Програма підготовчих курсів для майбутніх першокласників
2024 р.
Вчитель: Наталія Мілешина
Дата |
Тип заняття |
Тема заняття |
|
Примітка |
День 1
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
Знайомство. Хто я? Школа. Клас. Мої друзі. Вирушаємо в космічну подорож.
Лічба до п’яти. Поняття один, багато. Розрізнення цифр 1-5. Назви кольорів. Розміщення предметів на сторінці аркуша. Навчальне приладдя.
Постава під час письма. Робочий рядок, клітинка, правильне положення аркуша під час письма, пальців руки, що тримають ручку. Прописування елементів: паличка маленька, велика. Штрихування. Спілкування: хто я? |
|
|
День 2
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета котиків». Взаємне розміщення предметів у просторі (попереду, позаду, поруч, між). Величина предметів. Геометрична фігура: коло, овал, об’ємна фігура «Циліндр, куля». Друкування цифри 1 і 2. Лічба до п’яти. Попередні та наступні числа. Тварини свійські та дикі.
Звуки природи. Звуки людської мови. Голосні звуки. Побудова складів з голосних звуків. Прописування елементів: овал. Штрихування. Спілкування: мій домашній улюбленець. |
|
|
День 3
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета песиків». Лічба предметів до 10. Цифра 3. Геометрична фігура трикутник, об’ємна фігура «Піраміда» Орієнтування у просторі: ліворуч, праворуч. Моя адреса, моя сім’я.
Приголосні звуки. Виокремлення приголосних у складах. Прописування елементів: пряма лінія з заокругленням внизу, вгорі. Штрихування. Спілкування: моя сім’я. |
|
|
День 4 |
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета зайчиків». Лічба предметів до 10. Цифра 4. Геометрична фігура квадрат, прямокутник. Об’ємна фігура: куб. Порядкова лічба. Дні тижня.
Приголосні і голосні звуки. Виокремлення приголосних і голосних у складах. Прописування елементів: письмо похилої лінії з заокругленням вгорі і внизу. Штрихування. Спілкування: як я проводжу вихідні. |
|
|
День 5 |
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета білочок». Цифра 5. Поняття більше, менше, порівну. Лічба предметів до 10 і у зворотньому порядку. Геометричні фігури. Орієнтування в часі: пори року; ранок-день-вечір-ніч.
Знайомство з буквами на позначення голосних. Впізнавання цих букв у словах. Письмо похилих з петлею внизу. Штрихування. Спілкування: моя улюблена пора року. |
|
|
День 6
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета їжачків». Порівняння кількості предметів. Утворення рівності предметів. Цифра 6. Створення геометричного малюнку за зразком. Овочі та фрукти.
Виокремлення букв на позначення голосних серед інших за зразком. Звуковий аналіз невеликих слів. Письмо похилих з петлею вгорі. Штрихування. Спілкування: мої улюблені овочі та фрукти. |
|
|
День 7
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета лисичок». Лічба предметів в межах 10, порівняння. Цифра 7. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Геометричні вправи. Лісова галявина: дерево, кущ, трави, гриби.
Знайомство з буквами: М, С, Л. Знаходження і виокремлення цих букв. Звуковий аналіз слів. Письмо великих півовалів. Штрихування. Спілкування: гриби їстівні та отруйні. |
|
|
День 8
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета пінгвінів». Лічба предметів в межах 10, порівняння. Цифра 8. Додавання одиниці до числа. Геометричні вправи. Птахи: дикі та свійські.
Знайомство з буквами Н, П, В. Звуковий аналіз. Письмо великої похилої з закругленням внизу у поєднанні з маленькою похилою. Штрихування. Спілкування: чи всі птахи літають? |
|
|
День 9
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Планета драконів. Символ року». Лічба предметів в межах 10, порівняння. Цифра 9. Додавання одиниці до числа. Робота з геометричним матеріалом. Казкові істоти.
Знайомство з літерами Д, Р, К. Звуковий аналіз. Письмо зворотнього малого та великого півовала. Штрихування. Спілкування: мій улюблений казковий герой. |
|
|
День 10
|
1. Інтегроване заняття з математики, логіки, ЯДС.
2. Інтегроване заняття з читання, письма, розвитку мовлення. |
«Повернення до України. Я-українець». Лічба предметів в межах 10, порівняння. Цифра 0, число 10. Поняття пара. Робота з геометричним матеріалом. Моя країна.
Знайомство з літерами З, Т, Ж. Звуковий аналіз. Письмо елементів ,подібних до маленької «е». Письмо елементів букв. Штрихування. Спілкування: «Мій рідний край».
|
|
|