Календарне планування мистецтво

Про матеріал

Календарне планування 2 семестр для 3 класу з мистецтва за підручником Л. М. Масол

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 3 класу.

 

Зміст навчального

матеріалу в ІІ семестрі

             Формування

ключових  компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві

 

35

Інструкція БЖ. Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчинки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства»

-культурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво;

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

31.01

36

Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, анімація.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються олівцями;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

визначають власні емоції від творчої діяльності

01.02

37

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фраг­менти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

- розуміє поняття музичне мистецтво;

- знає що таке ансамбль;

- знає творчий доробок П. Чайковського.

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

07.02

38

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

08.02

39

Чарівні дива. Слухання Жанна Голуб «Троль». Поняття по музичний

«портрет». Музична грамота – дієз, бемоль, бекар.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

-розуміє поняття музичне мистецтво;

- знає нотну грамоту, значення дієз, бемоль, бекар.

Діяльнісний компонент:

  • уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;
  • стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості;   встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

14.02

40

Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

15.02

41

Чарівні дива. Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контра­стних звукових картин зими

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

-розуміє поняття музичне мистецтво;

- знає що таке темп, динаміка в музиці.

Діяльнісний компонент:

  • уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;
  • стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості;   встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

21.02

42

Чарівні дива. Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, архітектура.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються олввцями;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

22.02

43

У світі реального та уявного. Оркестр народних інструментів. Народна пісня «Щебетала пташечка»

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, оркестр народних інструментів.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

28.02

44

У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Кон­трастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш)

 

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

  • знають твори української художниці М. Приймаченко.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

01.03

45

У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

- розуміє поняття музичне мистецтво, лірична фантазія

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

07.03

46

У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, стилізація.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються пластиліном;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

08.03

Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві (продовження)

 

47

Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів»

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво, сюїта.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

14.03

48

Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке композиція;
  • володіють інформацією про світові музеї, витвори мистецтва.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються пластиліном;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

15.03

49

Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Ви-конання: поспівка

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, лад в музиці, сюїта.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

21.03

50

Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке композиція, натюрморт

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

22.03

51

Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях

загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, балет, вокальний портрет, мюзікл.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

-працюють в парі.

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

52

Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке композиція, правила створення композиції, натюрморт.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються олівцями або фломастерами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

53

Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість»

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, серенада, імпровізація, п’єса.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

54

Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, пейзаж.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

55

Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, опера, пародія.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

56

Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, шарж

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються олівцями або фломастерами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

57

Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Ске¬рцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

-розуміє поняття музичне мистецтво, ритм, гумореска.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

58

Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи»

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, комікс

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються олівцями;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

59

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

- Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво, ритм, вальс, ударні інструменти.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

 

 

 

Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві (продовження)

60

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке лялька-мотанка, композиція.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються кольоровими олівцями, фломастерами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

61

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти»

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, симфонія, контраст

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

62

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке фантазія, композиція, історію ляльки-іграшки в мистецтві.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-користуються фарбами;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

63

Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • розуміє поняття музичне мистецтво, балет.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;с

-тежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

- танцюють в парі;

- стежать за тактом в музичній композиції.

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

64

Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке ляльковий театр.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-працюють з кольоровим папером, клеєм, ножицями;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

65

Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво, серенада.

Діяльнісний компонент:

-уважно слухає музичні твори;

-описує свої враження від почутого;

-стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

66

Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін)

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

знають, що таке декорування.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-працюють з пластиліном;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

67

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

- Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво;

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

68

Перевіряю свої досягнення.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке фантазія, композиція, натюрморт, пейзаж, називають твори мистецтва.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

69

Демонструю свої досягнення.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

- Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво;

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

70

Підсумковий урок за ІІ семестр

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке фантазія, композиція, натюрморт, пейзаж, називають твори мистецтва.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

71

Підсумковий урок за ІІ семестр

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

- Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво;

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

72

Узагальнення і систематизація знань учнів

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке фантазія, композиція, натюрморт, пейзаж, називають твори мистецтва.

Діяльнісний компонент:

- організовує робоче місце;

- дотримується охайності, правил техніки безпеки;

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ;

-обирають, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створюють  казкові, фантастичні образи;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача

 

73

Узагальнення і систематизація  знань учнів. Підсумок за рік.

-загальнокультурна компетентність;

- громадська  та соціальна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

- Знаннєвий компонент:

розуміє поняття музичне мистецтво;

Діяльнісний компонент:

уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

Ціннісний компонент:

керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля;  усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
НУШ
Додано
14 березня 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку