Календарне планування. Укр. мова. 2 кл. І семестр

Про матеріал
Календарне планування. Українська мова, 2 клас, І семестр, згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Перегляд файлу

Українська мова 2 клас І семестр

Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836

Українська мова : підруч. для осіб з особл. освіт. потребами : 2 кл. / А. М. Висоцька, Г. О. Блеч. – К. : Либідь, 2020. – 160с. : іл.

Кількість годин: 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

 

Тема 1: Взаємодіємо усно та з допомогою альтернативних засобів комунікації

8

 

Учень/учениця з допомогою вчителя: сприймає усне мовлення співрозмовника; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; намагається контролювати правильний артикуляційний уклад під час вимовляння звуків; наслідуючи вчителя, промовляє слова, словосполучення і прості речення з різною силою голосу та у різному темпі; намагається регулювати дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; реагує та розрізняє звучання голосу і темп мовлення у процесі спілкування; слухає та намагається повторювати за вчителем окремі звуки, звукосполучення, прості за структурою слова; з допомогою вчителя намагається здійснювати звуко-буквений аналіз слова; уважно слухає та розуміє зміст невеликого тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого; знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя; користується мовленнєвим етикетом в ситуаціях навчального та побутового спілкування.

 

1.

«Я люблю свою країну: мою рідну Україну». Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення.

1

02.09

 

2.

Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації.

1

03.09

 

3.

Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації.

1

04.09

 

4.

Уявлення про себе, про тих, хто оточує. Складання речень із 2-3 слів.

1

05.09

 

5.

Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Місце звука в слові.

1

09.09

 

6.

Визначення наявності певного звука в слові. Ігрові вправи на звуконаслідування.

1

10.09

 

7.

Вправи на розрізнення голосних і приголосних звуків.

1

11.09

 

8.

Робота з розрізною азбукою. Складання складів, слів.

1

12.09

 

 

Тема 2: Взаємодіємо письмово

12

 

 

 

9.

Постава учня під час письма. Правила тримання у руці ручки.

1

16.09

Учень/учениця з допомогою вчителя: під контролем учителя дотримується правильної

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

10.

Обведення графічного образу букви.

1

17.09

постави під час письма; вміє правильно тримати ручку; знає вивчені букви, розрізняє їх при читанні; визначає і промовляє голосні та приголосні звуки; розрізняє голосні та приголосні букви, називає їх; за зразком пише букви, склади; списує по складах з проговорюванням прочитані та проаналізовані двоскладові слова з вивченими буквами.

 

11.

Правильне написання рядкових і прописних букв.

1

18.09

 

12.

Дотримання на письмі належного з’єднання букв.

1

19.09

 

13.

Робота з розрізною азбукою. Складання та запис слів на дошці та в зошиті.

1

23.09

 

14.

Розрізнення на слух звуків и-і, а-я та відповідних букв на письмі.

1

24.09

 

15.

Написання слів із буквами и-і, а-я.

1

25.09

 

16.

Розрізнення на слух звуків у-ю, е-є та відповідних букв на письмі.

1

26.09

 

17.

Написання слів із буквами у-ю, е-є, крапка в кінці речення та велике буква на початку речення.

1

30.09

 

18.

Речення. Велика буква на початку речення. Крапка в кінці речення.

1

01.10

 

19.

Вправи на написання складів, слів.

1

02.10

 

20.

Розвиток мовлення. Робота з піктограмами «Моя школа». Складання речень із 2-3 слів.

1

03.10

 

 

Тема 3: Навчаємось читати

5

 

 

 

21.

Практичне ознайомлення з мовними одиницями.

1

07.10

Учень/учениця з допомогою вчителя: намагається уважно слухати та зрозуміти зміст прочитаного педагогом тексту; слухає, розуміє і виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції, продуктивно використовує допомогу; з допомогою розрізняє сприйняті на слух слова, виокремлює в ряду

 

22.

Поняття про українську мову. Слово як основна одиниця мови.

1

08.10

 

23.

Мовлення як засіб спілкування між людьми. Усне й писемне мовлення.

1

09.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

24.

Культура мовлення. Практичне засвоєння засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативної комунікації. Розвиток мовлення. Розповідь за опорними словами з використанням медіапродукції «Моя сім’я».

1

10.10

інших слів; намагається дати відповідь на запитання за змістом прослуханого; з допомогою вчителя переказує просту казку з ілюстраціями та запитаннями; співвідносить знайомі слова і реальні предмети; з допомогою вчителя орієнтується на сторінці підручника; зливає звуки у склади; з допомогою та за завданням учителя визначає місце звука у слові; з допомогою вчителя виділяє на слух голосний звук; розпізнає склади в прочитаних словах; читає по складах слова, робить спроби читати прості речення.

 

25.

Культура мовлення. Практичне засвоєння засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативної комунікації. Розвиток мовлення. Розповідь за опорними словами з використанням медіапродукції «Моя сім’я».

1

14.10

 

 

Тема 4: Взаємодіємо письмово

 

 

 

 

26.

Вимова звуків. Місце звука у слові.

1

15.10

Учень/учениця з допомогою вчителя: під контролем учителя дотримується правильної постави під час письма; вміє правильно тримати ручку; знає вивчені букви, розрізняє їх при читанні; визначає і промовляє голосні та приголосні звуки; розрізняє голосні та приголосні букви, називає їх; за зразком пише букви, склади; списує по складах з проговорюванням прочитані та проаналізовані двоскладові слова з вивченими буквами.

 

27.

Позначення звуків на письмі.

1

16.10

 

28.

Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення.

1

17.10

 

29.

Розрізнення голосних та приголосних звуків, букв, що їх позначають.

1

21.10

 

30.

Виділення голосних звуків у слові.

1

22.10

 

31.

Голосні звуки і букви, що позначають голосні звуки.

1

23.10

 

32.

Спостереження за артикуляціє. Мовного апарату під час вимовляння голосних звуків.

1

24.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

33.

Розпізнавання складів у слові за певними візуальними характеристиками.

1

04.11

 

 

34.

Склад. Поділ слів на склади.

1

05.11

 

35.

Вживання букв я, ю, є, ї.

1

06.11

 

36.

Відпрацювання правильної вимови слів із йотованими.

1

07.11

 

37.

Списування слів із йотованими.

1

11.11

 

38.

Розвиток мовлення. Робота з сюжетними малюнками. Складання розповіді «Одяг та взуття».

1

12.11

 

39.

Тверді та м’які приголосні звуки.

1

13.11

 

40.

Пом’якшення звуків у словах перед ї, ю, я, є.

1

14.11

 

41.

Виділення пом’якшеного звука у словах.

1

18.11

 

42.

Використання м’якого знаку для позначення м’якості приголосних на письмі.

1

19.11

 

43.

Добір слів із пом’якшеним звуком.

1

20.11

 

44.

Розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є.

1

21.11

 

45.

Вправи на розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є.

1

25.11

 

46.

Добір слів із відповідним голосним. Розвиток мовлення. Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті.

1

26.11

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

47.

Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п.

1

27.11

 

 

48.

Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: в-ф, ж-ш.

1

28.11

 

49.

Розрізнення та визначення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п, в-ф, ж-ш у словах.

1

02.12

 

50.

Розрізнення сполучень дз-дж. Списування слів.

1

03.12

 

51.

Вживання слів із сполученням дз-дж.

1

04.12

 

52.

Культура мовлення. Відпрацювання правильної вимови слів із сполученням дз-дж.

1

05.12

 

53.

Вправи на написання слів із сполученням дз-дж.

1

09.12

 

54.

Вправи на написання слів із сполученням дз-дж.

1

10.12

 

55.

Розвиток мовлення. Складання розповіді за малюнками «Зимові розваги».

1

11.12

 

56.

Визначення місця звука у слові.

1

12.12

 

57.

Добір слів із відповідними приголосними звуками та сполученнями.

1

16.12

 

58.

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів.

1

17.12

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

59.

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів.

1

18.12

 

 

60.

Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів.

1

19.12

 

61.

Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів.

1

23.12

 

62.

Робота з розрізною азбукою. Списування складів, слів.

1

24.12

 

63.

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів.

1

25.12

 

64.

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів.

1

26.12

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хоменко Ніла
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 вересня
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку