«Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» – 35 годин
наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року No 795
(у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 10 серпня 2021 року No 898)
(автори Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Підручник: Гісем О.В., Мартинюк О.О. «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти. – Харків Видавництво «Ранок» 2022
№ |
Тема |
Дата |
|
|
5-А |
5-Б |
|||
1 |
Вступ |
|
|
|
Розділ I. Людина, природа, суспільство та історія |
||||
2 |
Людина. Унікальність і неповторність кожної людини |
|
|
§1 с.5-8 |
3 |
Людина і природа |
|
|
§2 с.9-13 |
4 |
Людина і суспільство. Групи (спільноти) у людському суспільстві |
|
|
§3 с.13-17 |
5 |
Минуле людини й суспільства. Що таке історія |
|
|
§4 с.17-21 |
6 |
Культура як цінність |
|
|
§5 с. 21-27 |
7 |
Практичне заняття за розділом I. Людина, природа, суспільство та історія |
|
|
С.27 |
8 |
Узагальнення/тематичний контроль за розділом І. Людина, природа, суспільство та історія |
|
С. 28 |
|
Розділ ІІ. Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей |
||||
9 |
Людина як особистість і особа |
|
|
§6 с. 29-33 |
10 |
Особистий і громадський простір |
|
|
§7 с. 33-39 |
11 |
Соціалізація. Людські спільноти в минулому та сучасності. Правила, яких необхідно дотримуватися в різних спільнотах |
|
|
§8 с. 39-46 |
12 |
Практичне заняття за розділом ІІ. Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей |
|
|
с. 46 |
13 |
Узагальнення/тематичний контроль за розділом ІІ. Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей |
|
|
С. 48 |
Розділ III. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела |
||||
14 |
Інформація, її властивості і форми. Текст і медіатекст |
|
|
§9 с.50-56 |
15 |
Історичні джерела та їхні різновиди |
|
|
§10 с.56-61 |
16 |
Робота з інформацією та історичними джерелами |
|
|
§11 с.61-67 |
17 |
Збереження інформації та історичних пам’яток. Пам’ятники |
|
|
§12 с.67-74 |
18 |
Практичне заняття за розділом ІІІ. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела |
|
|
С.74-77 |
19 |
Узагальнення/Тематичний контроль за розділом ІІІ. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела |
|
|
С.77-79 |
Розділ IV. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення |
||||
20 |
Історія як наука і навчальний предмет
|
|
|
§13 с.79-88 |
21 |
Історичні факти, події, явища та процеси. Історичний образ |
|
|
§14 с.88-92 |
22 |
Історичне мислення. Причинно-наслідкові зв’язки |
|
|
§15 с. 92-97 |
23 |
Практичне заняття за розділом ІV. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення |
|
|
С.97-99 |
24 |
Узагальнення/Тематичний контроль за розділом ІV. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення |
|
|
С.99-101 |
Розділ V. Орієнтування в історичному часі та просторі |
||||
25 |
Календарний та історичний час |
|
|
§16 с.101-107 |
26 |
Географічний та історичний простір |
|
|
§17 с.107-112 |
27 |
Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування. Історико-етнографічні регіони України |
|
|
§18 с.112-118 |
28 |
Практичне заняття за розділом V. Орієнтування в історичному часі та просторі |
|
|
С. 118-121 |
29 |
Узагальнення/Тематичний контроль за розділом V. Орієнтування в історичному часі та просторі |
|
|
С. 121-123 |
Розділ VI. Права людини і громадянина. Демократія |
||||
30 |
Права людини і громадянина. Права дитини |
|
|
§19 с.123-131 |
31 |
Протидія порушенню й замовчуванню порушенням прав людини і громадянина |
|
|
§20 с.131-137 |
32 |
Демократія: принципи та механізми |
|
|
§21 с.137-143 |
33 |
Практичне заняття за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія |
|
|
С. 143-144 |
34 |
Узагальнення/Тематичний контроль за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія |
|
|
С. 144 |
35 |
Повторення |
|
|
|