Календарне планування на групу уроків з туризму для учнів 7-9 класів

Про матеріал
Каклендарне планування на групу уроків з туризму для учнів 7,8, 9 класів. Також цей матеріал можно використовувати для дітей з особливими потребами.
Перегляд файлу

Календарний план-конспект на групу уроків

Для   7  класу      з ______ по _______                                                                       Тема :    ТУРИЗМ                                                                                                                                                                      Завдання :

  Виховні :  Формування  практичних  навичок  для  самостійних  занять  фізичними  вправами  та  проведення  активного  відпочинку.

 Освітні :   Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних                                                                    прийомів  подолання  перешкод  природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.

Оздоровчі :  Сприяти оздоровленню при допомозі злиття  учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному  і  психологічному  розвантаженню.

  Місце проведення :     парк                            Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка  10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Правила, закони і традиції туристів. Організація туристського бівуаку. Орієнтування у заданому напряму. Умовні знаки. Фізична підготовка туриста. Вимірювання пульсу

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток  сили ;

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній  (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення  до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом.

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність;  акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг.

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

 

- Розвиток гнучкості;

Вправи з широкою амплітудою рухів руками  і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

- Розвиток витривалості ;

Рівномірний біг до 1000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.;  і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с;

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а.  Подолання перешкод;

Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс»

Н

 

 

 

П

 

 

 

 

 

б. Встановлення намету;

Розташування та правильність встановлення  і  складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку».

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста;

Одяг та речі гігієни і  першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

г. Багаття та його види;

«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу.

 

 

 

Н

 

П

 

 

 

 

д. В’язання вузлів та блокування системи;

Вузли: «простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий»,  австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький»   їх  призначення і застосування.

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки;

За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт  (КП)   , «схема».

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

ж. Техніка рятувальних робіт;

 

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з простими вправами , глибоке дихання  . Вимірювання пульсу

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

 

 

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                                З-закріпити      О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П - повторити

Календарний план-конспект на групу уроків

Для   8  класу      з ______ по _______                                                                       Тема :    ТУРИЗМ                                                                                                                                                                      Завдання :

  Виховні :  Формування  практичних  навичок  для  самостійних  занять  фізичними  вправами  та  проведення  активного  відпочинку.

 Освітні :   Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних                                                                    прийомів  подолання  перешкод  природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.

Оздоровчі :  Сприяти оздоровленню при допомозі злиття  учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному  і  психологічному  розвантаженню.

  Місце проведення :     парк                            Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка  10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Оздоровче значення туризму. Особливості топографічної туристичної  та спортивної карти. Орієнтування. Аптечка. Вимірювання пульсу

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток  сили ;

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній  (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення  до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом.

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність;  акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг.

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

 

- Розвиток гнучкості;

Вправи з широкою амплітудою рухів руками  і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

- Розвиток витривалості ;

Крос – похід 1500 - 2000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.;  і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с;

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а.  Подолання перешкод;

Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс»

Н

 

 

 

П

 

 

 

 

 

б. Встановлення намету;

Розташування та правильність встановлення  і  складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку».

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста;

Одяг та речі гігієни і  першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

г. Багаття та його види;

«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу.

 

 

 

Н

 

П

 

 

 

 

д. В’язання вузлів та блокування системи;

 «простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий»,  австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький», «зустрічний», «брамшкотовий»  

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки;

За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт  (КП)   , «схема».

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

ж. Техніка рятувальних робіт;

 

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з вправами , глибоке дихання  . Вимірювання пульсу

Н

П

З

У

У

У

 

 

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

 

 

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                                                                                                З-закріпити   О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П - повторити

                                                                                                                      Календарний план-конспект на групу уроків

Для     9 класу      з ______ по _______                                                                       Тема :    ТУРИЗМ                                                                                                                                                                      Завдання :

  Виховні :  Формування  практичних  навичок  для  самостійних  занять  фізичними  вправами  та  проведення  активного  відпочинку.

 Освітні :   Засвоєння теоретичних і практичних навичок з : організації походів різного рівня складності, спортивного і туристського орієнтування та топографії, вивчення технічних                                                                    прийомів  подолання  перешкод  природного та штучного характеру, надання першої долікарської допомоги та транспортування потерпілого, виживання під час надзвичайних ситуацій.

Оздоровчі :  Сприяти оздоровленню при допомозі злиття  учнів з природою , виконання природних фізичних вправ та емоційному  і  психологічному  розвантаженню.

  Місце проведення :     парк                            Інвентар та обладнання: смуга перешкод, намет, «репшнур», «гаті», «бум», компас, мотузка  10мм. 8мм. 6мм.,рукавиці.

Структура та зміст

 

І. Підготовча частина  15 хв.

Організаційно-методичне забезпечення

 

Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Теоретичний матеріал.

Перша медична допомога. Транспортування потерпілого. Види транспортування

Забезпечення страхування та самострахування при подоланні перешкод.

Вимірювання пульсу

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

2. Фізична підготовленість.

а . Загальна фізична підготовленість.

Стройові прийоми; шикування та перешикування; ходьба, біг, стрибки та їх різновиди;  загально розвиваючі вправи ( вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості.

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

б. Спеціальна підготовленість.

- Розвиток  сили ;

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та висі лежачи на перекладині; присідання на одній  (лівій, правій) та двох ногах ; з партнером

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Розвиток  швидкості ;

Повторний біг відрізками 10-20-30 м. ; прискорення  до 10м. з різних вихідних положень; біг з зміною швидкості та напрямку руху за сигналом.

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

- Розвиток  спритності ;

Різновиди стрибків з завданнями; стрибки з поворотами на 90-180-360 ; метання на точність;  акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг.

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

- Розвиток швидкісно-силових якостей 

Перестрибування, застрибування, зістрибування.

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

- Розвиток гнучкості;

Вправи з широкою амплітудою рухів руками  і ногами ; махові рухи ; активні та пасивні нахили ;відведення рук та ніг при допомозі партнера ; розтягування.

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

- Розвиток витривалості ;

Крос – похід 2000 - 3000 м.; перемінний біг 200-300-400 м. зі швидкістю 2 - 3.5 м./с.;  і 30 – 50 м. прискореного бігу зі швидкістю 4 – 4.5 м/с;

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

ІІ. Основна частина  25 хв.

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Технічна підготовка:

а.  Подолання перешкод;

Умовне болото «гаті», рух по колоді «бум», «маятник», підйом, спуск, «траверс»

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

 

б. Встановлення намету;

Розташування та правильність встановлення  і  складання. Поняття «бівуак» , встановлення «бівуаку».

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

 

в. Вкладання рюкзаку та спорядження туриста;

Одяг та речі гігієни і  першої необхідності ; ремнабір; аптечка; харчі.

 

 

Н

 

 

П

 

 

 

 

г. Багаття та його види;

«колодязь», «курінь», «тайгове», «тайське» викладення хмизу.

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

д. В’язання вузлів та блокування системи;

 «простий», «простий провідник», «булінь», «академічний», «схоплюючий»,  австрійський «схоплюючий», провідник «вісімка», зустрічний «вісімка», «ткацький», «зустрічний», «брамшкотовий»  

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

е. Орієнтування на місцевості, топографічні умовні знаки;

За природними признаками та явищами (дерева, мох, сонце, зірки).; поняття «контрольний» пункт  (КП)   , «схема».

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

ж. Техніка рятувальних робіт;

Основні принципи і прийоми транспортування потерпілого. Надання першої долікарської допомоги при травмуванні.

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина  5  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи для відновлення самопочуття.

Повільний біг, ходьба з вправами , глибоке дихання  . Вимірювання пульсу

Н

П

У

У

У

У

 

 

 

 

2. Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів.

 

О

О

О

О

О

О

 

 

 

 

3. Домашнє завдання.

 

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

І.1,

ІІ. д

 

 

 

 

Контрольні  нормативи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель :                                   Висновки та рекомендації :                                       З-закріпити   О-ознайомити  Н - навчити У-удосконалити П – повторити

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку