Календарне планування
навчального матеріалу
з математики
в 1 класі
І та ІІ семестр 2020 / 2021 н.р.
Підручник:
( Скворцова С. О.; Онопрієнко О. В.)
№ |
Тема |
Короткий зміст |
Дата |
Скор. дата |
Примітка |
|
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об'єктів. Геометричні фігури. |
ооб'єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с. 8-9). |
|
|
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10). |
|
|
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об'єктів у просторі («на», «під», «над») |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11). |
|
|
|
|
Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Об'єднання об'єктів у групи. |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 12). |
|
|
|
|
Досліджуємо ознаки, пов'язані з величиною («довший — коротший», « вищий — нижчий», « вужчий — ширший», «однакові»). |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 13). |
|
|
|
|
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об'єктів. |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 14). |
|
|
|
|
Визначаємо кількість об'єктів. Кількісна лічба.Робота з геометричним матеріалом |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 15). |
|
|
|
|
Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 16). |
|
|
|
|
Досліджуємо групи об'єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об'єктів на множини. |
Підготовчі вправи до написання цифр (с. 17). |
|
|
|
|
Розбиваємо об'єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа . |
с. 18 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1. |
с. 19 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 . |
Знаки дорівнює «=», не дорівнює «=».(с. 20). |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 3. |
с. 21 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об'єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4. |
с. 22 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5. |
с. 23 |
|
|
|
|
Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5. |
с. 24-25 |
|
|
|
|
Порівнюємо групи об'єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння («>», «<»). Поняття «нерівність» . |
с. 26 |
|
|
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і піднімання. Вираз, значення виразу, рівність . |
с. 27 |
|
|
|
|
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей . |
с. 28 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6. |
с. 29 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем . |
с. 30 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем . |
с. 31 |
|
|
|
|
Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і рівностей . |
с. 32 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6. |
с. 33
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем. |
с. 34 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 . |
с. 35 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об'єктів на групи. Порівняння груп об'єктів. |
с. 36 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами. |
с. 37 |
|
|
|
|
Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
с. 38 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8. |
(с. 39 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7. |
с. 40 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів . |
с. 41 |
|
|
|
|
Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами. |
с. 42 |
|
|
|
|
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9. |
с. 43 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
с. 44 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами. |
с. 45 |
|
|
|
|
Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками . |
с. 46 |
|
|
|
|
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур . |
с. 47 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей . |
с. 48 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей
на додавання і віднімання за схемами . |
с. 49 |
|
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
с. 50 |
|
|
|
|
Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів. |
с. 51 |
|
|
|
|
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками . |
с. 52 |
|
|
|
|
Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок», «другий доданок», «сума»). Складання рівностей . |
с. 53 |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами. |
с. 54 |
|
|
|
|
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа . |
с. 55 |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання . |
с. 56 |
|
|
|
|
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків . |
с. 57 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей. |
с. 58 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені . |
с. 59 |
|
|
|
|
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів . |
с. 60 |
|
|
|
|
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел. |
с. 61 |
|
|
|
|
Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків. |
с. 62 |
|
|
|
|
Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання, Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см. |
с. 63 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами. |
с. 64 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа. |
с. 65 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку . |
с. 66 |
|
|
|
|
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів. |
с. 67 |
|
|
|
|
Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії . |
с. 68 |
|
|
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом .
|
с. 69 |
|
|
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст понять «більше на...», «менше на...». |
с. 70 |
|
|
|
|
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв'язок арифметичних дій додавання і віднімання . |
с. 71 |
|
|
|
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії . |
с. 72 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії . |
с. 73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. |
с.68 |
|
|
|
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. |
с.69 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. |
с.70 |
|
|
|
|
Вимірюємо довжини відрізків. |
с.71 |
|
|
|
|
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
с.72 |
|
|
|
|
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
с.73 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
с.74 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком. |
с.75 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. |
с.76 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
с.77 |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії. |
с.78 |
|
|
|
|
Перевір свої досягнення |
с.79 |
|
|
|
Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача |
|||||
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
с.80 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
с.81 |
|
|
|
|
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами. |
с.82 |
|
|
|
|
Дізнаємося про складові задачі. |
с.83 |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком. |
с.84 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. |
с.85 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач.
|
с.86 |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач. |
с.87 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням. |
с.88 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів. |
с.89 |
|
|
|
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
с.90 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач. |
с.91 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.92 |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач. |
с.93 |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач. |
с.94 |
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. |
с.95 |
|
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. |
с.96 |
|
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.97 |
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач. |
с.98 |
|
|
|
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
с.99 |
|
|
|
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею. |
с.100 |
|
|
|
|
Порівнюємо математичний вираз і число. Розв’язування і порівняння задач. |
с.101 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа. |
с.102 |
|
|
|
|
Порівнюємо число та математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
с.103 |
|
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. |
с.104 |
|
|
|
|
Вимірюємо маси предметів. Кілограм. |
с.105 |
|
|
|
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач. |
с.106 |
|
|
|
Розділ 4. Двоцифрові числа |
|||||
|
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. |
с.107 |
|
|
|
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
с.108 |
|
|
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня. |
с.109 |
|
|
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами. |
с.110 |
|
|
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел. |
с.111 |
|
|
|
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
с.112 |
|
|
|
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
с.113 |
|
|
|
|
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
с.114 |
|
|
|
|
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач. |
с.115 |
|
|
|
|
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
с.116 |
|
|
|
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. |
с.117 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами. |
с.118 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. |
с.119 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею. |
с.120 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач. |
с.121 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Творча робота над задачею. |
с.122 |
|
|
|
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.123 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів. |
с.124 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
с.125 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
с.126 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач. |
с.127 |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. |
с.128 |
|
|
|
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач. |
с.129 |
|
|
|
|
Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. |
с.130 |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач. |
с.131 |
|
|
|
|
Досл. складові задач. Доп-ння нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини |
с.132 |
|
|
|
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами. |
с.133 |
|
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.134 |
|
|
|
|
Визначаємо час за годинником . Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.135 |
|
|
|
|
Дізнаємось про тривалість доби.Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.136 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. |
с.137 |
|
|
|
|
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
с.138 |
|
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач. |
с.139 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
с.140 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
с.141 |
|
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
с.142 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
с.143 |
|
|
|