Календарне планування програмового матеріалу з української літератури 8 клас .Розроблено за програмою: Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавни-чий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804.
Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар.
Ванівський НВК “ ЗШ – І- ІІ ст. –дитячий садок”
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
навчального матеріалу
з української літератури
8 кл.
Розроблено за програмою: Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавни-чий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804.
Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар.
Учитель М. Я. Гудзик
Обов'язкова кількість видів контролю |
І семестр |
Дата |
II семестр |
Дата |
Контрольні роботи у формі: • контрольного класного твору; • виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
3 1 2 |
|
3 1 2 |
|
Уроки розвитку мовлення (РМ)* |
2(у+п) |
|
2 (у+п) |
|
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
|
2 |
|
Уроки літератури рідного краю (ЛРК) |
2 |
|
2 |
|
Уроки виразного читання |
1 |
|
1 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
* У кожному семестрі обов’язковим є проведення двох уроків мовленнєвого розвитку: одного усного й одного письмового. Умовне позначення в таблиці – (у+ п).
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата
|
При- мітки
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє багатозначність художнього образу; називає і вміє відрізняти різні типи образів; за допомогою слова створює елементарні образи. Ключові компе-тентності Учень / учениця: висловлює судження, оперуючи різними виражальними засобами мови; ви-користовує досвід взаємодії літературних творів із творами інших видів мистецтва. НЛ–2,3 Емоцій-но-ціннісне ставлення Усвідомлення ролі краси й сили художнього слова в житті людини ТЛ: художній образ, художній твір (поглиблено). МЗ: образотворче мистецтво, музичне мистецтво, театральне та кіномистецтво. |
||||||
1. |
I семестр Вступ. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини, її функції. |
1 |
|
|
||
Усна народна творчість (9 год.) |
||||||
Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє значення і функції пісні в житті українського на-роду; пригадує історичні відомості про часи, змальовані в піснях; вдумливо читає тексти, аналізує їх; визначає і пояснює засоби художньої виразності в них; розповідає про національних героїв, яких зма-льовано в них; характеризує образи лицарівоборонців рідної землі; прагне наслідувати їхні чесноти. Вивчає напам’ять: «Засвіт встали козаченьки». Ключові компетентності Учень / учениця: диску-тує про те, за що народ увічнив імена своїх героїв; створює уявний словесний портрет легендарної по-етеси Марусі Чурай; висловлює власне ставлення до піснярки Марусі та її пісень; розуміє, що поет – активний творець духовності; осмислює духовний зв'язок з історичним минулим рідного народу. НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення лицарства, сміливості, фізичної, духовної сили наших героїчних предків. Виховання і утвердження цих якостей у наш час. Розуміння того, що добра слава про обдаровану людину живе у віках. ТЛ: історичні пісні. МЗ: боротьба козаків проти турецько-татарських завойовників, польсько-шляхет-ського гніту (історія України). МК: арія Наталки «Віють вітри, віють буйні..» з опери М. Лисенка «Наталка Полтавка»; «Засвіт встали козаченьки» (комп. М. Лисенко, Б. Лятошинський, Л. Ревуцький) (музичне мистецтво); В. Маковський. «Українська дівчина» (1880 р.); М. Пимоненко. «Проводи козака» (1902 р.) (образотворче мистецтво. |
||||||
2. |
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками («Зажу-рилась Україна» ) |
1 |
|
|
||
3. |
Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залі-зняк») . |
1 |
|
|
||
4. |
Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залі-зняк») . Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою. |
1 |
|
|
||
5 |
Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки». |
|
|
|
||
6 |
«Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...» - пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. |
|
|
|
||
7 |
Урок виразного читання №1. Конкурс найкращих декламаторів укр. історичних пісень. |
|
|
|
||
8 |
Р М №1. Письмова творча робота про українську історичну народну пісню. |
|
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: осмислено читає думу, переказує зміст; визначає тематику, художні особливості; аналізує образ української полонянки Марусі, її сміливий, героїчний учинок. Ключові компетентності Учень / учениця: осмислює духовний зв'язок з історичним минулим рідного народу; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі, музиці, образотворчому мистецтві, кіномистецтві; толерантно відстоює власну позицію в дискусії; використовує комунікативні стратегії для формулювання власної позиції . НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення того, що любов до Вітчизни – одна з найбільших людських чеснот. Прагнення до гармонії вчинків із загальнолюдськими цінностями. ТЛ: думи. МЗ: історія України. МК: фільм «Поводир», 2014; режисер О. Санін; мультфільм «Маруся Богуславка», 1966 (кіномистецтво); виконавська діяльність кобзарів та лірників; М. Лисенко. Опера «Маруся Богуславка» (музичне мистецтво); М. Дерегус. «Маруся Богуславка»; І. Айвазовський. «Чорне море» (образотворче мистецтво). |
||||||
9. |
Українські народні думи, їх різновиди. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст думи. |
1 |
|
|
||
10. |
«Маруся Богуславка». Образ української полонянки Марусі. |
1 |
|
|
||
11. |
«Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі. |
1 |
|
|
||
12 |
П Ч №1. Народна дума «Буря на Чорному морі». |
1
|
|
|
||
13.
|
Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Усна народна творчість» (тести) |
|
|
|
||
Світ української поезії (9 год.) |
||||||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає основну інформацію про Т. Шевченка; розповідає про арешт і заслання поета; вдумливо й виразно читає поезії; аналізує філо-софську лірику поета в контексті його біографії. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про твори поета, їх ідейний зміст, художні засоби, використані в них; зіставляє специфіку розкриття теми в му-зичному та образотворчому мистецтвах. Вивчає напам’ять: 1 поезія на вибір. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення громадянської позиції людини як одного з проявів духовності. ТЛ: філософська лірика. МК: Т. Шевченко. «Новопетровське укріплення», 1856–1857 рр. (образотвор-че мистецтво); проект дуету «Сестри Тельнюк» «Наш Шевченко» (музичне мистецтво). |
||||||
14. |
Життєвий шлях Т. Шевченка. |
1 |
|
|
||
15. |
Усвідомлення поетом влас-ної місії. «Думи мої, думи мої…». |
1 |
|
|
||
16. |
Т. Г. Шевченко. «Мені однаково, чи буду». Уболівання поета за майбутнє України. |
1 |
|
|
||
17. |
Роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі. «Ой три шляхи широкії…». |
1 |
|
|
||
18. |
ЛРК № 1. |
|
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає і розповідає цікавий факт про Лесю Українку; коментує зміст поеми «Давня казка», пояснює умовність описаної ситуації; визначає основні проблеми твору та головну думку; порівнює образи Поета і Бертольда; складає план порівняльної характеристики. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини; розвиває свої творчі здібності; зіставляє специфіку розкриття теми в поезії і музиці; дискутує на тему ролі митця в суспільстві; проводить аналогії із сучасним життям; використовує комінікативні стратегії для формулювання власної позиції. висловлює судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини; розвиває свої творчі здібності; зіставляє специфіку розкриття теми в поезії і музиці; дискутує на тему ролі митця в суспільстві; проводить аналогії із сучасним життям; використовує комінікативні стратегії для формулювання власної позиції. Вивчає напам’ять: «Хотіла б я піснею стати…». НЛ–1,2,3 Емоційно-ціннісне ставлення Розуміння того, що сила духу – конструктивне начало в житті. Усвідомлення важливості формування й розвитку індивідуальності, неповторності творчої особистості. МК: малярські роботи Т. Яблонської (весняної тематики); мариністичний живопис І. Айвазовського (образотворче мистецтво); цикл «Чотири пори року» А. Вівальді, «Пори року» П. Чайковського (музичне мистецтво). СЛ: поезія Маріанни Кіяновської, Богдани Матіяш, Костя Москальця (вірш та пісня «Вона»).
|
||||||
19. |
Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Тема гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна». |
1 |
|
|
||
20.
|
Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини . |
1
|
|
|
||
21. |
Леся Українка. «Давня казка». Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя. |
1 |
|
|
||
22 |
Леся Українка. «Давня казка». Проблеми і мотиви твору. |
1 |
|
|
||
23. |
РМ(усно) №2.Порівняльна характеристика образів Поета і Бертольда. |
1 |
|
|
||
24. |
Контрольний твір-роздум за вивченими поезіями Т. Шевченка та Лесі Українки. |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: виразно й осмислено читає твори, аналізує їх, визначає й коментує художні засоби в них; знає і пояснює відмінність між патріотичною та інтимною лірикою. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про патріотизм, про активну позицію кожного; порівнює специфіку виражальних засобів в поезії і музиці в розкритті патріотичних, інтимних, пейзажних мотивів. Вивчає напам’ять: вірш «Любіть Україну!» НЛ–1, 2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення того, що щирість особистих почуттів — невід’ємне багатство духовного світу людини. ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика. МК: соціальний ролик «They love Ukraine». |
||||||
25. |
В. Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Патріотичний пафос поезії «Любіть Україну!» |
1
|
|
|
||
26. |
В. Сосюра. «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»).«Васильки» - взірець інтимної лірики. |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця виразно і вдумливо читає вірші; коментує своє розуміння їх; співвідносить їх із власними думками про гуманність, бережливе ставлення до природи, людей, кра-су світу, патріотичні почуття. Ключові компетентності Учень / учениця:дискутує про відповідаль-ність, гуманізм; критично оцінює наслідки людської діяльності в природному середовищі, відображені в поезіях; сприймає довкілля як загальнолюдську цінність; створює презентацію про екологічні проб-леми сьогодення.НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставленняФормування життєствердних настроїв. По-треба в розвитку естетичного відчуття і смаку, бережливого ставлення до природи. МЗ: основи здоров’я. МК: А. Васнецов «Зимовий сон»;В. Орловський. «Літній день» (образотворче мистецтво).
|
||||||
27. |
Володимир Підпалий. Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи у творі «…Бачиш: між трав зелених…». Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів ( «Зимовий етюд»). |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця:знає визначення поняття вільного вірша, розуміє його специфічну форму; виразно й усвідомлено читає поезії; характеризує образи рідної хати, шляху, лірич-ного героя.Ключові компетентності Учень / учениця:пояснює власне розуміння образного змісту пое-зій; коментує художні засоби, ідейний зміст; розвиває навички естетичного відчуття і смаку; диску –тує на тему краси рідної мови, її збереження; створює тематичні презентації. НЛ–1, 2, 3Емоційно-ціннісне ставлення Формування життєствердних, оптимістичних настроїв. Розвиток естетичного відчуття і смаку. ТЛ: вільний вірш, верлібр. |
||||||
28. |
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Вірш «З дитинства: дощ» (Я уплетений …»). Вільний вірш |
1 |
|
|
||
29.
|
Василь Голобородько. «Наша мова», «Теплі слова». Патріотизм, філософічність, фольклорна основа його пое-зій. |
1 |
|
|
||
30. |
ПЧ №2. Н.Королева.«Легенди старокиївські» («Скитський скарб»). |
1 |
|
|
||
31. |
Контрольна робота №3 з теми «Володимир Сосюра, Володимир Підпалий, Василь Голобородько» (тести) |
1 |
|
|
||
32. |
ЛРК № 2. |
|
|
|
||
II семестр Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.) (5 год.) |
||||||
Предметні компетентності учень/учениця знає сучасних поетів; виразно й усвідомлено читає їхні твори; аналізує ідейно-образний зміст; пояснює метафоричність поетичних образів. Ключові компе-тентності Учень / учениця:висловлює судження з приводу прочитаних поезій;обговорює в групах проблеми української мови і національної культури; зіставляє специфіку розкриття тем у літературі та інших видах мистецтв. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставленняУсвідомлення потреби формування естетичного смаку, уміння відчувати й бачити красу художнього світу. Формування самостверджувальної життєвої позиції. |
||||||
33. |
Розмаїття сучасної лірики. І. Павлюк«Дівчинка», Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…». |
1 |
|
|
||
34. |
В. Герасим’юк («Чоловічий танець») |
|
|
|
||
35. |
І. Малкович. «З янголом на плечі», «З нічних молитов». |
1 |
|
|
||
36. |
А. Мойсієнко. «Жовтень жовті жолу-ді». |
1 |
|
|
||
37. |
П Ч №3. Сучасна українська поезія. |
1 |
|
|
||
Національна драма(4 год) |
||||||
Предметні компетентностіУчень / учениця: знає про «театр корифеїв»;розповідає про життя і творчість І. Карпенка-Карого; самостійно читає текст комедії, коментує твір та вчинки дійових осіб; характеризує образи у творі; визначає основні засоби змалювання образу Герасима Калитки. Ключові компетентностіУчень / учениця:визначає проблеми, порушені у творі, розуміє їх актуаль-ність для сучасного життя; висловлює судження про бездуховність людини, про сенс людського жит-тя; прогнозує можливі наслідки нерозум-ної діяльності. НЛ–2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення того, що бездуховність – прояв зла в житті людини. ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія. МЗ: Мольєр. «Скупий» (зарубіжна література). СЛ: Володимир Арєнєв. «Порох із драконових кісток».
|
||||||
38. |
І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість українського драматурга XIX ст., про театр «корифеїв». |
1 |
|
|
||
39.
|
І. Карпенко-Карий. Трагікокомедія «Сто тисяч» (скороче-но) – класичний взірець українського «Театру корифеїв». |
1
|
|
|
||
40.
|
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. |
1
|
|
|
||
41. |
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору. |
1 |
|
|
||
42 |
Контрольний твір за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» та творами поетів сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.) |
1 |
|
|
||
З української прози (14 год)
Предметні компетентності Учень / учениця: аналізує пригодницький романтичний сюжет, компози-ційні особливості твору; пояснює відмінність між сюжетом і композицією; розповідає про почуття героїв, про їхні вчинки, спираючись на текст. Ключові компетентності Учень / учениця: характеризує образ Соломії (за складеним планом); пояснює образи часу й вічності в повісті, роль і сенс кольорів, звуків; висловлює судження про проблему волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах дискутує про вчинки героїв, їх доцільність. НЛ–2,3 Емоційно-ціннісне ставленняУсвідомлення не обхід-ності особистої свободи для гармонійного розвитку, краси глибокого почуття кохання, мужності, сили волі як рис характеру, необхідних для боротьби зі злом.
|
||||||
43. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. |
1 |
|
|
||
44.
|
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Вічний тип шукача правди. |
1 |
|
|
||
45. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги, будь-якого насильства над людиною. |
1 |
|
|
||
46. |
Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні образи. |
1 |
|
|
||
47. |
Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії. |
1 |
|
|
||
49. |
Р М №3. Письмовий твір «Проблема волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах». |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця:знає найголовніші факти з біографії мит; вдумливо читає твір, переказує і коментує прочитане, визначає ідею твору; характеризує образи діда Платона і діда Савки. Ключові компетентності Учень / учениця: пояснює той важливий моральний урок, який проде-монстрували герої власним самовідданим вчинком; висловлює судження про поняття патріотизму, героїзму у воєнний та мирний часи. НЛ–2,3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення важливості історичної пам’яті для кож-ної людини. Саможертовність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особистості. МЗ: Друга світова війна (історія України).
|
||||||
50. |
Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про війну «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття ук-раїнців, проявлені під час воєнного лихоліття. |
1 |
|
|
||
51.
|
Образи діда Платона і діда Савки – представників україн-ського трудового народу. Їхній моральний урок для солда-тів. |
1 |
|
|
||
52. |
Р М №4. Усний твір «Подвиг українського народу у Другій світо-вій війні». |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: переказує сюжет твору, пояснює особливості композиції; характеризує образи героїв твору. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про справжню дружбу, чесність, взаємопідтримку і відповідальність, про моральний вибір у житті; диску-тує про труднощі дорослішання, формування моральних людських чеснот; критично, але толерантно оцінює позицію співрозмовника; використовує комунікативні стратегії для формулювання власних про-позицій, рішень і виявлення лідерських якостей. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення важ-ливих моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків. |
||||||
53. |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» - повість про школу й проблеми дорослішання. Особливості композиції твору. Сюжет твору |
1 |
|
|
||
54. |
Образи героїв твору «Шпага Славка Беркути». |
1 |
|
|
||
55. |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі. |
1 |
|
|
||
56. |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Справжня дружба, чесність, взаємопідтримка і відповідальність, моральний вибір у житті. |
1 |
|
|
||
57. |
Контрольна робота №4 з теми «З української прози: М. Коцюбинський, Олександр Довженко, Ніни Бічуя»(тести). |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: вдумливо читає, переказує і коментує сюжет твору; по-яснює алегоричність образу коня Шептала; характеризує образ його. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою інди-відуальність; знаходить паралелі в сучасному житті. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Уміння збе-регти власну індивідуальність у сучасному світі, залишатися людиною за будь-яких обставин. |
||||||
58.
|
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення. Характеристика образу коня Шептала. |
1 |
|
|
||
59. |
Урок виразного читання №2. Виразне читання найцікаві-ших епізодів твору В. Дрозда «Білий кінь Шептало». |
1 |
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця: вдумливо читає, переказує сюжет твору, коментує його; по-яснює підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. Ключові компетентності Учень / учениця: знаходить паралелі в сучасному житті і мистецтві; пропонує свої варіанти роз –в’язання конфлікту; визначає причиново-наслідкові зв’язки між явищами. НЛ–2 Емоцій-но-ціннісне став-лення Усвідомлення потреби в розвитку естетичного смаку, уміння бачити красу і силу художнього слова.
|
||||||
60. |
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». |
1 |
|
|
||
61. |
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. |
1 |
|
|
||
62. |
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя. |
|
|
|
||
Предметні компетентності Учень / учениця:виразно читає твір, переказує найцікавіші епізоди, комен-тує їх;аналізує ситуації та проблеми у творі; коментує гумористичні ситуації; характеризує образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. Ключові компетентності Учень / учениця: усві-домлює роль культури спілкування в сучасному світі; розуміє, що дружба і гарне ставлення до інших – запорука успіху в житті; створює проект (презентацію) з проблеми культури спілкування; застосовує різні комунікативні стратегії в залежності від мети і ситуації спілкування; складає гумористичні діа-логи. НЛ–3 Емоційно-ціннісне ставлення Поетизація першого почуття, виховання культури спілкуван-ння, підготовка до реалій життя. |
||||||
63. |
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди шко-лярів із села Великі Чаплі. |
1 |
|
|
||
64. |
Образи Вітька Горобця, Федька Ко-тигорошка, Галі Козачок. |
1 |
|
|
||
65. |
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. |
1 |
|
|
||
66. |
Виразне читання найцікавіших епізодів твору «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». |
1 |
|
|
||
67. |
Контрольна робота №5 з теми «Володимир Дрозд, Юрій Винничук, Валентин Чемерис» (тести). |
1 |
|
|
||
68. |
П Ч №4 Ю. Винничук. «Легенди Львова». |
1 |
|
|
||
69. |
ЛРК № 3. |
1 |
|
|
||
70. |
ЛРК № 4. |
1 |
|
|