Календарне планування Smart junior 1 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови за програмою Smart junior для 1 класу на 1 семестр.
Перегляд файлу

                                                                               https://yt3.ggpht.com/-_UJo2i2xGys/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/IcxKOP6LvGc/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpgКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publications

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови

1 клас

Зведена таблиця  розподілу навчального часу

70годин (2 година на тиждень)

 

Семестр

Загальна

к-сть годин

К-ть на тиждень

Примітка

І

31/30

2

 

ІІ

38/35

2

 

рік

69/65

2

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.

Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)

Підручник:. Smart junior: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти

Автори : Г.К. Мітчел

 

Дата

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні

/продуктивні

1.

02.09

Module 1

Hello

Lesson 1a

Стор. 4-5

Вітатися та представлятися

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

2.

07.09

Module 1

Hello

Lesson 1b

Стор. 6-7

Розрізняти імена героїв книги

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…What’s your name? My name’s …

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

3.

09.09

Module 1

Hello

Lesson 1c

Стор. 8-9

 

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Вимова нових слів

Вимова римівки

4.

 

14.9

Module 1

Hello

Let’s play

Project

Стор. 10-11

Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

5.

16.09

Module 1

Hello

Story

Стор. 12-13

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення T – P

6.

 

21.09

Smart World 1

Smart Time 1

Стор. 14-15

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Рахувати від 1 до 5

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Закріплення лексики

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

7.

23.09

Module 1

Revision

Стор. 16

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

Закріплення конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

8.

28.09

Module 1

Hello

Now I can

Стор. 17

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m + name

I’m…What’s your name?

My name’s …

Числівники від 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

9.

30.09

Module 2

School

Lesson 2a

Стор. 18-19

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

10.

05.10

Module 2

School

Lesson 2b

Стор. 20-21

 

Називати шкільне приладдя

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

11.

07.10

Module 2

School

Lesson 2 c

Стор. 22-23

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

12.

 

12.10

Module 2

School

Let’s play

School

Project

 

Стор. 24-25

Module 2

 

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

Закріплення лексики

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

13.

19.10

Module 2

School

Story

Стор. 26-27

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

14.

 

21.10

Smart World 2

Smart Time 2

Стор. 28-29

 

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовувати автобус. Співати пісню

Повторювати фрази з вправ.

Використовувати їх у мовленні

15.

 

02.11

Module 2

Revision

Now I can

 

Стор.30-31

 

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

(ТВ р.141)

16.

04.11

Module 3

Family and Friends

Lesson 3a

Стор. 32-33

Називати членів сім’ї

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

17.

09.11

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 b

Стор. 34-35

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

18.

11.11

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 c

Стор. 36-37

Називати домашніх тварин

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

19.

16.11

Module 3

Family and Friends

Let’s play

Стор. 38

 

Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

 

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

20.

18.11

Module 3

Family and Friends

Project

Стор. 39

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Розповідати про свою сім’ю

Зробити сімейний альбом

21.

23.11

Module 3

Family and Friends

Story

Стор. 40-41

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

22.

 

25.11

Smart World 3

Smart Time 3

Стор. 42-43

 

 

 

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Повага до традицій свого народу та інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Повторення лексики

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

 

Слухати опис сім’ї

Повторювати речення за зразком

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

23.

 

30.11

Module 3

Family and Friends

 

Revision

Now I can

Стор. 44-45

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

 

Закріплення вивчених структур

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

24.

02.12

Module 4

You and Me

Lesson 4 a

Стор. 46-47

 

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Групова робота

25.

07.12

Module 4

You and Me

Lesson 4 b

Стор. 48-49

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан)

26.

09.12

Module 4

You and Me

Lesson 4 c

Стор. 50-51

 

Говорити про зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

27.

14.12

Module 4

You and Me

Let’s play

Стор. 52

 

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

28.

16.12

Module 4

You and me

Project

Стор. 53

Говорити про зовнішність та настрій

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

29.

21.12

Module 4

You and me

Story

Стор. 54-55

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

30.

23.12

Smart World 4

 

Smart Time 4

Стор. 56-57

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Повага до традицій інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Називати вік

З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
7384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку