Перещепинський ліцей
Перещепинської міської ради
Новомосковського району
Дніпропетровської області
Календарно-тематичне планування уроків
з предметів:
у 4 - А класі
на 2023 - 2024 н. р.
Вчитель: Зеніч Валентина Петрівна
2023 - 2024 н.р.
Методична тема вчителя:
« Розвиток зв’язного мовлення школярів як умова успішного навчання»
Навчально-методичне забезпечення
Клас |
Предмет |
Програма (автор, повна назва, видавництво, рік видання) |
Підручник (автор, повна назва, видавництво, рік видання) |
Примітка (зошит з друкованою основою, інше)(автор, повна назва, видавництво, рік видання) |
4-А |
Українська мова |
Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22 |
Українська мова та читання: підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах):Частина 1 // К.І. Пономарьова, Л.А. Гайова – Київ УОВЦ «Оріон», 2021. -160с.:іл. |
Малюю словом. Зошит з розвитку мовлення (Пономарьова К.І.), Оріон ,2022 |
4-А |
Читання |
Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22 |
Українська мова та читання: підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах):Частина 2 // О.Я. Савченко, І.В. Урасуцька – Київ УОВЦ «Оріон», 2021. -160с.:іл. |
Сонячні вітрила. Книжка для позакласного читання (Лабащук), Підручники та посібники ,2022 |
4-А |
Математика |
Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22 |
Математика: підручник для 4кл.закл. заг. Серед. освіти: (у 2-х ч.) :Ч. 1 / С.О.Скворцова, О.В. Онопрієнко. – Харків: Вид-во «Ранок»,2021. – 136с. : іл. |
|
4-А |
Я досліджую світ |
Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22 |
Я досліджую світ: підруч. для 4 кл. закл.заг. серед. освіти (у 2 частинах) / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Світлана Тарнавська. – Київ : Генеза, 2021. – 160с. :іл. |
Я досліджую світ. Комплект робочих зошитів, частина 1 і 2 (Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська), Генеза, 2022. |
4-А |
Дизайн і технології |
Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22 |
Я досліджую світ: підруч. для 4 кл. закл.заг. серед. освіти (у 2 частинах) / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Світлана Тарнавська. – Київ : Генеза, 2021. – 160с. :іл. |
Я досліджую світ 4 клас технологічна освітня галузь альбом Гільберг,"Генеза" 2022
|
РОЗКЛАД УРОКІВ НА І СЕМЕСТР
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
|
1 |
Літ.читання |
Ф-ра |
Літ.читання |
Ф-ра |
Ф-ра |
2 |
Математика |
Математика |
Образ.мистецтво |
Математика |
Математика |
3 |
Анг.мова |
Укр.мова |
Анг.мова |
Укр.мова |
Анг.мова |
4 |
Укр.мова |
ЯДС |
Математика |
ЯДС |
Укр.мова |
5 |
Інформатика |
Літ.читання |
ЯДС |
Муз.мистецтво |
Дизайн і технології |
6 |
|
|
|
Год.спілкування |
|
І семестр
Годинне навантаження:
Клас |
Предмет |
Кількість годин за програмою |
Варіативні години |
Індивідуальні год. |
Гурток |
Факультатив |
|
4-А |
Літературне читання |
3 |
− |
− |
− |
− |
|
Українська мова |
4 |
− |
− |
− |
− |
||
Математика |
5 |
− |
− |
− |
− |
||
|
Я досліджую світ |
3 |
_ |
_ |
_ |
_ |
|
|
Дизайн і технології |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графік проведення діагностувальних робіт
4-А класу
І семестр
№ |
Предмет |
Тема
|
Дата |
Примітка |
1 |
Українська мова |
Діагностувальна робота №1 Усний твір |
14.09 |
|
Діагностувальна робота №2 Діалог |
28.09 |
|
||
Діагностувальна робота №3 Списування |
12.10 |
|
||
Діагностувальна робота №4 Письмовий переказ |
07.11 |
|
||
Діагностувальна робота №5 Робота з мовними одиницями |
21.11 |
|
||
Діагностувальна робота №6 Диктант |
12.12 |
|
||
2 |
Літературне читання |
Діагностувальна робота Усний переказ |
10.10 |
|
Діагностувальна робота Аудіювання |
24.10 |
|
||
Діагностувальна робота Читання мовчки |
29.11 |
|
||
Діагностувальна робота Читання вголос |
13.12 |
|
||
3 |
Математика |
Діагностувальна робота №1 (комбінована) |
26.09 |
|
Діагностувальна робота №2(комбінована) |
14.11 |
|
||
Діагностувальна робота №3(комбінована) |
08.12 |
|
||
Діагностувальна робота №4(комбінована) |
15.12 |
|
||
4 |
Я досліджую світ |
Діагностувальна робота №1 |
05.10 |
|
Діагностувальна робота №2 |
23.11 |
|
||
Діагностувальна робота №3 |
14.12 |
|
||
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання
за підручником «Українська мова ти читання.
Автори: О. Савченко, І.Красуцька
для 4 класу за програмою НУШ
2023-2024 н.р.
Годин на тиждень – 3/4
За програмою – 125
Аудіювання (2-4 кл) |
1 |
1 |
Читання вголос (1-4 кл.) |
1 |
1 |
Читання мовчки (3-4 кл.) |
1 |
1 |
Читання напам’ять віршових творів (2-4 кл.) |
4 в. |
4 в. |
Читання напам’ять прозових творів (3-4 кл.) |
|
1 уривок оповід. |
Робота з літ.твором/медіа текстом (2-4 кл.) |
|
1 |
Усний переказ (2-4 кл.) |
1 |
|
Навчальні екскурсії |
2 |
|
Робота з дитячою книгою |
8 |
9 |
№ уроку |
Дата
|
Фактично |
Тема уроку |
Примітки |
||||||
№ уроку |
Дата
|
|||||||||
І семестр |
||||||||||
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
||||||||||
|
04.09 |
|
|
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5) |
|
|||||
|
05.09 |
|
|
Вхідний моніторинг. Читання вголос. Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6) |
|
|||||
|
06.09 |
|
|
Робота з дитячою книжкою№1 Рости книголюбом |
|
|||||
|
11.09 |
|
|
Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8) |
|
|||||
|
12.09 |
|
|
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10)Вірш напам’ять (1) |
|
|||||
|
13.09 |
|
|
Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9) |
|
|||||
|
18.09 |
|
|
Самостійна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.11). |
|
|||||
Прагнемо зрозуміти своїх предків |
||||||||||
|
19.09 |
|
|
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) (с. 12-13) |
|
|||||
|
20.09 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №2 Казки і пісні |
|
|||||
|
25.09 |
|
|
Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15) Віртуальна екскурсія |
|
|||||
|
26.09 |
|
|
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19) |
|
|||||
|
27.09 |
|
|
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. (с.20-22) |
|
|||||
|
02.10 |
|
|
Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24)Медіавіконце: історія медіа (с.25 ) |
|
|||||
|
03.10 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №3 Українська минувша в легендах і переказах |
|
|||||
|
04.10 |
|
|
Самостійна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.26) |
|
|||||
Збагачуємося скарбами усної народної творчості |
||||||||||
|
09.10 |
|
|
Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29) |
|
|||||
|
10.10 |
|
|
Діагностувальна робота. №1 Усний переказ |
|
|||||
|
11.10 |
|
|
Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31) |
|
|||||
|
16.10 |
|
|
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36) |
|
|||||
|
17.10 |
|
|
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38) |
|
|||||
|
18.10 |
|
|
Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40) Вірш напам’ять (2) |
|
|||||
|
23.10 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №4 Історичне минуле моєї країни. |
|
|||||
|
24.10 |
|
|
Діагностувальна робота №2 Аудіювання |
|
|||||
|
25.10 |
|
|
Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42) |
|
|||||
|
06.11 |
|
|
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44) |
|
|||||
|
07.11 |
|
|
Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка. Син та мати (с.45) |
|
|||||
|
08.11 |
|
|
Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46) |
|
|||||
|
13.11 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №5 Літературні казки |
|
|||||
|
14.11 |
|
|
Самостійна робота Перевіряю свої досягнення. (с.47). |
|
|||||
Захоплюємося сторінками історії України |
||||||||||
|
15.11 |
|
|
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51) |
|
|||||
|
20.11 |
|
|
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53) Віртуальна екскурсія |
|
|||||
|
21.11 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №6 Сторінками історії України |
|
|||||
|
22.11 |
|
|
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54) |
|
|||||
|
27.11 |
|
|
Медіавіконце: кінофільми (с.55) |
|
|||||
|
28.11 |
|
|
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59) |
|
|||||
|
29.11 |
|
|
Діагностувальна робота. №3Читання мовчки. |
|
|||||
|
04.12 |
|
|
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63) Вірш напам’ять(3) |
|
|||||
|
05.12 |
|
|
Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66) |
|
|||||
|
06.12 |
|
|
Підсумкова діагностувальна робота. №4 Читання вголос. |
|
|||||
|
11.12 |
|
|
Самостійна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.67). |
|
|||||
Розуміємо красу й добро |
||||||||||
|
12.12 |
|
|
Вступ до розділу. Розуміємо красу й добро Максим Рильський. Зима (с.68-69) Вірш напам’ять (4) |
|
|||||
|
13.12 |
|
|
Робота з дитячою книжкою №7 З любов’ю до рідної землі |
|
|||||
|
18.12 |
|
|
Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70) |
|
|||||
|
19.12 |
|
|
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76) |
|
|||||
|
20.12 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. №8 Людина починається з добра |
|
|||||
Календарно-тематичне планування уроків української мови
за підручником «Українська мова ти читання.
Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова
для 4 класу за програмою НУШ
2023-2024 н.р.
Годин на тиждень – 4/3
За програмою - 120
Діалог (усно/письмово) (2-4 кл.) |
1 |
|
Письмовий переказ (3-4 кл.) |
1 |
|
Усний твір (2-4 кл.) |
1 |
|
Письмовий твір (4 кл.) |
|
1 |
Списування (1-4 кл.) |
1 |
1 |
Диктант (2-4 кл.) |
1 |
2 |
Робота з мовними одиницями (2-4 кл.) |
1 |
2 |
ДПА |
|
1 |
Навчальні екскурсії |
1 |
|
2 |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Примітки |
||
№ уроку |
Дата
|
|||||
І семестр |
||||||
1 |
01.09 |
|
|
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3) |
|
|
Повторюю знання про звуки і букви |
||||||
2 |
04.09 |
|
|
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5) |
|
|
3 |
05.09 |
|
|
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7) |
|
|
4 |
07.09 |
|
|
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9) |
|
|
5 |
08.09 |
|
|
Вхідний моніторинг.Словниковий диктант. Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11) |
|
|
6 |
11.09 |
|
|
Правильно наголошую слова (с.11-14) |
|
|
7 |
12.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.№1 Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» (с. 4-6 зошит «Малюю словом») |
|
|
8 |
14.09 |
|
|
Діагностувальна робота №1 Усний твір |
|
|
9 |
15.09 |
|
|
Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15) |
|
|
10 |
18.09 |
|
|
Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)
|
|
|
Спостерігаю за значенням слів |
||||||
11 |
19.09 |
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18) |
|
|
12 |
21.09 |
|
|
Добираю синоніми й антоніми (с.19-18) |
|
|
13 |
22.09 |
|
|
Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22) |
|
|
14 |
25.09 |
|
|
Досліджую фразеологізми (с.23-24) |
|
|
15 |
26.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №2. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» (с. 7-9 зошит «Малюю словом») |
|
|
16 |
28.09 |
|
|
Діагностувальна робота №2 Діалог (письмово) |
|
|
17 |
29.09 |
|
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова |
|
|
Пригадую будову слова |
||||||
18 |
02.10 |
|
|
Визначаю будову слова (с.25-26) |
|
|
19 |
03.10 |
|
|
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29) |
|
|
20 |
05.10 |
|
|
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31) |
|
|
21 |
06.10 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення№3. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» (с. 10-12 зошит «Малюю словом») |
|
|
22 |
09.10 |
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32) |
|
|
23 |
10.10 |
|
|
Повторення і закріплення знань про будову слова |
|
|
24 |
12.10 |
|
|
Діагностувальна робота №3 Списування |
|
|
Дізнаюся більше про іменник |
||||||
25 |
13.10 |
|
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34) |
|
|
26 |
16.10 |
|
|
Визначаю рід і число іменників (с.35-37) |
|
|
27 |
17.10 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення№4. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» (с.13-15 зошит «Малюю словом») Віртуальна екскурсія |
|
|
28 |
19.10 |
|
|
Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39) |
|
|
29 |
20.10 |
|
|
Змінюю іменники за відмінками (с.39-40) |
|
|
30 |
23.10 |
|
|
Визначаю початкову форму іменників (с.41-42) |
|
|
31 |
24.10 |
|
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45) |
|
|
32 |
26.10 |
|
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) |
|
|
33 |
27.10 |
|
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50) |
|
|
34 |
06.11 |
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52) |
|
|
35 |
07.11 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.№5 Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» (с. 16-18 зошит «Малюю словом»)
|
|
|
36 |
09.11 |
|
|
Діагностувальна робота№4 Письмовий переказ |
|
|
37 |
10.11 |
|
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55) |
|
|
38 |
13.11 |
|
|
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57) |
|
|
39 |
14.11 |
|
|
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59) |
|
|
40 |
16.11 |
|
|
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61) |
|
|
41 |
17.11 |
|
|
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62) |
|
|
42 |
20.11 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення№6. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» (с. 19-21 зошит «Малюю словом») |
|
|
43 |
21.11 |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» №5 Робота з мовними одиницями |
|
|
44 |
23.11 |
|
|
Повторення і закріплення знань про іменник. |
|
|
Дізнаюся більше про прикметник |
||||||
45 |
24.11 |
|
|
Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
|
|
|
27.11 |
|
|
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
|
|
|
28.11 |
|
|
Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69) |
|
|
|
30.11 |
|
|
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71) |
|
|
|
01.12 |
|
|
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
|
|
|
04.12 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення№7. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння» (с. 22-24 зошит «Малюю словом») |
|
|
|
05.12 |
|
|
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75) |
|
|
|
07.12 |
|
|
Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77) |
|
|
|
08.12 |
|
|
Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79) |
|
|
|
11.12 |
|
|
Закріплення і застосування знань про прикметник
|
|
|
|
12.12 |
|
|
Підсумкова діагностувальна робота №6 Диктант |
|
|
Пригадую числівники |
||||||
|
14.12 |
|
|
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82) |
|
|
|
15.12 |
|
|
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84) |
|
|
|
18.12 |
|
|
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85) |
|
|
|
19.12 |
|
|
Закріплення і застосування знань про числівник |
|
|
|
21.12 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. №8. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27 зошит «Малюю словом») |
|
|
|
22.12 |
|
|
Узагальнення знань за І семестр. |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків математики
за підручником «Математика.
Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.
для 4 класу за програмою НУШ
2023-2024 н.р.
Годин на тиждень - 5
За програмою – 175
Комбінована |
4 |
3 |
З перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
1 |
ДПА |
|
1 |
Навчальна практика - 2
№ уроку |
Дата
|
Фактично |
Тема уроку |
Примітки |
|||
№ уроку |
Дата
|
||||||
І семестр |
|||||||
Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі |
|||||||
1 |
01.09 |
|
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 |
|
||
2 |
04.09 |
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами |
|
||
3 |
05.09 |
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента |
|
||
4 |
06.09 |
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 |
|
||
5 |
07.09 |
|
|
Вхідний моніторинг. Тестова перевірка Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
||
6 |
08.09 |
|
|
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 |
|
||
7 |
11.09 |
|
|
Множимо і ділимо числа різними способами |
|
||
8 |
12.09 |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
||
9 |
13.09 |
|
|
Досліджуємо ділення з остачею |
|
||
10 |
14.09 |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
||
11 |
15.09 |
|
|
Узагальнюємо знання про математичні вирази |
|
||
12 |
18.09 |
|
|
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності |
|
||
13 |
19.09 |
|
|
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною |
|
||
14 |
20.09 |
|
|
Узагальнюємо знання про частини цілого |
|
||
15 |
21.09 |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
||
16 |
22.09 |
|
|
Навчальний проєкт «Математика в побуті» Навчальна практика |
|
||
17 |
25.09 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
||
18 |
26.09 |
|
|
Тематична діагностувальна робота №1 (Комбінована робота) |
|
||
Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення |
|||||||
19 |
27.09 |
|
|
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення |
|
||
20 |
28.09 |
|
|
Знайомимось із письмовим прийомом множення |
|
||
21 |
29.09 |
|
|
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число |
|
||
22 |
02.10 |
|
|
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного |
|
||
23 |
03.10 |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень |
|
||
24 |
04.10 |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами |
|
||
25 |
05.10 |
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число |
|
||
26 |
06.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
||
27 |
09.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
||
28 |
10.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
||
29 |
11.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
||
30 |
12.10 |
|
|
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення |
|
||
31 |
13.10 |
|
|
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число |
|
||
32 |
16.10 |
|
|
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число |
|
||
33 |
17.10 |
|
|
Самостійна робота |
|
||
34 |
18.10 |
|
|
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число |
|
||
35 |
19.10 |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці |
|
||
36 |
20.10 |
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
||
37 |
23.10 |
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
||
38 |
24.10 |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
||
39 |
25.10 |
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число |
|
||
40 |
26.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
|
||
41 |
27.10 |
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
|
||
42 |
06.11 |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
||
43 |
07.11 |
|
|
Ділимо на двоцифрове число |
|
||
44 |
08.11 |
|
|
Задачі з буквеними даними |
|
||
45 |
09.11 |
|
|
Виконуємо ділення з остачею |
|
||
46 |
10.11 |
|
|
Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин» Навчальна практика |
|
||
47 |
13.11 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
||
48 |
14.11 |
|
|
Тематична діагностувальна робота №2 (Комбінована робота) |
|
||
Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел |
|||||||
49 |
15.11 |
|
|
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел |
|
||
50 |
16.11 |
|
|
Лічимо тисячами |
|
||
51 |
17.11 |
|
|
Лічимо в межах багатоцифрових чисел |
|
||
52 |
20.11 |
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
||
53 |
21.11 |
|
|
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа |
|
||
54 |
22.11 |
|
|
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами |
|
||
55 |
23.11 |
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
||
56 |
24.11 |
|
|
Порівнюємо багатоцифрові числа |
|
||
57 |
27.11 |
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа |
|
||
58 |
28.11 |
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел |
|
||
59 |
29.11 |
|
|
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду |
|
||
60 |
30.11 |
|
|
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами |
|
||
61 |
01.12 |
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
||
|
04.12 |
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
||
|
05.12 |
|
|
Виконуємо дії з іменованими числами |
|
||
|
06.12 |
|
|
Множимо і ділимо круглі числа |
|
||
|
07.12 |
|
|
Тематична діагностувальна робота №3 (Комбінована робота) |
|
||
|
08.12 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
||
|
11.12 |
|
|
Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю» |
|
||
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|||||||
|
12.12 |
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання |
|
||
|
13.12 |
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|
||
|
14.12 |
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово |
|
||
|
15.12 |
|
|
Підсумкова діагностувальна робота за І сем. №4 (Комбінована робота) |
|
||
|
18.12 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків |
|
||
|
19.12 |
|
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа. |
|
||
|
20.12 |
|
|
Розв’язуємо задачі Повторюємо взаємопов’язані величини
|
|
||
|
21.12 |
|
|
Знайомимось зі швидкістю руху Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху |
|
||
76 |
22.12 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
||
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
за підручником «Я досліджую світ.
Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич
для 4 класу за програмою НУШ
2023-2024 н.р.
Годин на тиждень - 3
За програмою – 105
Діагностувальні роботи – 3 /4
Навчальні екскурсії - 2
№ уроку |
Дата
|
Фактично |
Тема уроку |
Примітки |
||
№ уроку |
Дата
|
|||||
І семестр |
||||||
1 |
05.09 |
|
|
Знайомство з підручником Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4) |
|
|
Природа України |
||||||
2 |
06.09 |
|
|
Наша країна – Україна (с. 8) |
|
|
3 |
07.09 |
|
|
Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11) Вхідний моніторинг Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11) |
|
|
4 |
09.09 |
|
|
|
||
5 |
12.09 |
|
|
Про що розповідають карти (с. 15) |
|
|
6 |
13.09 |
|
|
Як орієнтуватися на місцевості (с. 19) |
|
|
7 |
14.09 |
|
|
Що таке план місцевості(с. 24) |
|
|
8 |
19.09 |
|
|
Що таке масштаб (с. 28) |
|
|
9 |
20.09 |
|
|
Яка поверхня України (с. 31) |
|
|
10 |
21.09 |
|
|
Що змінює поверхню Землі(с. 35) |
|
|
11 |
26.09 |
|
|
Які країни є сусідами України (с. 38) |
|
|
12 |
27.09 |
|
|
Ми – громадяни України (с. 44) |
|
|
13 |
28.09 |
|
|
|
||
14 |
03.10 |
|
|
Про великі права маленької дитини (с. 47) |
|
|
15 |
04.10 |
|
|
|
||
16 |
05.10 |
|
|
Діагностувальна робота №1 з теми «Природа України» |
|
|
17 |
10.10 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
|
|
Культурна спадщина України |
||||||
18 |
11.10 |
|
|
Що ми знаємо про свою історію (с. 53) |
|
|
19 |
12.10 |
|
|
Славетні творці української держави (с. 60) |
|
|
20 |
17.10 |
|
|
|
||
21 |
18.10 |
|
|
Де шукати скарби України (с. 63) |
|
|
Багатства України |
||||||
22 |
19.10 |
|
|
На які природні ресурси багата Україна (с. 68) |
|
|
23 |
24.10 |
|
|
Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76) |
|
|
24 |
25.10 |
|
|
Де живе енергія (с. 81) |
|
|
25 |
26.10 |
|
|
|
||
26 |
07.11 |
|
|
Чим можна замінити корисні копалини(с. 85) |
|
|
27 |
08.11 |
|
|
Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89) |
|
|
28 |
09.11 |
|
|
Як заощадити електроенергію (с. 95) |
|
|
29 |
14.11 |
|
|
На які водні ресурси багата Україна(с. 99) |
|
|
30 |
15.11 |
|
|
Озера і болота України (с. 104) |
|
|
31 |
16.11 |
|
|
Якою буває погода (с. 107) |
|
|
32 |
21.11 |
|
|
Які скарби приховує Чорне море (с. 112) |
|
|
33 |
22.11 |
|
|
Які скарби приховує Азовське море |
|
|
34 |
23.11 |
|
|
Діагностувальна робота №2 з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
35 |
28.11 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с.123-124) |
|
|
36 |
30.11 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» Віртуальна екскурсія |
|
|
Природні зони України |
29.11 |
|||||
37 |
05.12 |
|
|
Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125) |
|
|
38 |
06.12 |
|
|
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів (с. 130) |
|
|
39 |
07.12 |
|
|
Подорожуємо лісостепом (с. 137) |
|
|
40 |
12.12 |
|
|
Подорожуємо просторами степу (с. 141) |
|
|
41 |
13.12 |
|
|
Сходження на Говерлу (с. 145) Віртуальна екскурсія |
|
|
42 |
14.12 |
|
|
Подорож Кримськими горами (с. 149) |
|
|
43 |
19.12 |
|
|
Діагностувальнана робота №3 з теми «Природні зони України» |
|
|
44 |
20.12 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152) |
|
|
45 |
21.12
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України». Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування дизайну та технологій
за підручником «Я досліджую світ».
Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М. для 4 класу за програмою НУШ
2023 – 2024 н. р.
Навчальна екскурсія |
1 год |
№ уроку |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Примітки |
||
№ уроку |
Дата |
|||||
І семестр |
||||||
Тема 1. Природа України |
||||||
|
01.09 |
|
|
Вступ. Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали та інструменти. Інструктаж з БЖД. Проєкт «Пізнаємо Україну» ( ст. 17 підр., ст. 1 – 5 альбом). |
|
|
|
08.09 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Модель гори» ( ст. 34) |
|
|
|
15.09 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Зустрічаємо сусідів» ( ст. 43 підр.) |
|
|
|
22.09 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Виготовлення ігрового інвентарю». Гра «Влуч у ціль» (ст. 52 підр., ст. 7 – 11 альбом). |
|
|
Тема 2. Культурна спадщина України |
||||||
|
29.09 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Аплікація «Соняшник» ( ст. 66 підр., ст. 13 – 17 альбом). |
|
|
|
06.10 |
|
|
Проєкт «Рукотворні скам’янілості» (с. 57) |
|
|
|
13.10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту» ( с .73). |
|
|
Тема 3. Багатства України |
||||||
|
20.10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення іграшки «Снігова баба» (ст. 93, підр., ст. 19 – 21 альбом). |
|
|
|
27.10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Творчий проєкт «Як економити теплову й електричну енергію» (ст. 98). |
|
|
|
10.11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Загадковий мешканець Чорного моря» (ст. 116 підр., ст. 23 - 25). |
|
|
|
17.11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Дослідницький проєкт «Водойми рідного краю» (ст. 121). |
|
|
Тема 4. Природні зони України |
||||||
|
24.11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Колективне виготовлення лепбука «Таємничий ліс» (ст. 136, підр., ст. 31 - 35). |
|
|
|
01.12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Карпатська красуня» (ст. 148, підр., ст. 37 – 39 альбом). |
|
|
|
08.12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення новорічної іграшки «Різдвяний янгол». Навчальна практика |
|
|
|
15.12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з папером. Витинанка «Новорічна сніжинка». |
|
|
|
22.12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з папером. Виготовлення новорічних прикрас. Виставка творчих робіт. |
|
|