Календарне планування програмового матеріалу "Українська ліиература 8 клас"

Про матеріал

Календарне планування програмового матеріалу з української літератури 8 клас .Розроблено за програмою: Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавни-чий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804.

Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар.

Перегляд файлу

Ванівський НВК ЗШ – І- ІІ ст. –дитячий садок

     

  

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

навчального матеріалу

з української літератури

 8  кл.

 

 

 

 

   Розроблено   за   програмою:   Українська   література. 5-9 класи.   Програма  для загальноосвітніх навчальних закладів з українською   мовою   навчання. − К.:  Видавни-чий  дім  «Освіта», 2013 зі змінами,   затвердженими    наказом   МОН   України     від   07.06.2017    №804.

Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар.

 

 

 

 

 

                                                                      Учитель             М. Я. Гудзик

 

 

Обов'язкова кількість видів контролю

І семестр

Дата

II семестр

Дата

Контрольні роботи у формі:

• контрольного класного твору;

• виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

1

2

 

 

 

3

1

2

 

 

 

Уроки розвитку мовлення (РМ)*

2(у+п)

 

2 (у+п)

 

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

 

2

 

Уроки літератури рідного краю (ЛРК)

2

 

2

 

Уроки виразного читання

1

 

1

 

Перевірка зошитів

4

 

5

 

 

 

* У кожному семестрі обов’язковим є проведення двох уроків мовленнєвого розвитку: одного усного й одного письмового. Умовне позначення в таблиці – (у+ п).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п/п

Зміст програмового матеріалу

К-сть

год

Дата

 

При-

мітки

 

Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє багатозначність художнього образу; називає і вміє відрізняти різні типи образів; за допомогою слова створює елементарні образи. Ключові компе-тентності Учень / учениця: висловлює судження, оперуючи різними виражальними засобами мови; ви-користовує досвід взаємодії літературних творів із творами інших видів мистецтва. НЛ–2,3 Емоцій-но-ціннісне ставлення Усвідомлення ролі краси й сили художнього слова в житті людини

ТЛ: художній образ, художній твір (поглиблено). МЗ: образотворче мистецтво, музичне мистецтво, театральне та кіномистецтво.

1.

I семестр

Вступ. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини, її функції.

1

 

 

Усна народна творчість

(9 год.)

Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє значення і функції пісні в житті українського на-роду; пригадує історичні відомості про часи, змальовані в піснях; вдумливо читає тексти, аналізує їх; визначає і пояснює засоби художньої виразності в них; розповідає про національних героїв, яких зма-льовано в них; характеризує образи лицарівоборонців рідної землі; прагне наслідувати їхні чесноти. Вивчає напам’ять: «Засвіт встали козаченьки». Ключові компетентності Учень / учениця: диску-тує про те, за що народ увічнив імена своїх героїв; створює уявний словесний портрет легендарної по-етеси Марусі Чурай; висловлює власне ставлення до піснярки Марусі та її пісень; розуміє, що поет – активний творець духовності; осмислює духовний зв'язок з історичним минулим рідного народу. НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення лицарства, сміливості, фізичної, духовної сили наших героїчних предків. Виховання і утвердження цих якостей у наш час. Розуміння того, що добра слава про обдаровану людину живе у віках.

ТЛ: історичні пісні. МЗ: боротьба козаків проти турецько-татарських завойовників, польсько-шляхет-ського гніту (історія України). МК: арія Наталки «Віють вітри, віють буйні..» з опери М. Лисенка «Наталка Полтавка»; «Засвіт встали козаченьки» (комп. М. Лисенко, Б. Лятошинський, Л. Ревуцький) (музичне мистецтво); В. Маковський. «Українська дівчина» (1880 р.); М. Пимоненко. «Проводи козака» (1902 р.) (образотворче мистецтво.

2.

Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками («Зажу-рилась Україна» )

1

 

 

3.

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залі-зняк») .

1

 

 

4.

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залі-зняк») . Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою.

1

 

 

5

Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки».

 

 

 

6

«Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...» - пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи.

 

 

 

7

Урок виразного читання №1. Конкурс найкращих декламаторів укр. історичних пісень.

 

 

 

8

Р М №1. Письмова творча робота про українську історичну народну пісню.

 

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: осмислено читає думу, переказує зміст; визначає тематику, художні особливості; аналізує образ української полонянки Марусі, її сміливий, героїчний учинок. Ключові компетентності Учень / учениця: осмислює духовний зв'язок з історичним минулим рідного народу; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі, музиці, образотворчому мистецтві, кіномистецтві; толерантно відстоює власну позицію в дискусії; використовує комунікативні стратегії для формулювання власної позиції . НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення того, що любов до Вітчизни – одна з найбільших людських чеснот. Прагнення до гармонії вчинків із загальнолюдськими цінностями.

ТЛ: думи. МЗ: історія України. МК: фільм «Поводир», 2014; режисер О. Санін; мультфільм «Маруся Богуславка», 1966 (кіномистецтво); виконавська діяльність кобзарів та лірників; М. Лисенко. Опера «Маруся Богуславка» (музичне мистецтво); М. Дерегус. «Маруся Богуславка»; І. Айвазовський. «Чорне море» (образотворче мистецтво).

9.

Українські народні думи, їх різновиди. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст думи.

1

 

 

10.

«Маруся Богуславка».  Образ української полонянки Марусі.

1

 

 

11.

«Маруся Богуславка».  Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі.

1

 

 

 

12

П Ч  №1. Народна дума «Буря на Чорному морі».

1

 

 

 

 

13.

 

Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Усна народна творчість» (тести)

 

 

 

 

Світ української поезії (9 год.)

Предметні компетентності Учень / учениця: знає основну інформацію про Т. Шевченка; розповідає про арешт і заслання поета; вдумливо й виразно читає поезії; аналізує філо-софську лірику поета в контексті його біографії. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про твори поета, їх ідейний зміст, художні засоби, використані в них; зіставляє специфіку розкриття теми в му-зичному та образотворчому мистецтвах. Вивчає напам’ять: 1 поезія на вибір. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення громадянської позиції людини як одного з проявів духовності.

ТЛ: філософська лірика. МК: Т. Шевченко. «Новопетровське укріплення», 1856–1857 рр. (образотвор-че мистецтво); проект дуету «Сестри Тельнюк» «Наш Шевченко» (музичне мистецтво).

14.

Життєвий шлях Т. Шевченка. 

1

 

 

 

15.

Усвідомлення поетом влас-ної місії. «Думи мої, думи  мої…». 

1

 

 

16.

Т. Г. Шевченко. «Мені однаково, чи буду». Уболівання поета за майбутнє України.

1

 

 

 

17.

 Роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі. «Ой три шляхи широкії…».

1

 

 

18.

ЛРК № 1.

 

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: знає і розповідає цікавий факт про Лесю Українку; коментує зміст поеми «Давня казка», пояснює умовність описаної ситуації; визначає основні проблеми твору та головну думку; порівнює образи Поета і Бертольда; складає план порівняльної характеристики. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини; розвиває свої творчі здібності; зіставляє специфіку розкриття теми в поезії і музиці; дискутує на тему ролі митця в суспільстві; проводить аналогії із сучасним життям; використовує комінікативні стратегії для формулювання власної позиції. висловлює судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини; розвиває свої творчі здібності; зіставляє специфіку розкриття теми в поезії і музиці; дискутує на тему ролі митця в суспільстві; проводить аналогії із сучасним життям; використовує комінікативні стратегії для формулювання власної позиції. Вивчає напам’ять: «Хотіла б я піснею стати…». НЛ–1,2,3 Емоційно-ціннісне ставлення Розуміння того, що сила духу – конструктивне начало в житті. Усвідомлення важливості формування й розвитку індивідуальності, неповторності творчої особистості. МК: малярські роботи Т. Яблонської (весняної тематики); мариністичний живопис І. Айвазовського (образотворче мистецтво); цикл «Чотири пори року» А. Вівальді, «Пори року» П. Чайковського (музичне мистецтво). СЛ: поезія Маріанни Кіяновської, Богдани Матіяш, Костя Москальця (вірш та пісня «Вона»).

 

 

19.

Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Тема гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна».

1

 

 

20.

 

Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини .

1

 

 

 

 

21.

Леся Українка. «Давня казка». Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя.

1

 

 

22

Леся Українка. «Давня казка». Проблеми і мотиви твору.

1

 

 

23.

РМ(усно) №2.Порівняльна характеристика образів Поета і Бертольда.

1

 

 

24.

Контрольний твір-роздум за вивченими поезіями Т. Шевченка та Лесі Українки.

1

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: виразно й осмислено читає твори, аналізує їх, визначає й коментує художні засоби в них; знає і пояснює відмінність між патріотичною та інтимною лірикою.

Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про патріотизм, про активну позицію кожного; порівнює специфіку виражальних засобів в поезії і музиці в розкритті патріотичних, інтимних, пейзажних мотивів. Вивчає напам’ять: вірш «Любіть Україну!» НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення того, що щирість особистих почуттів — невід’ємне багатство духовного світу людини. ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика. МК: соціальний ролик «They love Ukraine».

25.

В. Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні,  пейзажні мотиви його творів. Патріотичний пафос поезії «Любіть Україну!»

1

 

 

 

26.

В. Сосюра. «Осінь»  («Облітають квіти, обриває вітер…»).«Васильки» - взірець інтимної лірики.

1

 

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця виразно і вдумливо читає вірші; коментує своє розуміння їх; співвідносить їх із власними думками про гуманність, бережливе ставлення до природи, людей, кра-су світу, патріотичні почуття. Ключові компетентності Учень / учениця:дискутує про відповідаль-ність, гуманізм; критично оцінює наслідки людської діяльності в природному середовищі, відображені в поезіях; сприймає довкілля як загальнолюдську цінність; створює презентацію про екологічні проб-леми сьогодення.НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставленняФормування життєствердних настроїв. По-треба в розвитку естетичного відчуття і смаку, бережливого ставлення до природи. МЗ: основи здоров’я. МК: А. Васнецов «Зимовий сон»;В. Орловський. «Літній день» (образотворче мистецтво).

 

 

 

27.

 

Володимир Підпалий. Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи у творі «…Бачиш: між трав зелених…». Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів ( «Зимовий етюд»).

 

1

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця:знає визначення поняття вільного вірша, розуміє його специфічну форму; виразно й усвідомлено читає поезії; характеризує образи рідної хати, шляху, лірич-ного героя.Ключові компетентності Учень / учениця:пояснює власне розуміння образного змісту пое-зій; коментує художні засоби, ідейний зміст; розвиває навички естетичного відчуття і смаку; диску –тує на тему краси рідної мови, її збереження; створює тематичні презентації.  НЛ–1, 2, 3Емоційно-ціннісне ставлення Формування життєствердних, оптимістичних настроїв. Розвиток естетичного відчуття і смаку.

ТЛ: вільний вірш, верлібр.

28.

Василь Голобородько.  Самобутня постать поета в українській літературі. Вірш «З дитинства: дощ» (Я уплетений …»). Вільний вірш

1

 

 

29.

 

Василь Голобородько.  «Наша мова», «Теплі слова». Патріотизм, філософічність, фольклорна основа його пое-зій.

1

 

 

 

30.

ПЧ №2. Н.Королева.«Легенди старокиївські» («Скитський скарб»).

1

 

 

31.

Контрольна робота №3 з теми «Володимир  Сосюра, Володимир Підпалий,  Василь Голобородько»  (тести)

1

 

 

32.

ЛРК № 2.

 

 

 

II семестр

Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.)  (5 год.)

Предметні компетентності учень/учениця знає сучасних поетів; виразно й усвідомлено читає їхні твори; аналізує ідейно-образний зміст; пояснює метафоричність поетичних образів. Ключові компе-тентності Учень / учениця:висловлює судження з приводу прочитаних поезій;обговорює в групах проблеми української мови і національної культури; зіставляє специфіку розкриття тем у літературі та інших видах мистецтв. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставленняУсвідомлення потреби формування естетичного смаку, уміння відчувати й бачити красу художнього світу. Формування самостверджувальної життєвої позиції.

33.

Розмаїття сучасної лірики. І. Павлюк«Дівчинка», Г. Кирпа  «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…». 

1

 

 

34.

В. Герасим’юк («Чоловічий  танець»)

 

 

 

35.

І. Малкович. «З янголом на плечі», «З нічних молитов».

1

 

 

36.

А. Мойсієнко. «Жовтень жовті жолу-ді».

1

 

 

37.

П Ч  №3. Сучасна українська поезія.

1

 

 

Національна драма(4 год)

Предметні компетентностіУчень / учениця: знає про «театр корифеїв»;розповідає про життя і творчість І. Карпенка-Карого; самостійно читає текст комедії, коментує твір та вчинки дійових осіб; характеризує образи у творі; визначає основні засоби змалювання образу Герасима Калитки. Ключові компетентностіУчень / учениця:визначає проблеми, порушені у творі, розуміє їх актуаль-ність для сучасного життя; висловлює судження про бездуховність людини, про сенс людського жит-тя; прогнозує можливі наслідки нерозум-ної діяльності. НЛ–2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення того, що бездуховність – прояв зла в житті людини.

ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія. МЗ: Мольєр. «Скупий» (зарубіжна література). СЛ: Володимир Арєнєв. «Порох із драконових кісток».

 

38.

І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість українського драматурга XIX ст., про театр «корифеїв».

1

 

 

 

 

39.

 

 І. Карпенко-Карий. Трагікокомедія «Сто тисяч» (скороче-но) – класичний взірець українського «Театру корифеїв».

1

 

 

 

 

40.

 

І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

1

 

 

 

41.

І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору.

1

 

 

42

Контрольний твір за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» та творами поетів сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.) 

1

 

 

З української прози (14 год)

 

Предметні компетентності Учень / учениця: аналізує пригодницький романтичний сюжет, компози-ційні особливості твору; пояснює відмінність між сюжетом і композицією; розповідає про почуття героїв, про їхні вчинки, спираючись на текст. Ключові компетентності Учень / учениця: характеризує образ Соломії (за складеним планом); пояснює образи часу й вічності в повісті, роль і сенс кольорів, звуків; висловлює судження про проблему волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах дискутує про вчинки героїв, їх доцільність. НЛ–2,3 Емоційно-ціннісне ставленняУсвідомлення не обхід-ності особистої свободи для гармонійного розвитку, краси глибокого почуття кохання, мужності, сили волі як рис характеру, необхідних для боротьби зі злом.

 

43.

 М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті.

1

 

 

44.

 

М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Вічний тип шукача правди.

1

 

 

45.

М. Коцюбинський. «Дорогою ціною».  Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги, будь-якого насильства над людиною.

1

 

 

46.

Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні образи.

1

 

 

47.

Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

1

 

 

49.

Р М №3. Письмовий твір «Проблема волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах».

1

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця:знає найголовніші факти з біографії мит; вдумливо читає твір, переказує і коментує прочитане, визначає ідею твору; характеризує образи діда Платона і діда Савки. Ключові компетентності Учень / учениця: пояснює той важливий моральний урок, який проде-монстрували герої власним самовідданим вчинком; висловлює судження про поняття патріотизму, героїзму у воєнний та мирний часи. НЛ–2,3 Емоційно-ціннісне ставлення  Усвідомлення важливості історичної пам’яті для кож-ної людини. Саможертовність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особистості.

 МЗ: Друга світова війна (історія України).

 

50.

Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про війну «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття ук-раїнців, проявлені під час воєнного лихоліття.

1

 

 

 

51.

 

Образи діда Платона і діда Савки – представників україн-ського трудового народу. Їхній моральний урок для солда-тів.

1

 

 

52.

Р М №4. Усний твір «Подвиг українського народу у Другій світо-вій війні».

1

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: переказує сюжет твору, пояснює особливості композиції; характеризує образи героїв твору. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про справжню дружбу, чесність, взаємопідтримку і відповідальність, про моральний вибір у житті; диску-тує про труднощі дорослішання, формування моральних людських чеснот; критично, але толерантно оцінює позицію співрозмовника; використовує комунікативні стратегії для формулювання власних про-позицій, рішень і виявлення лідерських якостей. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення важ-ливих моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків.

53.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» - повість про школу й проблеми дорослішання. Особливості композиції твору. Сюжет твору

1

 

 

 

 

54.

Образи героїв твору «Шпага Славка Беркути».

1

 

 

55.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі.

1

 

 

56.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Справжня дружба, чесність, взаємопідтримка і відповідальність, моральний вибір у житті.

1

 

 

57.

Контрольна робота №4 з теми «З української прози: М. Коцюбинський,  Олександр Довженко, Ніни Бічуя»(тести).

1

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: вдумливо читає, переказує і коментує сюжет твору; по-яснює алегоричність образу коня Шептала; характеризує образ його. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою інди-відуальність; знаходить паралелі в сучасному житті. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Уміння збе-регти власну індивідуальність у сучасному світі, залишатися людиною за будь-яких обставин.

58.

 

 

 В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення. Характеристика образу коня Шептала.

1

 

 

 

 

59.

Урок виразного читання №2. Виразне читання найцікаві-ших епізодів твору В. Дрозда «Білий кінь Шептало».

1

 

 

 

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця: вдумливо читає, переказує сюжет твору, коментує його; по-яснює підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. Ключові компетентності Учень / учениця: знаходить паралелі в сучасному житті і мистецтві; пропонує свої варіанти роз –в’язання конфлікту; визначає причиново-наслідкові зв’язки між явищами. НЛ–2 Емоцій-но-ціннісне став-лення Усвідомлення потреби в розвитку естетичного смаку, уміння бачити красу і силу художнього слова.

 

 

60.

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».

1

 

 

61.

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

1

 

 

62.

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя.

 

 

 

Предметні компетентності Учень / учениця:виразно читає твір, переказує найцікавіші епізоди, комен-тує їх;аналізує ситуації та проблеми у творі; коментує гумористичні ситуації; характеризує образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. Ключові компетентності Учень / учениця: усві-домлює роль культури спілкування в сучасному світі; розуміє, що дружба і гарне ставлення до інших – запорука успіху в житті; створює проект (презентацію) з проблеми культури спілкування; застосовує різні комунікативні стратегії в залежності від мети і ситуації спілкування; складає гумористичні діа-логи. НЛ–3 Емоційно-ціннісне ставлення Поетизація першого почуття, виховання культури спілкуван-ння, підготовка до реалій життя.

63.

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди шко-лярів із села Великі Чаплі.

1

 

 

64.

Образи Вітька Горобця, Федька Ко-тигорошка, Галі Козачок.

1

 

 

65.

Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

1

 

 

66.

Виразне читання найцікавіших епізодів твору «Вітька + Галя, або повість про перше кохання».

1

 

 

67.

Контрольна робота №5 з теми «Володимир Дрозд,  Юрій Винничук, Валентин Чемерис» (тести).

1

 

 

68.

П Ч №4 Ю. Винничук. «Легенди Львова».

1

 

 

69.

ЛРК № 3.

1

 

 

70.

ЛРК № 4.

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречановська Ірина Віталіївна
    Дякую за чудове планування з предметними компетентностями на НЛ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
1884
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку