Календарне планування на 4 клас НУШ за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Шановні педагоги! Календарне планування допомагає встигнути все за навчальний рік. А ще приготувати багато номерів художньої самодіяльності, брати участь у творчих конкурсах. Пропоную планування за підручником "Мистецтво": підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти /Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило. - Київ: Генеза, 2021. Для зручності вказую сторінки підручника і матеріала з Ютуба, які використовую на уроках мистецтва. Сподіваюсь Вам сподобається
Перегляд файлу

Мистецтво

4клас

 (Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти  /Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило. - Київ: Генеза, 2021)

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

І семестр

 

32

год

 

 

 

Ми діти твої, Україно!

 

 

32

год

 

 

1-3

Милуємося красою землі

Слухання: укр.нар. пісні

 «Ой у вишневому садочу»,

«Ой ходить сон коло вікон»

Обробка народних пісень

Розучування:  пісня Т.Петриненка «Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=_oddJr8ZSO8&ab_channel=ternopolianyn

Живопис. Пейзаж. Глибина простору

в пейзажі

Композиція «Смачний урожай» (акварель)

С. 4-7

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

3

 

 

4-6

Милуємося красою землі

Інтонація. Пауза

Слухання: Денис Січинський «Чом, чом земле моя»

Музична форма(будова музичного твору).

Куплетна форма пісні

Виконання: пісня Т.Петриненка «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=OCJ6nkc_2eQ&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD

Графіка. Засоби виразності графіки

Колективна композиція «Збережи дерева – легені планети!»

С.8-11

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

3

 

 

7-9

Мистецтво крізь віки

Народні інструменти.

 Кавер-версія в популярній музиці.

 Соло. Дует. Тріо.Квартет.

Слухання: Антоніо Вівальді «Гроза»

 із сюїти «Пори року»

Виконання: пісня Т.Петриненка

 «Україна»

Декоративно-ужиткове мистецтво.

Графіка.Створення об'ємності предмета. «Натюрморт»

С.12-15

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

3

 

 

10-12

Мистецтво крізь віки

Класика. Симфонічний оркестр. Сучасні інструменти

Слухання: Йоган Себастьян Бах

Прелюдія до мажор з

 «Добре темперованого клавіру»

Виконання: пісня Т.Петриненка

«Україна»

Аплікація «Квітковий натюрморт»

С.16-19

К.8.К.10

НВ.2

НВ.4

НЛ.1

4МИО1.2

3

 

 

13-14

Мистецтво та здоров'я

Українські народні танці. Аркан

Слухання: укр..нар. танці, руханка «Гопак»

Розучування: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» https://www.youtube.com/watch?v=WY1XbtSd6b0&ab_channel=%D0%90%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%95%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0

Пертиківський розпис

Гуаш. Роспис в колі «Тарілочка»

С. 20-23

К.5,К.6

НВ1

НВ.5

НЛ.3

4МИО1.1

4МИО3.2

2

 

 

15-17

Мистецтво та здоров'я

Темп.

Слухання: укр..нар. пісня «Гарний танець гопачок»

Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» https://www.youtube.com/watch?v=C75iBnRnoiU&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Колаж. Фотоколаж. Бріколаж (з  предметів)

«Веселі мандрівники»

С. 24-27

 К.1,К.8

НВ.7

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

 4МИО3.1

 

3

 

 

18-20

У дружньому слов'янському колі

 Мазурка. Полька

Слухання: чеш.нар. пісня «Полька»

Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі»

Міський пейзаж-краєвид міста.

Аплікація «Моє місто»

С.28-31

К.5, К.10

НВ.2

НВ.3

НВ.4

НЛ.2

4МИО2.2

3

 

 

21-22

У дружньому слов'янському колі

Європейські танці. Ритм – основа танцювальної музики

Слухання: болгар.нар. танець «Болгаран», білоруський нар. танець «Бульба»

Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі»

Ритм в архітектурі.

Конструктор «Місто»

С.32-35

К.1,К.8

НВ.1

НВ.7

НЛ.1

4МИО1.3

 

2

 

 

23-24

На гостину до угорців, румунів і молдаван

Хореографія.

Слухання: Ференц Лист «Угорська рапсодія №2», Вітторіо Монті «Чардаш»

Розучування: чеська народна пісня «Полька»

Гуаш «Гірський пейзаж»

С. 36-39

К.10,К.11

НВ.7

НВ.6

НЛ.2

4МИО2.2

2

 

 

25-26

На гостину до угорців, румунів і молдаван

Рондо

Слухання:румунський нар. танець «Інвертіта», нар. танець  «Молдовеняска»

Виконання: чеська народна пісня «Полька»

Ковальсьво.Симетрія. Асиметрія.

Фломастери «Ліхтар»

С. 40-43

К.4,К.7

НВ5,

НВ8

НЛ.4

4МИО1.1

 4МИО3.3

2

 

 

27-28

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків 

Слухання: кримськотатарська колискова «Мінімулим батир»

Виконання: чеська народна пісня «Полька»

Орнамент у стрічці

С.44-47

К.10. К.8

НВ.1

НВ.9

НЛ.1

4МИО3.4

 

2

 

 

29-31

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Сиртакі. Види театрів

Слухання: Мікіс Теодоракіс «Сиртакі»

Мозаїка. Мозаїка з ниток та ґудзиків

С.48-51

Перевір свої досягнення

С.52-53

К.10, К.11

НВ.5

НВ.8

НЛ.3

4МИО3.3

4МИО1.1

 

3

 

 

32

Урок-концерт «Різдвяна подорож»

К.8,К.10

НВ.2

НВ.9

НЛ.2

4МИО1.1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво

4клас

 (Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти  /Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило. - Київ: Генеза, 2021)

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

Подорожі країнами та континентами

 

 

57

год

 

 

33-34

Подорож до Німеччини та Австрії

Подорож до Німеччини

Основна тема рондо – рефрен.

Слухання: Йоганн Себастьян Бах «Анданте»,

Людвиг ван Бетховен «До Ельзи»

Розучування: Н.Май «Промінчик» https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

Годинникові вежі. Модель годинника

С. 54-57

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

35-36

Подорож до Німеччини та Австрії

Подорож до Австрії. 

Схеми диригування.

Слухання: Вольфган Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада ІVч.(Рондо)»,

Йоганн Штраус «На прекрасному блакитному Дунаї»

Виконання: Н.Май «Промінчик»

https://www.youtube.com/watch?v=nhgRiY0UuGI

Статуетка. Порцеляна

Пластилін. Ліплення ляльки.

С. 58-61

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

2

 

 

37-38

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв

Франція – країна палаців

Слухання: Жан Філіпп Рамо.Менует(клавесин)

Поль Моріа. Менует

Розучування: французької народної пісні «Пастух» https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A

Листівка «Вітання з Парижа»

С. 62-65

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

2

 

 

39-40

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв

Англія – країна музеїв. Динаміка – сила звучання.

Слухання: Гаррі Грегсон-Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії»

Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь»

Виконання: французької народної пісні «Пастух»

https://www.youtube.com/watch?v=yzL-iKRy4BQ

Художник-аніматор.

Серія малюнків «Пітер Пен»(манна крупа)

С. 66-69

К.8.К.10

НВ.2

НВ.4

НЛ.1

4МИО1.2

2

 

 

41-42

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії

Італія - країна карнавалів. Тарантела-італійський танець.

Слухання: Карло Мюньє «Бакарола» (дует мандоліни та гітари)

Микола Лисенко «Бакарола»(фортепіано)

Розучування: А.Олєйникова «Наш 4-й клас» https://www.youtube.com/watch?v=cRajGYQ3akg

Аплікація «Карнавальна маска».

Ескіз карнавального костюма

С. 70-73

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

43-44

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії

Іспанія – країна серенад.

Симфонічний оркестр. Теплі кольори.

Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда» (гітара)

Мануель  де Фалья «Ночі в садах Іспанії» для фортепіано з оркестром (фрагмент)

Виконання: А.Олєйникова «Наш 4-й клас» https://www.youtube.com/watch?v=cRajGYQ3akg

Аплікація «Віяло»

Акварель «Іспанський танець»

С.76-77

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

45-46

Скандинавія – суворий і загадковий край

Сюїта.

Засоби виразності( мелодія, темп, динаміка)

Слухання: Едвард Гріг . Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля»

Розучування: О.Янушкевич «Треба мріяти завжди» https://www.youtube.com/watch?v=EnjifGKEoCg

Холодні кольори.

Пейзаж «Північне сяйво»

С. 78-81

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

2

 

 

47-48

Скандинавія – суворий і загадковий край

Балет. Лібрето. Антракт

Засоби виразності( мелодія, темп, динаміка)

Слухання: Едвард Гріг . Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра»(фрагменти балету)

Виконання: О.Янушкевич «Треба мріяти завжди»

Безпредметна композиція  у холодній гамі

С. 82-85

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

2

 

 

49-50

Мистецькі візерунки з теплих країв

Країни Кавказу.

Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо»

Грузинські танці «Лезгінка»,  «Хорумі»

Розучування: Н.Май «Весняний вальс»

https://www.youtube.com/watch?v=16jJAblHe4M

 

Рельєф з пластиліну «Баранець».

Рельєф на фользі «Лебідь»

С. 86-89

К.8.К.10

НВ.2

НВ.4

НЛ.1

4МИО1.2

2

 

 

51-52

Мистецькі візерунки з теплих країв

Індія – загадкова країна танців.

Слухання: Микола Римський-Корсаков. Арія індійського гостя з опери «Садко»(фрагмент)

Виконання: Н.Май «Весняний вальс» http://mp3minus.ru.net/%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8F-%D0%9C%D0%B0%D0%B9/%D0%92%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81

Фломастери «Слони»

 С.90-93

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

53-54

Східні мотиви

Арабські казки.

Слухання: Микола Римський-Корсаков . Сюїта «Шехерезада»(фрагменти)

Лялька з рухомими деталями Жасмин та Аладдін

Розучування: І.Танчака «Весела пісенька»

https://www.youtube.com/watch?v=eFIfAC1Blr8

 

С. 94-97

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

2

 

 

55-56

Східні мотиви

Ікебана - мистецтво аранжування квітів.

Слухання: П.Чайковський. Китайський танець «Чай»

Лялька з рухомими деталями Жасмин та Аладдін

Конструктор «Дракоша»

Виконання: І.Танчака «Весела пісенька»

С. 98-101

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

2

 

 

57-58

Ритми й кольори Америки та Африки

Америка і джаз.

Кек-уок-танець афроамериканців. Банджо.

Слухання: Клод Дебюсся «Ляльковий кек-уок»

Розучування: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs

Гуаш. Ведмеді-грізлі

102-105

К.8.К.10

НВ.2

НВ.4

НЛ.1

4МИО1.2

2

 

 

59-60

Ритми й кольори Америки та Африки

Інструменти Африки. Барабани.

Слухання: В.Шаїнський «Чунга-чанга»

Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs

Контрасті кольори.

Гуаш. Картина у декоративній манері  тінга-тінга

С. 106-109

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

61-62

Місто майбутнього

Флешмоб - завчасно спланований масовий захід

Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка»

Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоока https://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs

С.110-113

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

2

 

 

63-64

Місто майбутнього

Макет- модель архітектурної споруди, її копія зменшених  розмірів з різних матеріалів

Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs

Колективний проєкт «Місто мрій»

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

2

 

 

65-66

Музичні казки

https://www.youtube.com/watch?v=6xhjY6f94QE

Розучування: «Любим вчительку свою»

https://www.youtube.com/watch?v=uR4LSTVrEUE

 

Колективний проєкт «Місто мрій»

К.8.К.10

НВ.2

НВ.4

НЛ.1

4МИО1.2

2

 

 

67-68

Музичні казки

https://www.youtube.com/watch?v=vjJcGlQraek

Виконання: «Любим вчительку свою»

https://www.youtube.com/watch?v=uR4LSTVrEUE

Колективний проєкт «Місто мрій»

К.1,К.10

НВ.2

НВ.2

НЛ.2

4МИО1.1

 

2

 

 

69

Узагальнення і систематизація знань з теми «Подорожі країнами та континентами»

Презентація колективного проєкту «Місто мрій»

Гра «Впізнай інструмент»

https://www.youtube.com/watch?v=UdZaVZRY45E

К.8,К.9

НВ.5,

НВ.7

НЛ.1

4МИО3.1

 

1

 

 

70

Урок-концерт «Навколосвітня подорож»

К.2,К.5

НВ.8

НВ.9

НЛ.4

4МИО1.2

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яблочкіна Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
6 січня 2022
Переглядів
1747
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку