Календарне планування у 4 класі (І семестр) за прграмою Савченко )

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу за програмою О. Я. Савченко Математика Я досліджую світ Літературне читання Українська мова Дизайн і технології
Перегляд файлу

Фон для текста детский - 57 фото для презентаций и картинок на рабочий стол 

 

 

 

Перещепинський ліцей

Перещепинської міської ради

Новомосковського району

Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

з предметів:

  • Літературне читання
  • Українська мова
  • Математика
  • Я досліджую світ
  • Дизайн та технології

 

у 4 - А класі

на 2023 - 2024 н. р.

 

 

Вчитель:  Зеніч Валентина Петрівна

 

    

   

                                                  

 

 

2023 - 2024 н.р.

 

Фон для текста детский - 57 фото для презентаций и картинок на рабочий стол 

 

 

Методична тема вчителя:

 

« Розвиток зв’язного мовлення школярів як умова успішного навчання»

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчально-методичне забезпечення

Клас

Предмет

Програма (автор, повна назва, видавництво, рік видання)

Підручник (автор, повна назва, видавництво, рік видання)

Примітка (зошит з друкованою основою, інше)(автор, повна назва, видавництво, рік видання)

4-А

Українська мова

Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22

Українська мова та читання: підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах):Частина 1 // К.І. Пономарьова, Л.А. Гайова – Київ УОВЦ «Оріон», 2021. -160с.:іл.

Малюю словом. Зошит з розвитку мовлення (Пономарьова К.І.), Оріон ,2022

4-А

Читання

Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22

Українська мова та читання: підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах):Частина 2 // О.Я. Савченко, І.В. Урасуцька – Київ УОВЦ «Оріон», 2021. -160с.:іл.

Сонячні вітрила. Книжка для позакласного читання (Лабащук), Підручники та посібники ,2022

4-А

Математика

Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22

Математика: підручник для 4кл.закл. заг. Серед. освіти: (у 2-х ч.) :Ч. 1 / С.О.Скворцова, О.В. Онопрієнко. – Харків: Вид-во «Ранок»,2021. – 136с. : іл.

 

4-А

Я досліджую світ

Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22

Я досліджую світ: підруч. для 4 кл. закл.заг. серед. освіти (у 2 частинах) / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Світлана Тарнавська. – Київ : Генеза, 2021. – 160с. :іл.

Я досліджую світ. Комплект робочих зошитів, частина 1 і 2 (Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська),

Генеза, 2022.

4-А

Дизайн і технології

Типові освітні програми для 3-4 класів, О.Я. Савченко, затверджено наказ МОН України від 12.08.2022 року №743-22

Я досліджую світ: підруч. для 4 кл. закл.заг. серед. освіти (у 2 частинах) / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Світлана Тарнавська. – Київ : Генеза, 2021. – 160с. :іл.

Я досліджую світ 4 клас технологічна освітня галузь альбом  Гільберг,"Генеза" 2022

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ НА І СЕМЕСТР

 

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця

1

Літ.читання

Ф-ра

Літ.читання

Ф-ра

Ф-ра

2

Математика

Математика

Образ.мистецтво

Математика

Математика

3

Анг.мова

Укр.мова

Анг.мова

Укр.мова

Анг.мова

4

Укр.мова

ЯДС

Математика

ЯДС

Укр.мова

5

Інформатика

Літ.читання

ЯДС

Муз.мистецтво

Дизайн і технології

6

 

 

 

Год.спілкування

 

 

 

І семестр

 

Годинне навантаження:

 

Клас

Предмет

Кількість годин за програмою

Варіативні години

Індивідуальні год.

Гурток

Факультатив

4-А

Літературне читання

3

Українська мова

4

Математика

5

 

Я досліджую світ

3

_

_

_

_

 

Дизайн і технології

1

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графік проведення діагностувальних робіт

4-А класу

І семестр

Предмет

Тема

 

 

 

Дата

Примітка

1

Українська мова

Діагностувальна робота №1

Усний твір

14.09

 

Діагностувальна робота №2

Діалог

28.09

 

Діагностувальна робота №3

Списування

12.10

 

Діагностувальна робота  №4

Письмовий переказ

07.11

 

Діагностувальна робота №5

Робота з мовними одиницями

21.11

 

Діагностувальна робота №6

Диктант

12.12

 

2

Літературне читання

Діагностувальна робота

Усний переказ

10.10

 

Діагностувальна робота

 Аудіювання

24.10

 

Діагностувальна робота

 Читання мовчки

29.11

 

Діагностувальна робота

  Читання вголос

13.12

 

3

Математика

Діагностувальна робота №1 (комбінована)

26.09

 

Діагностувальна робота №2(комбінована)

14.11

 

Діагностувальна робота №3(комбінована)

08.12

 

Діагностувальна робота №4(комбінована)

15.12

 

4

Я досліджую світ

Діагностувальна робота №1

 05.10

 

Діагностувальна робота №2

23.11

 

Діагностувальна робота №3

14.12

 

 

 

 

 

Підручник Українська мова та читання 4 клас Савченко 2021 - Частина 2 -  скачати

 

 Календарно-тематичне планування уроків літературного читання

за підручником «Українська мова ти читання.

Автори: О. Савченко, І.Красуцька 

для 4 класу за програмою НУШ

2023-2024 н.р.

 

Годин на тиждень – 3/4

За програмою – 125

 

Аудіювання (2-4 кл)

1

1

Читання вголос (1-4 кл.)

1

1

Читання мовчки (3-4 кл.)

1

1

Читання напам’ять віршових творів (2-4 кл.)

4 в.

4 в.

Читання напам’ять прозових творів (3-4 кл.)

 

1 уривок оповід.

Робота з літ.твором/медіа текстом (2-4 кл.)

 

1

Усний переказ (2-4 кл.)

1

 

Навчальні екскурсії                                                  

2

 

Робота з дитячою книгою                                         

8

9

 

 

 

№ уроку

Дата

 

Фактично

Тема уроку

Примітки

№ уроку

Дата

 

  І семестр

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

  1.                 

04.09

 

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5)

 

  1.                 

05.09

 

 

Вхідний моніторинг. Читання вголос. Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6)

 

  1.                 

06.09

 

 

Робота з дитячою книжкою№1

Рости книголюбом

 

  1.                 

11.09

 

 

Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8)

 

  1.                 

12.09

 

 

Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10)Вірш напам’ять (1)

 

  1.                 

13.09

 

 

Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9)

 

  1.                 

18.09

 

 

Самостійна робота.

 Перевіряю свої досягнення. (с.11).

 

 Прагнемо зрозуміти своїх предків

  1.                 

19.09

 

 

Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня)  (с. 12-13)

 

  1.                 

20.09

 

 

Робота з дитячою книжкою №2

Казки і пісні

 

  1.             

25.09

 

 

Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15) Віртуальна екскурсія

 

  1.             

26.09

 

 

Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19)

 

  1.             

27.09

 

 

Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.  (с.20-22)

 

  1.             

02.10

 

 

Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24)Медіавіконце: історія медіа (с.25  ) 

 

  1.             

03.10

 

 

Робота з дитячою книжкою №3

Українська минувша в легендах і переказах

 

  1.             

04.10

 

 

Самостійна робота.

 Перевіряю свої досягнення. (с.26)

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

  1.             

09.10

 

 

Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29)

 

  1.             

10.10

 

 

Діагностувальна робота. №1 Усний переказ

 

  1.             

11.10

 

 

Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31)

 

  1.             

16.10

 

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36)

 

  1.             

17.10

 

 

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38)

 

  1.             

18.10

 

 

Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40) Вірш напам’ять (2)

 

  1.             

23.10

 

 

Робота з дитячою книжкою №4

Історичне минуле моєї країни.

 

  1.             

24.10

 

 

 Діагностувальна робота  №2 Аудіювання

 

  1.             

25.10

 

 

Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42)

 

  1.             

06.11

 

 

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44)

 

  1.             

07.11

 

 

Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка.  Син та мати (с.45)

 

  1.             

08.11

 

 

Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46)

 

  1.             

13.11

 

 

Робота з дитячою книжкою №5

Літературні казки

 

  1.             

14.11

 

 

Самостійна робота

 Перевіряю свої досягнення. (с.47).

 

Захоплюємося сторінками історії України

  1.             

15.11

 

 

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51)

 

  1.             

20.11

 

 

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53) Віртуальна екскурсія

 

  1.             

21.11

 

 

Робота з дитячою книжкою №6

Сторінками історії України

 

  1.             

22.11

 

 

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54)

 

  1.             

27.11

 

 

Медіавіконце: кінофільми (с.55)

 

  1.             

28.11

 

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59)

 

  1.             

29.11

 

 

Діагностувальна робота. №3Читання мовчки.

 

  1.             

04.12

 

 

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63) Вірш напам’ять(3)

 

  1.             

05.12

 

 

Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66)

 

  1.             

06.12

 

 

Підсумкова діагностувальна робота. №4

 Читання вголос.

 

  1.             

11.12

 

 

Самостійна  робота.

Перевіряю свої досягнення. (с.67).

 

Розуміємо красу й добро

  1.             

12.12

 

 

Вступ до розділу. Розуміємо красу й добро  Максим Рильський. Зима (с.68-69)  Вірш напам’ять (4)

 

  1.             

13.12

 

 

Робота з дитячою книжкою №7

З любов’ю до рідної землі

 

  1.             

18.12

 

 

Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70)

 

  1.             

19.12

 

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76)

 

  1.             

20.12

 

 

Робота з дитячою книжкою. №8

Людина починається з добра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підручник Українська мова та читання 4 клас Пономарьова 2021Календарно-тематичне планування уроків української мови

за підручником «Українська мова ти читання.

Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  

для 4 класу за програмою НУШ

 2023-2024 н.р.

 

Годин на тиждень – 4/3

За програмою - 120

 

Діалог (усно/письмово) (2-4 кл.)

1

 

Письмовий переказ (3-4 кл.)

1

 

Усний твір (2-4 кл.)

1

 

Письмовий твір (4 кл.)

 

1

Списування (1-4 кл.)

1

1

Диктант (2-4 кл.)

1

2

Робота з мовними одиницями (2-4 кл.)

1

2

ДПА

 

1

Навчальні екскурсії

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Дата

Фактично

Тема уроку

Примітки

№ уроку

Дата

 

І семестр

     1

01.09

 

 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

 

Повторюю знання про звуки і букви

  2

04.09

 

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

 

3

05.09

 

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

 

4

07.09

 

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

 

  5

08.09

 

 

Вхідний моніторинг.Словниковий диктант. Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

 

  6

11.09

 

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

7

12.09

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.№1 Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» (с. 4-6 зошит «Малюю словом»)

 

8

14.09

 

 

Діагностувальна робота №1

Усний твір

 

9

15.09

 

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

 

10

18.09

 

 

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

 

 

Спостерігаю за значенням слів

11

19.09

 

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

 

12

21.09

 

 

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

 

13

22.09

 

 

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

 

14

25.09

 

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

 

15

26.09

 

 

Розвиток зв’язного мовлення №2. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» (с. 7-9 зошит «Малюю словом»)

 

16

28.09

 

 

Діагностувальна робота №2

Діалог (письмово)

 

17

29.09

 

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

 

Пригадую будову слова

18

02.10

 

 

Визначаю будову слова (с.25-26)

 

19

03.10

 

 

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

 

20

05.10

 

 

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

 

21

06.10

 

 

Розвиток зв’язного мовлення№3. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» (с. 10-12 зошит «Малюю словом»)

 

22

09.10

 

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

 

23

10.10

 

 

Повторення і закріплення знань про будову слова

 

24

12.10

 

 

Діагностувальна робота №3

Списування

 

Дізнаюся більше про  іменник

25

13.10

 

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

 

26

16.10

 

 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

 

27

17.10

 

 

Розвиток зв’язного мовлення№4. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» (с.13-15 зошит «Малюю словом») Віртуальна екскурсія

 

28

19.10

 

 

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

 

29

20.10

 

 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

 

30

23.10

 

 

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

 

31

24.10

 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

 

32

26.10

 

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

 

33

27.10

 

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

 

34

06.11

 

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

 

35

07.11

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.№5 Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» (с. 16-18 зошит «Малюю словом»)

 

 

36

09.11

 

 

Діагностувальна робота№4

Письмовий переказ

 

37

10.11

 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

 

38

13.11

 

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

 

39

14.11

 

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

 

40

16.11

 

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

 

41

17.11

 

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

 

42

20.11

 

 

Розвиток зв’язного мовлення№6. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» (с. 19-21 зошит «Малюю словом»)

 

43

21.11

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» №5

Робота з мовними одиницями

 

44

23.11

 

 

Повторення і закріплення знань про іменник.

 

Дізнаюся більше про прикметник

45

24.11

 

 

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

 

  1.                 

27.11

 

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

 

  1.                 

28.11

 

 

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

  1.                 

30.11

 

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

 

  1.                 

01.12

 

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

 

  1.                 

04.12

 

 

Розвиток зв’язного мовлення№7. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння» (с. 22-24 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

05.12

 

 

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-

(с.74-75)

 

  1.                 

07.12

 

 

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

 

  1.                 

08.12

 

 

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

 

  1.                 

11.12

 

 

Закріплення і застосування знань про прикметник

 

 

  1.                 

12.12

 

 

Підсумкова діагностувальна робота №6

 Диктант

 

Пригадую числівники

  1.                 

14.12

 

 

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82)

 

  1.                 

15.12

 

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84)

 

  1.                 

18.12

 

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85)

 

  1.                 

19.12

 

 

Закріплення і застосування знань про числівник

 

  1.                 

21.12

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. №8. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

22.12

 

 

Узагальнення знань  за І семестр.

 

 

 

Підручник Математика 4 клас Скворцова 2021 - Частина 1 - скачати онлайнКалендарно-тематичне планування уроків математики

 за підручником «Математика.

 Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. 

для 4 класу за програмою НУШ

 2023-2024 н.р.

 

Годин на тиждень - 5

За програмою – 175

 

Комбінована

4

3

З перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

1

ДПА

 

1

 

                            Навчальна практика  - 2

 

 

№ уроку

Дата

 

Фактично

Тема уроку

Примітки

№ уроку

Дата

 

І  семестр

Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі

1

01.09

 

 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000

 

2

04.09

 

 

Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами

 

3

05.09

 

 

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента

 

4

06.09

 

 

Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000

 

5

07.09

 

 

Вхідний моніторинг. Тестова перевірка Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

6

08.09

 

 

Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000

 

7

11.09

 

 

Множимо і ділимо числа різними способами

 

8

12.09

 

 

Досліджуємо задачі

 

9

13.09

 

 

Досліджуємо ділення з остачею

 

10

14.09

 

 

Досліджуємо задачі

 

11

15.09

 

 

Узагальнюємо знання про математичні вирази

 

12

18.09

 

 

Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності

 

13

19.09

 

 

Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною

 

14

20.09

 

 

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

15

21.09

 

 

Досліджуємо задачі

 

16

22.09

 

 

Навчальний проєкт «Математика в побуті» Навчальна практика 

 

17

25.09

 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

18

26.09

 

 

Тематична діагностувальна робота №1 (Комбінована робота)

 

Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення

19

27.09

 

 

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

 

20

28.09

 

 

Знайомимось із письмовим прийомом множення

 

21

29.09

 

 

Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число

 

22

02.10

 

 

Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного

 

23

03.10

 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

 

24

04.10

 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами

 

25

05.10

 

 

Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число

 

26

06.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

27

09.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

28

10.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

29

11.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

30

12.10

 

 

Знайомимось з алгоритмом письмового ділення

 

31

13.10

 

 

Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число

 

32

16.10

 

 

Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число

 

33

17.10

 

 

Самостійна робота

 

34

18.10

 

 

Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число

 

35

19.10

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці

 

36

20.10

 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

37

23.10

 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

38

24.10

 

 

Досліджуємо задачі

 

39

25.10

 

 

Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число

 

40

26.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

41

27.10

 

 

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

42

06.11

 

 

Досліджуємо задачі

 

43

07.11

 

 

Ділимо на двоцифрове число

 

44

08.11

 

 

Задачі з буквеними даними

 

45

09.11

 

 

Виконуємо ділення з остачею

 

46

10.11

 

 

Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин» Навчальна практика 

 

47

13.11

 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

48

14.11

 

 

Тематична діагностувальна робота №2 (Комбінована робота)

 

Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел

49

15.11

 

 

Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел

 

50

16.11

 

 

Лічимо тисячами

 

51

17.11

 

 

Лічимо в межах багатоцифрових чисел

 

52

20.11

 

 

Розв’язуємо задачі

 

53

21.11

 

 

Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

 

54

22.11

 

 

Утворюємо багатоцифрові числа різними способами

 

55

23.11

 

 

Розв’язуємо задачі

 

56

24.11

 

 

Порівнюємо багатоцифрові числа

 

57

27.11

 

 

Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа

 

58

28.11

 

 

Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел

 

59

29.11

 

 

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

 

60

30.11

 

 

Виконуємо арифметичні дії з круглими числами

 

61

01.12

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

04.12

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

05.12

 

 

Виконуємо дії з іменованими числами

 

  1.                 

06.12

 

 

Множимо і ділимо круглі числа

 

  1.                 

07.12

 

 

Тематична діагностувальна робота №3 (Комбінована робота)

 

  1.                 

08.12

 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.                 

11.12

 

 

Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю»

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

  1.                 

12.12

 

 

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання

 

  1.                 

13.12

 

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

14.12

 

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово

 

  1.                 

15.12

 

 

Підсумкова діагностувальна робота за І сем. №4 (Комбінована робота)

 

  1.                 

18.12

 

 

  Аналіз діагностувальної  роботи. Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків

 

  1.                 

19.12

 

 

Додаємо і віднімаємо іменовані числа.

 

  1.                 

20.12

 

 

Розв’язуємо задачі  Повторюємо взаємопов’язані величини

 

 

  1.                 

21.12

 

 

Знайомимось зі швидкістю руху

Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху

 

   76

22.12

 

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гільберг_ЯдоСв_(чКалендарно-тематичне планування інтегрованого курсу

за підручником «Я досліджую світ.

Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич 

для 4 класу за програмою НУШ

2023-2024 н.р.

 

Годин на тиждень - 3

За програмою – 105

 

 

 

Діагностувальні роботи – 3 /4

Навчальні екскурсії - 2

 

№ уроку

Дата

 

Фактично

Тема уроку

Примітки

№ уроку

Дата

 

І семестр

1

05.09

 

 

Знайомство з підручником

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4)

 

Природа України

2

06.09

 

 

Наша країна – Україна (с. 8)

 

3

07.09

 

 

Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11)

Вхідний моніторинг

Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11)

 

4

09.09

 

 

 

5

12.09

 

 

Про що розповідають карти (с. 15)

 

6

13.09

 

 

Як орієнтуватися на місцевості (с. 19)

 

7

14.09

 

 

Що таке план місцевості(с. 24)

 

8

19.09

 

 

Що таке масштаб (с. 28)

 

9

20.09

 

 

Яка поверхня України (с. 31)

 

10

21.09

 

 

Що змінює поверхню Землі(с. 35)

 

11

26.09

 

 

Які країни є сусідами України (с. 38)

 

12

27.09

 

 

Ми – громадяни України (с. 44)

 

13

28.09

 

 

 

14

03.10

 

 

Про великі права маленької дитини (с. 47)

 

15

04.10

 

 

 

16

05.10

 

 

Діагностувальна робота №1

 з теми «Природа України»

 

17

10.10

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України»

 

Культурна спадщина України

 18

11.10

 

 

Що ми знаємо про свою історію (с. 53)

 

19

12.10

 

 

Славетні творці української держави (с. 60)

 

20

17.10

 

 

 

21

18.10

 

 

Де шукати скарби України (с. 63)

 

Багатства України

22

19.10

 

 

На які природні ресурси багата Україна (с. 68)

 

23

24.10

 

 

Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76)

 

24

25.10

 

 

Де живе енергія (с. 81)

 

25

26.10

 

 

 

26

07.11

 

 

Чим можна замінити корисні копалини(с. 85)

 

27

08.11

 

 

Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89)

 

28

09.11

 

 

Як заощадити електроенергію (с. 95)

 

29

14.11

 

 

На які водні ресурси багата Україна(с. 99)

 

30

15.11

 

 

Озера і болота України (с. 104)

 

31

16.11

 

 

Якою буває погода (с. 107)

 

32

21.11

 

 

Які скарби приховує Чорне море (с. 112)

 

33

22.11

 

 

Які скарби приховує Азовське море

 

34

   23.11

 

 

Діагностувальна робота №2

з теми «Культурна спадщина та багатства України»

 

35

28.11

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с.123-124)

 

36

30.11

 

 

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» Віртуальна екскурсія

 

                                                      Природні зони України

29.11

37

05.12

 

 

Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125)

 

38

06.12

 

 

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів (с. 130)

 

39

07.12

 

 

Подорожуємо лісостепом (с. 137)

 

40

12.12

 

 

Подорожуємо просторами степу (с. 141)

 

41

13.12

 

 

Сходження на Говерлу (с. 145) Віртуальна екскурсія

 

42

14.12

 

 

Подорож Кримськими горами (с. 149)

 

43

19.12

 

 

Діагностувальнана робота №3

 з теми «Природні зони України»

 

44

20.12

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152)

 

45

21.12

 

 

 

 Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України».  Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування дизайну та технологій

за підручником «Я досліджую світ».

Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.  для 4  класу за програмою НУШ

2023 – 2024 н. р.

 

Навчальна екскурсія

1 год

 

 

№ уроку

Дата

Фактично

Тема уроку

Примітки

№ уроку

Дата

І семестр

Тема 1. Природа України

  1.  

01.09

 

 

Вступ. Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали та інструменти. Інструктаж з БЖД. Проєкт «Пізнаємо Україну» ( ст. 17 підр., ст. 1 – 5 альбом).

 

  1.  

08.09

 

 

Інструктаж з БЖД.  Проєкт «Модель гори» ( ст. 34)

 

  1.  

15.09

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Зустрічаємо сусідів» ( ст. 43 підр.)

 

  1.  

22.09

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Виготовлення ігрового інвентарю». Гра «Влуч у ціль» (ст. 52 підр., ст. 7 – 11 альбом).

 

Тема 2. Культурна спадщина України

  1.  

29.09

 

 

Інструктаж з БЖД.  Аплікація «Соняшник» ( ст. 66 підр., ст. 13 – 17 альбом).

 

  1.  

06.10

 

 

Проєкт «Рукотворні скам’янілості» (с. 57)

 

  1.  

13.10

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту» ( с .73).

 

Тема 3. Багатства України

  1.  

20.10

 

 

Інструктаж з БЖД. Виготовлення іграшки «Снігова баба» (ст. 93, підр., ст. 19 – 21 альбом).

 

  1.  

27.10

 

 

Інструктаж з БЖД. Творчий проєкт «Як економити теплову й електричну енергію» (ст. 98).

 

  1.  

10.11

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Загадковий мешканець Чорного моря» (ст. 116 підр., ст. 23 - 25).

 

  1.  

17.11

 

 

Інструктаж з БЖД. Дослідницький проєкт «Водойми рідного краю» (ст. 121).

 

Тема 4. Природні зони  України

  1.  

24.11

 

 

Інструктаж з БЖД. Колективне виготовлення лепбука «Таємничий ліс» (ст. 136, підр., ст. 31 - 35).

 

  1.  

01.12

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Карпатська красуня» (ст. 148, підр., ст. 37 – 39 альбом).

 

  1.  

08.12

 

 

Інструктаж з БЖД. Виготовлення новорічної іграшки «Різдвяний янгол». Навчальна практика 

 

  1.  

15.12

 

 

Інструктаж з БЖД. Робота з папером. Витинанка «Новорічна сніжинка».

 

  1.  

22.12

 

 

Інструктаж з БЖД. Робота з папером. Виготовлення новорічних прикрас. Виставка творчих робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2023
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку