Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником А.М. Несвіт "English" 2017 р. зі змістовими лініями
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
|
І семестр |
||||||||||||||||
Тема : «Я, моя родина, мої друзі. Одяг. Молодіжна культура» 10 годин |
||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Базова середня освіта в Україні |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками. Характеризувати шкільну освіту, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
The ninth form is different from the other school years. A school year is a period of studies. It usually starts in August or September and lasts for 9 months. |
To maintain discipline, to remain up-to-date, to set high standards, the Headmaster, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education, etc |
Часові форми дієслова
|
Впр.2 ст. 10 Впр.4 ст.11 |
Впр.2 ст.7 |
Впр.1 ст. 7 Впр.2 ст.8 Впр.8 ст.9 Впр.1 ст.9 |
|
Впр.8 ст. 12 |
|
|
|
|
|
2 |
|
Відкрий себе! |
Описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми |
She is friendly and enjoys being with other people. |
A personality, to succeed in, to possess, a fault, the inner world, etc |
|
Впр.2 ст.16 Впр.3 ст.16 Впр.4 ст.16 Впр.6 ст.17 |
|
Впр.1 ст.15 Впр.7 ст.18
|
Впр.10 ст.19 |
Впр.2 ст.16 Впр.11 ст.19 |
|
Планує траекторію власного життя |
|
|
|
3 |
|
Інтереси підлітків |
Надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації
|
Why do children meet so many challenges at the age of 14? |
|
Питальні речення |
Впр.3 ст.20 Впр.4 ст.21
|
Впр.2 ст.19 |
Впр.1 ст.19 Впр.5 ст.22 Впр.6 ст.22 Впр.7 ст.22 |
|
Впр.8 ст.23 |
|
Формуло особисті цінні пріорітети |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж мол рухів на життя однолітків |
|
|
4 |
|
Молодіжні стилі. Модно? Сучасно? |
Аргументувати власну думку про різні стилі молодіжних зачісок |
Maryna had bright red hair last year. She has short hair now, but she used to have long hair. |
ЛО одяг |
Узгоджен-ня часів |
Впр.2 ст.25 Впр.3 ст.25 |
|
Впр.1 ст.24 |
|
Підготувати проект “Appearance” |
|
|
|
|
|
5 |
|
Чи важлива зовнішність? |
Висловлюва-ти своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
|
Unique, involved, invention, safety, youth, attractiveness, disappear, machinery, pigtails |
Узгодження часів |
|
Впр.4 ст.26 |
Впр.6 ст.26 Впр.7 ст.27
|
Впр.5 ст.26 |
Впр.8 ст. 27 |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
6 |
|
Сучасна молодь |
Характеризу-вати вчинки людей, стосунки між людьми |
I’ve never thought I can paint on somebody’s face. |
|
|
Впр.2 ст.28 Впр.3 ст.29
|
|
Впр.1 ст.27 Впр.4 ст.29
|
|
Підготувати проект «Молодіжні розваги» |
|
|
|
||
7 |
|
Розваги дітей та молоді |
Висловлюва-ти своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Is the youth subculture influence increasing in the place where you live? |
|
Present Simple, Past Simple, Active Voice, Passive Voice |
Впр.7 ст.30 |
|
Впр.5 ст.29 Впр.6 ст.29 Впр.8 ст.30 |
|
Впр.9 ст.30 |
|
|
|
|
|
8 |
|
Написання автобіографії |
Описувати події, розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя |
Is the language of an autobiography formal or informal? |
|
Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Perfect |
Впр.3 ст.32 Впр.5 ст.33 |
Впр.2 ст.31 |
Впр.1 ст.31 Впр.4 ст.32 |
|
Впр.6 ст.33-34 |
|
|
|
|
|
9 |
|
Молодіжні організації |
Аргументувати власну думку про молодіжні організації в Україні
|
|
Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive |
|
Впр.1 ст.34 Впр.2 ст.35 Впр.3 ст.35 |
|
Впр.4a ст.35 |
|
Впр.4b,c ст.35 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіж мол субкультур і течій |
|
|
|
10 |
|
Правила життя для підлітків. Узагальнення матеріалу |
|
|
|
Reported Speech Active Voice, Passive |
Впр.2 ст.37 Впр.3 ст.37 |
Впр.1 ст.36 |
Впр.4 ст.37 |
|
Впр.5 ст.38 |
|
|
|
|
|
Тема : «Природа і погода» 10 годин |
||||||||||||||||
11 |
|
Це наша Земля |
Аргументувати власну думку про навколишнє середовище |
The environment means simply what is around us. What different types of environment do you know? |
The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc |
Relative Clauses. Modal verbs: should, ought to, must, may, can |
Впр.4 ст.42 Впр.6 ст.43 Впр.7 ст.43 Впр.8 ст.43
|
|
Впр.3 ст.42 Впр.5 ст.43 Впр.9 ст.43 Впр.10 ст.44 |
|
Впр.11 ст.44 |
|
|
|
|
|
12 |
|
Ласкаво просимо до Асканії-Нової! |
Описувати рослинний і тваринний світ українського національно-го заповідника Асканія -Нова |
Ascania – Nova, the place where I’ve never been before, is famous for its unique collection of plants, and animals from around the world. There are hundreds of species of plants to be found there. |
A lion, a tiger, a deer, a hippopotamus, a fox, an orangutan, a hare, a parrot, a squirrel, To spread over, steppe, to occupy, species, a shelter, graceful, rare, endangered, a crane, a mammal |
Passive Voice Вживання сполучних слів |
Впр.3 ст.44-46 Впр.5 ст.46 Впр.6 ст.46-47 Впр.7 ст.47 Впр.8 ст.48 Впр.9 ст.48 Впр.11 ст.49 |
|
Впр.1 ст.44 Впр.4 ст.46 Впр.10 ст.48 Впр.12 ст.49 |
Впр.2 ст.44 |
Впр.13 ст.49 |
|
|
|
|
|
13 |
|
Національні парки Великобританії |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Why are people so interested in nature protection? The National Parks have some of the best areas in Britain, from traditional routes, where the sport of rock climbing began, to dangerous rocky cliffs hanging above the ocean waves. |
Beautiful nature, the majestic beauty, a picturesque view, a marvelous/breathtaking landscape, Walking, cycling, watersports, horse riding, climbing, fishing, air trip, wildlife watching, balooning |
Вживання артикля the з геогр. назвами |
Впр.3 ст.51-52 Впр.4 ст.52-53 Впр.3 ст.53 Впр.8 ст.55 |
Впр.2a ст.50 Впр.7 ст.55 |
Впр.2b ст.50 Впр.6 ст.54 |
Впр.1 ст.50 |
Впр.9, 10 ст.56 |
|
|
|
|
|
14 |
|
Національні парки світу |
Розповідати про національні парки світу |
Accumulation, allocate, cay, creature, remnant, turquoise |
Passive Voice Types of questions Вживання сполучних слів |
Впр.2 ст. 58 |
Впр.4 ст.59 |
Впр.1 ст.58 Впр.3 ст.58 Впр.5 ст.59 |
|
Підготувати проект «Найкраще місце на землі» |
|
|
|
|
||
15 |
|
Забруднення навколишньо-го середовища. |
Порівнюва-ти події, факти, явища. Висловлювати своє ставлення до захисту навколишнього середовища. |
Nowadays more and more chemicals are used by farmers to increase the amount of food produced. Why do people have more health problems nowadays? |
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc |
|
Впр.3 ст.64 Впр.5 ст.65 Впр.7 ст.65 |
Впр.6 ст.65 |
Впр.1 ст.63 Впр.2 ст.63 Впр.4 ст.64 Впр.8 ст.65 |
|
Впр.9 ст.66 |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
16 |
|
Незаконне забруднення довкілля |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду та обгрунтовувати їх, використовувати алгоритм для визначення фактів та думок |
There’s so much litter in the streets! |
Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, a vehicle, identifiable, a prosecution, etc |
|
Впр.1 ст. 66 Впр.3 ст.66 Впр.4 ст.67 Впр.5 ст.67 |
Впр.2 ст. 66 |
Впр.6 ст.68 |
|
Впр.7 ст.68 |
|
|
|
|
|
17 |
|
Усе залежить від людей |
Висловлювати власне ставлення щодо використання людиною природних ресурсів |
How much of the land in England and Wales is used for food production? The great amount of farming land is being changed by people today. |
Farmland, housing, grassland, tilled, woodland, urban, suburban, etc |
Present Continuous Passive Voice |
Впр.2 ст.69-70 Впр.4 ст.71 Впр.5 ст.71 Впр.6 ст.71 |
Впр.7 ст.71 |
Впр.1 ст.69 Впр.3 ст.70 Впр.8 ст.72 Впр.10 ст.73 |
|
Впр.9 ст.72 Впр.11 ст.74 |
Розробляє план щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
|
|
|
18 |
|
Увага! Зникаючі види! |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why is the protection of animals important? |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
Написання офіційного листа |
Впр.3 ст.75 Впр.4 ст.76 Впр.6 ст.77 |
Впр.1b ст.74 |
Впр.1a ст.74 Впр.2 ст.74 Впр.5 ст.76 |
Впр.7 ст.77 |
Впр.8 ст. 77 |
|
|
|
|
|
19 |
|
Життєздатний розвиток.
|
Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
You’ d better You’ d rather It would be better … In my opinion Would it be possible …? Do you mind if I …? As for me, I pay attention to buying products which have been recycled and I always ask the shop assistants not to put the products into plastic bags for me. |
A compact fluorescent bulb, a full load, to require, to turn up, to switch on/off, to toss, trash, online trading, Grow, change, vegetation, waste, animals, planet, etc |
Узгодження часів; you’d better + Infinitive |
Впр.2 ст.79 Впр.3 ст.80 Впр.4 ст.81 Впр.3 ст.82 |
|
Впр.1a ст.78 Впр.5 ст.81 Впр.6 ст.81 Впр.4 ст.83 |
|
Впр.7 ст.81 Впр.6 ст.85 |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
20 |
|
Яке наше довкілля? Узагальнення матеріалу |
Аргументувати власну думку, точку зору щодо охорони довкілля |
|
|
Контрасту-вання часових форм, модальні дієслова |
Впр.3 ст.88 Впр.6 ст.89 |
Впр.1 ст.87 |
|
Впр.2 ст.86 Впр.2 ст.87 Впр.4 ст.88 Впр.5 ст.88 |
Підготувати проект «Захист навколиш-нього середовища» |
|
|
|
|
|
Тема : «Наука і технічний прогрес» 8 годин |
||||||||||||||||
21 |
|
Наука і техніка в нашому житті. |
Називати сучасні гаджети, наводити приклади , характеризувати їх |
The most important invention of mankind is… The reason for my choice is … This is an instrument that… ____was discovered by…in… |
An automobile, the steam engine, a radio, a computer, a TV, a telephone, electricity, a sewing machine, an aeroplane, a light bulb, penicillin, a camera, a video recorder, a CD player, a toaster, etc |
Пряма та непряма мова. Запитання у непрямій мові
|
Впр.2 ст.94 Впр.3 ст.94 Впр.6 ст.96 Впр.7 ст.96
|
|
Впр.1 ст.93 Впр.4 ст.94 Впр.5 ст.95 Впр.8 ст.97 |
|
Впр.9 ст. 97 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
|
22 |
|
Мобільні телефони |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
Is Mary in? May I speak to…, please? I was wondering if you could help me? Sorry. I must have called the wrong number. Hello! This is …speaking! Please, tell him/her I called Good talking to you Could you, please, give me a ring…? |
To create, a portable, a cordless, a receiver, a configuration, a display, a flip, a keypad, etc. |
Пряма та непряма мова. Зміни при переході до непрямої мови |
Впр.3 ст.98-99 Впр.5 ст.99 Впр.6 ст.100 |
|
Впр.1 ст.97 Впр.4 ст.99 Впр.7 ст.101 Впр.8 ст.102 |
Впр.2 ст.98 |
Впр.9 ст.102 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
23 |
|
Молодь та технології. Інтернет |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
Are you sure you used the right password? I’d like to talk about… In my opinion, computer is… |
To find information, to play games, to find new friends, to do online shopping, to send and receive emails, etc. |
Непряма мова – загальні питання |
|
Впр.3a ст. 103 |
Впр.1 ст.102 Впр.2 ст.103 Впр.3b ст.103
|
|
Усне повідомле-ння «Без якого сучасного приладу я не уявляю свого життя» |
|
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
24 |
|
Комп’ютери в нашому житті |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо використання комп’ю-тера в нашо-му житті |
An e-mail address begins with… Then follows… Next is … This is followed by… |
e-mail address, nickname, server, password, to place a screen, saver on computer spyware
|
Пряма та непряма мова
Зміни у виразах часу та місця при непрямій мові |
Впр.4 ст.104 Впр.5 ст.104 Впр.7 ст.105
|
|
Впр.6 ст.105 Впр.8 ст.105 Впр.9 ст.106 |
|
Написати ессе «Сучасний світ: віртуальна реальність чи живе спілкування?» |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
25 |
|
Надійний помічник у роботі. Електронне листування |
Розповідати про роботу в Інтернеті та створення власних блогів |
Dear Mr. Smithson/ Mrs. Smithson Could you…? I would be grateful if… Yours sincerely Best regards Best wishes Kind regards |
A monitor, a Wi-Fi, a mouse mat, a memory card, a CD-ROM, a keyboard, a mouse, a printer, an MP3 player, a CD-ROM drive, speakers, a flash drive |
Непряма мова – спеціальні запитання
|
Впр.4 ст.108 Впр.5 ст.108 Впр.6 ст.108-109 |
Впр.2 ст.107 |
Впр.1 ст.106 Впр.3 ст.107 |
Впр.7 ст.110 |
Впр.8 ст.110 |
|
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
26 |
|
Відомі винахідники та іх винаходи. Незвичайні винаходи |
Розповідати про відомих вчених та їх винаходи, обгрунтовувати свій вибір, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Our product is…
It will appeal to…
To attract the reader’s attention we will…
|
Clamp, dazzling, pup tent, geek chic
|
Контрастування часів
Група тривалих часів
|
Впр.2 ст.111 Впр.4a ст.111 |
Впр.1a ст.110 |
Впр.1b ст.110 |
|
Впр.4b ст.112 Підготувати проект «Мій незвичайний винахід» |
Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
27 |
|
Томас Едісон |
Описувати дії, події, людей, явища.
|
So what it comes down to is… To sum up, …
|
Ст.. 204 |
Контрастування часів Група неозначених часів |
Ст.. 204-206 Впр.2 ст.206 Впр.3 ст. 207 Впр.6 ст.207 Впр.8 ст.208 Впр.9 ст.208
|
Впр. ст. |
Впр.1 ст.203 Впр.4 ст.207 Впр.5 ст.207 Впр.7 ст.208 Впр.10 ст.209 Впр.11 ст.209 |
|
Написати ессе «Винахідники і їх винаходи » |
|
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
28 |
|
Наука і технічний прогрес. Узагальнення матеріалу
|
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Frankly speaking, …
As far as I am concerned… |
Crew On board Spaceship
|
Контрастування часів
|
Впр.1 ст. 112 Впр.2 ст.112 |
|
Впр.4 ст.113 Впр.5 ст.114 |
Впр.3 ст.113 |
Впр.6 ст. 114 Написати листа до редакції |
|
|
|
|
|
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
ІI семестр |
||||||||||||||||
Тема : «Англомовні країни» 10 годин |
||||||||||||||||
33 |
|
Столиці країн. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками
|
…was established in…
The abbreviation …stands for…
|
A heritage, a convention, a sire, the mankind, a landmark, to inscribe, to launch, to exist |
Пасивний стан дієслова
|
Впр.4 ст.119 Впр.5 ст.120 |
Впр.3 ст.118 |
Впр.1 ст. 117 Впр.2a,b, ст.118
|
|
Впр.2c ст.118 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
34 |
|
Белфаст. Кардіф. |
Описувати дії, події, людей, явища.
|
Th style of the postcard is… The castle is situated in… It was built in… It is famous for… |
A ford, a henge, a venue, refurbishment, to revolve, to revolt, a regimental museum |
Пасивний стан тепе-рішнього неозначеного та минулого неозначеного часу дієслів |
Впр.7 ст.120-122 Впр.9 ст.122 Впр.10 ст.123 Впр.11 ст.124 Впр.12a ст.124 |
|
Впр.6a,b ст.120 Впр.8 ст.122 Впр.12b ст.124 |
|
Впр.13 ст.125 Написати листівку-привітання
|
|
|
|
||
35 |
|
Единбург: старі та нові міста
|
Характеризувати міста з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Edinburgh is the capital of Scotland and the twin city of… Edinburgh mixes… It’s not surprising that |
A twin city, desirable, a wide range of, to exercise smb’s wallet, medieval, winding, to be listed, a ghost, a graveyard, a place bustling with something |
Gerund (-ing forms) |
Впр.3 ст.126 Впр.4 ст.127 Впр.6 ст.127-128 |
|
Впр.1 ст.125 Впр.2 ст.125
|
Впр.5 ст.127 |
Впр.7 ст.127 |
|
|
|
||
36 |
|
Визначні пам’ятки Единбурга |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Edinburgh is famous for… The capital is bustling with… I would like to visit…. because… |
Twin city, Desirable, To exercise one’s wallet, Medieval, winding
|
Gerund (-ing forms) |
Впр.7 ст.127
|
Визначні пам’ятки Единбурга (відео) |
Впр.9 ст.129 |
Впр.8 ст.128 |
Впр.10 ст.129-130 Написати електронного листа другу
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Стежка Велетня |
Розповідати про диво природи, висловлюючи власну думку
|
I suppose that… Personally, I think… because… In my opinion…. |
A causeway, from far and wide, hexagonal, to stick out of, a cliff foot, to battle, to flee back, to rip up, to be recognized for, to announce, to launch, to ballot
|
Герундій
Речення з прямою та непрямою мовою
Особливості написання неофіційного листа |
Впр.2 ст.131 Впр.4 ст.132 Впр.5 ст.132 |
|
Впр.1 ст.130 Впр.3 ст.131 Впр.6 ст.133 Впр.9 ст.133 |
Впр.7 ст. 133 Впр.8 ст.133 |
Впр.10 ст. 133 Написати листа другу |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
38 |
|
Стоунхейдж – чудо світу |
Надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації.
|
It was built by… In the Roman period it was believed that… It was inscribed on the… |
To marvel, stride, speculation, host, tomb, unparalleled, comprising, mounds
|
Герундій
|
Впр.2 ст.134 Впр.4 ст.135 |
|
Впр.1 ст.134 Впр.3 ст.135 Впр.5 ст.135 Впр.6 ст. 136 |
|
Впр.7 ст.136 написати лист-подяку |
|
|
|
||
39 |
|
Кембридж – місто студентів. |
Аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку.
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Герундій
|
Впр.1 ст.137 |
Відео-екскурсія Кембриджем |
Бесіда |
|
Написати лист другу про екскурсію Кембриджем |
|
|
|
||
40 |
|
Оксфорд – місто студентів. |
Аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку.
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Герундій Речення з прямою та непрямою мовою |
|
Відео-екскурсія Оксфордом Впр.4 ст. 140 |
Бесіда Впр.5 ст.141 |
|
Написати лист другу про екскурсію Оксфордом |
|
|
|
||
41 |
|
Екскурсія Чарівною Британією |
Обмінюватися думками |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Герундій Речення з прямою та непрямою мовою |
Впр.2 ст.138-139 Впр.3 ст.140
|
Відео-екскурсія «Чарівна Британія» |
|
|
Підготувати проект «Дива Британії» |
|
|
|
||
42 |
|
Дива Британії. Узагальнення матеріалу |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
Герундій
Речення з прямою мовою
|
|
|
Захист проектів |
Граматичні завдання |
Впр.6 ст.141 |
|
|
|
|
|
Тема : «Україна» 8 годин |
||||||||||||||||
43 |
|
Географічне положення і клімат України |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
|
|
Герундій
Речення з прямою та непрямою мовою |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
44 |
|
Київ-столиця України |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
45 |
|
Великі міста України |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
|
|
|
Впр. ст. |
Відео «Великі міста України» |
Вікторина Бесіда |
|
Підготувати розповідь про одне з найбільших міст України |
|
|
|
|
|
46 |
|
Великі міста України |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду та обгрунтовувати їх, використовувати алго-ритм для визна-чення фактів та думок |
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Розповіді учнів |
Граматичні завдання |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
47 |
|
Історичні місця і пам’ятки України |
Аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку. |
|
|
|
Завдання на картках |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
48 |
|
Історичні місця і пам’ятки України |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
|
|
|
|
Відео-екскурсія визначними місцями України |
Обговорення проблемних питань |
Завдання на картках |
Написати другу лист про екскурсію Україною |
|
|
|
|
|
49 |
|
Державні символи України. |
|
|
|
|
Завдання на картках |
Впр. ст. |
Вікторина «How much do you know about Ukraine?» |
Впр. ст. |
Підготувати проект «Дивовиж-на Україна» |
|
|
|
|
|
50 |
|
Дива України. Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Захист проектів Складання діалогів |
Завдання на картках |
Написати другу лист-запрошення |
|
|
|
|
|
Тема : «Засоби масової інформації» 8 годин |
||||||||||||||||
51 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
57 |
|
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
58 |
|
Засоби масової інформації. Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
Тема : «Робота і професія» 8 годин |
||||||||||||||||
59 |
|
Світ професій. |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
60 |
|
Вибір професії |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
61 |
|
Один день у житті…. |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
62 |
|
Моя професія – моє життя
|
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
63 |
|
Вибір професії. Нахили і здібності |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
64 |
|
Перспективи кар’єри |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
65 |
|
Моя улюблена професія |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
66 |
|
Робота і професія. Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|