Мистецтво
4клас
(Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти /Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило. - Київ: Генеза, 2021)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
І семестр |
|
32 год |
|
|
|
Ми діти твої, Україно!
|
|
32 год |
|
|
1-3 |
Милуємося красою землі Слухання: укр.нар. пісні «Ой у вишневому садочу», «Ой ходить сон коло вікон» Обробка народних пісень Розучування: пісня Т.Петриненка «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=_oddJr8ZSO8&ab_channel=ternopolianyn Живопис. Пейзаж. Глибина простору в пейзажі Композиція «Смачний урожай» (акварель) С. 4-7 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
3 |
|
|
4-6 |
Милуємося красою землі Інтонація. Пауза Слухання: Денис Січинський «Чом, чом земле моя» Музична форма(будова музичного твору). Куплетна форма пісні Виконання: пісня Т.Петриненка «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=OCJ6nkc_2eQ&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD Графіка. Засоби виразності графіки Колективна композиція «Збережи дерева – легені планети!» С.8-11 |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
3 |
|
|
7-9 |
Мистецтво крізь віки Народні інструменти. Кавер-версія в популярній музиці. Соло. Дует. Тріо.Квартет. Слухання: Антоніо Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року» Виконання: пісня Т.Петриненка «Україна» Декоративно-ужиткове мистецтво. Графіка.Створення об'ємності предмета. «Натюрморт» С.12-15 |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
3 |
|
|
10-12 |
Мистецтво крізь віки Класика. Симфонічний оркестр. Сучасні інструменти Слухання: Йоган Себастьян Бах Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру» Виконання: пісня Т.Петриненка «Україна» Аплікація «Квітковий натюрморт» С.16-19 |
К.8.К.10 НВ.2 НВ.4 НЛ.1 4МИО1.2 |
3 |
|
|
13-14 |
Мистецтво та здоров'я Українські народні танці. Аркан Слухання: укр..нар. танці, руханка «Гопак» Розучування: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» https://www.youtube.com/watch?v=WY1XbtSd6b0&ab_channel=%D0%90%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%95%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Пертиківський розпис Гуаш. Роспис в колі «Тарілочка» С. 20-23 |
К.5,К.6 НВ1 НВ.5 НЛ.3 4МИО1.1 4МИО3.2 |
2 |
|
|
15-17 |
Мистецтво та здоров'я Темп. Слухання: укр..нар. пісня «Гарний танець гопачок» Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» https://www.youtube.com/watch?v=C75iBnRnoiU&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE Колаж. Фотоколаж. Бріколаж (з предметів) «Веселі мандрівники» С. 24-27 |
К.1,К.8 НВ.7 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 4МИО3.1
|
3 |
|
|
18-20 |
У дружньому слов'янському колі Мазурка. Полька Слухання: чеш.нар. пісня «Полька» Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» Міський пейзаж-краєвид міста. Аплікація «Моє місто» С.28-31 |
К.5, К.10 НВ.2 НВ.3 НВ.4 НЛ.2 4МИО2.2 |
3 |
|
|
21-22 |
У дружньому слов'янському колі Європейські танці. Ритм – основа танцювальної музики Слухання: болгар.нар. танець «Болгаран», білоруський нар. танець «Бульба» Виконання: пісня О. Злотника «Барви рідної землі» Ритм в архітектурі. Конструктор «Місто» С.32-35 |
К.1,К.8 НВ.1 НВ.7 НЛ.1 4МИО1.3
|
2 |
|
|
23-24 |
На гостину до угорців, румунів і молдаван Хореографія. Слухання: Ференц Лист «Угорська рапсодія №2», Вітторіо Монті «Чардаш» Розучування: чеська народна пісня «Полька» Гуаш «Гірський пейзаж» С. 36-39 |
К.10,К.11 НВ.7 НВ.6 НЛ.2 4МИО2.2 |
2 |
|
|
25-26 |
На гостину до угорців, румунів і молдаван Рондо Слухання:румунський нар. танець «Інвертіта», нар. танець «Молдовеняска» Виконання: чеська народна пісня «Полька» Ковальсьво.Симетрія. Асиметрія. Фломастери «Ліхтар» С. 40-43 |
К.4,К.7 НВ5, НВ8 НЛ.4 4МИО1.1 4МИО3.3 |
2 |
|
|
27-28 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Слухання: кримськотатарська колискова «Мінімулим батир» Виконання: чеська народна пісня «Полька» Орнамент у стрічці С.44-47 |
К.10. К.8 НВ.1 НВ.9 НЛ.1 4МИО3.4
|
2 |
|
|
29-31 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Сиртакі. Види театрів Слухання: Мікіс Теодоракіс «Сиртакі» Мозаїка. Мозаїка з ниток та ґудзиків С.48-51 Перевір свої досягнення С.52-53 |
К.10, К.11 НВ.5 НВ.8 НЛ.3 4МИО3.3 4МИО1.1
|
3 |
|
|
32 |
Урок-концерт «Різдвяна подорож» |
К.8,К.10 НВ.2 НВ.9 НЛ.2 4МИО1.1
|
1 |
|
|
Мистецтво
4клас
(Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти /Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило. - Київ: Генеза, 2021)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
|
Подорожі країнами та континентами
|
|
57 год |
|
|
33-34 |
Подорож до Німеччини та Австрії Подорож до Німеччини Основна тема рондо – рефрен. Слухання: Йоганн Себастьян Бах «Анданте», Людвиг ван Бетховен «До Ельзи» Розучування: Н.Май «Промінчик» https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E Годинникові вежі. Модель годинника С. 54-57 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
35-36 |
Подорож до Німеччини та Австрії Подорож до Австрії. Схеми диригування. Слухання: Вольфган Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада ІVч.(Рондо)», Йоганн Штраус «На прекрасному блакитному Дунаї» Виконання: Н.Май «Промінчик» https://www.youtube.com/watch?v=nhgRiY0UuGI Статуетка. Порцеляна Пластилін. Ліплення ляльки. С. 58-61 |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
2 |
|
|
37-38 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв Франція – країна палаців Слухання: Жан Філіпп Рамо.Менует(клавесин) Поль Моріа. Менует Розучування: французької народної пісні «Пастух» https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A Листівка «Вітання з Парижа» С. 62-65 |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
2 |
|
|
39-40 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв Англія – країна музеїв. Динаміка – сила звучання. Слухання: Гаррі Грегсон-Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії» Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» Виконання: французької народної пісні «Пастух» https://www.youtube.com/watch?v=yzL-iKRy4BQ Художник-аніматор. Серія малюнків «Пітер Пен»(манна крупа) С. 66-69 |
К.8.К.10 НВ.2 НВ.4 НЛ.1 4МИО1.2 |
2 |
|
|
41-42 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії Італія - країна карнавалів. Тарантела-італійський танець. Слухання: Карло Мюньє «Бакарола» (дует мандоліни та гітари) Микола Лисенко «Бакарола»(фортепіано) Розучування: А.Олєйникова «Наш 4-й клас» https://www.youtube.com/watch?v=cRajGYQ3akg Аплікація «Карнавальна маска». Ескіз карнавального костюма С. 70-73 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
43-44 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії Іспанія – країна серенад. Симфонічний оркестр. Теплі кольори. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда» (гітара) Мануель де Фалья «Ночі в садах Іспанії» для фортепіано з оркестром (фрагмент) Виконання: А.Олєйникова «Наш 4-й клас» https://www.youtube.com/watch?v=cRajGYQ3akg Аплікація «Віяло» Акварель «Іспанський танець» С.76-77 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
45-46 |
Скандинавія – суворий і загадковий край Сюїта. Засоби виразності( мелодія, темп, динаміка) Слухання: Едвард Гріг . Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля» Розучування: О.Янушкевич «Треба мріяти завжди» https://www.youtube.com/watch?v=EnjifGKEoCg Холодні кольори. Пейзаж «Північне сяйво» С. 78-81 |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
2 |
|
|
47-48 |
Скандинавія – суворий і загадковий край Балет. Лібрето. Антракт Засоби виразності( мелодія, темп, динаміка) Слухання: Едвард Гріг . Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра»(фрагменти балету) Виконання: О.Янушкевич «Треба мріяти завжди» Безпредметна композиція у холодній гамі С. 82-85 |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
2 |
|
|
49-50 |
Мистецькі візерунки з теплих країв Країни Кавказу. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо» Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі» Розучування: Н.Май «Весняний вальс» https://www.youtube.com/watch?v=16jJAblHe4M
Рельєф з пластиліну «Баранець». Рельєф на фользі «Лебідь» С. 86-89 |
К.8.К.10 НВ.2 НВ.4 НЛ.1 4МИО1.2 |
2 |
|
|
51-52 |
Мистецькі візерунки з теплих країв Індія – загадкова країна танців. Слухання: Микола Римський-Корсаков. Арія індійського гостя з опери «Садко»(фрагмент) Виконання: Н.Май «Весняний вальс» http://mp3minus.ru.net/%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8F-%D0%9C%D0%B0%D0%B9/%D0%92%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81 Фломастери «Слони» С.90-93 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
53-54 |
Східні мотиви Арабські казки. Слухання: Микола Римський-Корсаков . Сюїта «Шехерезада»(фрагменти) Лялька з рухомими деталями Жасмин та Аладдін Розучування: І.Танчака «Весела пісенька» https://www.youtube.com/watch?v=eFIfAC1Blr8
С. 94-97 |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
2 |
|
|
55-56 |
Східні мотиви Ікебана - мистецтво аранжування квітів. Слухання: П.Чайковський. Китайський танець «Чай» Лялька з рухомими деталями Жасмин та Аладдін Конструктор «Дракоша» Виконання: І.Танчака «Весела пісенька» С. 98-101 |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
2 |
|
|
57-58 |
Ритми й кольори Америки та Африки Америка і джаз. Кек-уок-танець афроамериканців. Банджо. Слухання: Клод Дебюсся «Ляльковий кек-уок» Розучування: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs Гуаш. Ведмеді-грізлі 102-105 |
К.8.К.10 НВ.2 НВ.4 НЛ.1 4МИО1.2 |
2 |
|
|
59-60 |
Ритми й кольори Америки та Африки Інструменти Африки. Барабани. Слухання: В.Шаїнський «Чунга-чанга» Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs Контрасті кольори. Гуаш. Картина у декоративній манері тінга-тінга С. 106-109 |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
61-62 |
Місто майбутнього Флешмоб - завчасно спланований масовий захід Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка» Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоока https://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs С.110-113 |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
2 |
|
|
63-64 |
Місто майбутнього Макет- модель архітектурної споруди, її копія зменшених розмірів з різних матеріалів Виконання: О. Янушкевич. Моя планета синьоокаhttps://www.youtube.com/watch?v=3nnEvjkBfFs Колективний проєкт «Місто мрій» |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
2 |
|
|
65-66 |
Музичні казки https://www.youtube.com/watch?v=6xhjY6f94QE Розучування: «Любим вчительку свою» https://www.youtube.com/watch?v=uR4LSTVrEUE
Колективний проєкт «Місто мрій» |
К.8.К.10 НВ.2 НВ.4 НЛ.1 4МИО1.2 |
2 |
|
|
67-68 |
Музичні казки https://www.youtube.com/watch?v=vjJcGlQraek Виконання: «Любим вчительку свою» https://www.youtube.com/watch?v=uR4LSTVrEUE Колективний проєкт «Місто мрій» |
К.1,К.10 НВ.2 НВ.2 НЛ.2 4МИО1.1
|
2 |
|
|
69 |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Подорожі країнами та континентами» Презентація колективного проєкту «Місто мрій» Гра «Впізнай інструмент» |
К.8,К.9 НВ.5, НВ.7 НЛ.1 4МИО3.1
|
1 |
|
|
70 |
Урок-концерт «Навколосвітня подорож» |
К.2,К.5 НВ.8 НВ.9 НЛ.4 4МИО1.2 |
1 |
|
|