Календарно-тематичний план з німецької мови (НУШ)
2 клас, другий рік навчання
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, до підручника «Німецька мова» для 2 класу
(з аудіосупроводом) (автори Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
2 години на тиждень
І семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Примітки |
|||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух, зорове сприймання |
Писемна, усна взаємодія, продукування |
||||||||
|
|||||||||||
1 |
|
Повторення теми «Школа». Виконання лексико-граматичних вправ |
Вміти називати види діяльності на уроках. Складати пості речення з лексикою з теми. |
Schreiben, rechnen, malen, lessen, turnen, singen, groβ, lang, kurz, klein, dünn, dick, alt, neu, bequem |
Займенники “mein/meine”, “dein/deine”, “sein/seine”, “ihr/ihre” |
Аудіювання: розуміння вітань, пісня, діалоги. |
Говоріння: діалоги |
|
|||
2 |
|
Повторення теми «Дозвілля» Побудова коротких запитань та відповідей |
Вміти називати дні тижня, види відпочинку. |
Tanzen, fahren, malen, spielen Computer, spielen, Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag, Der Teddy, der Ball, die Puppe, das Auto, der Roboter, das Fahrrad |
Письмо ph |
Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази. |
Інсценування діалогів. |
|
|||
3 |
|
Діагностична контрольна робота |
|||||||||
LEKTION 1. Meine Freunde und ich. Я і мої друзі |
|||||||||||
4-5 |
|
Нові учні у школі. Побудова коротких запитань та відповідей |
Вміти назвати своє ім’я та привітатися. Запитати однолітка звідки він/вона. Співати пісеньку про знайомство. |
Hallo. Guten Morgen! Auf Wiedersehen! Tschüss! Guten Abend! Guten Tag! Gute Nacht! Wie heißt du? Ich heiße … Woher kommst du? |
Виконання фонетичних вправ. Відпрацюван-ня звуків [e:] [ə] [aɪ̯] [i:] [v] [h] [s]. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку. |
Аудіювання: розуміння вітань, пісня, діалоги. |
Говоріння: діалоги (впр.4, 5). РЗ стор. 2 впр. 1-4. Робота з лепбуком.
|
|
|||
6 |
|
Як справи? Опанування діалогічного мовлення |
Запитати про справи; сказати, як мої справи. |
Wie geht es dir/Ihnen? Danke…auch |
Виконання фонетичних вправ. Відпрацювання звуків [i:] [h] [g] [ao] [v] [b] [o:] [a:] [u:]. Вживання ist /sind. Питальні речення. |
Аудіювання: розуміння вітань і запитань; гра «Знайомство» |
Інсценування діалогів. РЗ стор. 3 впр.1-3 |
|
|||
7 |
|
У мене багато друзів. Опанування монологічного мовлення за опорою |
Представити свого товариша/подругу запитати «Хто це?». Називати імена друзів. |
Das ist/sind…. Meine Freunde/ in… Lieb, faul, fleißig. |
Виконання фонетичних вправ. Відпрацювання звуків [e:] [ə] [aɪ̯] [s] [r] [t] [f] [u:] [d]. Дієсловo-зв’язкa sein, habe у Präsens. Присвійні займенники. Рід іменників. Множина іменників. Вживання eine/ einen. |
Аудіювання: впр. 3 стор. 10. Стор.11 впр.4 |
Впр. 2, 5 стор. 10 (розкажи). РЗ стор. 4 впр.1-3 |
||||
8 |
|
Скільки років твоїм друзям? Формування навичок читання |
Запитувати про імена однолітків та вік. Давати ствердну чи заперечну відповідь на імена та приналежність до роду. |
Ist das …? – Ja, …\ Nein. Питальне речення. Рахунок до 10. Viele, kommt aus.. |
Звуки [m], [t ] [r] [j]. Er/Sie вживання у реченнях з дієсловами.
|
Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази. Читання стор. 12 впр. 4. |
Гра «Запам’ятай імена», інсценування діалогів. Впр. 7 стор. 12. РЗ стор.5 впр.1-4. Deutsch mit Socke стор. 9,10, 23-24. |
||||
9-10 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико-граматичних вправ |
Рахувати до 10. Використання вивчених ЛО. Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. Розповідати про друга і про себе. |
Повторення лексики по темі. |
Дифтонг [ɔʏ̯]. |
Прослухай впр. 5 і розкажи текст про друга. |
Стор. 14 впр 1, 2, 3. Розіграти діалоги на основі впр 4. РЗ стор.6 впр. 1-3. |
||||
11 |
|
Організація проектів: «Unsere Freunde». |
Розповідати про друга і про себе. |
Закріплення вивченої лексики. |
|
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку. |
||||
12-13 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|||||||||
LEKTION 2. Meine Familie. Моя родина |
|||||||||||
14 |
|
Це моя родина. Введення нових ЛО. Формування навичок читання на рівні коротких речень |
Зрозуміти інформацію з тексту про родину. Запитати іншу людину про родину. |
Die Mutter, der Vater, die Schwester, der Bruder, die Geschwister, die Oma, der Opa, meine Familie |
Відпрацювання звуків [s ] [ʃ ] [ʃt ] [ʃp] [aʊ̯] o(ː)] [a(ː)][u(ː)] Сполучник und. Рід іменників. Вживання ein /eine/ einen. |
Послухати і повторити (впр. 5, 6). Читання стор. 18 впр.4. |
Говоріння: рольова гра. Стор.18 впр. 2,3. РЗ стор. 7 впр. 1-3. |
|
|||
15 |
|
У тебе є брати і сестри? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати членів родини. Розповісти про родину. |
kein |
Виконання фонетичних вправ: [œ] [ø:] [y:] [ʏ]. Заперечення nein /kein. Множина іменників. Питальні речення. |
Послухати і повторити, і з’єднати.Розіграти діалоги (впр. 3, 4). |
РЗ стор.8 -9 впр.1-4. |
||||
16 |
|
Наші брати і сестри. Формування навичок діалогічного мовлення |
Запитати і відповісти про кількість братів і сестер. |
Haben Wie viele…. |
Відпрацювання звуків [ʃt] [s] [ε] [ε:] [œ] [ø:] [y:] [ʏ] [ks] [kv] [j]. Особові займенники однини і множини. Відмінювання haben. |
Аудіювання: слухати і давати відповідь. |
Побудова діалогів впр.м 2,3. РЗ стор. 10 впр.1-3. |
||||
17 |
|
Його родина? Її родина? Формування навичок читання на рівні коротких речень |
Розвиток навичок читання. Розповісти про родини інших дітей. Вживання присвійних займенників. |
Sein/e, ihr/e. Повторення mein/e. |
Звук [ʊ] Відмінювання присвійного займенника 3 особи однини. |
Прослухати й повторити. Читання впр.4 тор. 24 |
Розігрування діалогів. РЗ стор. 1-3. |
||||
18 |
|
Скільки їм років? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати цифри до 20. Називати вік братів і сестер. |
Рахунок 1-20: elf, zwölf, dreizehn, vierzehn, füzehn, sechzehn, siebzehn, achtzehn, neunzehn, zwanzig
|
Відпрацювання звуків [i:] [h] [g] [ao] [v] [b] [o:] [a:] [u:]. Побудова числівників. |
Розіграти діалог (впр. 5. 6). |
Розіграти діалог впр. 6 стор. 27. РЗ стор. 12 впр.1-3. |
||||
19 |
|
Моє родинне дерево. Формування навичок читання на рівні тексту за опорю |
Відпрацювати навички читання. Намалювати родинне дерево і назвати членів родини. |
Von, die Eltern, auch |
Побудова розповідних речень. Вживання von. |
Читання: впр 3 стор. 28. Прослухай і назви впр.4. |
РЗ стор. 13 впр.1-5. |
||||
20 |
|
Мій день. Формування навичок усного мовлення за опорою |
Називати час ненецькою. Розповісти про свій день. |
Wie spät ist es? Es ist … Uhr. Um …Uhr. Morgens, abends, schon. Стор. 31 впр. 5 (ЛО). |
Виконання фонетичних вправ. Побудова питальних і стверджувальних речень. Відмінювання дієслів. |
Прослухай і повтори ( впр. 1-2 стор. 30). |
Стор. 31 впр.5. РЗ стор. 15 впр. 1-3. |
||||
21-22 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико-граматичних вправ |
Відпрацювання граматичних і лексичних навичок. |
Відпрацювання лексики. |
|
Гра стор. 34. |
Письмо впр. 2 стор. 32; 3-5 (стор. 33). РЗ стор. 16-17. |
||||
23 |
|
Організація проектів: «Mein Familienalbum» |
Створення презентації. |
Відпрацювання лексики. |
Звук[kuː] Однина і множина іменників. |
Презентація робіт. |
Planetino: стор. 7. Стор. 34. |
||||
24-25 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|||||||||
LEKTION 3. Essen und trinken. Їжа і напої |
|||||||||||
26 |
|
Смачного! Введення та опрацювання нових ЛО |
Назвати деякі страви німецькою. Побажати смачного. |
Die Suppe, das Brot, der Brei, der Salat, die Nudeln, die Eier, zum Frustück, zum Mittagessen, zum Abendessen, doch, immer |
Звуки [ks] [ ç] [x] [k]. Рід іменників. Особові займенники ich, er, sie. Побудова речень з зворотнім порядком слів. |
Аудіювання:слухати і показувати (стор. 35 впр. 2, 3). Гра впр.5. |
Впр. 4 стор. 36. РЗ стор. 18 впр. 1-3. Робота з лепбуком |
|
|||
27 |
|
Ми їмо здорову їжу. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Оперувати новими словами теми в усному та писемному мовленні. Розрізняти корисну і некорисну їжу. |
Das Gemüse, Der Fisch, die Milch, die Nudeln, der Salat, Das Wasser, das Obst, gesund, viel, essen, trinken |
Звук[ʏ] [y(ː)], o(ː)] [a(ː)][u(ː)] (впр. 3). Відмінювання essen, trinken |
Аудіювання: слухати і показувати ( впр. 4). |
Deutsch mit Socke стор.31-33. Розіграти – впр. 5 стор. 39. РЗ стор. 19 впр. 1-3.
Deutsch mit Socke стор. 32. |
||||
28 |
|
Чи смаує? Організація діалогічного мовлення |
Називати деякі продукти харчування й напої німецькою. Запитати і сказати, чи смакує страва. |
Стор. 41 впр. 5. Schmeckt mir gut. Bitte. Isst du gern? |
Звук[f] Звук [ʒ] Звук [ts]. Множина іменників.
|
Аудіювання: слухати і показувати ( впр. 2,3).
|
Deutsch mit Socke стор.34. Побудова діалогів з опорою на впр. 6 стор. 41. РЗ стор. 20 впр. 1-3. |
||||
29 |
|
Скільки це коштує? Опанування навичок аудіювання |
Називати деякі продукти харчування й напої німецькою. Запитати про ціну. |
Was kostet es? Euro, brauchen. |
Звук [ʒ], звук [pf]. Множина іменників.
|
Відповідати на питання вчителя. Слухати і розуміти, повторити: впр. 3. |
Розіграти діалог: впр. 5. РЗ стор. 21 впр. 1-3. Deutsch mit Socke стор. 33-34. |
||||
30-31 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико-граматичних вправ |
Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. |
Закріплення ЛО. |
Впр. 1, 2 стор. 44. Абетка їжі. |
Прослухати і дати відповідь: впр. 3. |
Розкажи за опорою (впр. 4 стор. 45 та впр. 6 стор. 46). Письмо стор. 45 впр. 5. РЗ стор. 22-23.
|
||||
32 |
|
Проект: «Корисна їжа» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. |
Презентація робіт. |
|||||||
33-34 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|||||||||
LEKTION 4. Die Schule. Школа |
|||||||||||
35 |
|
Заняття. Введення та опрацювання нових ЛО |
Називати німецькою деякі шкільні предмети. Розповідати, що роблять на уроці. |
Die Schule Ukrainisch, Deutsch, Sport, Lesen, Werken Мathe, Malen, Musik Стор. 47 впр.4 (повторення дієслів) |
Відпрацювання звуків [a] [a:] [ɔ] [o:] [m]. Побудова питальних речень.
|
Чтор. 46 впр.1-2,5 |
РЗ стор. 24 впр.1-3 |
|
|||
36 |
|
Розклад уроків. Формування навичок читання за опорю |
Називати дні тижні. Прочитати про свій розклад. Співати пісеньку |
Die Wochentage. Montag Dienstag Mittwoch Donnerstag Freitag Samstag Sonntag (der) |
Виконання фонетичних вправ. Вживання прийменника Am. Рід іменників. Зворотній порядок слів. |
Стор. 48 впр. 1-3. Стор. 49 впр. 4. |
РЗ стор.25-26. |
||||
37 |
|
На уроці. Формування діалогічного мовлення |
Записати однокласників,що вони роблять на уроці. Розповісти, що роблю я на уроці. |
Turnen, springen, laufen, singen, rechnen, schreiben, basteln, kochen, sprechen, hören. Die Zahlen, die Bleistiften, die Lieder. Der Lehrer/in, der Schuler/in |
Виконання фонетичних вправ. Прийменник mit, Відмінювання дієслів в однині та множині. Підтвердження (das stimmt )і заперечення. |
Стор. 50 впр.1. |
Розіграти діалог за опорою: стор. 50 впр.4, 5. РЗ стор. 27 1-3. |
||||
38 |
|
Що ти любиш робити? Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Запитати однолітків, що подобається та ні робити на уроці. Розповісти, що ти робиш охоче |
Сьор. 52 впр.3 (повторити). Gern/nicht gern. |
Відпрацювання звків: [p], [ə], [i:], [f], [s]. Відмінювання дієслів в однині та множині. |
Стор. 52 1-2. |
Стор. 53 впр. 5 (розповідь за малюнком). РЗ стор. 28. |
||||
39 |
|
На уроці німецької мови. Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
Зрозуміти прохання. Висловити прохання. |
Komm her! So ein Quatsch. Nimm, gib….. (стор. 55 впр. 3). |
[ʃ], [ɔø], [i], [s], [ə]. Наказовий спосіб дієслів. Присвійний займенник eure |
Прослухай і повтори стор. 54 впр. 1-2. |
РЗ стор. 29 впр. 1-3. |
||||
40 |
|
Шкільне приладдя. Тренування вживання лексичних одиниць на рівні фрази |
Називати шкільне приладдя в однині і множині. Сказати, що в портфелі. Попросити необхідну річ. |
Die Kreide, der Füller, die Tasche, das Mäppchen, der Malkasten, das Heft, das d Lineal....стор. 57 впр. 2-3. Ratet mal.. Danke, bitte |
ɔ], [ə], [t], [ç], [z] o:], [i], [t], [ts], [ø:]. Однина і множина іменників. |
Стор. 56 впр. 1-2 (за опрою). |
Стор. 57 впр. 3-5. РЗ стор. 30-31. |
||||
41 |
|
Наша класна кімната. Формування монологічного мовлення
|
Називати кольори. Описувати предмети у класній кімнаті. |
Lila, weiß, schwarz… die Lehrerin, die Klasse Die Tür, der Papierkorb, das Fenster, der Stuhl Der Schrank, das Waschbecken (стор. 58) |
[x], [ə], [ts], [ae], [ç] Однина і множина іменників. Порядок слів у реченні. |
Стор. 58 1, 4. |
Описувати за опрою стор. 59. РЗ стор. 32 впр. 1-3. |
||||
42 |
|
Що є у класній кімнаті? Формування навичок читання |
Читання тексту з повним розумінням. Запитати про предмети у класній кімнаті. |
Стор. 60. Вивчені прикметники.
|
Відпрацювання фонетики стор. 60 впр.1. Присвійні займенники однини і множини; множина іменників. Питальні речення. |
Стор. 61 впр. 4; стор. 62 впр. 5. |
РЗ стор 33 1-3. |
||||
43 |
|
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ |
Закріпити матеріал, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки та граматику. |
Використання ЛО. РЗ впр. 2 стор. 34 |
Закріплення та відпрацювання фонетики і граматики. |
Стор. 63-64. РЗ стор. 34-35 впр. 3. |
Стор. 63 впр. 3. РЗ стор. 34-35 впр. 1, 4 |
||||
44 |
|
Проект: «Наш клас» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформ |
Презентація робіт. |
|
||||||
49 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|||||||||
50 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок |
|||||||||
Календарно-тематичний план з німецької мови (НУШ)
2 клас, другий рік навчання
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, до підручника «Німецька мова» для 2 класу
(з аудіосупроводом) (автори Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
2 години на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Примітки |
||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух, зорове сприймання |
Писемна, усна взаємодія, продукування |
|||||
LEKTION 5. Die Freizeit. Вільний час |
||||||||
|
|
Хобі й дозвілля. Ведення ЛО. Практткування в усному мовленні Формування навичок читання на рівні фрази |
Сказати, що можуть робити на дозвіллі; розповісти віршик про дозвілля; читати на рівні фрази. |
In der Freizeit Hobby/s/ Können Spielen Schach Wir Ihr Sie Dieses/r/e Mit Ja, das stimmt/ Nein, das stimmt nicht |
Виконання фонетичних вправ. Модальне дієслово können. Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: розуміння мовлення вчителя, реплік однолітків. |
Говоріння: діалоги (впр.4, 5) стор. 67. РЗ стор. 36-37 впр. 1-4. Робота з лепбуком. |
|
|
|
Наші іграшки. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні Опанування навичок діалогічного мовлення |
Називати іграшки; розповісти, які іграшки в тебе є та запитати у однокласника; співати пісеньку. |
Geben Zeigen haben Dir/mir Das Spielzeug Das Puppenhaus Der Luftballon Die Eisenbahn Die Bausteine Der Dinosaurier Das Kuscheltier Der Teddy Das Spielauto Das Fahrrad Die Puppe Der Ball Der Roboter Rollschuh laufen Komisch Nett Toll Fliegen Fahren bauen |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання присвійних займенників: ihn/es/sie.
|
Аудіювання: впр. 1,2,3. Читання діалогів. |
Інсценування діалогів. Діалог: впр. 4 стор. 69. РЗ стор. 38-39. |
|
|
|
Дай мені свою ляльку. Формування монологічного мовлення за опорою |
Називати іграшки; розповісти, яких іграшок в тебе немає. |
Die Speilsachen viele |
Виконання фонетичних вправ. Множина іменників. Kein/e/en |
Аудіювання: впр. 1-3 стор. 70.
|
Впр. 4,5 стор. 71 (розкажи). РЗ стор. 4 впр.40-41 |
|
|
|
Ми граємо на вулиці. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати різні види дозвілля; сказати, що ти робиш на дозвіллі. |
Fahren Laufen Spazieren gehen Fangen / Verstecken spielen Rollschuh laufen |
Виконання фонетичних вправ. Відмінювання дієслів. Побудова питальних речень. Побудова речень з модальним дієсловом kann |
Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази; впр. 1-3 стор.72.
|
Говоріння: стор. 73 впр.5, 6. РЗ стор. 42 |
|
|
|
Ми мандруємо. Опанування навичок аудіювання |
Розповісти, що можуть робити під час мандрівки; знайти невідповідності у тексті та малюнку; розповісти римування. |
Wandern Im Wald Mit Rucksacken Über lange Strecken Sammeln Picknicken Beobachten Fotografieren Die Tiere Die Pilze Glücklich lustig |
Виконання фонетичних вправ.
Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: стор.74 впр.1-2. Читання: стор. 75 впр.5. |
Говоріння: стор. 75 впр.3-5. РЗ стор. 43 |
|
|
|
У селі. Введення нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати деяких свійських тварин в однині і множині; Розповідати про дозвілля у селі; співати пісеньку, |
das Rindvieh das Pferd die Kuh der Hahn das Huhn/die Henne das Schaf das Schwein die Ziege die Ente Der Gans das Kalb Das Zicklein auf dem Land besuchen |
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім.
|
Аудіювання: стор.76 1-3. |
Говоріння: стор. 77 впр. 4-5. РЗ стор. 44 Робота з лепбуком.
|
|
|
|
Наші домашні улюбленці. Формування навичок монологічного мовлення |
Називати домашніх тварин; описувати домашню тварину; розповісти про домашнього улюбленця. |
die Haustiere der Hund die Welpe die Katze das Kätzchen die Papagei die Wellensittich der Hamster das Meerschweinchen die Schildkröte das Kaninchen miauen laut bellen |
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім. |
Аудіювання: стор.78 впр. 1. |
Говоріння: впр. 2-5 стор 79. РЗ стор.45. Робота з лепбуком. |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико- граматичних вправ |
Відпрацювання навичок |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Стор. 60-81 |
РЗ стор 46-47. Робота з лепбуком. |
|
|
|
|
Організація проекту: «Я знімаю фільм» |
Розповідати про свою прогулянку. |
Закріплення вивченої лексики. |
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
||||||
LEKTION 6. Der Mensch. Людина |
||||||||
|
|
Це людина. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати німецькою мовою деякі частини тіла; розповісти з чого складається тіло. |
Der Mensch der Kopf der Körper der Hals die Schulter der Arm die Hand der Finger das Bein der Fuß |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind. |
Аудіювання: впр. 1,4 стор. 83. Говоріння: впр. 7 стор .84 |
РЗ стор 48. |
|
|
|
Покажи мені своє обличчя. Опанування навичок монологічного мовлення за опорою |
Називати німецькою мовою частини обличчя; розповідати скоромовку. |
das Haar/ die Haare das Gesicht das Auge (die Augen) das Ohr (die Ohren) die Nase der Mund |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind.
|
Аудіювання: вп. 1-2 стор. 85. |
Говоріння: стор. 86 впр. 4. РЗ стор. 49. |
|
|
|
Ми описуємо людей. Формування навичок монологічного мовлення за опорою |
Описувати зовнішність людини; впізнавати людину за описом. |
Groß Klein Dick Dunn Lang Kurz Blond Dunkel Rund Oval Hübsch nett |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind. Вживання sein/ihr
|
Аудіювання: впр. 1, 3. стор. 87. Читання стор. 87. |
Говоріння: Стор. 87 впр.2, 4. РЗ стор. 51. |
|
|
|
Якою є Тіні? Яким є Макс? Формування навичок читання на рівні фрази |
Називати емоції; характеризувати людину за її поведінкою; описувати людей і казкових персонажів. |
Fleißig Lustig Traurig Glücklich Klug Faul Lachen Weinen Zaubern sammeln
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів і питальних речень. Відмінювання дієслів. |
Читання: стор .89 впр. 2, 4. |
Говоріння: стор. 90 впр. 5. РЗ стор. 52-53. |
|
|
|
Одяг. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні Опанування монологічного мовлення на рівні фрази |
Називати деякі предмети одягу; описувати свій одяг та одяг інших людей; співати пісеньку. |
Die Sachen Die Kleidung Die Bluse Das Kleid Der Rock Das Hemd Die Hose Die Schuhe Die Jacke Der Mantel Ich finde— Alle sowie |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. Вживання присвійних займенників. |
Аудіювання: стор. 91 впр. 1, 2, 3. Читання: впр. 5 стор. 92. |
Говоріння: стор. 92 впр. 4,5. РЗ стор. 54-55. |
|
|
|
Так багато одягу! Опанування навичок аудіювання |
Називати предмети одягу в однині і множині; вживати нові ЛО; сприймати інформацію на слух і відображати. |
Hier Da Die Quartett |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: стор. 93 впр. 1. |
Говоріння: стор 94 впр.5.6. РЗ стор.57. |
|
|
|
Що ти любиш носити? Формування навичок читання на рівні фрази |
Описувати одяг за кольором; запитувати про вподобання; читання тексту. |
Tragen Neu Diese Farbe Gern/besonders gern Welche Farbe |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. |
Читання: стор 95 впр.1- 3. |
Говоріння: стор. 96 впр.4-6. РЗ стор. 58-59. |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико- граматичних вправ |
Відпрацювання навичок |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Стор. 97-98 |
РЗ стор. 60-61 |
Відпрацювання навичок |
|
|
|
Проект «Гарний одяг» |
Розповідати про свій одяг. |
Закріплення вивченої лексики. |
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку. |
Проект «Гарний одяг» |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
||||||
LEKTION 7. Schöne Feste. Свята та традиції |
||||||||
|
|
Ми охоче святкуємо. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні Ми охоче святкуємо. Опанування монологічного мовлення на рівні фрази |
Називати німецькою мовою деякі свята; називати символи свят; Розповісти про традиції святкування дня народження. |
Feiern Das Fest Der Geburtstag Weihnachten der Adventskalender Neujahr Der Nikolaustag Der Tannenbaum Das Geschenk die Blume bekommen Dai Party Die Symbole |
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів. |
Аудіювання: Стор. 100 впр. 1-3. Читання: стор. 101 впр. 4-5 |
Говоріння: стор. 101 впр. 6 РЗ стор.62 |
|
|
|
День народження. Формування навичок читання на рівні фрази |
Привітати людину з днем народження і заспівати пісеньку; читати фрази у короткому тексті; зрозуміти зміст запрошення з нагоди ДР. |
Дні тижня з прийменником am та час з um (повторити). Einladen Einmachen für |
Виконання фонетичних вправ. Вживання am, um. Відокремлені префікси у дієсловах. Відмінювання присвійних займенників у Akk. |
Аудіювання: стор. 102 впр.1-3. Читання: Впр. 5 стор. 103. |
Говоріння: стор. 102 впр. 4. РЗ стор. 63-64. |
|
|
|
Вечірка з нагоди дня народження. Формування навичок монологічного мовлення за опорою |
Розповідати про святкування дня народження; розуміти інформацію в святковому меню; сказати про їжу, що подобається. |
Essen Trinken Machen (повторити) Geburtstagmenu Organisieren Beginnen Ein Stuck |
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Вживання von---bis. Повторити час. |
Аудіювання: стор. 104 впр. 1, 4. Читання: стор. 105 впр. 3. |
Говоріння: стор. 104 впр. 2, стор. 105 впр.3. Письмо: стор. 105 впр. 5. РЗ стор.65 |
|
|
|
Великдень. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати деякі свята та символи свят; розповісти віршик про великоднього зайця. |
Ostern Der Osterhase Das Osterei Das Osterlied Bringen Bunt rund |
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Однина та множина іменників. |
Аудіювання: стор. 106 впр. 1. Читання: стор. 106 впр.2,3. |
Говоріння: стор. 107 впр. 4. РЗ стор. 66-67. |
|
|
|
З Великоднем! Опанування навичок аудіювання |
Привітати рідних з святами; заспівати пісеньку; грати в гру «Eiersuchen». |
Gluckwunsch-karten Liebe/r Viel Spaß! Viel Gluck! Freue Ostern! Kommen Suchen Bei der--- Der Muttertag |
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Побудова простих речень у листівки привітальній. Повторення відповідей на запитання: Wer/Was/Wann |
Аудіювання: стор. 108 впр.1. Читання: стор. 108 впр. 3, стор. 109 впр. 4. |
РЗ стор. 68-69. |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексико- граматичних вправ |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Виконання фонетичних вправ.
Закріплення лексики та граматики. |
Стор. 110-11 |
РЗ стор.70-71 |
Повторення. Виконання лексико- граматичних вправ |
|
|
|
Проект «Вітальні листівки» |
Вітання зі святами. |
Закріплення вивченої лексики. |
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку. |
Проект «Вітальні листівки» |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
||||||
LEKTION 8. Die Natur. Природа |
||||||||
|
|
Чотири пори року. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати німецькою мовою пори року, місяці. |
die Jahreszeit/n/ der Winter der Frühling, der Sommer der Herbst der Monat /der /Januar Februar März April Mai Juni Juli August September Oktober November Dezember heißen |
Виконання фонетичних вправ. Питальне слово Welche/r. Вживання прийменника im/nach. Безособові речення: es ist |
Аудіювання: стор. 113 впр.1,2. |
Говоріння: стор. 113 впр. 3, 4, 5. РЗ стор. 72-73. |
|
|
|
Осінь. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні Формування навичок читання |
Описати погоду восени; розв’язувати анаграми; розповісти віршик про осінь; читання тексту. |
Der Baum Das Blatt Die Wolke Die Erde Der Himmel Es regnet Das Thermometer Zeigen Das Grad Oft ohne trübe Die Sonne scheint |
|
Аудіювання: стор. 115 впр.1,2. Читання: стор. 116 впр. 4. |
РЗ стор. 74-75. Говоріння: стор.5, 6 |
|
|
|
Зима. Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
Називати зимові природні явища; розповісти про погоду взимку; розповісти віршик про зиму. |
Kalt Es schneit die Schnee-flocken fallen, Die Straßen Glatt Überall Liegen Der Schnee da |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення: es ist--- |
Аудіювання: стор.117 впр. 1,2; стор. 118 впр. 3. |
РЗ стор. 76-77. Письмо: стор. 118 впр.4 Говоріння: стор. 118 впр.5,6. |
|
|
|
Зима приносить задоволення. Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз |
Розповісти про зимові розваги взимку на основі почутого; запитати у однолітка про розваги. |
Schi und Schlittschuh laufen Der Schneemann bauen im Hof Hockey spielen/Eishockey Schlitten/ Schlittschuh fahren Laufen Ski rodeln |
Виконання фонетичних вправ. Відмінювання дієслів. Складні іменники. |
Аудіювання: стор. 119 впр. 1-4. |
РЗ стор. 78-79. Говоріння: стор.120 впр. 5-6. |
|
|
|
Весна настає. Опанування монологічного мовлення на рівні коротких фраз за опорою |
Називати і характеризувати елементи природи; розповісти віршик про весну; описувати малюнок із зображенням природи. |
Sich freuen Von fern - von nah Das Gras Der Vogel Der Wald Das Schneeglöckchen |
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів. |
Аудіювання: Стор. 121 впр. 1-2, 4. Читання: стор. 122 впр. 5. |
РЗ стор. 80-81. Говоріння: стор. 122 впр. 3, 6. |
|
|
|
Погода навесні. Формування навичок читання |
Називати весняні природні явища; описувати погоду; читати і виконувати завдання до тексту. |
Warm Hell tauen |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Речення з nicht. |
Аудіювання: стор.1. Читання: стор. 124 впр. 2-4. |
РЗ стор. 82-83. Говоріння: стор. 124 впр. 5. |
|
|
|
Влітку. Формування діалогічного мовлення |
Розповісти про діти та запитати однолітків; запитати у однолітків про улюблену пору року; порівнювати пори року. |
Heiß Die schönste Zeit breit Weit Die Lieblingsjahreszeit |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Складні іменники. |
Аудіювання: Стор. 125 впр. 1, 3. Читання : стор. 125 впр. 2. |
РЗ стор.84-85. Говоріння: стор. 125 впр. 3, 4, 5, 6. |
|
|
|
Літо – чудова пора. Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз |
Назвати літні розваги дітлахів; прослухати і виконати завдання; розповісти, що охоче робиш влітку; заспівати пісеньку. |
Baden Liegen in der Sonne Fahren Boot Angeln Schwimmen Wandern Im Fluss |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Складні іменники. Речення з використанням gern/nicht gern |
Аудіювання: стор. 127 впр. 1, 2, 4. Читання: стор. 127 впр.2. |
РЗ стор. 86-87. Говоріння: стор. 128 впр 5,6. |
|
|
|
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Виконання фонетичних вправ.
Закріплення лексики та граматики. |
Стор. 129-130. |
РЗ стор. 88-89. |
|
|
|
|
Проект: «Дуель пір року» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. |
Презентація робіт. Заповнення лепбуку |
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
||||||
|
|
Повторення і узагальнення теми «Природа» |
||||||
|
|
Повторення і узагальнення теми «Свята» |
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. Підсумковий урок. |