СЛОВ’ЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9
СЛОВ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Погоджено:
заступник директора з НВР
____________________________
__.___._______р.
Календарне планування
навчально-виховної роботи
групи продовженого дня
2-х класів
(2019-2020н.р.)
Вихователь ГПД:
_________________
_____________
№ п/п |
Дата, день тижня |
Виховні заходи |
Зміст спортивної години, прогулянок |
ВЕРЕСЕНЬ. Тема: «Зміни» |
1 |
02.09, понеділок |
Що змінилося в мені? Створення хмаринки-колажу «Літні слова» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за бажанням учнів. |
|
2 |
03.09, вівторок |
Змінне і незмінне в мені. Гра «Опиши сусіда» |
Прогулянка-екскурсія територією школи |
|
3 |
04.09, середа |
Чому люди інколи змінюють свою зовнішність? Вправа-гра «Художник» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування комплексу вправ. |
|
4 |
05.09, четвер |
Що тобі допомагає зміцнити своє тіло? Гра «Живі малюнки» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування вправ для збереження зору. Рухливі ігри «Третій зайвий», «До своїх прапорців». |
|
5 |
06.09, п’ятниця |
Чого я навчився за рік? Вправи «Мої вміння», «Режим дня другокласника» |
Пішохідна прогулянка територією школи зі спостереженням за погодою. |
|
|
||||
6 |
09.09, понеділок |
Що змінилося у школі? Вправи «Асоціації», «Сонячні промінчики» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Самостійні рухливі ігри, естафети, ігри з м'ячем. |
|
7 |
10.09, вівторок |
Що я хотів би змінити у своєму класі? Гра «Хто уважний?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Змагання зі стрибків зі скакалкою. Гра «Земля, вогонь, вода, повітря». |
|
8 |
11.09, середа |
Класна кімната моєї мрії. Яка вона? Вправа «Моя мрія». Гра «Чарівні ворота» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м'ячем, естафета з м'ячем з елементами баскетболу. |
|
9 |
12.09, четвер |
Безпечний рух від школи додому. Гра «Безпечна вулиця» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Сюжетно-рольова гра «Допоможи мені перейти вулицю» |
|
10 |
13.09, п’ятниця |
Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї. Гра «Зберіться разом» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Колективні ігри: «Вартові та розбійники», «До своїх прапорців». |
|
|
||||
11 |
16.09, понеділок |
Які причини змін у природі восени? Гра «Театр пантоміми». Перегляд м/ф «Мультик про листочок і Мишку» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м'ячем. «Біг пінгвінів». Самостійні ігри (футбол, стрибки через скакалку) |
|
12 |
17.09, вівторок |
Які причини змін у природі восени? Ігри «Незакінчене речення», «Осіння мода» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий» та за вибором учнів |
|
13 |
18.09, середа |
Зміни в житті рослин восени. Робота за репродукцією картини І.Левітана «Золота осінь». Створення «Осіннього панно» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі, за станом погоди. |
|
14 |
19.09, четвер |
Зміни в житті тварин восени. Перегляд м/ф «Осінні турботи звірів». Гра «Театральна зупинка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Вартові та розбійники», «Третій зайвий». Закріплення правил поведінки на вулиці. |
|
15 |
20.09, п’ятниця |
Чи можливе життя без змін? Вправа «Фантастичні гіпотези» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором учнів. |
|
|
||||
16 |
23.09, понеділок |
Які зміни залежать від мене, а які – ні? Перегляд м/ф «Петрик П’яточкін». Створення карти власного майбутнього |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ, ігри: «Совонька», «До своїх прапорців» |
|
17 |
24.09, вівторок |
Які книжки є улюбленими з дитинства? Виготовлення навчальних бордів «Моя найкраща книга» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м'ячем з елементами футболу, баскетболу. |
|
18 |
25.09, середа |
Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік? Складання рецепту приготування улюбленого бутерброда |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Ігри: «Вода, вогонь, земля, повітря», «Горидуб», самостійні ігри. |
|
19 |
26.09, четвер |
Чи можуть змінюватися мої плани? Гра «Поділися своєю важливою справою». Складання пазлів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Совонька». |
|
20 |
27.09, п’ятниця |
Чи змінить добро твоє життя? Вправа «Уявне малювання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі та за станом погоди. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
||||
21 |
30.09, понеділок |
Бесіда про державні символи України (прапор, гімн,герб),відшукування державної символіки в журналах, книжках |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Ігри: «Горидуб», «Третій зайвий» |
|
|
|
|||
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
ЖОВТЕНЬ. Тема: «Способи пізнання» |
22 |
01.10, вівторок |
Як я отримую та сприймаю інформацію? Ігри «Правда чи неправда», «Зіпсований телефон» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри: футбол, стрибки через скакалку, ігри за вибором. |
|
23 |
02.10, середа |
Про що повідомляють знаки й піктограми? Гра «Чи знаєш ти дорожні знаки?». Складання розповіді за допомогою знаків |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Два морози», «До своїх прапорців» |
|
24 |
03.10, четвер |
Як органи чуття допомагають пізнавати світ? Відгадування загадок. Гра «Відгадай, що у чарівному мішечку?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Золоті ворота», «У ведмедя у бору», «Вище землі» |
|
25 |
04.10, п’ятниця |
Про що розкаже упаковка? Ігри «Чи можна споживати?», «Розшифруй упаковку» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри «Совонька», «Білі ведмеді» |
|
|
||||
26 |
07.10, понеділок |
Як я можу дізнатися про події минулого? Вправа «Крісло автора». Гра «Що з чого зроблене?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил поведінки під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей. |
|
27 |
08.10, вівторок |
Музеї. Гра «Вірю – не вірю». Віртуальна подорож музеями. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Третій зайвий», «Гуси-гуси…» |
|
28 |
09.10, середа |
Про що розкажуть фотографії? Гра «Що я сфотографував». Виготовлення колажу з улюблених фото |
Прогулянка на свіжому повітрі. Колективні ігри: «Земля, вогонь, вода, повітря», «Фарби», «Струмочок» |
|
29 |
10.10, четвер |
Бібліотека як освітньо-культурний центр. Вивчення прислів’їв про книги. Відгадування загадок |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні рухливі ігри дітей |
|
30 |
11.10, п’ятниця |
Засоби масової інформації. Розгляд інформації мас-медіа. Висвітлення подій в ЗМІ |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу ЗРВ. Ігри: «До своїх прапорців», «Третій зайвий», «Котик і мишка». |
|
|
||||
31 |
28.10, понеділок |
Як я можу розкривати таємниці природи? «Шпигунські ігри» (малювання свічкою) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Совонька» |
|
32 |
29.10, вівторок |
Ґрунт. Гра «Земля, вода, повітря, вогонь». Складання пазлів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «У ведмедя у бору», «Золоті ворота», «Чий голос?» |
|
33 |
30.10, середа |
Як досліджувати ґрунт? Дискусія «Чи може ґрунт хворіти?». Гра «Вище землі». Квест «Подорож із зернинкою» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом природи. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
34 |
31.10, четвер |
Повітря. Гра «Так чи ні?». Вивчення вірша Н.Красоткіної «Повітря» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри. Розучування нового комплексу ЗРВ. |
|
35 |
01.11, п’ятниця |
Яким буває вітер? Гра «Пузир». Інсценівка «Якого кольору вітер?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Третій зайвий», «Горидуб» |
ЛИСТОПАД. Тема: «Територія» |
|
||||
36 |
04.11, понеділок |
Що таке територія? Робота над творами «Земля моя» Н.Красоткіної, «Наша Земля» (легенда). Гра «Що віддаси Землі рідній?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Квіти і вітер», «Наздожени». Самостійні ігри за вибором дітей. |
|
37 |
05.11, вівторок |
Як упізнати територію своєї країни? Гра «Покажіть на карті». Перегляд м/ф «Мапа». Гра «Поле чудес» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Збір природного матеріалу (листя). Самостійні рухливі ігри. |
|
38 |
06.11, середа |
Господарі своєї території. Робота з казкою «Як собака знайшов собі господаря». Складання розповіді про свою Батьківщину |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил поведінки під час рухливих ігор змагання зі стрибків і бігу. |
|
39 |
07.11, четвер |
Як територія може стати домівкою? Гра «Фотозагадка». Малювання на тему «Улюблене місце» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка з проведенням гри « На що схожі хмарки?» |
|
40 |
08.11, п’ятниця |
Атрибути української держави. Ігри «Розсипанка», «Впізнай за описом». Вправа «Додайте слівце – прочитайте прислів’я» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров'я дітей. Ігри: «Мишоловка», «Третій зайвий» |
|
|
||||
41 |
11.11, понеділок |
Що на території мого населеного пункту доступно для всіх? Віртуальна екскурсія громадськими місцями міста. Вікторина «Я – відвідувач громадських місць» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором дітей |
|
42 |
12.11, вівторок |
Де межі мого особистого простору? Гра «Відгадай, хто я». Бесіда «Зона комфорту» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Захист укріплення», «Кенгуру». |
|
43 |
13.11, середа |
Чому особистий простір – недоторкана територія? Робота з казкою «Маша і ведмідь». «Коло відносин» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом ЗРВ. Ігри: «Захист укріплення», «Мишоловка» |
|
44 |
14.11, четвер |
Як зробити територію комфортною? Вірш «Стояла собі хатка». Гра «Фантастичні перетворення» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри: «Зайці в городі», «До своїх прапорців» |
|
45 |
15.11, п’ятниця |
Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими? Вправа «Однодумці». Перегляд м/ф «Вчимося відмовляти». Ситуативні ігри |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка». |
|
|
||||
46 |
18.11, понеділок |
Повага до себе та інших людей. Притча «Ворона і Павич». Технологія «Коло». Гра «Моє сонце» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором учнів. Повторення комплексу ЗРВ. |
|
47 |
19.11, вівторок |
Тиск, неповага, приниження – протидія їм. Перегляд м/ф «Гидке каченя». Гра «Хто з ким дружить». Гра «Якщо ти добрий друг, ти …» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Захист укріплення», «Кенгуру», ігри за вибором |
|
48 |
20.11, середа |
Як уникнути конфлікту? Гра «Дзеркало». Вправа «Мозковий штурм». Вірш «Хіба це клас?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Ігри: «Зайці у городі», «Лисиця і курчата» |
|
49 |
21.11, четвер |
Як стати хорошим другом? Перегляд м/ф «Який друг справжній?» Вірш «Про друга». Гра «Відгадай мого друга» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка»
|
|
50 |
22.11, п’ятниця |
Як бути щасливим? Оповідання «Щастя». Перегляд м/ф «Просто так». Вправи «Портрет», «Намалюю щастя» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час ігор на спортивному майданчику та у дворі. Ігри: «Лисиця та курчата», «Совонька» |
|
|
||||
51 |
25.11, понеділок |
Мальовнича природа рідного краю. Перегляд та обговорення відеоролика про Україну. Створення реклами України |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Ігри за вибором дітей: «Класики», футбол, стрибки зі скакалкою. |
|
52 |
26.11, вівторок |
Які рослини ти зустрінеш в Україні? Відгадування загадок. Гра «Впізнай рослину», «Відгадай за запахом» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри «Мишоловка», «Захист укріплення». Естафета з м'ячем з елементами баскетболу |
|
53 |
27.11, середа |
Які тварини мешкають у нашій державі? Гра «Чия це пісня?», «Упізнай тваринку за описом». Порівняння тварин за поданим планом |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Зайці в городі», «Лисиця та курчата» та за вибором дітей |
|
54 |
28.11, четвер |
Про що розповість Червона книга? «Хвилинка роздумів», «Фантастичні гіпотези». Дидактична гра «Екологічний світлофор» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка». |
|
55 |
29.11, п’ятниця |
Як, оберігаючи своє, зберегти наше? Перегляд м/ф «Пригоди лісових друзів». Цікаві факти. Вправа «Чи можу я допомогти природі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Лисиця та курчата», «Совонька»
|
|
|
||||
56 |
02.12, понеділок |
Що може об’єднати спільноту? Вправи «Рулет», «Подібність і відмінність». Створення спільного колажу «Знаємо – Хочемо дізнатися» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу ЗРВ. Самостійні ігри за вибором дітей. |
|
57 |
03.12, вівторок |
Люди – різні, але всі ми – рівні. Чим та як люди об’єднані у суспільстві? Перегляд фрагмента м/ф «Гидке каченя». Гра «Валізка добрих порад» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом ЗРВ. Ігри за вибором дітей. |
|
58 |
04.12, середа |
Краще разом чи поодинці? Вірш «Утрьох». Вправи «Лайк», «Мінне поле», «Розкажи і покажи» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Котик і мишка», «Зайці в городі». |
ГРУДЕНЬ. Тема: «Спільнота» |
59 |
05.12, четвер |
Як налагоджувати гарні стосунки? Казка про Їжачка Буля і зайчика Гоу. Створення казкової галявини порад |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «До своїх прапорців», «Лисиця та курчата». Ігри за вибором дітей. |
|
60 |
06.12, п’ятниця |
Як виникає приязнь? Перегляд м/ф «Маленький єнот і той, хто сидить у ставку». Складання порад дружнього спілкуванння |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
||||
61 |
09.12, понеділок |
Чому довіряють другові/подрузі? Перегляд м/ф «Струмочок». Вправа «З ким я подружусь?». Розв’язування проблемних ситуацій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу ЗРВ. Ігри: «Збий шапку», ліплення снігових куль |
|
62 |
10.12, вівторок |
Як сприймати тих, кого не знаєш? Вправа «Зустріч із казкою». Перегляд фрагмента м/ф «Корисні підказки. Місія «Незнайомці»». Складання діалогу за ілюстрацією |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Захист укріплення». Спостереження за змінами в природі |
|
63 |
11.12, середа |
Правила спілкування. Вправа «Передай інформацію». Розігрування ситуацій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Захист укріплення», «Збий шапку». |
|
64 |
12.12, четвер |
Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях. Ігри «Несподівані картинки», «Скеля». Вправа «Віч-на-віч» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Захист укріплення», «Мишоловка». Ліплення снігових фортець. |
|
65 |
13.12, п’ятниця |
Стосунки із дітьми своєї та іншої статі. Аналіз життєвих ситуацій. Вправа «Знайди собі подібного», «Кошик для сміття», «Хлопчики й дівчатка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Ігри за вибором дітей. |
|
|
||||
66 |
16.12, понеділок |
Чи може існувати спільнота без правил і законів? Гра-імітація «Один день з життя бджілки». Створення та презентація умовних символів різних правил |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Колесо», «Захист укріплення» та за вибором дітей |
|
67 |
17.12, вівторок |
Які небезпеки можуть бути у спільноті? Притча про жабок. Обговорення та аналіз ситуацій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Човниковий біг. Змагання на найспритнішого бігуна |
|
68 |
18.12, середа |
Як поводитися у ситуації ворожості/загрози? Вправи «Яблуко», «Я-висловлювання». Розігрування проблемних ситуацій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування танцювальних вправ. |
|
69 |
19.12, четвер |
Як стають героями? Вправа «Крісло автора». Перегляд та обговорення відео. Розв’язання ситуацій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ліплення снігової баби |
|
70 |
20.12, п’ятниця |
Хто для мене є героєм? Перегляд фрагмента м/ф «Маша і ведмідь». Робота з ілюстраціями. Вправа «Оціни вчинок»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка з проведенням гри « На що схожі хмарки?» |
|
|