Календарно - тематичне планування уроків з природознавства для 4 класу складено відповідно програми з усіма практичними роботами, навчальними проектами,екскурсіями та контрольними роботами.
Природознавство
2 семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
33 |
Дослідницький проект: «Ми живемо в Євразії» |
|
|
34 |
Який материк найспекотливіший на планеті? У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки? |
|
|
35 |
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки? |
|
|
36 |
У чому неповторність континенту Північна Америка? |
|
|
37 |
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки? |
|
|
38 |
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків? |
|
|
39 |
У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки? |
|
|
40 |
Які риси має Австралія — найпосушливіший материк Землі? |
|
|
41 |
Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії? |
|
|
42 |
Чим Антарктида відрізняється від інших материків? |
|
|
43 |
Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу материків і океанів? Контрольна робота 4. |
|
|
Тема 4. Природа України (22 год) |
|||
44 |
Аналіз к.р. Тематичне оцінювання. Навчальний проект «Добра справа для природи (виготовлення та розвішування шпаківень)» |
|
|
45 |
Як дізнатися більше про Україну за допомогою карти? Україна на карті світу. |
|
|
46 |
Практична робота:позначення на контурній карті столиці та міст України. |
|
|
47 |
Форми земної поверхні України і рідного краю. Практична робота: позначення на контурній карті основних форм земної поверхні України. |
|
|
48 |
На які корисні копалини багата українська земля? |
|
|
49 |
Які водні багатства є в Україні? Практична робота: позначення на контурній карті водойм України. |
|
|
50 |
Чим схожі всі річки? Як відрізнити рівнинну річку від гірської? |
|
|
51 |
Чому Чорне й Азовське моря неповторні? |
|
|
52 |
Яке значення водойм для життя людей? |
|
|
53 |
Які види ґрунтів є в Україні? Охорона грунтів. |
|
|
54 |
Контрольна робота 5. |
|
|
55 |
Аналіз к.р. Тематичне оцінювання.Про що «розповідає» карта природних зон України? |
|
|
56 |
Яка природа в Поліссі? Мішані ліси. |
|
|
57 |
Як природа мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини? |
|
|
58 |
Що таке лісостеп? |
|
|
59 |
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? |
|
|
60 |
Яка природа в степу? |
|
|
61 |
Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні? |
|
|
62 |
Якою є природа Карпатських гір? |
|
|
63 |
Якою є природа Кримських гір? |
|
|
64 |
Які природні заповідники є в Україні? |
|
|
65 |
Урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, грунтами рідного краю. |
|
|
66 |
Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України? Контрольна робота 6. |
|
|
67 |
Аналіз к.р. Тематичне оцінювання. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
68 |
Підсумок за рік. |
|
|