Календарне планування 2 семестр для 3 класу з мистецтва за підручником Л. М. Масол
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 3 класу.
№ |
Зміст навчального матеріалу в ІІ семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві |
|
|||
35 |
Інструкція БЖ. Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчинки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» |
-культурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво; Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
31.01 |
36 |
Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, анімація. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються олівцями; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: визначають власні емоції від творчої діяльності |
01.02 |
37 |
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: - розуміє поняття музичне мистецтво; - знає що таке ансамбль; - знає творчий доробок П. Чайковського. Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
07.02 |
38 |
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
08.02 |
39 |
Чарівні дива. Слухання Жанна Голуб «Троль». Поняття по музичний «портрет». Музична грамота – дієз, бемоль, бекар. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: -розуміє поняття музичне мистецтво; - знає нотну грамоту, значення дієз, бемоль, бекар. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
14.02 |
40 |
Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
15.02 |
41 |
Чарівні дива. Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контрастних звукових картин зими |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: -розуміє поняття музичне мистецтво; - знає що таке темп, динаміка в музиці. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
21.02 |
42 |
Чарівні дива. Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, архітектура. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються олввцями; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
22.02 |
43 |
У світі реального та уявного. Оркестр народних інструментів. Народна пісня «Щебетала пташечка» |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
28.02 |
44 |
У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш)
|
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
01.03 |
45 |
У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: - розуміє поняття музичне мистецтво, лірична фантазія Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
07.03 |
46 |
У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, стилізація. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються пластиліном; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
08.03 |
Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві (продовження)
|
||||
47 |
Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво, сюїта. Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача. |
14.03 |
48 |
Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються пластиліном; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
15.03 |
49 |
Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Ви-конання: поспівка |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
21.03 |
50 |
Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке композиція, натюрморт Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
22.03 |
51 |
Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях |
загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; -працюють в парі. Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
52 |
Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке композиція, правила створення композиції, натюрморт. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються олівцями або фломастерами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
53 |
Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
54 |
Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, пейзаж. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
55 |
Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
56 |
Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, шарж Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються олівцями або фломастерами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
57 |
Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Ске¬рцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -розуміє поняття музичне мистецтво, ритм, гумореска. Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
58 |
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, комікс Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються олівцями; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
59 |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
- Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво, ритм, вальс, ударні інструменти. Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві (продовження) |
||||
60 |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке лялька-мотанка, композиція. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються кольоровими олівцями, фломастерами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
61 |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
62 |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке фантазія, композиція, історію ляльки-іграшки в мистецтві. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -користуються фарбами; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
63 |
Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого;с -тежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; - танцюють в парі; - стежать за тактом в музичній композиції. Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
64 |
Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке ляльковий театр. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -працюють з кольоровим папером, клеєм, ножицями; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
65 |
Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво, серенада. Діяльнісний компонент: -уважно слухає музичні твори; -описує свої враження від почутого; -стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
66 |
Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: знають, що таке декорування. Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -працюють з пластиліном; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
67 |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
- Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво; Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
68 |
Перевіряю свої досягнення. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
69 |
Демонструю свої досягнення. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
- Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво; Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
70 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
71 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
- Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво; Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|
72 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями ; -обирають, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створюють казкові, фантастичні образи; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача |
|
73 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
-загальнокультурна компетентність; - громадська та соціальна компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
- Знаннєвий компонент: розуміє поняття музичне мистецтво; Діяльнісний компонент: уважно слухає музичні твори; описує свої враження від почутого;стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; Ціннісний компонент: керує власними емоційними станами через мистецтво і різні види художньої творчості; встановлює зв’язок між видами мистецтва, між мистецтвом та іншими сферами знання (літературою, математикою, знаннями про природу, історію тощо); мистецтвом і явищами довкілля; усвідомлює значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності; сформована культури глядача-слухача.
|
|