Календарне планування. Українська мова

Про матеріал
Планування уроків української мови у 2 класі на І семестр за програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко. Підручник: К. Пономарьова. Українська мова. 2 клас.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

1

Вступ.

 

2

Розвиток зв’язного мовлення.  Згадую про літо. Складання розповіді за поданими запитаннями.

 

3

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розрізнення  мовних  звуків і букв .

 

4

Дослідження звуко – буквеного складу слів Розрізнення голосних звуків .

 

5

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розрізнення голосних і приголосних звуків .

 

6-7

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Спостереження  за м’якими приголосними звуками.

 

 

8

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Правильно записую слова з «ьо», і «йо». Конструювання  речень .

 

9

Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Складання оголошення.

 

10

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад. Складання речень.

 

11

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розпізнавання слів зі звуками  [дз], [дз'], [дж]. Конструювання речень.

 

12- 13

Дослідження звуко – буквеного складу слів. Спостереження за словами з буквами ґ. щ.  

 

 

14

Дослідження звуко – буквеного складу слів, коли букви я, ю, є,ї позначають два звуки.

 

15

Написання тексту за поданими запитаннями.

 

16– 17

Правильна вимова і написання слів з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення.

 

 

18

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осіннє листя. Складання розповіді за власними спостереженнями.

 

 

19

Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слів і складів. Складання і записування речень.

 

20

Діагностувальна робота. Диктант

 

21

Аналіз діагностувальної роботи. Спостереження за наголосом у словах. Роль наголосу в словах.

 

22

Правильна вимова і написання загальновживаних слів . Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень.

 

23 -24

 Дослідження і правильна вимова  слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правило вживання букв у ненаголошених складах.

 

25

Конструювання слів зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні.

 

26

Поділ слів на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Складання речень за запитаннями.

 

27

Розвиток зв’язного мовлення. Осінні турботи тварин. Конструювання речень за малюнками.

 

28

Користування правилами переносу слів.

 

29

 Користування правилами переносу слів. 

 

30

Розташовування слів за алфавітом.

 

 

31

Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру слова.

 

32

Користування алфавітом у роботі зі словником. Складання речень.

 

33

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

34

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую звуки і букви, склад, наголос»

 

35

Розвиток зв’язного мовлення. Моє улюблене заняття. Складання розповіді за поданими запитаннями.

 

36

Дослідження лексичного значення слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом.

 

37

Розпізнавання слів з прямим  і переносним значенням. Складання розповіді.

 

38

Розпізнавання значення слів. Складання і записування речень зі словами, які мають різне значення.

 

39

 Протилежні за значенням слова.

 

40

 Близькі за значенням слова.

 

41

Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. Складання речень.

 

42

Вживання ввічливих слів.

 

43

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю перший сніг. Складання розповіді.

 

45

Вживання ввічливих слів.  Складання речень.

 

46

Поділ  слів на групи за певною ознакою. Складання речень.

 

47

Доповнення групи слів 2 – 3 словами на певну тему.

 

48

Узагальнення і систематизація знань із розділу «Дослідження значення слова»

 

49

Діагностувальна робота. Списування

 

50

 Аналіз діагностувальної роботи. Спостереження за словами, що називають предмети. Розрізнення слів, які відповідають на питанням хто? що?

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
1705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку