ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двох частинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.
За зошитами: Зошит для письма № 3: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.
Зошит для письма № 4: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.
ІІ семестр |
||||||
|
|
|
|
Читання. Знову в класі ми всі разом. Звук [г], позначення його буквою г,Г (ге). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів із буквою г. Опрацювання тексту. |
ст.3-5
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви г. Складання та записування слів із вивчених букв. |
Зошит №3, ст. 2-3 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
6-7 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Г, слів та речень з нею. Списування з друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.4 |
|
|
|
|
|
Читання. Звук [ґ], позначення його буквами ґ, Ґ (ґе). Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками . |
8-9 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком. |
Зошит №3, ст.5 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення букв г, ґ, їх звукового значення і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі». |
10-11 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої літери ґ. Підготовчі графічні вправи. |
Зошит №3, ст.6-7 |
|
|
|
|
|
12-13 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь. |
Зошит №3, ст.8-9 |
|
|
|
|
|
14-15 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту. |
Зошит №3, ст.10-11 |
|
|
|
|
|
Читання. Звук [х], позначення його буквами х, Х (ха). Окличні речення. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
16-17 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.12-13 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви х, Х. Читання тексту «Христинка» |
18-19 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X |
Зошит №3, ст.14 |
|
|
|
|
|
20-21 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант |
Зошит №3, ст.15-16 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин». |
22-23 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.17 |
|
|
|
|
|
24-25 |
|
|
|
|
|
|
Зошит №3, ст.18-19 |
|
|
|
|
|
|
26-27 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень |
Зошит №3, ст.20-21 |
|
|
|
|
|
Читання. Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки. |
28-29 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ч, складів і слів і речень з нею. Словниковий диктант. |
Зошит №3, ст.22-23 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ч, Ч. Опрацювання тексту «Наш веселий клас».. Робота з дитячою книжкою. |
30-31 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
Зошит №3, ст.24 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
32 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ч, складів і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого тексту |
Зошит №3, ст.25 |
|
|
|
|
|
Читання. Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами ц, Ц (це). Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком) |
33-34 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.26-27 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ц, Ц. Загадки. |
34-35 |
|
|
|
|
|
Зошит №3, ст.28-29 |
|
|
|
|
|
|
36-37 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
Зошит №3, ст.30 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення букви я, Я. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко» та Г.Манів «Сонечкова донечка». |
38-39 |
|
|
|
|
|
Зошит №3, ст.31-33 |
|
|
|
|
|
|
Читання. Букви ю, Ю. Позначення буквами ю, Ю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. |
40-41 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант. |
Зошит №3, ст.34-35 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення знань про букву ю, Ю. Загадки. Робота з дитячою книжкою |
42-43 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. РЗМ. |
Зошит №3, ст.36 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» |
44 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
Зошит №3, ст.37 |
|
|
|
|
|
Читання. Букви є, Є. Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок. |
45-46 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.38-39 |
|
|
|
|
|
47-48 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант. |
Зошит №3, ст.40-41 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко) |
48-49 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Розвиток зв'язного мовлення («Вчуся розподіляти предмети на групи». |
Зошит №3, ст.42-43 |
|
|
|
|
|
Читання. Буква ї, Ї позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. |
50-51 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв. |
Зошит №3, ст.43-44 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання тексту «Українська держава». |
52 |
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант. |
Зошит №3, ст.45-46 |
|
|
|
|
|
53-54 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. РЗМ |
Зошит №3, ст.47 |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
Зошит №3, ст.48 |
|
|
|
|
|
56-57 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант. |
Зошит №3, ст.49-50 |
|
|
|
|
|
58 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.51 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» за Т.Волгіною. |
59 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви Побудова і записування речень. |
Зошит №3, ст.52-53 |
|
|
|
|
|
60-61 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.54 |
|
|
|
|
|
62-63 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень. |
Зошит №3, ст.55 |
|
|
|
|
|
64-65 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.56-57 |
|
|
|
|
|
66 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
Зошит №3, ст.58 |
|
|
|
|
|
67 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
|
|
Читання. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». |
68 |
|
|
|
|
|
Зошит №3, ст.59 |
|
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
69 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.60 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
70-71 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
Зошит №3, ст.61 |
|
|
|
|
|
72-73 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
Зошит №3, ст.62 |
|
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер». |
74 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. |
Зошит №3, ст.63 |
|
|
|
|
|
75 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант. |
Зошит №3, ст.64 |
|
|
|
|
|
Читання. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша |
76-79 |
|
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
Післябукварний період |
||||||
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
|
|
Зошит №4, ст. 1-3 |
|
|
|
|
|
|
Читання. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
81 |
|
|
|
|
|
Зошит №4, 4-5 |
|
|
|
|
|
|
82-83 |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Вчуся бути ввічливим (ввічливою). |
Зошит №4, 6-7 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
84-85 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [г], [ґ] і записую їх. |
Зошит №4, 8-9 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
86-87 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквою Щ |
Зошит №4, 10-11 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
88-89 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквою Ь. |
Зошит №4, 12-13 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною) |
90-91 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з ЬО. |
Зошит №4, 14-15 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів» |
92-93 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з ЙО |
Зошит №4, 16-17 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном) |
94-95 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквами Я, Ю, Є, Ї |
Зошит №4, 18-19 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка» |
96-97 |
|
|
|
|
|
Зошит №4, 20-21 |
|
|
|
|
|
|
Читання. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
98-99 |
|
|
|
|
|
Письмо. Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою). |
Зошит №4, 22-23 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про дружбу і друзів. |
100-101 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’] і записую їх. |
Зошит №4, 24-25 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про дитячі ігри. |
102-103 |
|
|
|
|
|
Письмо. Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок. |
Зошит №4, 26-27 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про користь спорту. |
104-105 |
|
|
|
|
|
Письмо. Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах. |
Зошит №4, 28-29 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про домашніх тварин. |
106-107 |
|
|
|
|
|
Письмо. Розрізнюю слова, які відповідають на питання Хто? Що? |
Зошит №4, 30-31 |
|
|
|
|
|
Читання. Читаю про чарівні слова нашої мови. |
108 |
|
|
|
|
|
Письмо. Спостерігаю, які слова потрібно писати з великої букви і правильно записую їх. |
Зошит №4, 32-33 |
|
|
|
|
|
Читання. Канікули! |
109 |
|
|
|
|
|
Письмо. Вчуся добирати близькі і протилежні за значенням слова. |
Зошит №4, 34-35 |
|
|
|
|
|
Читання. Читання. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка Лисичка і глек. |
108 |
|
|
|
|
|
Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень. |
Зошит №4, 36-37 |
|
|
|
|
|
Читання. Робота з дитячою книгою. Опрацювання оповідання Оксани Іваненко «Кошенятко Няв-Няв». |
|
|
|
|
|
|
Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень. |
Зошит №4, 36-37 |
|
|
|
|
|
Читання. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка Кабан під дубом. |
|
|
|
|
|
|
Письмо. РЗМ. Як я мрію провести літні канікули. |
Зошит №4, 38 |
|
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають ознаки предметів. |
Зошит №4, 39-40 |
|
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають дії предметів. |
Зошит №4, 41-42 |
|
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають кількість предметів. |
Зошит №4, 43-44 |
|
|
|
|
|
Читання. Підсумковий урок за рік. |
45 |
|
|
|
|
|
Письмо. Вчуся складати і записувати речення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
Зошит №4, 46-47 |
|
Вчитель _______ ________________