Календарний план-конспект на групу уроків
Для 7 класу з ______ по _______ Тема : ТУРИЗМ Завдання :
Виховні : Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
Освітні : Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних прийомів подолання перешкод природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі злиття учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному і психологічному розвантаженню.
Місце проведення : парк Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка 10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретичний матеріал. |
Правила, закони і традиції туристів. Організація туристського бівуаку. Орієнтування у заданому напряму. Умовні знаки. Фізична підготовка туриста. Вимірювання пульсу |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість. а . Загальна фізична підготовленість. |
Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди; загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
б. Спеціальна підготовленість. - Розвиток сили ; |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером |
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкості ; |
Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом. |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
- Розвиток спритності ; |
Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг. |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкісно-силових якостей |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
- Розвиток гнучкості; |
Вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування. |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
- Розвиток витривалості ; |
Рівномірний біг до 1000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.; і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с; |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Технічна підготовка: а. Подолання перешкод; |
Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс» |
Н |
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
б. Встановлення намету; |
Розташування та правильність встановлення і складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку». |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста; |
Одяг та речі гігієни і першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі. |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
г. Багаття та його види; |
«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу. |
|
|
|
Н |
|
П |
|
|
|
|
д. В’язання вузлів та блокування системи; |
Вузли: «простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий», австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький» їх призначення і застосування. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки; |
За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт (КП) , «схема». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ж. Техніка рятувальних робіт; |
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Вправи для відновлення самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами , глибоке дихання . Вимірювання пульсу |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів. |
|
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання. |
|
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
|
|
|
|
Контрольні нормативи: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П - повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу з ______ по _______ Тема : ТУРИЗМ Завдання :
Виховні : Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
Освітні : Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних прийомів подолання перешкод природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі злиття учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному і психологічному розвантаженню.
Місце проведення : парк Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка 10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретичний матеріал. |
Оздоровче значення туризму. Особливості топографічної туристичної та спортивної карти. Орієнтування. Аптечка. Вимірювання пульсу |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість. а . Загальна фізична підготовленість. |
Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди; загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
б. Спеціальна підготовленість. - Розвиток сили ; |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером |
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкості ; |
Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом. |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
- Розвиток спритності ; |
Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг. |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкісно-силових якостей |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
- Розвиток гнучкості; |
Вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування. |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
- Розвиток витривалості ; |
Крос – похід 1500 - 2000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.; і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с; |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Технічна підготовка: а. Подолання перешкод; |
Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс» |
Н |
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
б. Встановлення намету; |
Розташування та правильність встановлення і складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку». |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста; |
Одяг та речі гігієни і першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі. |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
г. Багаття та його види; |
«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу. |
|
|
|
Н |
|
П |
|
|
|
|
д. В’язання вузлів та блокування системи; |
«простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий», австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький», «зустрічний», «брамшкотовий» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки; |
За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт (КП) , «схема». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ж. Техніка рятувальних робіт; |
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Вправи для відновлення самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з вправами , глибоке дихання . Вимірювання пульсу |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів. |
|
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання. |
|
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
|
|
|
|
Контрольні нормативи: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П - повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу з ______ по _______ Тема : ТУРИЗМ Завдання :
Виховні : Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
Освітні : Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних прийомів подолання перешкод природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі злиття учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному і психологічному розвантаженню.
Місце проведення : парк Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка 10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретичний матеріал. |
Перша медична допомога. Транспортування потерпілого. Види транспортування Забезпечення страхування та самострахування при подоланні перешкод. Вимірювання пульсу |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість. а . Загальна фізична підготовленість. |
Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди; загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Н |
П |
У |
У |
У |
У |
|
|
|
|
б. Спеціальна підготовленість. - Розвиток сили ; |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером |
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкості ; |
Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом. |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
- Розвиток спритності ; |
Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг. |
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
- Розвиток швидкісно-силових якостей |
Перестрибування, застрибування, зістрибування. |
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
- Розвиток гнучкості; |
Вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування. |
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
- Розвиток витривалості ; |
Крос – похід 2000 - 3000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.; і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с; |
|
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Технічна підготовка: а. Подолання перешкод; |
Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс» |
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
б. Встановлення намету; |
Розташування та правильність встановлення і складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку». |
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
|
в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста; |
Одяг та речі гігієни і першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі. |
|
|
Н |
|
|
П |
|
|
|
|
г. Багаття та його види; |
«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу. |
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
д. В’язання вузлів та блокування системи; |
«простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий», австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький», «зустрічний», «брамшкотовий» |
Н |
П |
У |
У |
У |
У |
|
|
|
|
е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки; |
За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт (КП) , «схема». |
Н |
П |
У |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ж. Техніка рятувальних робіт; |
Основні принципи і прийоми транспортування потерпілого. Надання першої долікарської допомоги при травмуванні. |
Н |
П |
У |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Вправи для відновлення самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з вправами , глибоке дихання . Вимірювання пульсу |
Н |
П |
У |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів. |
|
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання. |
|
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
І.1, ІІ. д |
|
|
|
|
Контрольні нормативи: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити