Календарне планування. Українська мова. 1 клас. ІІ семестр. За підручником М. Вашуленка, О Вашуленко

Про матеріал
Календарне планування за підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. "Буквар": підручник (у двох частинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018 та за зошитами: "Зошит для письма № 3": навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019, "Зошит для письма № 4": навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.
Перегляд файлу

ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двох частинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.

За зошитами: Зошит для письма № 3: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.

Зошит для письма № 4: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.

ІІ семестр

  1.                      

 

 

 

Читання. Знову в класі ми всі разом. Звук [г], позначення його буквою г,Г (ге). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів із буквою г. Опрацювання тексту.                 

ст.3-5

 

 

  1.                      

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви г. Складання та записування слів із вивчених букв.

Зошит №3, ст. 2-3

 

  1.                      

 

 

 

Читання. Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

6-7

 

  1.                      

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Г, слів та речень з нею. Списування з друкованого тексту.

Зошит №3, ст.4

 

  1.                      

 

 

 

Читання. Звук [ґ], позначення його буквами ґ, Ґ (ґе). Виразне читання віршів. Практична ро­бота зі скоромовками .

8-9

 

  1.                      

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ґ. Списування з рукопис­ного тексту. Складання речень за малюнком.

Зошит №3, ст.5

 

  1.                      

 

 

 

Читання. Закріплення букв г, ґ, їх звукового значення і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі».

10-11

 

  1.                      

 

 

 

Письмо. Письмо великої літери ґ. Підготовчі графічні вправи.

Зошит №3, ст.6-7

 

  1.                      

 

 

 

Читання. Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Мовні вправи.

12-13

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з інши­ми буквами. Письмо слів з буквою ь.

Зошит №3, ст.8-9

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення букви «знак м’якшення» . Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів . Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

14-15

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту.

Зошит №3, ст.10-11

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [х], позначення його буквами х, Х (ха). Окличні речення. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою.

16-17

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту.

Зошит №3, ст.12-13

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукового значення букви х, Х. Читання тексту «Христинка»

18-19

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X

Зошит №3, ст.14

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [ж], позначення його буквами ж, Ж (же). Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

20-21

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант

Зошит №3, ст.15-16

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин».

22-23

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту.

Зошит №3, ст.17

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [ш], позначення його буквою ш, Ш (ша). Зіставлення звуків [ж] – [ш] . Читання й опрацювання тексту «Пошта».

24-25

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ш, складів і слів з нею

Зошит №3, ст.18-19

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення знань про букву ш, Ш, її звукове значення. Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) та тексту «Привіт, Сашку!».

26-27

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень

Зошит №3, ст.20-21

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки.

28-29

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ч, складів і слів  і речень з нею. Словниковий диктант.

Зошит №3, ст.22-23

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ч, Ч. Опрацювання тексту «Наш веселий клас».. Робота з дитячою книжкою.

30-31

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

Зошит №3, ст.24

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош».

32

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ч, складів і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого тексту

Зошит №3, ст.25

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами ц, Ц (це).  Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком)

33-34

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.26-27

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ц, Ц. Загадки.

34-35

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ц. Написання речень.

Зошит №3, ст.28-29

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Букви я, Я. Позначення буквами я, Я звуків [йа] і м'якості по­переднього приголосного та звука [а]. Інсценування казки «Родичі».

36-37

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

Зошит №3, ст.30

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення букви я, Я. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко» та Г.Манів «Сонечкова донечка».

38-39

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Я, слів і речень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.

Зошит №3, ст.31-33

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Букви ю, Ю. Позначення буквами ю, Ю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у].

40-41

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант.

Зошит №3, ст.34-35

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення знань про букву ю, Ю. Загадки. Робота з дитячою книжкою

42-43

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. РЗМ.

Зошит №3, ст.36

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня»

44

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.

Зошит №3, ст.37

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Букви є, Є. Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості по­переднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок.

45-46

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.38-39

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення знань про букву є, Є. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць не впізнали одне одного».

47-48

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант.

Зошит №3, ст.40-41

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко)

48-49

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Розвиток зв'язного мовлення («Вчуся розподіляти предмети на групи».

Зошит №3, ст.42-43

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Буква ї, Ї позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи.

50-51

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв.

Зошит №3, ст.43-44

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання тексту «Українська держава».

52

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант.

Зошит №3, ст.45-46

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач),та оповідання «Київ».

53-54

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. РЗМ

Зошит №3, ст.47

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

55

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

Зошит №3, ст.48

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Буква щ,Щ (ща) позначення нею звуків [шч]. Опрацювання віршів К.Перелісна «Дощик», «Різнокольоровий дощик» за В Полинок.

56-57

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант.

Зошит №3, ст.49-50

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення знань про букву щ,Щ, її звукове значення. Опрацювання тексту В. Сухомлинський «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я.

58

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.51

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» за Т.Волгіною.

59

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви Побудова і записування речень.

Зошит №3, ст.52-53

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [ф], позначення його буквами ф, Ф (еф). Читання складів, слів. Опрацюваня вірша Л.Кондратенко «Жираф».

60-61

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.54

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ф, Ф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків»

62-63

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.

Зошит №3, ст.55

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».

64-65

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.56-57

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання пра­вильної вимови звуків [дз]. [дз']. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».

66

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

Зошит №3, ст.58

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз],  [дз′]. Опрацювання вірша Г.Бойка «Горобець» та оповідання Ю.Старостенка «Лі­совий майстер».

67

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

 

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання  вірша Н. Забіли «Джміль».

68

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант

Зошит №3, ст.59

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела».

69

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.60

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

70-71

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

Зошит №3, ст.61

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро». Вивчення напам'ять вірша Н.Гуркіна «Маю десять пальців я»

72-73

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

Зошит №3, ст.62

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер».

74

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

Зошит №3, ст.63

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької  «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка».

75

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант.

Зошит №3, ст.64

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша

76-79

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень.

 

 

 

Післябукварний період

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко) Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

80

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Розрізнюю голосні і приголосні звуки.

Зошит №4, ст. 1-3

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

81

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Розумію роль звуків і букв у слові.

Зошит №4, 4-5

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить…» С. Шаповалова «Десять, дев’ять, вісім, сім…».

82-83

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Вчуся бути ввічливим (ввічливою).

Зошит №4, 6-7

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

84-85

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [г], [ґ] і записую їх.

Зошит №4, 8-9

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

86-87

 

  1.                  

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквою Щ

Зошит №4, 10-11

 

  1.                  

 

 

 

Читання. Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

88-89

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквою Ь.

Зошит №4, 12-13

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною)

90-91

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з ЬО.

Зошит №4, 14-15

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів»

92-93

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з ЙО

Зошит №4, 16-17

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном)

94-95

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквами Я, Ю, Є, Ї

Зошит №4, 18-19

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка»

96-97

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно пишу слова з апострофом.

Зошит №4, 20-21

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

98-99

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою).

Зошит №4, 22-23

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про дружбу і друзів.

100-101

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’] і записую їх.

Зошит №4, 24-25

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про дитячі ігри.

102-103

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок.

Зошит №4, 26-27

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про користь спорту.

104-105

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах.

Зошит №4, 28-29

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про домашніх тварин.

106-107

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Розрізнюю слова, які відповідають на питання Хто? Що?

Зошит №4, 30-31

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читаю про чарівні слова нашої мови.

108

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Спостерігаю, які слова потрібно писати з великої букви і правильно записую їх.

Зошит №4, 32-33

 

  1.              

 

 

 

Читання. Канікули!

109

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Вчуся добирати близькі і протилежні за значенням слова.

Зошит №4, 34-35

 

  1.              

 

 

 

Читання. Читання. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка Лисичка і глек.

108

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень.

Зошит №4, 36-37

 

  1.              

 

 

 

Читання. Робота з дитячою книгою. Опрацювання оповідання Оксани Іваненко «Кошенятко Няв-Няв».

 

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень.

Зошит №4, 36-37

 

  1.              

 

 

 

Читання. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка Кабан під дубом.

 

 

  1.              

 

 

 

Письмо. РЗМ. Як я мрію провести літні канікули.

Зошит №4, 38

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Добираю слова, які називають ознаки предметів.

Зошит №4, 39-40

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Добираю слова, які називають дії предметів.

Зошит №4, 41-42

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Добираю слова, які називають кількість предметів.

Зошит №4, 43-44

 

  1.              

 

 

 

Читання. Підсумковий урок за рік.

45

 

  1.              

 

 

 

Письмо. Вчуся складати і записувати речення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Зошит №4, 46-47

 

 

 

Вчитель _______ ________________

 

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку