  фігури

Промінь, відрізок, ламана

 

 

  1.                 

Досліджуємо  ознаки об’єктів

Форма, колір, розмір

 

 

  1.                 

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною

Довший-коротший, вищий-нижчий, ширший, вужчий

 

 

  1.                 

Лічимо від 1 до 10

Цифри . палички К*юізенера

 

 

  1.                 

Визначаємо  кількість об’єктів

Лічба

 

 

  1.                 

Визначаємо порядковий  номер об’єкта

Скільки? Який за порядком? Тиждень

 

 

  1.                 

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою

Множина

 

 

  1.             

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою

Наступне, попереднє числа

 

 

  1.             

Вивчаємо число і цифру 1

Стільки ж, =

 

 

  1.             

Вивчаємо число і цифру 2

=, не =

 

 

  1.             

Вивчаємо число і цифру 3

Склад числа 3

 

 

  1.             

Вивчаємо число і цифру 4

Склад числа 4

 

 

  1.             

Вивчаємо число і цифру 5

Склад числа 5

 

 

  1.             

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо

Об’єднати, вилучити

 

 

  1.             

Порівнюємо групи  об’єктів за кількістю

Більше, менше , рівність, нерівність

 

 

  1.             

Вивчаємо арифметичні дії  додавання і віднімання

 

 

 

  1.             

Зображуємо додавання  і віднімання схематично

 

 

 

  1.             

Вивчаємо число  і цифру 6

Наступне , попереднє число

 

 

  1.             

Порівнюємо числа

Числовий промінь

 

 

  1.             

Досліджуємо склад  числа 6

Склад числа 6

 

 

  1.             

Повторюємо  числа 1–6

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  за числовим променем

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо в межах 6

 

 

 

  1.             

Вивчаємо  число і цифру 7

+1 – наступне число, -1 – попереднє число

 

 

  1.             

Порівнюємо числа

Хибні нерівності

 

 

  1.             

Досліджуємо склад  числа 7

 

 

 

  1.             

Повторюємо  числа 1–7

 

 

 

  1.             

Вивчаємо  число і цифру 8

 

 

 

  1.             

Порівнюємо числа

 

 

 

  1.             

Досліджуємо склад  числа 8

 

 

 

  1.             

Повторюємо  числа 1–8

 

 

 

  1.             

Вивчаємо  число і цифру 9

 

 

 

  1.             

Порівнюємо числа

Порівняння на основі складу числа

 

 

  1.             

Досліджуємо склад  числа 9

 

 

 

  1.             

Повторюємо  числа 1–9

 

 

 

  1.             

Вивчаємо  число 10

Натуральний ряд чисел

 

 

  1.             

Порівнюємо числа

 

 

 

  1.             

Досліджуємо склад  числа 10

 

 

 

 

Розділ 2.  Прийоми додавання і віднімання  чисел у межах 10

 

 

 

  1.             

Повторюємо  числа 1–10

Повторюємо

 

 

  1.             

Досліджуємо склад чисел  першого десятка

Досліджуємо склад чисел  першого десятка

 

 

  1.             

Називаємо компоненти  та результат дії додавання

Перший доданок, другий доданок, сума

 

 

  1.             

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2

+2 = +1+1.  -2= -1-1

 

 

  1.             

Одержуємо число нуль.  Віднімаємо рівні числа

Нуль

 

 

  1.             

Відкриваємо спосіб міркування  при додаванні і відніманні числа0

а+0=а ,  0+а=а,  а-0=а

 

 

  1.             

Вчимося додавати  і віднімати числа

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1

 

 

  1.             

Відкриваємо переставний  закон додавання

а+в=в+а

 

 

  1.             

Вимірюємо довжини  відрізків

1 см

 

 

  1.             

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання

а+в=с  ,с-а=в,  с-в=а

 

 

  1.             

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 2

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 2

 

 

 

  1.             

Досліджуємо різницеве  порівняння

На скільки більше? (менше?)

 

 

  1.             

Моделюємо різницеве  порівняння

Різниця

 

 

  1.             

Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць

Більше на…   менше на…

 

 

  1.             

Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць

 

 

 

  1.             

Дізнаємося про математичний  вираз «Різниця»

Сума. Різниця

 

 

  1.             

Відкриваємо способи додавання  і віднімання числа 3

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

 

 

  1.             

Відкриваємо правило знаходження  невідомого доданка

а+в=с   с-а=в   с-в=а

 

 

  1.             

Називаємо компоненти  та результат дії віднімання

Зменшуване, від’ємник, різниця

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа

 

 

 

  1.             

Вимірюємо довжини  відрізків

Лінійка

 

 

  1.             

Будуємо відрізки

 

 

 

  1.             

Вивчаємо вирази  на дві дії

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення  задач

 

 

 

 

Розділ 3.  Додавання і віднімання  в межах 10. Задача

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо число 4

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 4

 

 

 

  1.             

Знайомимося із задачею

Задача, умова, запитання

 

 

  1.             

Дізнаємося про складові  задачі

Числові дані, шукане, розв’язання, відповідь

 

 

  1.             

Досліджуємо задачі

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4

 

 

 

  1.             

Відкриваємо спосіб додавання  і віднімання числа 5

 

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 5

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 5

 

 

 

  1.             

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами

Величини

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини

>, <

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки

 

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

 

 

  1.             

Складаємо короткий  запис задачі

 

 

 

  1.             

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9

 

 

 

  1.             

Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9

 

 

 

  1.             

Складаємо короткий  запис задачі

Складаємо короткий  запис задачі

 

 

  1.             

Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник

 

 

 

  1.             

Віднімаємо числа  другої п’ятірки

Сума зручних доданків

 

 

  1.             

Порівнюємо математичний  вираз і число

Порівнюємо число  та математичний вираз

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки

 

 

 

  1.             

Порівнюємо число  та математичний вираз

Порівнюємо число  та математичний вираз

 

 

  1.             

Порівнюємо математичні  вирази

 

 

 

  1.        

Вимірюємо маси  предметів

1 кг, терези, гирі

 

 

  1.        

Вимірюємо місткості посудин

1 літр

 

 

 

Розділ 4. Двоцифрові числа

 

 

 

  1.        

Записуємо задачу коротко

Опорна схема задачі

 

 

  1.        

Досліджуємо властивості  величин

Ціле, частина

 

 

  1.        

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток

Десяток

 

 

  1.        

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки

 

 

 

  1.        

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа

Круглі числа

 

 

  1.        

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр

1дм

 

 

  1.        

Утворюємо числа другого десятка

Одноцифрові числа

 

 

  1.        

Записуємо числа  другого десятка

Розряди десятків, розряди одиниць

 

 

  1.        

Записуємо числа  другого десятка

 

 

 

  1.        

Записуємо числа  першої сотні

Найбільше одноцифрове число

 

 

  1.        

Порівнюємо числа  в межах 100

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо  число 1

Складене іменоване число

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації

Сума розрядних доданків

 

 

  1.        

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо  числа

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

 

  1.        

Досліджуємо задачі

Шукане стає даним, а дане шуканим

 

 

  1.        

Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване

 

 

 

  1.        

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника

 

 

 

  1.        

Розв’язуємо задачі

 

 

 

  1.        

Досліджуємо  складові задач

 

 

 

  1.        

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел

 

 

 

  1.        

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба

 

 

 

  1.        

Визначаємо час  за годинником

Годинник, година

 

 

  1.        

Дізнаємось  про тривалість доби

1 доба

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

 

  1.        

Визначаємо вартість  товару

Гривня, копійка

 

 

  1.        

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр

Метр

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

 

 

  1.        

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

 

 

  1.        

Повторення

 

 

 

  1.        

Повторення

 

 

 

  1.       1

Повторення

 

 

 

  1.        

Повторення

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Янько Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воронецька Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мелешко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сидоренко Тамара Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Руденко Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
21637
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку