1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Позакласний захід “Літературна гра”

Про матеріал
Позакласний захід для учнів 1-2 класів “Літературна гра” Захід до Дня бібліотек. Мета: формувати комунікативну компетенцію через ознайомлення учнів із жанром літературної чарівної казки; формувати вміння визначати тему й основну думку твору; удосконалювати навички виразного читання; розвивати образність мовлення, кмітливість, пам’ять; виховувати доброту, чуйність.
Перегляд файлу

Позакласний захід для учнів 1-2 класів “Літературна гра”

Захід до Дня бібліотек.

Мета: формувати комунікативну компетенцію через ознайомлення учнів із жанром літературної чарівної казки; формувати вміння визначати тему й основну думку твору; удосконалювати навички виразного читання; розвивати образність мовлення, кмітливість, пам’ять; виховувати доброту, чуйність.

Обладнання: додатки, конверти, кульки, телевізор, малюнки до казок, українські народні казки

ХІД ЗАХОДУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

1.1 Привітання
Учитель: Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь,
І про кмітливість не забудь!

1.2 Бесіда
Бібліотекар: Щасливе дитинство – це пора іграшок, батьківських пестощів, дивовижних відкриттів, чудернацьких забаганок. Пора морозива, лялькових вистав, мультфільмів і…. казок.

Учитель: Звісно, казок! Де дитина – там і казка. Повчає, звеселяє, смішить, застерігає, зачаровує, присипляє….

Бібліотекар: Часто саме з любові до казок починається зацікавленість книжкою. Так казка стає передпокоєм цілого літературного Всесвіту.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

2.1 Мотивація пізнавальної діяльності
Учитель: Тож сьогодні ми з вами помандруємо у дивовижну країну Читляндію, де королевою є міс Казка.

Бібліотекар: На нашому шляху будуть різні перешкоди, але я впевнена, що ми обов’язково впораємося з ними.

Учитель: Тож ми починаємо нашу подорож.

2.2 Гра «Жеребкування»

2.3 Конкурс ««Впізнай казку за ілюстрацією» (правильна відповідь – 2 бали).
Для конкурсу беруться ілюстрації з народних найпоширеніших та літературних казок. Додатково в 1 бал оцінюється інформація про автора твору.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2.4 Конкурс «Впізнай казку за початком» (правильна відповідь – 2 бали).
Для конкурсу підбирається парна кількість відомих казок. Додатково в 1 бал оцінюється інформація про автора твору або країну, де написана казка.

2.5 Музичний конкурс (правильна відповідь – 2 бали : 1 бал за названий фільм або мультфільм, а 2 – ий бал за правильно названого героя, який виконує пісню).
Для конкурсу підбирається парна кількість відомих пісеньок, що виконуються казковими героями в художніх творах.

2.6 Конкурс «Назви всіх персонажів». (Додаток А)
(Кількість балів визначається за кількістю правильно названих персонажів в залежності від часу їх появи за сюжетом).
Для конкурсу підбирається парна кількість казок з певною кількістю головних героїв (“Рукавичка”, “Ріпка” тощо).

2.7 Конкурс «Хто більше?». (Додаток Б)
(Кількість балів визначається за кількістю правильно названих казок, де зустрічається той чи інший казковий герой або предмет (вовк, лисиця, заєць, чарівна паличка, хатка на курячих лапах тощо)).
Команди виконують завдання одночасно, записуючи відповіді на аркуші паперу.
Для конкурсу підбирається непарна кількість героїв казок чи найвідоміших казкових предметів.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1 Підведення підсумків
Учитель: От і виконали ми всі завдання, здолали всі випробовування.

Бібліотекар: Ми завітали в країну Читляндію, яка весь цей час була поруч: у наших серцях

3.2 Нагородження учасників
Учитель: А зараз час для нагородження.

Бібліотекар: До нових зустрічей!

Учитель: На все добре!

 

docx
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку