«Пізнаємо природу». 5 клас
Програма «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Підручник інтегрованого курсу для 5 класу ЗЗСО «Пізнаємо природу» Д.Біда, Т.Гільберг, Я Колесник Київ «Генеза» 2022
Посилання на підручник https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/5kl-vidbyr/%D0%91%D1%96%D0%B4%D0%B0_%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80_%D0%9F_5.%D0%A3%D0%BA%D1%80.pdf
№ |
5А |
5Б |
5В |
5Г |
тема |
д/з |
Примітка |
Тема 1 (6 годин) ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ |
|||||||
1 |
|
|
|
|
Знайомство з наукою Первинний інструктаж з БЖД |
С 4-8 |
|
2 |
|
|
|
|
Винаходи та відкриття |
с.9-13 |
|
3 |
|
|
|
|
Науковий метод пізнання |
с. 14-17 |
|
4 |
|
|
|
|
Фізичні величини та їхнє вимірювання |
с.18-22 |
|
5 |
|
|
|
|
Практична робота 1.«Змішування води, вимірювання температури» |
С.23 |
|
6 |
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Пізнаємо світ науки» |
Повторити с 4-23 |
|
Тема 2 ( 12 годин) ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИНИ |
|||||||
7 |
|
|
|
|
Фізичні тіла |
с.24-29 |
|
8 |
|
|
|
|
Частинки речовини – атоми та молекули |
с. 30-33 |
|
9 |
|
|
|
|
Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування. |
С.34-38 |
|
10 |
|
|
|
|
Властивості у рідини. Дифузія |
С 39-42 |
|
11 |
|
|
|
|
Вода – найдивовижніша рідина на Землі Виготовлення моделі колообігу води |
С.43 -47 |
|
12 |
|
|
|
|
Властивості газів |
С 48-51 |
|
13 |
|
|
|
|
Практична робота 2 «Спостереження явищ дифузії та випаровування» |
С.52 |
|
14 |
|
|
|
|
Вимірювання маси |
С.53-56 |
|
15 |
|
|
|
|
Розчинні та нерозчинні речовини |
С.57-61 |
|
16 |
|
|
|
|
Практична робота 3 «Досліджуємо розчиненність деякіх речовин» |
С.62 |
|
17 |
|
|
|
|
Речовини у природі |
С.63-66 |
|
18 |
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Пізнаємо будову речовини» Контрольна робота |
С.67 |
|
Тема 3. (14 год)ПІЗНАЄМО НАШУ ПЛАНЕТУ |
|||||||
19 |
|
|
|
|
Гіпотези виникнення Землі |
С.68-70 |
|
20 |
|
|
|
|
Будова й склад Землі. |
С.71-74 |
|
21 |
|
|
|
|
Гірські породи та мінерали. Практична робота 4 «Ознайомлення зі зразками гірських порід і мінералів шкільної колекції» |
С.75-79 |
|
22 |
|
|
|
|
Форми та розміри Землі |
С.80-82 |
|
23 |
|
|
|
|
Способи зображення Землі |
С.83-86 |
|
24 |
|
|
|
|
Основні напрямки на глобусі та карті. Умовні знаки фізичної карти Практична робота 5 «Описуваання місцевості за географічної картою України» |
С.87-90 |
|
25 |
|
|
|
|
Масштаб карт і глобусів. Вимірювання відстаней на місцевості й карті |
С.91-94 |
|
26 |
|
|
|
|
Практична робота 6 «Визначення відстаней між об’єктами на карті та глобусі за допомогою масштабу |
С.94 |
|
27 |
|
|
|
|
Практична робота 7 «Як здійснити окомірну зйомку місцевості і скласти план місцевості» |
С.95-95 |
|
28 |
|
|
|
|
Суходіл на Землі |
С.96-100 |
|
29 |
|
|
|
|
Форми поверхні суходолу |
С.101-104 |
|
30 |
|
|
|
|
Фізична карта України |
С.105-106 |
|
31 |
|
|
|
|
Як змінюється поверхня Землі. |
С.107-108 |
|
32 |
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Пізнаємо нашу планету» (1) |
Повторити с.68-108 |
|