У розробці представлений прийом "Склади розповідь".Мета застосування прийому: Систематизувати та узагальнювати вивчений матеріал щодо вживання минулого часу дієслів та вивчену лексику; розвивати пам'ять, уяву, здатність самостійно планувати мовний вчинок, мовну здогадку; виховувати чіткість у виконанні завдань.
Адреса школи:
вул.Лесі Українки, 23, м.Суми, 40020,
тел.: (0542) 24-53-90
E-mail: sumyschool7@ukr.net
Комунальна установа
Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7
імені Максима Савченка Сумської міської ради
Матеріали
на міський конкурс
«Срібні родзинки»
Гологан Алла Миколаївна
Предмет: англійська мова
Стаж (педагог.): 22 р.
Клас: 9-Б
Зміст матеріалів
Назва прийому Склади розповідь
Мета застосування прийому Систематизувати та узагальнювати вивчений матеріал щодо вживання минулого часу дієслів та вивчену лексику; розвивати пам’ять, уяву, здатність самостійно планувати мовний вчинок, мовну здогадку; виховувати чіткість у виконанні завдань.
Етап уроку, де застосовується прийом Повторення, узагальнення та систематизація вивченого
Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому Прийом надає учням можливості практикуватися в описі подій і який забезпечить вивчення та повторення лексики і граматики.
Обирається група з 2-3 «оповідачів». Решта класу – «виконавці». «Оповідачам» дається початок історії. Наприклад, «John had been waiting for Rachel for an hour». Як тільки один із оповідачів промовляє це речення, вибирають «John» з «виконавців». Він, використовуючи міміку, показує очікування і нетерплячість. «Оповідачі» продовжують розповідь речення за реченням, «виконавці» показують зміст речення. Візуальний аспект їх розповіді діє як стимул для використання уявної мови.
Обладнання, яке використовується Завдання
Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому 8-10 хвилин