Урок "Обчислення виду 13+2. Задачі різних типів з одним сюжетом".

Про матеріал
Конспект уроку з математики у 1 класі на тему "Обчислення виду 13+2. Задачі різних типів з одним сюжетом".
Перегляд файлу

 

Урок математики у 1 класі

Тема: ОБЧИСЛЕННЯ ВИДУ 13 + 2. ЗАДАЧІ РІЗНИХ ТИПІВ З ОДНИМ СЮЖЕТОМ. ВІДТВОРЕННЯ МАЛЮНКА

Мета: ознайомити учнів з додаванням виду 13 + 2; вчити обчислювати вирази за допомогою числового променя; формувати навички розв’язування задач за малюнком; учити відтворювати малюнок; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність, товариськість.

Обладнання: картки для парної  роботи, смарт дошка,  цеглинки  «Лего», відео-пояснення, танграм для роботи в групах.

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, природнича.

Хід уроку:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

2. Усні обчислення ( Цеглинки «Лего»)

13 + 1=

 16 + 1=

 17 + 1=

 14 + 1=

 12 + 1=

 10 + 1=

3.«Мозковий штурм»

  • Назвіть сусідів  числа  11, 15.
  • Я називаю число, а ви називаєте попереднє до нього: 12,  18.
  • Я називаю число, а ви називаєте наступне  14, 19         
  • Назвати число, в якому 1 дес. 6 одиниць.

4. Каліграфічна хвилинка. Запис числа 16

— Що означає цифра 1 ліворуч, 6 праворуч? (Кільк. дес. — 1, кільк. од. — 6.)

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Переходимо до теми нашого уроку:    

1. Ознайомлення з додаванням виду 13 + 2 (відео) https://www.youtube.com/watch?v=lnkDTKzqYkU&ab_channel

Висновок. Одиниці додаємо до одиниць.

2. Ознайомлення зі способом додавання  за допомогою числового променя (с. 84, завдання 2)

— Прокоментуйте, як виконали додавання. Обчисліть значення виразів.

3. Первинне закріплення вивченого матеріалу

1) Обчислення виразів на додавання за допомогою числового променя.

Робота в парах. (картки)

12+3=

Числовая прямая до 2014+4=

 

2.Розв’язування виразів підручника (с. 84, завдання 3) (самостійна робота)

4. Удосконалення вміння розв’язувати задачі 

1) Складання задач за малюнком (с. 84, завдання 4).

— Розгляньте малюнок.

— Яка маса гарбуза? Яка маса ананаса?

— Що важче — ананас чи гарбуз?

— На скільки кілограмів?

— Яка маса гарбуза й ананаса разом?

Запис в зошити.

 Фізкультхвилинка

2) Задача

Вінні-Пух зробив на зиму запаси меду: 12 л липового меду, а гречаного — на 3 л більше. Скільки літрів гречаного меду запас Вінні-Пух?

- Про кого йде мова в задачі?(Про Вінні-Пуха)

- Який мед він зібрав? (липовий та гречаний)

- Скільки липового меду запас Вінні-Пух?

- Що сказано про кількість гречаного? Яке запитання задачі?

— Що позначає в задачі число 12? (Кількість липового меду.) Що позначає число 3? (На скільки більше запас Вінні-Пух гречаного меду.) Гречаного меду запасли більше чи менше? Якою дією дізнаємося його кількість?

3) Розв’язування задачі.

5. Робота з асоціативною схемою «Чим корисний мед?» (Розширення знань учнів про мед та його корисні властивості для людини)

6. Робота з геометричним матеріалом  в групах.

https://1.bp.blogspot.com/-U4iMW0kDM68/XlrqgVVEO3I/AAAAAAAABAQ/YpSHRE9aHzkCl9do5I3cL6bEtYMXAATPQCLcBGAsYHQ/s1600/117961.022.png-Подивіться уважно на метелика і скажіть з яких геометричних фігур він складається?

-Скільки трикутників?   5

- Скільки чотирикутників? 2

 Складіть за зразком метелика (танграм)

7.Робота з інтерактивною дошкою «Льорнінг апс»

8.Розв’язування логічної задачі (с. 84, завдання 5)

Як порівну поділити яблука між двома дівчатками так, щоб одне яблуко залишилося в кошику? (Оскільки в кошику два яблука, одне з яких слід залишити, то ділити між двома дівчатами потрібно одне яблуко, розрізавши його навпіл.)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

Метод «Незакінчене речення»

- Урок навчив мене...

- Найцікавішим завданням на уроці було...

Сходинки успіху 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку