Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) на 2021-2022 н.р. за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds»
II семестр
№ уроку |
Примітки |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Відпочинок і дозвілля.
46 |
|
10.01 |
Біля моря SB p.44 |
Здоров’я і безпека: Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
What am I doing? You’re cleaning your goggles. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
12.01 |
Том грає з його котом. Present Continuous. SB p.45 |
Здоров’я і безпека.
|
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
Peter is eating an ice cream. He isn’t reading a book. Emma and Bob are dancing. They aren’t fishing. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
14.01 |
Співаємо із задоволенням. SB p.46 |
Здоров’я і безпека.
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
17.01 |
Ти зараз обідаєш? SB p.47 |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t. Are Chris and Luc reading? Yes, they are. Are Maria and Jane sleeping? No, they aren’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
19.01 |
Біля моря. Пастка. SB p.48-49 |
Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
21.01 |
Пастка. SB p.48-49 |
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
52. |
|
24.01 |
Візерунки і симетрія.
SB p.50 |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання тестових завдань |
pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
|
26.01 |
Інструкція.Виготовлення симетричної риби. SB p.51 |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання практичних завдань |
symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
54. |
|
28.01 |
Пори року та вибір одягу SB p.92 |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року. |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
55. |
|
31.01 |
Я можу це зробити.Біля моря SB p.101 |
Підприємливість і фінансова грамотність. |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описувати дії людей на малюнку |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
|
02.02 |
Діагностична робота. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Школа. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
04.02 |
Наша школа. SB p.52 |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати приміщення в школі
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
|
07.02 |
Де я був. SB p.53 |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
I was in the music room at 10 o’clock. I wan’t in the library. You were in the gym at 11 o’clock. You weren’t in the classroom. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
59. |
|
09.02 |
Співаємо із задово ленням. SB p.54 |
Підприємливість і фінансова грамотність.
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. |
I was … I wan’t … |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
11.02 |
Ти був вчора в парку?
SB p.55 |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Were you in the park yesterday at 6 o’clock? Yes, I was. Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t.
|
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
|
14.02 |
В класі Музики. SB p.56-57 |
Розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
break, snack, shall, hot chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave, trumpet, baton |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
|
16.02 |
Наша Школа. В класі музики SB p.56-57 |
Здоров’я і безпека. |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
18.02 |
Інтерв'ю з другом. SB p.58 |
Підприємливість і фінансова грамотність. |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розумін ня детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
21.02 |
Школа моєї мрії.
SB p.59 |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Проектна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Розповідати про школу своєї мрії |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
23.02 |
Свято «Масляна» SB p.93 |
Громадянська відповідальність.
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
pancake, Lent, toss, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
|
25.02 |
Я можу це робити. SB p.102
|
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї. |
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
67. |
|
28.02 |
Час вікторини SB p.60 |
Ініціативність і Підприємливість. |
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Відповідати на питання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
68. |
|
02.03 |
Гра: ,,будинок,, SB p.61 |
Ініціативність і Підприємливість. |
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Називати слова на малюнках, описувати малюнки
|
Описувата кімнати та дії людей
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
69. |
|
04.03 |
Діагностична робота. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Людина. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
09.03 |
У лікарні SB p.62 |
Здоров’я і безпека: Розуміти вплив хвороб на організм людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hospital, doctor, nurse, cold (n), cough, headache, toothache, earache, stomach-ache, ill, get better, quickly, What’s the matter? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Види хвороб |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
71. |
|
11.03 |
Що трапилося вчора? SB p.63 |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
jump-jumped shout-shouted land-landed |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Ставити питання та відповідати на них |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
72. |
|
12.03 |
Співаємо із задоволенням. SB p.64 |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим, обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
73. |
|
14.03 |
Минулого понеділка. SB p.65 |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність дотримуватися порад лікаря |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
wake up – woke up feel – felt have – had go – went give – gave say – said |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
74. |
|
16.03 |
У лікарні. Читаємо із задоволенням! SB p.66-67 |
Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку |
Стежити за презентованою інформацією |
go right in, I’ll see you later, Are you all right? play a trick, leave us alone, no way, injection, lie down |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
75. |
|
18.03 |
У лікарні SB p.66-67 |
Громадянська відповідальність: розуміти, що в кожної людини можуть бути різні воподобання |
Розуміння конкретної інформації |
Someone played a trick on us!
|
Mike hiked – he liked it! Kate skated – she hated it! |
Розуміння де тальної інформації |
Говорити про минулі події |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
76. |
|
21.03 |
Температура SB p.68 |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Виконання тестових завдань |
fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне значення відповідно до тексту
|
Описувати своє самопочуття |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
77. |
|
23.03 |
Виготовлен ня термометр ра. SB p.69 |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виконувати проектну роботу |
Виконувати чіткі вказівки |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
78. |
|
25.03 |
Погода і Природні явища SB p.94 |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність людини |
Розуміння Конкретної інформації |
Strong wind, hea vy rain, lightning, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Відповідати на питання про природні явища |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
79. |
|
04.04 |
Я можу це робити. SB p.103 |
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати хвороби, говорити про події в минулому |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
80. |
|
06.04 |
Діагностична робота. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81. |
|
08.04 |
На базарі SB p.70 |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.Читати окремі слова |
Розповідати про Продукти харчування |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
82. |
|
11.04 |
Продукти харчування SB p.71 |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
fish, bread, eggs, grapes,lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes |
Would you like a tomato? Yes, please. Would you like some bread? No, thank you. I’d like orange, please. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Відповідати на питання та ставити запитання про смаки |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
83. |
|
13.04 |
Співаємо із задоволенням. SB p.72 |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
food, would like (for offers) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
84. |
|
15.04 |
Є в холоди льнику груші? SB p.73 |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are there any pears in the fridge? Yes, there are. No, there aren’t any. Is there any bread in the basket? Yes, there is. No, there isn’t any.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
85. |
|
18.04 |
У печері SB p.74-75 |
Ініціативність і підприємливість: використовувати дані ресурси масимально з метою досягнення результату |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
86. |
|
20.04 |
Бути винахідником. SB p.74-75 |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
87. |
|
22.04 |
Продукти харчування Сім’я. SB p.76 |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
88. |
|
27.04 |
Мій улюблений салат. SB p.77 |
Громадянська відповідальність: вміння представляти свою роботу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Розповідати про свою страву Описувати свій малюнок |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
89. |
|
29.04 |
Давай готувати. SB p.95 |
Громадянська відповідальність: Вміння взаємодіяти з іншими членами суспільства з метою досягнення спільної мети |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
deruny, flour, salt, butter |
Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please. I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour. |
Розуміння детальної інформації |
Розповідати про свою страву |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
90. |
|
04.05 |
Я можу це робити SB p.104 |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками групи
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Знаходити предмети на малюнку і називати їх |
Відповідати на питання про вподобання щодо продуктів харчування |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
91. |
|
06.05 |
Діагностична робота |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Щоденні обов’язки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
11.05 |
Щоденні обов’язки SB p.78 |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про щоденні обов’язки
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
93. |
|
13.05 |
Годинник. SB p.79 |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every |
Eight o’clock. It’s quarter past eight. It’s half past eight. It’s quarter to nine. I sart doing my homework at quarter past for.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про початок та закінчення дії |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
94. |
|
16.05 |
Співаємо із задоволенням. SB p.80 |
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
18.05 |
Після школи. SB p.81 |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
John always goes swimming at quarter to six. Mary sometimes washes up after dinner at quarter to eight. Laura never goes to bed before half past eight. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про щоденні дії |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
96. |
|
20.05 |
Скарб SB p.82-83 |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
97. |
|
23.05 |
Повідомлення. SB p.82-83 |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
98. . |
|
25.05 |
Я здоровий Проектна робота SB p.84-85 |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу Ініціативність і підприємливість: ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Стежити за презентованою інформацією Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
eating fruit going to bed late eating sweets doing sport going to bed early watching a lot of TV Seven people in our class watch TV for one or two hours a week. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати здоровий спосіб житя Зробити постер про результати дослідження і обговорити їх |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
99. . |
|
27.05 |
Сімейна вечеря SB p.96 Я можу це робити. SB p.105
|
Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
spoon, fork, chop sticks, plate, bowl Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Розуміння детальної інформації |
Описувати свою сімейну вечерю та обов’язки членів родини Описувати дії та час і періодичність їх виконання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
100. |
|
30.05 |
Час вікторини. SB p.86 |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідну відповідь
|
Відмічати правильну відповідь
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
01.06 |
Діагностична робота. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
03.06 |
Підсумковий урок. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||