Календарно-тематичне планування з англійської мови І семестр для 8 класу за підручником "English" О.Карпюк подано у вигляді таблиці з розподілом за сферами спілкування, видами мовної та мовленнєвої компетенцій.
8 клас
Календарно-тематичне планування (за О. Карп’юк)
I семестр
№
|
Дата |
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
|||||||||||||||||||
Сфера спілкування |
Лексичний матеріал |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Я і мої друзі
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Мої враження від літніх канікул |
По темі Swimming, camping, cycling, hiking |
Present Simple, Present Continuous |
Впр.3 ст.4 |
|
Впр.6 ст.7 |
Впр.6 ст.11 |
Впр.3 ст.9 |
|||||||||||||||
2 |
|
Відпочинок та розваги
|
|
Present Perfect |
Впр.7 ст.11 |
Впр.1 ст.13 |
Впр.1 ст.12 |
|
Впр.1 ст.14 |
|||||||||||||||
3 |
|
Риси характеру людини |
Lazy, kind, helpful, honest, fair |
Past Perfect |
|
|
Впр.3 ст.18 |
Впр.4 ст.19 |
Впр.3 ст.20 |
|||||||||||||||
4 |
|
Мої друзі
|
|
|
Впр.4 ст.22 |
|
Впр.5 ст.23 |
|
Впр.8 ст.24 |
|||||||||||||||
5 |
|
Я та моя родина |
Ст..27 |
Вживання: not as/ so..as |
Впр.1 ст.26 |
|
Впр.2 ст.28 |
Впр.3 ст.28 |
Впр.1 ст.29 |
|||||||||||||||
6 |
|
Написання листа другові. |
|
Правила написання неформального листа |
Впр.2 ст.29 |
|
|
Впр.3 ст.29 |
Повторити ЛО |
|||||||||||||||
7 |
|
Кореспонденція
|
|
Вживання: not as/ so..as
|
Впр.1 ст.26 |
|
|
|
Написати листа |
|||||||||||||||
8 |
|
Листування з друзями |
|
|
|
|
По темі |
|
Повторити ЛО |
|||||||||||||||
9 |
|
Я і мої друзі Т/О |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема: Стиль життя
|
||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Здоровий спосіб життя |
Ст.31 An eyelid, rapid, a stage |
|
Впр.2 ст.30 |
|
Впр.3 ст.31 |
|
Впр.2 ст.30 |
|||||||||||||||
11
|
|
Шкідливі звички
|
|
Вживання артикля
|
|
|
|
Роздатковий мат-л
|
Доповіді
|
|||||||||||||||
12 |
|
Біологічний годинник |
Ст.33 A flavour, fizzy, to depend |
|
Впр.3 ст.34 |
Впр.5 ст.35 |
Впр.4 ст.35 |
|
Впр.7 ст.36 |
|||||||||||||||
13 |
|
Активний відпочинок |
|
Present Continuous Tense |
|
|
Впр.1 ст.39 |
|
Впр.2 ст.37 |
|||||||||||||||
14 |
|
Відпочинок в різні пори року |
Fishing, swimming, watching films |
|
Впр.6 ст.46 |
|
Впр.7 ст.44 |
Вп.7(в)ст.44 |
Впр.8 ст.44 |
|||||||||||||||
15 |
|
Види дозвілля |
|
Вживання артикля |
Впр.11 ст.52 |
|
Впр.5 ст.48 Впр.12 ст.53 |
Впр.6 ст.49 |
Впр.7ст.49 |
|||||||||||||||
16 |
|
Улюблені види спорту тінейджерів
|
|
|
Мультимедійні файли |
|
|
|
Впр.13 ст.53 Проекти |
|||||||||||||||
17 |
|
Як бути здоровим |
Devoted, generous, greedy |
|
Впр.1 ст.54 |
Впр.1 ст.54 |
Впр.3 ст.56 |
Ст..58-59 |
Впр.5 ст.57 |
|||||||||||||||
18 |
|
Стиль життя Т/О |
|
|
|
|
|
|
Повторити вірші, приказки |
|
||||||||||||||
Шкільне життя
|
||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Школи в Україні Моя школа |
A university,to decide, to improve, to memorize |
Модальні дієслова |
Впр.4 ст.63 |
Впр.2 ст.62 |
Впр.5 ст.63 |
Впр.1 ст.64 |
Впр.3 ст.65 |
|||||||||||||||
20 |
|
Типи шкіл Правила поведінки в школі |
По темі |
Прийменники |
|
|
Групова робота |
Впр.7 ст.67 |
Впр.1 ст.68 |
|||||||||||||||
21 |
|
Школи за кордоном |
|
Модальні дієслова |
Впр.1 ст.68 |
|
|
|
Впр.1 ст.68 |
|||||||||||||||
22 |
|
Школи в Британії,в США
|
An education, national, primary |
|
Впр.6 ст.71 |
|
По темі Впр.5 ст.71 |
Впр.2 ст.70 |
Впр.7 ст.73Доповіді
|
|||||||||||||||
23 |
|
Шкільні приміщення, обладнання
|
Equipment, a facility, a workshop |
Past Continuous Tense |
Впр.3 ст.81 |
|
Впр.2 ст.74 |
Впр.4 ст.83 |
Впр.5 ст.75 Впр.5 ст.83 |
|||||||||||||||
24 |
|
Переваги та недоліки сучасної української школи |
Coffin, comparison, fame, novelist, to punish |
Past Continuous Tense |
Впр.1 ст.87 |
Впр.5 ст.89 |
|
Впр.6 ст.89 |
Впр.8 ст.90 Впр.1 ст.91 |
|||||||||||||||
25 |
|
Школа моєї мрії |
|
|
|
|
Впр.4 ст.100 |
|
Впр.9 ст.96 |
|||||||||||||||
26 |
|
Шкільне життя Т/О |
|
|
Впр.9 ст.96 |
Впр.3 ст.98 |
|
Впр.7 ст.102 |
Впр.5 ст.100 |
|||||||||||||||
27 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к.р |
|||||||||||||||
28 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к.р |
|||||||||||||||
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к.р |
|||||||||||||||
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повтор. вірші |
|||||||||||||||
31 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
1