Календарне планування на групу уроків з гандболу для учнів 7-9 класів

Про матеріал
Гандбол - командний вид спорту, головна мета якого - закинути якомога більше м'ячів у ворота суперника. На відміну від футболу, в м'яч грають руками. Кожен матч складається з двох таймів по 30 хвилин, перерва між таймами - 15 хвилин. Батьківщиною гандболу прийнято вважати Данію, хоча згадки про стародавніх іграх з м'ячем руками є в «Одіссеї» Гомера й у працях давньоримського лікаря Галена. Гандбол в його нинішньому вигляді придумали данські футболісти на рубежі XIX-XX століть в якості заміни футболу для гри в зимовий час.
Перегляд файлу

Календарний план-конспект на групу уроків

Для   7  класу      з ______ по _______                                                                       Тема :         ГАНДБОЛ                                                                                                                                                                   Завдання :

Виховні : Формування ціннісних  орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

 Освітні : Вивчити та вміти застосовувати основні елементи техніки та тактики гри, ознайомитись з правилами гри та технікою безпеки під час занять гандболом.

Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в  весняний  період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.

  Місце проведення :   гандбольний майданчик                                   Інвентар та обладнання: гандбольні   м’ячі, фішки для обведення, манішки двох кольорів.

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Досягнення українських гандболістів. Правила змагань та організація суддівства з гандболу. Індивідуальні та групові тактичні дії . Значення спеціальної фізичної підготовки гандболістів. Форми занять рекреаційної , фізкультурно-оздоровчої  та спортивної спрямованості. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. Вимірювання пульсу

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

П

П

П

П

 

 

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток сили та пластичності м’язів.

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини, вправи на розтягування.

Н

 

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг 5-10-15-20 м.; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом.

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 ; акробатичні вправи з прискореннями ; «човниковий» біг 4х9 м. , 4х5 м.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей  та сили.

Серія стрибків  в русі. Вистрибування з присіду.

 

 

 

Н

 

П

 

 

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а. пересування;

Стійка гандболіста : біг по прямій, серпантинний біг, біг спиною вперед, приставним кроком (вперед, назад), вистрибування в гору з імітацією кидка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б. передачі та ловіння м’яча;

В парах, в трійках,  при зустрічному русі , на рівні грудей, зверху, з-за голови, від плеча, що котиться, кидок м’яча на дальність.

Н

П

П

П

П

П

 

 

 

 

в. ведення м’яча  ;

Кроком , правою та лівою рукою;    обведення стійок ; з різною амплітудою відскоку м’яча ,

Н

 

 

 

П

 

 

 

 

 

г. обманні рухи та фінти ;

Вінт на передачу;  переміщенням в одну сторону , а вихід і передача в іншу;  відхиленням (вправо, вліво).

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

д. кидки по воротах ;

 

Зігнутою рукою зверху,   в ціль (правою, лівою) рукою. Штрафний та вільний кидок з опорного положення ; кидок «хльостом» з 7 м.  

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

е. Гра воротаря.

Стійка та переміщення в воротах. Відбивання  7 – 9 ти  метрових кидків.

 

 

 

Н

 

П

 

 

 

 

2.  Тактична підготовка:

Ігрова вправа  :   заслон (внутрішній, зовнішній) для виходу гравця до атаки.

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

 

 

3. Двостороння гра :

 навчальна гра  через амплуа «лінійного»

Н

П

П

П

П

П

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

Н

П

П

П

П

П

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з простими вправами , глибоке дихання  з поступовим переходом до нормального. Вимірювання пульсу

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. а

І.1,

ІІ. б

І.1,

ІІ. в

І.1,

ІІ. г

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. а

 

 

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                                 З-закріпити  О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П - повторити

                                                                                                                   

Календарний план-конспект на групу уроків

Для   8  класу      з ______ по _______                                                                       Тема :         ГАНДБОЛ                                                                                                                                                                   Завдання :

Виховні : Формування ціннісних  орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

 Освітні : Вивчити та вміти застосовувати основні елементи техніки та тактики гри, ознайомитись з правилами гри та технікою безпеки під час занять гандболом.

Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в  весняний  період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.

  Місце проведення :   гандбольний майданчик                                   Інвентар та обладнання: гандбольні   м’ячі, фішки для обведення, манішки двох кольорів.

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової  працездатності. Засоби розвитку швидкісно – силових якостей. Особливості  фізичної підготовки гандболістів з урахуванням віку і статі. Розвиток основних фізичних якостей.  Правила контролю та самоконтролю. Профілактика спортивного травматизму, правила надання першої долікарської допомоги. Вимірювання пульсу

 О

 О

 О

 О

 О

 О

О

О

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток сили та пластичності м’язів.

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини, вправи на розтягування.

Н

 

 

 

П

 

П

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг 5-10-15-20 м.; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом.

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 ; акробатичні вправи з прискореннями ; «човниковий» біг 4х9 м. , 4х5 м.

 

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей 

Серія стрибків  в русі. Вистрибування з присіду.

 

 

 

Н

 

П

 

П

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а. пересування;

Стійка гандболіста : біг по прямій, серпантинний біг, біг спиною вперед, приставним кроком (вперед, назад), вистрибування в гору з імітацією кидка.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

б. передачі та ловіння м’яча;

В парах, в трійках,  при зустрічному русі , на рівні грудей, зверху, з-за голови, від плеча, що котиться, кидок м’яча на дальність, кистьова скрита передача.

Н

 

 

 

П

 

П

 

 

 

в. ведення м’яча  ;

Кроком , правою та лівою рукою;    обведення стійок ; з різною амплітудою відскоку м’яча ,

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

 

г. обманні рухи та фінти ;

Вінт на передачу;  переміщенням в одну сторону , а вихід і передача в іншу;  відхиленням (вправо, вліво).

 

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

д. кидки по воротах ;

 

 кидок «хльостом» з 7 м; в опорному положенні з відхиленням тулубу; в падінні; з 1-2-3 х кроків ; з відскоком від підлоги.  Дальній кидок.

 

 

 

Н

 

П

 

П

 

 

е. Гра воротаря.

Стійка та переміщення в воротах. Відбивання  7 – 9 ти  метрових кидків.

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

2.  Тактична підготовка:

Змішаний захист 5+1 , або  4+2.  Блокування :  кидків та гравців тулубом.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

3. Двостороння гра :

 навчальна гра  через амплуа «лінійного»

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з простими вправами , глибоке дихання  з поступовим переходом до нормального. Вимірювання пульсу

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. а

І.1,

ІІ. б

І.1,

ІІ. в

І.1,

ІІ. г

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. а

І.1,

ІІ. б

І.1,

ІІ. в

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                                      З-закріпити     О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П - повторити

                                                                                                                   

 

 

 

 

Календарний план-конспект на групу уроків

Для   9  класу      з ______ по _______                                                                       Тема :         ГАНДБОЛ                                                                                                                                                                   Завдання :

Виховні : Формування ціннісних  орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

 Освітні : Вивчити та вміти застосовувати основні елементи техніки та тактики гри, ознайомитись з правилами гри та технікою безпеки під час занять гандболом.

Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в  весняний  період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.

  Місце проведення :   гандбольний майданчик                                   Інвентар та обладнання: гандбольні   м’ячі, фішки для обведення, манішки двох кольорів.

 

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами. Перша допомога при травмах (удар, вивих, перелом, розтягнення).  Основні засади організації змагань та правил суддівства. Робота секретаріату. Методика самостійних занять з гандболу. Профілактика травматизму під час занять гандболом.

Вимірювання пульсу

 О

 О

 О

 О

 О

 О

О

О

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток сили та пластичності м’язів.

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини, вправи на розтягування.

Н

 

 

 

П

 

П

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг 5-10-15-20 м.; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом.

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 ; акробатичні вправи з прискореннями ; «човниковий» біг 4х9 м. , 4х5 м.

 

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей 

Серія стрибків  в русі. Вистрибування з присіду.

 

 

 

Н

 

П

 

П

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а. пересування;

Стійка гандболіста : біг по прямій, серпантинний біг, біг спиною вперед, приставним кроком (вперед, назад), вистрибування в гору з імітацією кидка.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

б. передачі та ловіння м’яча;

В парах, в трійках,  при зустрічному русі , на рівні грудей, зверху, з-за голови, від плеча, що котиться, кидок м’яча на дальність, кистьова скрита передача.

Н

 

 

 

П

 

П

 

 

 

в. ведення м’яча  ;

Кроком , правою та лівою рукою;    обведення стійок ; з різною амплітудою відскоку м’яча ,

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

 

г. обманні рухи та фінти ;

Вінт на передачу;  переміщенням в одну сторону , а вихід і передача в іншу;  відхиленням (вправо, вліво).

 

 

Н

 

 

П

 

П

 

 

д. кидки по воротах ;

 

   Дальній кидок ; підкручені кидки.

 

 

 

Н

 

П

 

П

 

 

е. Гра воротаря.

Визначення напрямку можливої атаки.

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

2.  Тактична підготовка:

Взаємодія гравців при нападі «швидкий прорив» 2х4, 3х3 ; в захисті 6х0, 5х1.

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

3. Двостороння гра :

 навчальна гра

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з простими вправами , глибоке дихання  . Вимірювання пульсу

Н

П

П

П

П

П

П

П

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 О

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. а

І.1,

ІІ. б

І.1,

ІІ. в

І.1,

ІІ. г

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. а

І.1,

ІІ. б

І.1,

ІІ. в

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                     З-закріпити     О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П - повторити

 

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку