Українська мова 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Українська мова : підруч. для осіб з особл. освіт. потребами : 2 кл. / А. М. Висоцька, Г. О. Блеч. – К. : Либідь, 2020. – 160с. : іл.
Кількість годин: 4
Українська мова
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
|
Тема 1: Взаємодіємо усно та з допомогою альтернативних засобів комунікації |
8 |
|
Учень/учениця з допомогою вчителя: сприймає усне мовлення співрозмовника; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; намагається контролювати правильний артикуляційний уклад під час вимовляння звуків; наслідуючи вчителя, промовляє слова, словосполучення і прості речення з різною силою голосу та у різному темпі; намагається регулювати дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; реагує та розрізняє звучання голосу і темп мовлення у процесі спілкування; слухає та намагається повторювати за вчителем окремі звуки, звукосполучення, прості за структурою слова; з допомогою вчителя намагається здійснювати звуко-буквений аналіз слова; уважно слухає та розуміє зміст невеликого тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого; знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя; користується мовленнєвим етикетом в ситуаціях навчального та побутового спілкування. |
|
1. |
«Я люблю свою країну: мою рідну Україну». Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. |
1 |
02.09 |
|
|
2. |
Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації. |
1 |
03.09 |
|
|
3. |
Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації. |
1 |
04.09 |
|
|
4. |
Уявлення про себе, про тих, хто оточує. Складання речень із 2-3 слів. |
1 |
05.09 |
|
|
5. |
Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Місце звука в слові. |
1 |
09.09 |
|
|
6. |
Визначення наявності певного звука в слові. Ігрові вправи на звуконаслідування. |
1 |
10.09 |
|
|
7. |
Вправи на розрізнення голосних і приголосних звуків. |
1 |
11.09 |
|
|
8. |
Робота з розрізною азбукою. Складання складів, слів. |
1 |
12.09 |
|
|
|
Тема 2: Взаємодіємо письмово |
12 |
|
|
|
9. |
Постава учня під час письма. Правила тримання у руці ручки. |
1 |
16.09 |
Учень/учениця з допомогою вчителя: під контролем учителя дотримується правильної |
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
10. |
Обведення графічного образу букви. |
1 |
17.09 |
постави під час письма; вміє правильно тримати ручку; знає вивчені букви, розрізняє їх при читанні; визначає і промовляє голосні та приголосні звуки; розрізняє голосні та приголосні букви, називає їх; за зразком пише букви, склади; списує по складах з проговорюванням прочитані та проаналізовані двоскладові слова з вивченими буквами. |
|
11. |
Правильне написання рядкових і прописних букв. |
1 |
18.09 |
|
|
12. |
Дотримання на письмі належного з’єднання букв. |
1 |
19.09 |
|
|
13. |
Робота з розрізною азбукою. Складання та запис слів на дошці та в зошиті. |
1 |
23.09 |
|
|
14. |
Розрізнення на слух звуків и-і, а-я та відповідних букв на письмі. |
1 |
24.09 |
|
|
15. |
Написання слів із буквами и-і, а-я. |
1 |
25.09 |
|
|
16. |
Розрізнення на слух звуків у-ю, е-є та відповідних букв на письмі. |
1 |
26.09 |
|
|
17. |
Написання слів із буквами у-ю, е-є, крапка в кінці речення та велике буква на початку речення. |
1 |
30.09 |
|
|
18. |
Речення. Велика буква на початку речення. Крапка в кінці речення. |
1 |
01.10 |
|
|
19. |
Вправи на написання складів, слів. |
1 |
02.10 |
|
|
20. |
Розвиток мовлення. Робота з піктограмами «Моя школа». Складання речень із 2-3 слів. |
1 |
03.10 |
|
|
|
Тема 3: Навчаємось читати |
5 |
|
|
|
21. |
Практичне ознайомлення з мовними одиницями. |
1 |
07.10 |
Учень/учениця з допомогою вчителя: намагається уважно слухати та зрозуміти зміст прочитаного педагогом тексту; слухає, розуміє і виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції, продуктивно використовує допомогу; з допомогою розрізняє сприйняті на слух слова, виокремлює в ряду |
|
22. |
Поняття про українську мову. Слово як основна одиниця мови. |
1 |
08.10 |
|
|
23. |
Мовлення як засіб спілкування між людьми. Усне й писемне мовлення. |
1 |
09.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
24. |
Культура мовлення. Практичне засвоєння засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативної комунікації. Розвиток мовлення. Розповідь за опорними словами з використанням медіапродукції «Моя сім’я». |
1 |
10.10 |
інших слів; намагається дати відповідь на запитання за змістом прослуханого; з допомогою вчителя переказує просту казку з ілюстраціями та запитаннями; співвідносить знайомі слова і реальні предмети; з допомогою вчителя орієнтується на сторінці підручника; зливає звуки у склади; з допомогою та за завданням учителя визначає місце звука у слові; з допомогою вчителя виділяє на слух голосний звук; розпізнає склади в прочитаних словах; читає по складах слова, робить спроби читати прості речення. |
|
25. |
Культура мовлення. Практичне засвоєння засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативної комунікації. Розвиток мовлення. Розповідь за опорними словами з використанням медіапродукції «Моя сім’я». |
1 |
14.10 |
|
|
|
Тема 4: Взаємодіємо письмово |
|
|
|
|
26. |
Вимова звуків. Місце звука у слові. |
1 |
15.10 |
Учень/учениця з допомогою вчителя: під контролем учителя дотримується правильної постави під час письма; вміє правильно тримати ручку; знає вивчені букви, розрізняє їх при читанні; визначає і промовляє голосні та приголосні звуки; розрізняє голосні та приголосні букви, називає їх; за зразком пише букви, склади; списує по складах з проговорюванням прочитані та проаналізовані двоскладові слова з вивченими буквами. |
|
27. |
Позначення звуків на письмі. |
1 |
16.10 |
|
|
28. |
Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. |
1 |
17.10 |
|
|
29. |
Розрізнення голосних та приголосних звуків, букв, що їх позначають. |
1 |
21.10 |
|
|
30. |
Виділення голосних звуків у слові. |
1 |
22.10 |
|
|
31. |
Голосні звуки і букви, що позначають голосні звуки. |
1 |
23.10 |
|
|
32. |
Спостереження за артикуляціє. Мовного апарату під час вимовляння голосних звуків. |
1 |
24.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
33. |
Розпізнавання складів у слові за певними візуальними характеристиками. |
1 |
04.11 |
|
|
34. |
Склад. Поділ слів на склади. |
1 |
05.11 |
|
|
35. |
Вживання букв я, ю, є, ї. |
1 |
06.11 |
|
|
36. |
Відпрацювання правильної вимови слів із йотованими. |
1 |
07.11 |
|
|
37. |
Списування слів із йотованими. |
1 |
11.11 |
|
|
38. |
Розвиток мовлення. Робота з сюжетними малюнками. Складання розповіді «Одяг та взуття». |
1 |
12.11 |
|
|
39. |
Тверді та м’які приголосні звуки. |
1 |
13.11 |
|
|
40. |
Пом’якшення звуків у словах перед ї, ю, я, є. |
1 |
14.11 |
|
|
41. |
Виділення пом’якшеного звука у словах. |
1 |
18.11 |
|
|
42. |
Використання м’якого знаку для позначення м’якості приголосних на письмі. |
1 |
19.11 |
|
|
43. |
Добір слів із пом’якшеним звуком. |
1 |
20.11 |
|
|
44. |
Розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є. |
1 |
21.11 |
|
|
45. |
Вправи на розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є. |
1 |
25.11 |
|
|
46. |
Добір слів із відповідним голосним. Розвиток мовлення. Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
1 |
26.11 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
47. |
Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п. |
1 |
27.11 |
|
|
48. |
Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: в-ф, ж-ш. |
1 |
28.11 |
|
|
49. |
Розрізнення та визначення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п, в-ф, ж-ш у словах. |
1 |
02.12 |
|
|
50. |
Розрізнення сполучень дз-дж. Списування слів. |
1 |
03.12 |
|
|
51. |
Вживання слів із сполученням дз-дж. |
1 |
04.12 |
|
|
52. |
Культура мовлення. Відпрацювання правильної вимови слів із сполученням дз-дж. |
1 |
05.12 |
|
|
53. |
Вправи на написання слів із сполученням дз-дж. |
1 |
09.12 |
|
|
54. |
Вправи на написання слів із сполученням дз-дж. |
1 |
10.12 |
|
|
55. |
Розвиток мовлення. Складання розповіді за малюнками «Зимові розваги». |
1 |
11.12 |
|
|
56. |
Визначення місця звука у слові. |
1 |
12.12 |
|
|
57. |
Добір слів із відповідними приголосними звуками та сполученнями. |
1 |
16.12 |
|
|
58. |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів. |
1 |
17.12 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
59. |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів. |
1 |
18.12 |
|
|
60. |
Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. |
1 |
19.12 |
|
|
61. |
Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. |
1 |
23.12 |
|
|
62. |
Робота з розрізною азбукою. Списування складів, слів. |
1 |
24.12 |
|
|
63. |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів. |
1 |
25.12 |
|
|
64. |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів. |
1 |
26.12 |
|