Календарне планування Quick Minds 3 II семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) н.р. за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds» II семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) на 2021-2022 н.р. за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds»

 

II семестр

 

№ уроку

Примітки

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

 

Відпочинок і дозвілля.

46

 

10.01

Біля моря

SB p.44

Здоров’я і безпека:

Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

47

 

12.01

Том грає з його котом. Present Continuous.

SB p.45

Здоров’я і безпека.

 

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Peter is eating an ice cream.

He isn’t reading  a book.

Emma and Bob are dancing.

They aren’t fishing.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

48

 

14.01

Співаємо із задоволенням.

SB p.46

Здоров’я і безпека.

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

 

49

 

17.01

Ти зараз обідаєш?

SB p.47

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is Ana Having lunch?

Yes, she is.

Is Tim swimming?

No, he isn’t.

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are.

Are Maria and Jane sleeping?

No, they aren’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 

50.

 

19.01

Біля моря.

Пастка.

SB p.48-49

Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 

51.

 

21.01

Пастка.

SB p.48-49

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

 

52.

 

24.01

Візерунки і симетрія.

 

SB p.50

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання тестових завдань

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

53.

 

26.01

Інструкція.Виготовлення симетричної риби.

SB p.51

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання практичних завдань

symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

 

54.

 

28.01

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року.

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу

 

 

55.

 

31.01

Я можу це зробити.Біля моря

SB p.101

Підприємливість і фінансова грамотність.

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Ставити питання та відповідати на них

 

 

56.

 

02.02

Діагностична робота.

 

 

 

Школа.

 

57

 

04.02

Наша

 школа.

SB p.52

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

playground, classroom,

music room, toilets,

computer room, library,

 reception, dining hall, gym,

do exercise

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати приміщення в

школі

 

 

58.

 

07.02

Де я був.

SB p.53

Громадянська відповідальність:

значення школи і

навчання в  житті

 людини

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

playground, classroom, music room, toilets, computer room,

library, reception,

dining hall, gym, do exercise

I was in the music room

at 10 o’clock.

I wan’t in the library.

You were in the gym

at 11 o’clock.

You weren’t in the

classroom.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про

 минуле

 

 

59.

 

09.02

Співаємо із

задово

ленням.

SB p.54

Підприємливість і фінансова грамотність.

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків.

I was …

I wan’t …

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

 

60

 

11.02

Ти був

вчора в

 парку?

 

SB p.55

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock?

Yes, I was.

Were you at the cinema

yesterday afternoon?

No, I wasn’t.

 

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

 

61.

 

14.02

В класі

Музики.

SB p.56-57

Розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

break, snack, shall,

hot chocolate, cup,

Well spotted!,

 lighthouse, rich,

leave,

trumpet, baton

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати

 історію

 

62.

 

16.02

Наша

Школа.

В класі

музики

SB p.56-57

Здоров’я і безпека.

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення

 мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати

 історію

 

63

 

18.02

Інтерв'ю з другом.

SB p.58

Підприємливість і фінансова грамотність.

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розумін

ня детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

 

64.

 

21.02

Школа моєї мрії.

 

SB p.59

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Проектна

 робота

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

 

65.

 

23.02

Свято

«Масляна»

SB p.93

Громадянська відповідальність.

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві

 зразки

pancake, Lent, toss, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

 

66.

 

25.02

Я можу це

 робити.

SB p.102

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї.

Відповідати на питання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

67.

 

28.02

Час вікторини

SB p.60

Ініціативність і

Підприємливість.

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Відповідати на питання

 

68.

 

02.03

Гра:

,,будинок,,

SB p.61

Ініціативність і

Підприємливість.

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Називати слова на малюнках, описувати малюнки

 

Описувата кімнати та дії людей

 

 

69.

 

04.03

Діагностична робота.

 

 

 

Людина.

 

70

 

09.03

У лікарні

SB p.62

Здоров’я і безпека:

Розуміти вплив

хвороб на  організм людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

hospital, doctor,

nurse, cold (n),

cough, headache,

toothache, earache,

stomach-ache, ill, get better,

 quickly, What’s the matter?

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Види хвороб

 

71.

 

11.03

Що трапилося вчора?

SB p.63

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність

звертатися до

лікаря,

якщо захворів

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на них

 

72.

 

12.03

Співаємо із задоволенням.

SB p.64

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

 

73.

 

14.03

Минулого понеділка.

SB p.65

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність дотримуватися

порад лікаря

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say – said

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

 малюнками

 

 

74.

 

16.03

У лікарні.

Читаємо із задоволенням!

SB p.66-67

Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку

Стежити за

презентованою

інформацією

go right in, I’ll see you later,

Are you all right? play a trick,

leave us alone, no way,

injection, lie down

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе,

 слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

75.

 

18.03

У лікарні

SB p.66-67

Громадянська відповідальність:

розуміти, що в

кожної людини

можуть бути різні воподобання

Розуміння

конкретної

інформації

Someone played a

trick on us!

 

Mike hiked – he liked it!

Kate skated – she hated it!

Розуміння де

тальної

інформації

Говорити про минулі події

 

76.

 

21.03

Температура

SB p.68

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Виконання

тестових завдань

fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

 

77.

 

23.03

Виготовлен

ня термометр

ра.

SB p.69

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати чіткі вказівки

 

78.

 

25.03

Погода і

Природні

 явища

SB p.94

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність

людини

Розуміння

Конкретної

інформації

Strong wind, hea

vy rain,

lightning, flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Відповідати на питання про природні явища

 

79.

 

04.04

Я можу це

 робити.

SB p.103

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати хвороби,

говорити про події в

минулому

 

80.

 

06.04

Діагностична робота.

 

 

 

Харчування.

 

81.

 

08.04

На базарі

SB p.70

Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу

Уважно стежити за презентованою інформацією

fish, bread, eggs,

 grapes,

lemons, watermelons,

mangos, beans,

tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на

нього.Читати

 окремі слова

Розповідати про

Продукти харчування

 

82.

 

11.04

Продукти

харчування

SB p.71

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

fish, bread, eggs,

 grapes,lemons, watermelons,

mangos, beans,

 tomatoes,

potatoes

Would you like a tomato?

Yes, please.

Would you like some bread?

No, thank you.

I’d like orange, please.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Відповідати на питання

 та ставити запитання  

про смаки

 

83.

 

13.04

Співаємо із задоволенням.

SB p.72

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

food, would like (for offers)

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

84.

 

15.04

Є в холоди

льнику груші?

SB p.73

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Are there any pears in the

fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

Is there any bread in the

 basket?

Yes, there is.

No, there isn’t any.

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

 

85.

 

18.04

У печері

SB p.74-75

Ініціативність і

підприємливість:

використовувати

дані ресурси

масимально з

метою досягнення результату

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

86.

 

20.04

Бути винахідником.

SB p.74-75

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Irene uses her nse

 to smell limes,

cakes and roses.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на запитання

щодо історії

 

87.

 

22.04

Продукти

харчування

Сім’я.

SB p.76

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного

завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

 

88.

 

27.04

Мій улюблений салат.

SB p.77

Громадянська відповідальність:

вміння

представляти

свою роботу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Розповідати про свою

страву

Описувати свій малюнок

 

89.

 

29.04

Давай

 готувати.

SB p.95

Громадянська відповідальність:

Вміння взаємодіяти  з іншими членами суспільства з метою досягнення

спільної мети

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

deruny, flour, salt, butter

Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please.

I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour.

Розуміння детальної

інформації

Розповідати про

свою страву

 

90.

 

04.05

Я можу це

 робити

SB p.104

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками групи

 

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходити

 предмети на

 малюнку і

 називати їх

Відповідати на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

 

91.

 

06.05

Діагностична робота

 

Щоденні обов’язки

92

 

11.05

Щоденні

обов’язки

SB p.78

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes,

every

 

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про щоденні

обов’язки

 

 

 

93.

 

13.05

Годинник.

SB p.79

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a

walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes, every

Eight o’clock.

It’s quarter past eight.

It’s half past eight.

It’s quarter  to nine.

I sart doing my homework

at quarter past for.

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про початок

та закінчення

 дії

 

94.

 

16.05

Співаємо із задоволенням.

SB p.80

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

 

95

 

18.05

Після школи.

SB p.81

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

John always goes swimming

at quarter to six.

Mary sometimes

washes

up after dinner at

quarter to eight.

Laura never goes to

bed before half past

 eight.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

щоденні дії

 

96.

 

20.05

Скарб

SB p.82-83

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

 

97.

 

23.05

Повідомлення.

SB p.82-83

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth

really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

98.

.

 

25.05

Я здоровий

Проектна

робота

SB p.84-85

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання завдання

Стежити за

презентованою

інформацією

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

Seven people in our class

watch TV for one or two

hours a week.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати здоровий

спосіб житя

Зробити постер про

результати дослідження

і обговорити їх

 

99.

.

 

27.05

Сімейна

 вечеря

SB p.96

Я можу це

 робити.

SB p.105

 

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Розуміння

детальної інформації

Описувати свою сімейну

вечерю та обов’язки членів родини

Описувати дії та час і періодичність їх виконання

 

100.

 

30.05

Час

вікторини.

SB p.86

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідну

 відповідь

 

Відмічати правильну

відповідь

 

 

 

101

 

01.06

Діагностична робота.

102

 

03.06

Підсумковий урок.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку