Календарно планування складене за Програмою «ЗАХИСТ УКРАЇНИ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ» 11 класів закладів загальної середньої освіти. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2020 р. № 1377
Календарно-тематичне планування на 2022-2023 навчальний рік
Захист України Основи медичних знань 11 клас
(до підручника А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука)
Календарно планування складене за Програмою «ЗАХИСТ УКРАЇНИ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ» 11 класів закладів загальної середньої освіти. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2020 р. № 1377
II семестр
№ |
ДАТА |
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ |
РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
ПРИМІТКИ |
||
|
|||||||||
Розділ «Основи Цивільного Захисту» Тема «ОСНОВНІ СПОСОБИ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» |
|||||||||
18/1 |
|
Основні способи захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайної ситуації та постійне інформування про зміни ситуації. |
|
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень): характеризує причини виникнення надзвичайних ситуацій, їхній вплив на довкілля та безпеку життєдіяльності людини; називає види, загальні ознаки та рівні надзвичайних ситуацій; оцінює обстановку в надзвичайних ситуаціях та визначає заходи щодо попередження надзвичайних ситуацій терористичного походження; наводить приклади виникнення надзвичайних ситуацій в Україні та за її межами, потенційно небезпечні об’єкти міста (району); пояснює негативний вплив надзвичайних ситуацій на довкілля та життєдіяльність людини; дотримується правил безпечної поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій Знаннєвий компонент Учень (учениця): характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях, призначення та будову основних засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри, сигнали і порядок оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій і порядок дій при цьому, способи проведення евакуації населення; знає порядок підготовки засобів індивідуального захисту органів дихання та шкірних покривів; порядок одягання та зняття захисного загальновійськового комплекту після виходу із зараженої зони; алгоритм дій у разі виникнення надзвичайної ситуації; алгоритм дій в разі хімічної атаки або надзвичайної ситуації на хімічному об’єкті при ураженні аміаком, оксидами азоту, фосфіном, фосгеном, хлором, хлоридом водню, при застосуванні сильнодіючих отруйних речовин та біологічних препаратів; алгоритм дій та застережні заходи при застосуванні білого фосфору. Алгоритм дій у разі обвалу будівлі, пожежі, артобстрілу, в натовпі, якщо стали заручником, в разі терористичного акту, перестрілки, захоплення транспорту. Порядок дій та правила поведінки під час виходу із зони бойових дій. вміє користуватися основними засобами індивідуального захисту органів дихання та шкіри. розрізняє різні прояви страху, їх ознаки називає основні фізіологічні та психологічні ознаки страху, бойового стресу, рівні за інтенсивністю. вміє застосовувати 5-6 вправ на подолання різних проявів при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії, проявах гніву, злості, агресії класифікує обладнання та пояснює порядок використання інженерних споруд для захисту населення; характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях, способи проведення евакуації населення; вміє користуватися медичними засобами захисту (аптечка індивідуальна) пояснює правила безпеки під час захисту населення в надзвичайних ситуаціях, характеризує способи проведення евакуації населення; виконує алгоритм підготовки населення до евакуаційних заходів та розміщення населення |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
§ 27 |
|
||
19/2 |
|
Навчання населення вміння застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях. |
|
§27 |
|
||||
20/3 |
|
Проти пилова тканинна маска, ватно-марлева пов’язка, респіратори та фільтруючі протигази. . |
|
§ 27 |
|
||||
21/4 |
|
Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний і хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів |
|
§ 28 |
|
||||
22/5 |
|
Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильно діючими отруйними речовинами та біологічним. |
|
§ 28 |
|
||||
23/6 |
|
Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявлення підозрілого предмета. |
|
§ 29 |
|
||||
24/7
|
|
Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) під час перебування в екстремальних ситуаціях |
|
§ 30 |
|
||||
25/8 |
|
Вміст та складання тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів погребів |
|
|
§ 31 |
|
|||
26/9 |
|
Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з терористичними проявами. |
|
§ 32 |
|
||||
Тема «ОСНОВИ РЯТУВАЛЬНИХ ТА ІНШИХ НЕВІДКЛАДНИХ РОБІТ» |
|||||||||
27/10 |
|
Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо.) |
|
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень): характеризує причини виникнення надзвичайних ситуацій, їхній вплив на довкілля та безпеку життєдіяльності людини; називає види, загальні ознаки та рівні надзвичайних ситуацій; оцінює обстановку в надзвичайних ситуаціях та визначає заходи щодо попередження надзвичайних ситуацій терористичного походження; наводить приклади виникнення надзвичайних ситуацій в Україні та за її межами, потенційно небезпечні об’єкти міста (району); пояснює негативний вплив надзвичайних ситуацій на довкілля та життєдіяльність людини; дотримується правил безпечної поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
|
§ 33 |
|
||
28/11 |
|
Сутність, зміст і послідовність виконання аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки під час їх проведення . |
|
§ 34 |
|
||||
29/12 |
|
Розшук уражених та способи рятування людей із завалених і пошкоджених споруд |
|
§ 35 |
|
||||
30/13 |
|
Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд. |
|
§ 35 |
|
||||
Тема « ПОПЕРЕДЖЕННЯ РИЗИКІВ ВІД ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ» |
|||||||||
31/14 |
|
Вплив мін та вибухонебезпечних предметів (ВНП) на людину, сім’ю та суспільство. |
|
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): розуміє вплив мін та вибухонебезпечних предметів (ВНП) на людину, сім’ю та суспільство, називає складові протимінної діяльності; основні положення нормативно-правової бази протимінної діяльності в Україні має уявлення про національний та міжнародні стандарти протимінної діяльності, Міжнародні Конвенції щодо зменшення загрози для мирного населення від мін та ВНП. Знає можливі види загроз для цивільного населення під час воєнних конфліктів та ступені їх ризику. Має навички правильної поведінки в умовах наявності різних загроз з боку мін і ВНП Вміє розрізняти небезпечні території за їхніми ознаками |
Здоров’я і безпека Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
|
|
||
32/15 |
|
Протимінна діяльність та її складові. |
|
|
|
||||
33/16 |
|
Міжнародні стандарти та нормативно-правова база протимінної діяльності в Україні. |
|
|
|
||||
34/17 |
|
Ознаки небезпечних територій (районів) та їх системи позначення (маркування) |
|
|
|
||||
35/18 |
|
Узагальнюючий урок |
Контрольні тести |
|
|
|
|
||