Календарно-тематичне планування з англійської мови
1 клас
Зведена таблиця розподілу навчального часу
70годин (2 година на тиждень)
Семестр |
Загальна к-сть годин |
К-ть на тиждень |
Примітка |
І |
31/30 |
2 |
|
ІІ |
38/35 |
2 |
|
рік |
69/65 |
2 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.
Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)
Підручник:. Smart junior: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти
Автори : Г.К. Мітчел
№ |
Дата
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні /продуктивні |
||||||||
1. |
02.09 |
Module 1 Hello Lesson 1a Стор. 4-5 |
Вітатися та представлятися |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
2. |
07.09 |
Module 1 Hello Lesson 1b Стор. 6-7 |
Розрізняти імена героїв книги |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|||
3. |
09.09 |
Module 1 Hello Lesson 1c Стор. 8-9
|
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова нових слів Вимова римівки |
|||
4.
|
14.9 |
Module 1 Hello Let’s play Project Стор. 10-11 |
Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
5. |
16.09 |
Module 1 Hello Story Стор. 12-13 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P |
|||
6.
|
21.09 |
Smart World 1 Smart Time 1 Стор. 14-15
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати Рахувати від 1 до 5 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Закріплення лексики Числівники від 1 до 5 |
Закріплення конструкцій Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
7. |
23.09 |
Module 1 Revision Стор. 16
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
Закріплення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
8. |
28.09 |
Module 1 Hello Now I can Стор. 17
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m + name I’m…What’s your name? My name’s … Числівники від 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|||
9. |
30.09 |
Module 2 School Lesson 2a Стор. 18-19
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
10. |
05.10 |
Module 2 School Lesson 2b Стор. 20-21
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
11. |
07.10 |
Module 2 School Lesson 2 c Стор. 22-23 |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|||
12.
|
12.10 |
Module 2 School Let’s play School Project
Стор. 24-25 Module 2
|
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple Закріплення лексики
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
13. |
19.10 |
Module 2 School Story Стор. 26-27
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
14.
|
21.10 |
Smart World 2 Smart Time 2 Стор. 28-29
|
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовувати автобус. Співати пісню Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні |
|||
15.
|
02.11 |
Module 2 Revision Now I can
Стор.30-31
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) |
|||
16. |
04.11 |
Module 3 Family and Friends Lesson 3a Стор. 32-33 |
Називати членів сім’ї |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
17. |
09.11 |
Module 3 Family and Friends Lesson 3 b Стор. 34-35 |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
18. |
11.11 |
Module 3 Family and Friends Lesson 3 c Стор. 36-37 |
Називати домашніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
|||
19. |
16.11 |
Module 3 Family and Friends Let’s play Стор. 38
|
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
20. |
18.11 |
Module 3 Family and Friends Project Стор. 39
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом |
|||
21. |
23.11 |
Module 3 Family and Friends Story Стор. 40-41
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
22.
|
25.11 |
Smart World 3 Smart Time 3 Стор. 42-43
|
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Повага до традицій свого народу та інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Повторення лексики father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати опис сім’ї |
Повторювати речення за зразком З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
|||
23.
|
30.11 |
Module 3 Family and Friends
Revision Now I can Стор. 44-45 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish
|
Закріплення вивчених структур This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|||
24. |
02.12 |
Module 4 You and Me Lesson 4 a Стор. 46-47
|
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
|||
25. |
07.12 |
Module 4 You and Me Lesson 4 b Стор. 48-49
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
|||
26. |
09.12 |
Module 4 You and Me Lesson 4 c Стор. 50-51
|
Говорити про зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
|||
27. |
14.12 |
Module 4 You and Me Let’s play Стор. 52
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
28. |
16.12 |
Module 4 You and me Project Стор. 53 |
Говорити про зовнішність та настрій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
29. |
21.12 |
Module 4 You and me Story Стор. 54-55
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
30. |
23.12 |
Smart World 4
Smart Time 4 Стор. 56-57 |
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини |
Повага до традицій інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Називати вік З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини
|
|||