ОБУЧЕНИЕ ГРАМОТЕ
(Русский язык)
І СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||||
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||||
1. |
01/09 |
|
|
Буквар – перша учбова книга. Ми – школярі. Вчимося знайомитися. Робота з сюжетним малюнком. |
|
||
2. |
01/09 |
|
|
Письмове приладдя. Правила посадки при письмі, положення ручки в руці, зошита на парті. Значення письма. Розфарбовування |
|
||
3. |
02/09 |
|
|
Урок. Перерва. Визначення слів-назв предметів (Хто? Що?) |
|
||
4. |
02/09 |
|
|
Повторення правил посадки, положення ручки в руці, зошита на парті . Знайомство з лініями (прямі, криві, ломані), їх напрямок при письмі. Розфарбовування . |
|
||
5. |
08/09 |
|
|
Визначення слів-назв дій (Що робити? Що зробити ?). Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Три ведмедя». |
|
||
6. |
08/09 |
|
|
Закріплення умінь користуватися письмовим приладдям. Наведення зображення замку по пунктирних лініях. Розфарбовування. Письмо ліній (вертикальних, горизонтальних, по діагоналі) з точками. |
|
||
7. |
09/09 |
|
|
На уроці. Знайомство зі словами - назвами ознак (Який? Яка? Які?) |
|
||
8.
|
09/09 |
|
|
Робота з колами. Малювання предметів, які мають круглу форму. Розфарбовування. Письмо кружків, штрихування. |
|
||
9.
|
15/09 |
|
|
На екскурсії в парку. Вчимося спілкуватися. Розвиток мовлення. Складання зв’язного висловлювання за малюнком |
|
||
10. |
15/09 |
|
|
Робота з квадратами. Малювання предметів, що мають форму квадрата. Розфарбовування. Письмо квадратів та їх елементів |
|
||
11.
|
16/09 |
|
|
Дитячі забави. Дослідження речення. Знайомство із знаками в кінці речення. |
|
||
12. |
16/09 |
|
|
Робота з трикутниками. Малювання предметів трикутної форми. Розфарбовування. Письмо трикутників та їх елементів |
|
||
13. |
22/09 |
|
|
Осінь. Визначення слів-помічників |
|
||
14. |
22/09 |
|
|
Основний рядок. Верхня та нижня рядкові лінії. Зображення в рядку прямих та хвилястих елементів |
|
||
15. |
23/09 |
|
|
Щедрі дари осені. Вчимося ділити слова на склади. Розвиток мовлення . |
|
||
16. |
23/09 |
|
|
Письмо прямих елементів в основному рядку міжрядковою (надрядковою) лінією. Складання речень за схемами та малюнками. |
|
||
17. |
29/09 |
|
|
Природа рідного краю. Визначення наголосу в словах |
|
||
18. |
29/09 |
|
|
Закріплення вміння писати у рядку з міжрядковою лінією. Похила лінія сітки зошита. Письмо похилих ліній в основному рядку та з виходом з неї |
|
||
19. |
30/09 |
|
|
Рідний край. Вчимося виділяти и розрізняти звуки. Голосні та приголосні звуки |
|
||
20. |
30/09 |
|
|
Робота у повній сітці зошита. Письмо прямих ліній з закругленнями. Зображення у повній сітці прямих ліній з закругленнями фігурних елементів. |
|
||
21. |
06/10 |
|
|
Вчимося розрізняти голосні та приголосні звуки. Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Ріпка». |
|
||
22. |
06/10 |
|
|
Письмо похилих прямих з заокругленням елементів, коротких та подовжених у повній графічній сітці. Складання звукової схеми слова |
|
||
23. |
07/10 |
|
|
Сім’я. Вчимося розрізняти тверді та м’які приголосні звуки |
|
||
24. |
07/10 |
|
|
Письмо вивчених елементів букв у повній графічній сітці. Закріплення навичок письма |
|
||
25. |
13/10 |
25. |
13/10 |
Сім’я. Вчимося спілкуватися. Робота з дитячою книгою. Слухання казки «Гуси-лебеді» |
|
||
26. |
13/10 |
26. |
13/10 |
Письмо петельних елементів: верхніх, нижніх у повній графічній сітці |
|
||
27. |
20/10 |
25. |
13/10 |
Місто букв. Вчимося читати |
|
||
28. |
20/10 |
26. |
13/10 |
Зображення півовалів та овалів. Опорна лінія для контролю ширини овалів, півовалів. Повторення основних графічних елементів. Закріплення навичок письма |
|
||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||||
29. |
21/10 |
27. |
03/11 |
Звуки [а],[м],[м'], . Букви а, А; м, М. Читання прямого та зворотного складів з буквами а, м. Розвиток мовлення. Складання зв’язного висловлювання за сюжетним малюнком |
|
||
30. |
21/10 |
28. |
03/11 |
Письмо рядкової букви а та заголовної букви А. Аналіз складових елементів рядкової буки а та заголовної букви А. Опрацювання безвідривного з’єднання складових елементів букви а. |
|
||
31. |
03/11 |
27. |
03/11 |
Закріплення букв а, А; м, М, їх звукового значення. Підбір слів за даними схемами |
|
||
32. |
03/11 |
28. |
03/11 |
Письмо рядкової і заголовної букв м, М. Паралельність (однаковий нахил) складових елементів розчерку та двох останніх елементів букви м. Опрацювання безвідривного з’єднання складових елементів букви |
|
||
33. |
04/11 |
29. |
|
Звук [у]. Буква у, У. Читання прямих и зворотних складів. Розвиток мовлення. Придумування міні-розповіді |
|
||
34. |
04/11 |
30. |
|
Письмо малої та великої букв у У.
Складання речень за схемою |
|
||
35. |
10/11 |
31. |
|
Звуки [и], [т], [т']. Букви ы; т, Т. Закріплення умінь плавного читання слів по складах. Складання питальних и спонукальних речень за малюнком |
|
||
36. |
10/11 |
32. |
|
Письмо рядкової букви ы. Аналіз складових елементів рядкової букви ы. Опрацювання безвідривного з’єднання складових елементів букви |
|
||
37. |
11/11 |
33. |
|
Закріплення умінь читати. Робота з дитячою книгою. Знайомство з казкою «Мойдодыр» |
|
||
38. |
11/11 |
34. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв т, Т. Підготовчі графічні вправи до письма цих букв. Аналіз складових елементів букв т Т. Паралельність складових елементів. Опрацювання безвідривного з’єднання складових елементів букви т. |
|
||
39. |
17/11 |
35. |
|
Звуки [о], [н], [н']. Букви о, О; н, Н. Закріплення умінь плавного читання слів по складах. Розвиток мовлення . Складання висловлювання за поданим початком |
|
||
40. |
17/11 |
36. |
|
Письмо рядкової і заголовної о, О. Підготовчі графічні вправи до письма цих букв. Письмо рядкової букви о із з’єднувальним елементом у формі дуги. |
|
||
41. |
18/11 |
37. |
|
Закріплення букв о, О; н, Н; їх звукове значення |
|
||
42. |
18/11 |
38. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв н, Н. Аналіз складових елементів букв, паралельність першого і третього елементів. Складання речень за схемою |
|
||
43. |
24/11 |
39. |
|
Звуки [д], [д']. Буква д, Д. Закріплення умінь плавного читання слів по складах . Розвиток мовлення . Доповнення тексту |
|
||
44. |
24/11 |
40. |
|
Письмо рядкової і заголовної д, Д, складів і слів з ними. Аналіз складових елементів букв. Звуковий аналіз слів. |
|
||
45. |
25/11 |
41. |
|
Звуки [к], [к']. Буква к, К. Закріплення умінь плавного читання слів по складах . Читання складів по таблиці, складання невистачаючих складів. |
|
||
46. |
25/11 |
42. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв к, К. Опрацювання безвідривного з’єднання другого і третього елементів. Письмо питального знака. Списування печатного тексту. Робота із скоромовкою |
|
||
47. |
01/12 |
43. |
|
Звуки [с], [с']. Буква с, С. Закріплення умінь плавного читання слів по складах . Читання й доповнення тексту. Робота з дитячою книгою. Знайомство з казкою «Кіт, півень та лисиця» |
|
||
48. |
01/12 |
44. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв с, С, складів і слів з ними. Звуковий аналіз слів . Робота із скоромовкою |
|
||
49. |
02/12 |
45. |
|
Звук [и]. Буква и, И. Закріплення умінь розрізняти тверді та м’які приголосні. Вигадування оповідання за заданими словами. Складання нових слів по складовій таблиці. |
|
||
50. |
02/12 |
46. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв и И. Аналіз складових елементів букв. Паралельність складних елементів. Складання звукової схеми слів. |
|
||
51. |
08/12 |
47. |
|
Звук [а], звуки [йа]. Буква я, Я. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів з буквою я в позиції після приголосного, на початку слова та після голосного. Розвиток мовлення . Складання оповідання за малюнком. |
|
||
52. |
08/12 |
48. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв я, Я , складів і слів з буквою. Аналіз складових елементів букв . Отработка безвідривного з’єднання складових елементів. Робота із скоромовкою . |
|
||
53. |
09/12 |
49. |
|
Звуки [в], [в']. Буква в, В. Читання складів, слів з буквою в, доповнення текстів |
|
||
54. |
09/12 |
50. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв в, В. Письмо закритої та відкритої букви. Відкрите й закрите з’єднання букв. Робота із скоромовкою |
|
||
55. |
15/12 |
51. |
|
Звуки [л], [л']. Буква л, Л. Читання складів, слів з буквою л. Складання речень. Робота з дитячою книгою. Знайомство з казкою «Лисиця та Журавель» |
|
||
56. |
15/12 |
52. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв л Л. Аналіз складових елементів букв. Опрацювання безвідривного з’єднання букви л, похилого положення другого елементу. Звуковий аналіз слова |
|
||
57. |
16/12 |
53. |
|
Звуки [п], [п']. Буква п, П . Читання складів і слів з буквою п. Слухання та читання тексту, доповнення речень, читання доповненого тексту. |
|
||
58. |
16/12 |
54. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв п, П, складів, слів і речень з ними. Аналіз складових елементів букв . Складання речень за схемою |
|
||
59. |
22/12 |
55. |
|
Звуки [р], [р']. Буква р, Р. Аналітико-синтетичні вправи. Читання прямих та зворотних складів, слів з буквою р. Розгадування ребуса. Читання текстів. Робота із скоромовкою. Розвиток мовлення . Доповнення діалогу. |
|
||
60. |
22/12 |
56. |
|
Письмо рядкової і заголовної букв р, Р, складів і слів з ними . Аналіз складових елементів букв. Списування печатного тексту |
|
||
61. |
23/12 |
57. |
|
Закріплення умінь читати. Робота з дитячою книгою. Знайомство з казкою «Лисиця та рак» |
|
||
62. |
23/12 |
58. |
|
Закріплення умінь писати вивчені букви, склади і слова з ними. Складання речень за схемою. Звуковий аналіз слів |
|
||
ІІ СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
59. |
|
12/01 |
|
Звуки [э], [йэ]; буква е Е. Звуковий аналіз слів з буквою е, яка позначає два звуки. Читання складів, слів з буквою е. Доповнення тексту про Київ |
|
60. |
|
12/01 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв е Е. Закріплення умінь верхнього і середнього поєднання букв. Складання речення за схемою |
|
61. |
|
13/01 |
|
Звуки [б], [6']; буква б, Б. Читання складів, слів, речень із буквою б. Оглушення дзвінких приголосних в кінці слова. Розвиток мовлення. Складання розповіді про бібліотеку |
|
62. |
|
13/01 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв б Б, складів, слів і речень з ними. Складання звукової схеми слова «буква». |
|
63. |
|
19/01 |
|
Звук [ш]; буква ш, Ш. Читання складів, слів, речень із буквою ш. Робота з текстом «Подарунки малюкам». Закріплення вміння декламувати. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з віршами А. Барто. |
|
64. |
|
19/01 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ш Ш. Виділення прямих частин в елементах букв. Самодиктант слів і речень. Складання речення за схемою і малюнком |
|
65. |
|
20/01 |
|
Звук [й]; буква й, Й. Вправи на визначення «зайвого» слова, «зайвого» предмета. Читання тексту «Біля годівниці». Розвиток мовлення. Складання розповідей про зимуючих птахів |
|
66. |
|
20/01 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв й Й, слів з нею. Добір слів за поданою ознакою. Складання речення за схемою і малюнком |
|
67. |
|
26/01 |
|
Звуки [з], [з']; буква з, З. Знайомство з явищем заміни звуків [з], [з'] звуками [с], [с']. Виразне читання текстів |
|
68. |
|
26/01 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв з З, складів і слів з нею. Аналіз складових елементів букви. Багатозначні слова. Складання звукової схеми слова «замок». |
|
69. |
|
027/01 |
|
Буква ь (м’який знак). Звуковий аналіз слів з м’яким приголосним в кінці слів і складів. Розвиток мовлення. Знайомство зі словами-антонімами. Читання й переказ тексту «На рибалці» |
|
70. |
|
27/01 |
|
Письмо букви ь (м’який знак), слів з нею. З’єднувальний елемент букви. Списування друкованого речення |
|
71. |
|
02/02 |
|
Звуки [г], [г'], буква г Г. Читання складів, слів з буквою г. Ознайомлення з явищем заміни [г] на [к] в кінці слів. Робота з фразеологізмами. Гра «Гуси». Читання тексту «Голуби». |
|
72. |
|
02/02 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв г Г, складів, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами |
|
73. |
|
03/02 |
|
Звук [ч], буква ч Ч. Читання складів, слів з буквою ч. Виразне читання вірша В. Степанова «Чайки». Робота з текстом «У читацькій залі». Робота з дитячою книжкою Літературна вікторина за творами К. Чуковського |
|
74. |
|
03/02 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ч Ч, складів, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів |
|
75. |
|
09/02 |
|
Звук [ж], буква ж Ж. Ознайомлення з явищем заміни [ж] на [ш] в кінці слів та складів. Робота зі скоромовками. Читання тексту «Журавлик». Розвиток мовлення. Складання розповідей про перелітних птахів. |
|
76. |
|
09/02 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ж Ж, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви, порівняння з вивченими буквами. Робота зі звуковою схемою слова «жёлуди». |
|
77. |
|
10/02 |
|
Буква ё, яка позначає звук [о] і м’якість попереднього приголосного звука. Звукові зіставлення та спостереження. Читання складів і слів з буквою ё. Словарно-логічні вправи. Складання речень. Загадки |
|
78. |
|
10/02 |
|
Письмо рядкової букви ё, складів і слів з нею. Списування друкованого речення. Складання речень за малюнком |
|
79. |
|
16/02 |
|
Буква ё, яка позначає два звуки - [йо]. Звукобуквений аналіз слів. Читання текстів «Їжачок», «Ялинка та їжачок». Робота зі скоромовкою |
|
80. |
|
16/02 |
|
Письмо заголовної літери Ё, слів і речень з нею. Складання розповіді за малюнком |
|
81. |
|
17/02 |
|
Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Читання й переказ казки «Паличка-виручалочка». Перегляд однойменного мультфільму за казкою В. Сутєєва |
|
82. |
|
17/02 |
|
Письмо вивчених букв, складів і слів з ними. Списування друкованих речень |
|
83. |
|
23/02 |
|
Звуки [х], [х'], буква х Х. Читання складів, слів з буквою х. Знайомство зі словами-окликами. Розвиток мовлення. Складання розповідей про хліб. Робота з текстом Я. Тайця «Все тут, онучко». Виразне читання вірша Б. Погорєловського «Слава хлібу на столі». Загадка |
|
84. |
|
23/02 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв х Х, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви. Складання речення за малюнком і схемою |
|
85. |
|
24/02 |
|
Звук [э], буква э Э. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів з буквою э. Логіко-граматичні вправи. Робота з текстом «Незвичайна екскурсія» |
|
86. |
|
24/02 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв э Э, складів, слів і речень з нею. Послідовність письма елементів. Складання речення за малюнком і схемою |
|
87. |
|
02/03 |
|
Звук [ц], буква ц Ц. Читання складів, слів з буквою ц. Робота з текстом «У цирку». Розвиток мовлення. Складання розповідей про цирк |
|
88. |
|
02/03 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ц Ц, складів і слів з нею. Паралельність прямих елементів букви. Списування друкованих складів і речення |
|
89. |
|
03/03 |
|
Закріплення вивчених букв. Виразне читання вірша Л. Дьякова «Чапля ходить по болоту…». Робота з дитячою книжкою. Казка «Вовк і семеро козенят» |
|
90. |
|
03/03 |
|
Письмо вивчених букв, складів і слів з ними. Складання й записування речення за поданим початком. Списування друкованого речення |
|
91. |
|
09/03 |
|
Звуки [ф], [ф’], буква ф Ф. Читання складів, слів з буквою ф. Розвиток мовлення. Складання відповідей на питання за малюнком. Робота з текстом «Взуттєва фабрика» |
|
92. |
|
09/03 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ф Ф, слів і речень з нею. Складання речень за малюнками. Списування друкованого речення |
|
93. |
|
10/03 |
|
Звук [щ'], буква щ Щ. Читання складів, слів з буквою щ. Робота з текстом «Лист товаришеві». Розвиток мовлення. Складання розповідей за малюнком. Прислів’я |
|
94. |
|
10/03 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв щ Щ, складів, слів і речень з нею. Робота зі звуковими схемами слів. Списування друкованого речення |
|
95. |
|
16/03 |
|
Буква ю Ю. Спостереження за звуковими значеннями букви ю на початку слова й складу; після букв, які позначають приголосні звуки. Робота з текстом «Ключка» й «Шайба». |
|
96. |
|
16/03 |
|
Письмо рядкової і заголовної букв ю Ю, слів і речень з нею. Аналіз складових елементів букви. Списування друкованих слів з буквою ю |
|
97. |
|
17/03 |
|
Закріплення вивчених букв. Читання тексту «Мрія збулася». Бесіда про космос. Загадки. Робота з дитячою книжкою. Усна народна творчість |
|
98. |
|
17/03 |
|
Повторення написання вивчених букв, каліграфічне письмо слів і речень з ними. Списування друкованого речення |
|
99. |
|
30/03 |
|
Буква ь (розділовий м’який знак). Читання-порівняння складів типу «ля-лья», слів з ними. Робота з текстом «Пташині хатинки». Виразне читання вірша Г. Ладонщикова «Наші друзі» |
|
100. |
|
30/03 |
|
Письмо слів з розділовим м´яким знаком. Складання й записування речень. Робота зі звуковими схемами слів |
|
101. |
|
31/03 |
|
Буква ъ (розділовий твердий знак). Звукобуквений аналіз слів, зіставлення звуків і букв. Читання оповідання Л. Толстого «Старий і яблуні». Розвиток мовлення. Доповнення речення. Робота з прислів’ями. |
|
102. |
|
31/03 |
|
Письмо букви ъ (розділовий твердий знак), складів і слів з нею. Складання і записування речення за малюнком |
|
103. |
|
06/04 |
|
Закріплення вміння читати. Робота з віршем В. Берестова «Читалочка». Виразне читання вірша Л. Видути «Машині питання», бесіда за його змістом. Робота з дитячою книжкою. Дитячі вірші |
|
104. |
|
06/04 |
|
Алфавіт російської мови. Повторення й написання рядкових і заголовних букв алфавіта |
|
105. |
|
07/04 |
|
Гра зі словами. Робота з віршем О. Шибаєва «Буква заблукала». Римування слів. Читання і доповнення вірша А. Бортняка «Так чи ні?». |
|
106. |
|
07/04 |
|
Гра зі словами. Утворення нових слів способом додавання пропущених букв. Списування загадки |
|
107. |
|
13/04 |
|
Колективне читання умов ігор «Що ми бачили – не скажемо», «Повтори, продовж». Розвиток мовлення. Творчі вправи по створенню дитячої гри «Що ми бачили – не скажемо» |
|
108. |
|
13/04 |
|
З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Виразне читання й списування лічилки |
|
109. |
|
14/04 |
|
Виразне читання вірша Г. Ладонщикова «Мої друзі від А до Я». Розвиток мовлення. Впізнавання дітей з вірша за малюнком. Придумування історій про імена |
|
110. |
|
14/04 |
|
Повторення російського алфавіту. Записування всіх заголовних букв алфавіту, використовуючи вірш Г. Ладонщикова «Мої друзі від А до Я». |
|
111. |
|
20/04 |
|
Улюблені казки. Літературна казкова вікторина. Робота з малюнком. Робота з дитячою книжкою. Читання й переказ казки «Настенька і ведмідь». Загадка |
|
112. |
|
20/04 |
|
Повторення використання розділових знаків у реченнях. Скорочення поширених речень, їх записування |
|
113. |
|
21/04 |
|
Таланти України. Творчість Тараса Шевченка. Робота над віршем Т. Шевченка «Тече вода з-під явора…». |
|
114. |
|
21/04 |
|
З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Списування друкованого тексту (уривок вірша) |
|
115. |
|
27/04 |
|
Рідний край. Виразне читання вірша М. Нєкрасова «Зелений шум», бесіда за змістом вірша. Розвиток мовлення. складання розповіді за малюнком. Вивчення вірша П. Воронька «Краще немає рідного краю!». |
|
116. |
|
27/04 |
|
З’єднання рядкових букв. Утворення и письмо складів. Списування друкованого тексту (вірш) |
|
117. |
|
28/04 |
|
Знайомство з творчістю К. Ушинського. Робота з твором К. Ушинського «Діти в гаю», бесіда за його змістом |
|
118. |
|
28/04 |
|
Каліграфічне списування прописного й друкованого текстів. Доповнення і записування речення. Повторення слів-антонімів |
|
119. |
|
05/05 |
|
Авторська казка. Робота з дитячою книжкою. Читання й аудіювання казки «Казка про Сіру Хмаринку» (за С. Прокоф’євою). Складання правил дружби |
|
120. |
|
05/05 |
|
Повторення написання заголовних букв. Утворення й записування слів з поданих букв. |
|
121. |
|
11/05 |
|
Творчість В. Сухомлинського. Робота з оповіданням «Навіщо говорять «спасибі»», бесіда за його змістом. Читання и переказ оповідання «Що краще?» |
|
122. |
|
11/05 |
|
Повторення ввічливих слів, пояснення їх значень. Складання й записування речень з ввічливими словами |
|
123. |
|
12/05 |
|
Наша країна. Вивчення вірша О. Старикова «Мама і Батьківщина». Виразне читання вірша П. Синявського «Малюнок». Розвиток мовлення. Складання розповіді про Батьківщину |
|
124. |
|
12/05 |
|
Повторення написання заголовних букв. Каліграфічне письмо речення. Доповнення й письмо речень |
|
125. |
|
18/05 |
|
Пори року. Місяці. Виразне читання вірша В. Татаринова «Дванадцять братів». Відгадування загадок про пори року. Робота з віршами С. Маршака про місяці |
|
126. |
|
18/05 |
|
Пори року. Місяці. Розгадування й написання загадки про пори року. Каліграфічне письмо назв місяців року |
|
127. |
|
19/05 |
|
Світ природи. Робота з казкою С. Дудченко «Сонячні фарби». Складання прислів’я. Робота з дитячою книжкою. Читання казки С. Вангелі «Весна», бесіда за її змістом |
|
128. |
|
19/05 |
|
Світ природи. Каліграфічне письмо назв кольорів райдуги. Списування друкованого тексту. Складання звукових схем слів |
|
129. |
|
25/05 |
|
Читання й переказ казки «Квітка-семибарвиця» (за В. Катаєвим). Вивчення вірша В. Письмака «Лічилка» |
|
130. |
|
25/05 |
|
Основні з’єднання великої і малої букв. Каліграфічне письмо цих з’єднань. Доповнення речень |
|
131. |
|
26/05 |
|
У гості до літа. Літні канікули. Читання й обговорення творів про літо. Підсумковий урок за рік |
|
132. |
|
26/05 |
|
Підсумковий урок за рік. Повторення вивченого. Розвиток мовлення. Складання й записування планів на літні канікули |
|