Календарно-тематичне планування
3-клас
Музичне мистецтво
за підручником О. Калініченко, Л. Аристова
(1год на тиждень)
№ п/п
|
Зміст |
Дата
|
Примітка |
І семестр |
|||
1 |
Тема 1. Літні враження. П'єса. С. Прокоф'єв “Прогулянка”, “П'ятнашки”, “Хода коників” (із циклу “Дитяча музика”). Муз і сл. Н. Май “Шкільна пісня” - розучування. |
|
|
2 |
Тема 2. Краса народного мистецтва. Сопілка. Джеймс ласт. Самотній пастух. — виконання. Муз і сл. Н. Май “Шкільна пісня” вокальна імпровізація. М/ф “Світ чекає на відкриття . Сопілка”. |
|
|
3 |
Тема 3. Краса народного мистецтва. Обробка вокальної та інструментальної музики. “Хота” - іспанський народний танець та іспанський сучасний танець. Муз і сл А. Олєцнікової “Заяча летка-єнька” розучування. |
|
|
4 |
Тема 4. Краса народного мистецтва. Троїсті музики. Українські народні танці “Гречаники”, “Картопля”. Муз і сл А. Олєцнікової “Заяча летка-єнька” — виконання з рухами. М/ф “Як козаки наречених визволяли” (фрагмент), М/ф “Буба” (фрагмент) |
|
|
5 |
Тема 5. Розмаїття кольорів і мелодій. Тривалість нот (ціла, половинна, четвертинна, восьма). Л. Фучаджі “Вальс осіннього листя”. Муз і сл. Н. Май “Веселка” - розучування. |
|
|
6 |
Тема 6. Розмаїття кольорів і мелодій. Динамічні відтінки. М. Лисенко. Думка-Шумка (фрагмент). Муз і сл. Н. Май “Веселка” — виконання пісні з рухами. |
|
|
7 |
Тема 7. Розмаїття кольорів і мелодій. Ансамбль (соло, дует, тріо, квартет, квінтет). І.Кореневська. “Дощик”. Муз А. Мігай сл. Н.Кулик “Дощик” — розучування. М/ф “Капітошка”. |
|
|
8 |
Тема 8. Чарівність графіки і вокальної музики. Сопрано, Альт. УНП “Ой ходить сон” (у виконанні н. Матвієнко, Квітки Цісик). Унп обробка М. Вериківського “Котику сіренький” М/ф “Колискові світу. Українська”. |
|
|
9 |
Тема 9. Чарівність графіки і вокальної музики. Соло, дует, тріо, квартет, квінтет. УНП. “Ой у гаю при Дунаю” ( у виконанні тріо Мареничів). Виконання УНП “Котику сіренький” різним складом виконавців |
|
|
10 |
Тема 10. Чарівність графіки і вокальної музики. Хор. Пісня “Квітка -душа” сл. Д. Гольде, муз К. Меладзе (у виконання Н. Матвієнко, хору). УНП “Сіяв мужик просо” — розучування. |
|
|
11 |
Тема 11. Веселий зоопарк. Сюїта. М. Степаненко “Бегемот”, “Мавпи”, “Білочка” із сюїти “Про звірів”. Муз В. Гребенюка сл. Н. Іванюка “Левеня” — розучування |
|
|
12 |
Тема 12. Веселий зоопарк. Тривалості пауз (ціла, половинна, четвертинна, восьма). К. Сен-Санс “Кенгуру”, “Слон” (із сюїти “Карнавал тварин”). Муз В. Гребенюка сл. Н. Іванюка “Левеня” — виконання з рухами |
|
|
13 |
Тема 13. Зимові фантазії. Мелодія, динаміка, темп, ритм. С. Прокоф'єв “Танок із виником”, “Вальс”, “Адажіо” (із балету “Попелюшка”). Сл і муз А.Мігай Зимонька-зима” — розучування. М/ф “Попелюшка” (фрагмент) |
|
|
14 |
Тема 14. Зимові фантазії. Кардебалет. П. Чайковський “Танець Одетти”, “Танець маленьких лебедів”. Сл і муз А.Мігай Зимонька-зима” — виконання. М/ф “Принцеса -лебідь” |
|
|
15 |
Тема 15. Зимові фантазії. Балетна вистава. П. Чайковський “Неаполітанський танець”, “Іспанський танець”. Муз і слова Дж. П'єрпонта “Jingle bells” (уривок) М/ф “Барбі і лебедине озеро” |
|
|
16 |
Зимові фантазії. Балетна вистава. П. Чайковський “Неаполітанський танець”, “Іспанський танець”. Муз і слова Дж. П'єрпонта “Jingle bells” (уривок) |
|
|
17 |
Урок –узагальнення. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
|
|
ІІ семестр |
|||
18 |
Тема 16. Секрети жанрів і форм. Форма музичного твору (одночастинна) Французька народна пісня “Пастух”. Муз. Г. Васіної сл. М. Сингаївського “Що сказало сонце” - розучування |
|
|
19 |
Тема 17. Секрети жанрів і форм. Форма музичного твору (двочастинна). Контраст. Музичний розмір. М/ф “Дитячий альбом”. Муз. Г. Васіної сл. М. Сингаївського “Що сказало сонце” - виконання. |
|
|
20 |
Тема 18. Секрети жанрів і форм. Форма музичного твору (тричастинна). М. Лисенко Еспромт ля мінор. Сл і муз. Н. Савка “Нехочуха” - розучування |
|
|
21 |
Тема 19. Секрети жанрів і форм. Варіація. В.А. Моцарт. Варіації на тему французької народної пісні “Пастух”. Сл і муз. Н. Савка “Нехочуха” - виконання |
|
|
22 |
Тема 20. Портрет і пейзаж. Канон. Д.Кабалевський. Три подружки. В. Подвала. Капризуля. Українська народна пісня “Вийди, вийди, Іванку” - розучування |
|
|
23 |
Тема 21. Портрет і пейзаж. Знаки альтерації (бемоль, дієз, бекар). М. Равель Гра води. Українська народна пісня “Журавель”- розучування |
|
|
24 |
Тема 22. Тварини у світі мистецтва. Симфонія. П. Чайкрвський Симфонія 32 до мінор. Четверта частина (фрагмент). Муз. А. Вахнянина сл. С. Воробкевича “Веснянка” - розучування |
|
|
25 |
Тема 23. Тварини у світі мистецтва. Мультиплікатор, режисер, композитор. М/ф “Лис Микита” (музичні фрагменти). Музика М. Скорика. Сл і муз Н. Май “Малюки”- розучування |
|
|
26 |
Тема 24. Тварини у світі мистецтва. Ліберто. М. Лисенко. Опера-казка “Пан Коцький” (фрагмент). Сл і муз Н. Май “Малюки”- розучування |
|
|
27 |
Тема 25. Тварини у світі мистецтва. Ліберто. Арія. Реприз М/ф “Пан Коцький”. Музика і слова О.Шевченка. Сл і муз Н. Май “Малюки”-виконання |
|
|
28 |
Тема 26. Магія театру. Мюзикл. Мюзикл “Білосніжка і семеро гномів”. М/ф “Білосніжка і семеро гномів”. Сл і муз А. Житкевича “Семеро гномів” - розучування |
|
|
29 |
Тема 26. Магія театру. Мюзикл. Режисер. Мюзикл “Аладдін” (фрагмен). Музика А.Менкена. Сл і муз А. Житкевича “Семеро гномів” - розучування |
|
|
30 |
Тема 26. Магія театру. Мюзикл. Режисер. Мюзикл “Аладдін” (фрагмен). Музика А.Менкена. Сл і муз А. Житкевича “Семеро гномів” виконання в ролях.- |
|
|
31 |
Тема 27. Мультфільми. Саунтрек. Слухання : пісня Карлсона з мультфільму “Карлсон, який живе на дажу”. Муз і сл. Н. Май “Що таке щастя?” - розучування. |
|
|
32 |
Тема 27. Мультфільми. Саунтрек. Саунтрек до мультфільму “Микита Кожум'яка”. Муз і сл. Н. Май “Що таке щастя?” - виконання |
|
|
33 |
Тема 28. Зустрічаємо літо. Темп, ритм, динаміка. М. Римський-Корсаков. Політ джмеля з опери “Казка про царя Салтана” - в інструментальному і вокальному виконанні. Муз. О. Антоняк сл. А. Орел “Школа — весела сім'я” - розучування |
|
|
34 |
Тема 28. Зустрічаємо літо. Кульмінація. М/ф “Софія Прекрасна” (фрагменти “Гучно грай, “Ждуть розваги нас”). Муз. О. Антоняк сл. А. Орел “Школа — весела сім'я” - виконання |
|
|
35 |
Урок-узагальнення. Узагальнення. Урок концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
|
|