18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Календарне планування.Навчання грамоти.

Про матеріал
Календарне планування з предмету "Навчання грамоти" для російськомовнних шкіл на 2020-2021 навчальний рік (НУШ) за підручником Вашуленко, Лапшина.
Перегляд файлу

 ОБУЧЕНИЕ ГРАМОТЕ

(Русский язык)

C:\Users\admin\Downloads\картинки 2\й.jpg

І СЕМЕСТР

  з/п

Дата проведення уроку    

Скоригований   № з/п

Скоригована дата

 

 

Назва теми уроку

 

 

Примітка

 

 

 

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1.

01/09

 

 

Буквар – перша учбова книга. Ми – школярі. Вчимося знайомитися.  Робота з сюжетним малюнком.

 

2.

01/09

 

 

Письмове приладдя.  Прави­ла посадки при письмі, положення ручки в руці, зошита на парті. Значення письма. Розфарбовування

 

3.

02/09

 

 

Урок. Перерва. Визначення  слів-назв предметів (Хто? Що?)

 

4.

02/09

 

 

Повторення правил посадки, положення ручки в руці,  зошита на парті . Знайомство з лініями (прямі, криві, ломані), їх напрямок при письмі.  Розфарбовування .

 

5.

08/09

 

 

Визначення  слів-назв дій (Що робити?  Що зробити ?).  Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Три ведмедя».

 

6.

08/09

 

 

Закріплення умінь користуватися письмовим приладдям. Наведення зображення замку по пунктирних лініях.  Розфарбовування. Письмо ліній (вертикальних, горизонтальних, по діагоналі) з точками.

 

7.

09/09

 

 

На уроці. Знайомство зі словами - назвами ознак (Який? Яка? Які?)

 

8.

 

09/09

 

 

Робота з колами. Малювання предметів, які мають  круглу форму.  Розфарбовування. Письмо кружків, штрихування.

 

9.

 

15/09

 

 

На екскурсії в парку. Вчимося спілкуватися.  Розвиток мовлення. Складання зв’язного висловлювання за малюнком

 

10.

15/09

 

 

Робота з квадратами. Малювання предметів, що мають форму квадрата.  Розфарбовування. Письмо квадратів та їх елементів

 

11.

 

16/09

 

 

Дитячі забави. Дослідження речення. Знайомство із знаками в кінці речення.

 

12.

16/09

 

 

Робота з трикутниками. Малювання предметів трикутної форми.  Розфарбовування. Письмо трикутників та  їх елементів

 

13.

22/09

 

 

Осінь. Визначення слів-помічників

 

14.

22/09

 

 

Основний рядок. Верхня та нижня рядкові лінії. Зо­браження в рядку прямих та хвилястих елементів

 

15.

23/09

 

 

Щедрі дари осені. Вчимося  ділити слова на склади.   Розвиток мовлення .

 

16.

23/09

 

 

Письмо прямих елементів в основному рядку    міжрядковою (надрядковою) лінією. Складання речень за схемами та малюнками.

 

17.

29/09

 

 

Природа рідного краю. Визначення наголосу в словах

 

18.

29/09

 

 

Закріплення вміння писати у рядку з міжрядковою лі­нією. Похила лінія сітки зошита. Письмо похилих ліній в основному рядку та з виходом з неї

 

19.

30/09

 

 

Рідний край. Вчимося виділяти и розрізняти звуки. Голосні та приголосні звуки

 

20.

30/09

 

 

Робота у повній сітці зошита. Письмо прямих лі­ній з закругленнями. Зображення у повній сітці  прямих лі­ній з закругленнями фігурних елементів.

 

21.

06/10

 

 

Вчимося   розрізняти  голосні та приголосні  звуки.  Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Ріпка».

 

22.

06/10

 

 

 Письмо похилих прямих  з заокругленням елементів, коротких та подовжених у повній графічній сітці. Складання  звукової схеми слова

 

23.

07/10

 

 

Сім’я. Вчимося  розрізняти тверді та м’які  приголосні  звуки

 

24.

07/10

 

 

Письмо вивчених елементів

букв  у повній графічній сітці. За­кріплення навичок письма

 

25.

13/10

25.

13/10

Сім’я. Вчимося спілкуватися.   Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Гуси-лебеді»

 

26.

13/10

26.

13/10

Письмо петельних елементів: верхніх, нижніх  у повній графічній сітці

 

27.

20/10

25.

13/10

Місто  букв. Вчимося   читати

 

28.

20/10

26.

13/10

Зображення  півовалів  та овалів. Опорна лінія для контролю ширини овалів, півовалів.  Повторення основних графічних елементів. Закріплення навичок  письма

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

29.

21/10

27.

03/11

Звуки [а],[м],[м'], . Букви а, А;  м, М.  Читання прямого та зворотного складів з буквами а, м.   Розвиток мовлення.    Складання зв’язного висловлювання за сюжетним  малюнком

 

30.

21/10

28.

03/11

 Письмо рядкової букви а та заголовної букви А. Аналіз складових елементів  рядкової  буки а та заголовної букви А. Опрацювання  безвідривного з’єднання  складових елементів букви а.

 

31.

03/11

27.

03/11

Закріплення букв а, А;  м, М, їх звукового значення. Підбір слів за даними схемами

 

32.

03/11

28.

03/11

Письмо  рядкової і заголовної букв м, М. Паралельність (однаковий нахил) складових елементів розчерку та двох останніх елементів букви м.  Опрацювання  безвідривного з’єднання  складових елементів букви

 

33.

04/11

29.

 

Звук [у]. Буква у, У.  Читання прямих и зворотних складів.   Розвиток мовлення. Придумування міні-розповіді

 

34.

04/11

30.

 

Письмо  малої та великої  букв у У.  

Аналіз складових елементів букв. Опрацювання  безвідривного з’єднання  складових елементів букв  у буквах у, У.

 Складання речень за схемою

 

35.

10/11

31.

 

Звуки [и], [т], [т']. Букви ы;  т, Т.  Закріплення умінь плавного читання слів по складах.  Складання  питальних и спонукальних речень за малюнком

 

36.

10/11

32.

 

Письмо  рядкової букви ы.   Аналіз складових елементів рядкової букви ы.  Опрацювання  безвідривного з’єднання  складових елементів букви

 

37.

11/11

33.

 

Закріплення умінь  читати. Робота з дитячою книгою. Знайомство з казкою «Мойдодыр»

 

38.

11/11

34.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв т, Т. Підготовчі  графічні вправи до письма цих букв.  Аналіз складових елементів букв  т Т. Паралельність  складових елементів.  Опрацювання  безвідривного з’єднання  складових елементів букви т.

 

39.

17/11

35.

 

Звуки [о], [н], [н']. Букви о, О; н, Н.  Закріплення умінь  плавного читання слів по складах.   Розвиток мовлення . Складання висловлювання за поданим початком

 

40.

17/11

36.

 

Письмо   рядкової і заголовної о, О.  Підготовчі графічні вправи до письма цих букв. Письмо  рядкової  букви о із  з’єднувальним елементом у формі дуги.

 

41.

18/11

37.

 

Закріплення букв о, О; н, Н; їх звукове значення

 

42.

18/11

38.

 

Письмо   рядкової і заголовної   букв н, Н.  Аналіз складових елементів букв, паралельність першого і третього елементів.  Складання речень за схемою

 

43.

24/11

39.

 

Звуки [д], [д']. Буква д, Д.  Закріплення умінь  плавного читання слів по складах .   Розвиток мовлення . Доповнення тексту

 

44.

24/11

40.

 

Письмо   рядкової і заголовної д, Д, складів і слів з ними.  Аналіз складових елементів букв. Звуковий аналіз слів.

 

45.

25/11

41.

 

Звуки [к], [к']. Буква к, К.  Закріплення умінь  плавного читання слів по складах .  Читання складів по таблиці, складання невистачаючих складів.

 

46.

25/11

42.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв к, К. Опрацювання безвідривного з’єднання другого і третього елементів. Письмо питального знака. Списування печатного тексту. Робота  із скоромовкою

 

47.

01/12

43.

 

Звуки [с], [с']. Буква с, С.  Закріплення умінь  плавного читання слів по складах . Читання й доповнення тексту.   Робота з дитячою книгою.  Знайомство з казкою «Кіт, півень та лисиця»

 

48.

01/12

44.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв  с, С,  складів і слів з ними.    Звуковий аналіз слів .  Робота  із скоромовкою

 

49.

02/12

45.

 

Звук [и]. Буква и, И.  Закріплення умінь розрізняти тверді та м’які приголосні. Вигадування  оповідання за заданими словами. Складання нових слів по складовій таблиці.

 

50.

02/12

46.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв и И.   Аналіз складових елементів букв. Паралельність складних елементів. Складання звукової схеми слів.

 

51.

08/12

47.

 

Звук [а], звуки [йа]. Буква я, Я. Звуковий ана­ліз слів.  Читання  складів, слів з буквою я в позиції після приголосного, на початку слова та після голосного.   Розвиток мовлення .  Складання  оповідання за малюнком.

 

52.

08/12

48.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв  я, Я ,  складів і слів з буквою.  Аналіз складових елементів букв . Отработка безвідривного з’єднання складових елементів.  Робота із скоромовкою .

 

53.

09/12

49.

 

Звуки [в], [в']. Буква в, В.  Читання  складів, слів з буквою в, доповне­ння текстів

 

54.

09/12

50.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв в, В. Письмо закритої та відкритої букви. Відкрите  й закрите  з’єднання  букв.  Робота  із скоромовкою

 

55.

15/12

51.

 

 Звуки [л], [л']. Буква  л, Л.  Читання  складів, слів з буквою л.  Складання речень.   Робота з дитячою книгою.  Знайомство з казкою «Лисиця та Журавель»

 

56.

15/12

52.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв л Л.  Аналіз складових елементів букв. Опрацювання  безвідривного з’єднання букви л, похилого положення другого елементу.  Звуковий аналіз слова

 

57.

16/12

53.

 

Звуки [п], [п']. Буква п, П .  Читання  складів і слів з буквою п. Слухання та читання тексту, доповнення речень, читання доповненого тексту.

 

58.

16/12

54.

 

   Письмо   рядкової і заголовної букв п, П,  складів, слів і речень з ними.   Аналіз складових елементів букв .  Складання речень за схемою

 

59.

22/12

55.

 

Звуки [р], [р']. Буква р, Р. Аналітико-синтетичні вправи. Читання прямих та зворотних складів, слів з буквою р.  Розгадування ребуса. Читання текстів.      Робота  із скоромовкою.  Розвиток мовлення . Доповнення діа­логу.

 

60.

22/12

56.

 

Письмо   рядкової і заголовної букв  р, Р,  складів і слів з ними .  Аналіз складових елементів букв. Списування печатного  тексту

 

61.

23/12

57.

 

Закріплення умінь читати.   Робота з дитячою книгою.  Знайомство з казкою «Лисиця та рак»

 

62.

23/12

58.

 

Закріплення умінь писати вивчені букви,  склади і слова з ними. Складання речень за схемою. Звуковий аналіз слів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

  з/п

 

Скоригований   № з/п

Дата проведення уроку    

Скоригована дата

 

 

Назва теми уроку

 

 

Примітка

 

 

 

59.

 

12/01

 

Звуки [э], [йэ]; буква е Е. Звуковий аналіз слів з буквою е, яка позначає два звуки. Читання складів, слів з буквою е. Доповнення тексту про Київ

 

60.

 

12/01

 

Письмо рядкової і заголовної букв е Е. Закріплення умінь верхнього і середнього поєднання букв. Складання речення за схемою

 

61.

 

13/01

 

Звуки [б], [6']; буква б, Б. Читання складів, слів, речень із буквою б. Оглушення дзвінких приголосних в кінці слова. Розвиток мовлення. Складання розповіді про бібліотеку

 

62.

 

13/01

 

Письмо рядкової і заголовної букв б Б, складів, слів і речень з ними. Складання звукової схеми слова «буква».

 

63.

 

19/01

 

Звук [ш]; буква ш, Ш.  Читання складів, слів, речень із буквою ш. Робота з текстом «Подарунки малюкам». Закріплення вміння декламувати.  Робота з дитячою книжкою. Знайомство з віршами А. Барто.

 

64.

 

19/01

 

Письмо рядкової і заголовної букв ш Ш. Виділення прямих частин в елементах букв. Самодиктант слів і речень. Складання речення за схемою і малюнком

 

65.

 

20/01

 

Звук [й]; буква й, Й. Вправи на визначення «зайвого» слова, «зайвого» предмета. Читання тексту «Біля годівниці». Розвиток мовлення.  Складання розповідей про зимуючих птахів

 

66.

 

20/01

 

Письмо рядкової і заголовної букв й Й, слів з нею. Добір слів за поданою ознакою. Складання речення за схемою і малюнком

 

67.

 

26/01

 

Звуки [з], [з']; буква з, З. Знайомство з явищем заміни звуків [з], [з'] звуками [с], [с']. Виразне читання текстів

 

68.

 

26/01

 

Письмо рядкової і заголовної букв з З, складів і слів з нею. Аналіз складових елементів букви. Багатозначні слова. Складання звукової схеми слова «замок».

 

69.

 

027/01

 

Буква ь (м’який знак). Звуковий аналіз слів з м’яким приголосним в кінці слів і складів.  Розвиток мовлення. Знайомство зі словами-антонімами. Читання й переказ тексту «На рибалці»

 

70.

 

27/01

 

Письмо букви ь (м’який знак), слів з нею. З’єднувальний елемент букви. Списування друкованого речення

 

71.

 

02/02

 

Звуки [г], [г'], буква г Г. Читання складів, слів з буквою г. Ознайомлення з явищем заміни [г] на [к] в кінці слів. Робота з фразеологізмами. Гра «Гуси». Читання тексту «Голуби».

 

72.

 

02/02

 

Письмо рядкової і заголовної букв г Г, складів, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами

 

73.

 

03/02

 

Звук [ч], буква ч Ч. Читання складів, слів з буквою ч. Виразне читання вірша В. Степанова «Чайки». Робота з текстом «У читацькій залі».  Робота з дитячою книжкою Літературна вікторина за творами К. Чуковського

 

74.

 

03/02

 

Письмо рядкової і заголовної букв ч Ч, складів, слів і речень з нею.  Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів

 

75.

 

09/02

 

Звук [ж], буква ж Ж. Ознайомлення з явищем заміни [ж] на [ш] в кінці слів та складів. Робота зі скоромовками. Читання тексту «Журавлик».  Розвиток мовлення. Складання розповідей про перелітних птахів.

 

76.

 

09/02

 

Письмо рядкової і заголовної букв ж Ж, слів і речень з нею.  Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами. Робота зі звуковою схемою слова «жёлуди».

 

77.

 

10/02

 

Буква ё, яка позначає звук [о] і м’якість попереднього приголосного звука. Звукові зіставлення та  спостереження. Читання складів і слів з буквою ё. Словарно-логічні вправи. Складання речень. Загадки 

 

78.

 

10/02

 

Письмо рядкової букви ё, складів і слів з нею. Списування друкованого речення. Складання речень за малюнком

 

79.

 

16/02

 

Буква ё, яка позначає два звуки - [йо]. Звукобуквений аналіз слів. Читання текстів «Їжачок», «Ялинка та їжачок». Робота зі скоромовкою

 

80.

 

16/02

 

Письмо заголовної літери Ё, слів  і речень з нею. Складання розповіді за малюнком

 

81.

 

17/02

 

Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Читання й переказ казки «Паличка-виручалочка». Перегляд однойменного мультфільму за казкою В. Сутєєва

 

82.

 

17/02

 

Письмо вивчених букв, складів і слів з ними. Списування друкованих речень

 

83.

 

23/02

 

Звуки [х], [х'], буква х Х. Читання складів, слів з буквою х. Знайомство зі словами-окликами.  Розвиток мовлення. Складання розповідей про хліб. Робота з текстом Я. Тайця «Все тут, онучко». Виразне читання вірша Б. Погорєловського «Слава хлібу на столі». Загадка

 

84.

 

23/02

 

Письмо рядкової і заголовної букв х Х, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви. Складання речення за малюнком і схемою

 

85.

 

24/02

 

Звук [э], буква э Э. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів з буквою э. Логіко-граматичні вправи. Робота з текстом «Незвичайна екскурсія»

 

86.

 

24/02

 

Письмо рядкової і заголовної букв э Э, складів, слів і речень з нею. Послідовність письма елементів. Складання речення за малюнком і схемою

 

87.

 

02/03

 

Звук [ц], буква ц Ц. Читання складів, слів з буквою ц. Робота з текстом «У цирку».  Розвиток мовлення. Складання розповідей про цирк

 

88.

 

02/03

 

Письмо рядкової і заголовної букв ц Ц, складів і слів з нею. Паралельність прямих елементів букви. Списування друкованих складів і  речення

 

89.

 

03/03

 

Закріплення вивчених букв. Виразне читання вірша Л. Дьякова «Чапля ходить по болоту…». Робота з дитячою книжкою. Казка «Вовк і семеро козенят»

 

90.

 

03/03

 

Письмо вивчених букв, складів і слів з ними. Складання й записування речення за поданим початком. Списування друкованого речення

 

91.

 

09/03

 

Звуки [ф], [ф’], буква ф Ф. Читання складів, слів з буквою ф.  Розвиток мовлення. Складання відповідей на питання за малюнком. Робота з текстом «Взуттєва фабрика»

 

92.

 

09/03

 

Письмо рядкової і заголовної букв ф Ф, слів і речень з нею. Складання речень за малюнками. Списування друкованого речення

 

93.

 

10/03

 

Звук [щ'], буква щ Щ. Читання складів, слів з буквою щ. Робота з текстом «Лист товаришеві». Розвиток мовлення.  Складання розповідей за малюнком. Прислів’я

 

94.

 

10/03

 

Письмо рядкової і заголовної букв щ Щ, складів, слів і речень з нею. Робота зі звуковими схемами слів. Списування друкованого речення

 

95.

 

16/03

 

Буква ю Ю. Спостереження за звуковими значеннями букви ю на початку слова й складу; після букв, які позначають приголосні звуки. Робота з текстом «Ключка» й «Шайба».

 

96.

 

16/03

 

Письмо рядкової і заголовної букв ю Ю, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви. Списування друкованих слів з буквою ю

 

97.

 

17/03

 

Закріплення вивчених букв. Читання тексту «Мрія збулася». Бесіда про космос. Загадки. Робота з дитячою книжкою. Усна народна творчість

 

98.

 

17/03

 

Повторення написання вивчених букв, каліграфічне письмо слів і речень з ними. Списування друкованого речення

 

99.

 

30/03

 

Буква ь (розділовий м’який знак). Читання-порівняння складів типу «ля-лья», слів з ними. Робота з текстом «Пташині хатинки». Виразне читання вірша Г. Ладонщикова «Наші друзі»

 

100.

 

30/03

 

Письмо слів з розділовим м´яким знаком. Складання й записування речень. Робота зі звуковими схемами слів  

 

101.

 

31/03

 

Буква ъ (розділовий твердий знак). Звукобуквений аналіз слів, зіставлення звуків і букв. Читання оповідання Л. Толстого «Старий і яблуні».  Розвиток мовлення. Доповнення речення. Робота з прислів’ями. 

 

102.

 

31/03

 

 Письмо букви ъ (розділовий твердий знак), складів і слів з нею. Складання і записування речення за малюнком

 

103.

 

06/04

 

Закріплення вміння читати. Робота з віршем В. Берестова «Читалочка». Виразне читання вірша Л. Видути «Машині питання», бесіда за його змістом. Робота з дитячою книжкою. Дитячі вірші

 

104.

 

06/04

 

Алфавіт  російської мови. Повторення й написання рядкових і заголовних букв алфавіта

 

105.

 

07/04

 

Гра зі словами. Робота з віршем О. Шибаєва «Буква заблукала». Римування слів. Читання і доповнення вірша А. Бортняка «Так чи ні?».

 

106.

 

07/04

 

Гра зі словами. Утворення нових слів способом додавання пропущених букв. Списування загадки

 

107.

 

13/04

 

Колективне читання умов ігор «Що ми бачили – не скажемо», «Повтори, продовж».  Розвиток мовлення. Творчі вправи по створенню дитячої гри «Що ми бачили – не скажемо»

 

108.

 

13/04

 

З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Виразне читання й списування лічилки

 

109.

 

14/04

 

Виразне читання вірша Г. Ладонщикова «Мої друзі від А до Я».  Розвиток мовлення. Впізнавання дітей з вірша за малюнком. Придумування історій про імена

 

110.

 

14/04

 

Повторення російського алфавіту. Записування всіх заголовних букв алфавіту, використовуючи вірш Г. Ладонщикова «Мої друзі від А до Я».

 

111.

 

20/04

 

Улюблені казки. Літературна казкова вікторина. Робота з малюнком. Робота з дитячою книжкою. Читання й переказ казки «Настенька і ведмідь». Загадка

 

112.

 

20/04

 

Повторення використання розділових знаків у реченнях. Скорочення поширених речень, їх записування

 

113.

 

21/04

 

Таланти України. Творчість Тараса Шевченка. Робота над віршем Т. Шевченка «Тече вода з-під явора…».

 

114.

 

21/04

 

З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Списування друкованого тексту (уривок вірша)

 

115.

 

27/04

 

Рідний край. Виразне читання вірша М. Нєкрасова «Зелений шум», бесіда за змістом вірша.  Розвиток мовлення. складання розповіді за малюнком. Вивчення вірша П. Воронька «Краще немає рідного краю!».

 

116.

 

27/04

 

З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Списування друкованого тексту (вірш)

 

117.

 

28/04

 

Знайомство з творчістю К. Ушинського. Робота з твором К. Ушинського «Діти в гаю», бесіда за його змістом

 

118.

 

28/04

 

Каліграфічне списування прописного й друкованого текстів. Доповнення і записування речення. Повторення слів-антонімів

 

119.

 

05/05

 

Авторська казка. Робота з дитячою книжкою. Читання й аудіювання казки «Казка про Сіру Хмаринку» (за С. Прокоф’євою). Складання правил дружби

 

120.

 

05/05

 

Повторення написання заголовних букв. Утворення й записування слів з поданих букв.

 

121.

 

11/05

 

Творчість В. Сухомлинського. Робота з оповіданням «Навіщо говорять «спасибі»», бесіда за його змістом. Читання и переказ оповідання «Що краще?»

 

122.

 

11/05

 

Повторення ввічливих слів, пояснення їх значень. Складання й записування речень з ввічливими словами

 

123.

 

12/05

 

Наша країна. Вивчення вірша О. Старикова «Мама і Батьківщина». Виразне читання вірша П. Синявського «Малюнок».  Розвиток мовлення. Складання розповіді про Батьківщину

 

124.

 

12/05

 

Повторення написання заголовних букв. Каліграфічне письмо речення. Доповнення й письмо речень

 

125.

 

18/05

 

Пори року. Місяці. Виразне читання вірша В. Татаринова «Дванадцять братів». Відгадування загадок про пори року. Робота з віршами С. Маршака про місяці

 

126.

 

18/05

 

Пори року. Місяці. Розгадування й написання загадки про пори року. Каліграфічне письмо назв місяців року

 

127.

 

19/05

 

Світ природи. Робота з казкою С. Дудченко «Сонячні фарби». Складання прислів’я. Робота з дитячою книжкою. Читання казки С. Вангелі «Весна», бесіда за її змістом

 

128.

 

19/05

 

Світ природи. Каліграфічне письмо назв кольорів райдуги. Списування друкованого тексту. Складання звукових схем слів

 

129.

 

25/05

 

Читання й переказ казки «Квітка-семибарвиця» (за В. Катаєвим). Вивчення вірша В. Письмака «Лічилка»

 

130.

 

25/05

 

Основні з’єднання великої і малої букв. Каліграфічне письмо цих з’єднань.  Доповнення речень

 

131.

 

26/05

 

У гості до літа. Літні канікули. Читання й обговорення творів про літо. Підсумковий урок за рік

 

132.

 

26/05

 

Підсумковий урок за рік. Повторення вивченого.  Розвиток мовлення. Складання й записування планів на літні канікули

 

 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку