№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Вступ. |
|
2 |
Розвиток зв’язного мовлення. Згадую про літо. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
|
3 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розрізнення мовних звуків і букв . |
|
4 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів Розрізнення голосних звуків . |
|
5 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розрізнення голосних і приголосних звуків . |
|
6-7 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Спостереження за м’якими приголосними звуками. |
|
|
||
8 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Правильно записую слова з «ьо», і «йо». Конструювання речень . |
|
9 |
Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Складання оголошення. |
|
10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад. Складання речень. |
|
11 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Розпізнавання слів зі звуками [дз], [дз'], [дж]. Конструювання речень. |
|
12- 13 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів. Спостереження за словами з буквами ґ. щ. |
|
|
||
14 |
Дослідження звуко – буквеного складу слів, коли букви я, ю, є,ї позначають два звуки. |
|
15 |
Написання тексту за поданими запитаннями. |
|
16– 17 |
Правильна вимова і написання слів з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення. |
|
|
||
18 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осіннє листя. Складання розповіді за власними спостереженнями.
|
|
19 |
Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слів і складів. Складання і записування речень. |
|
20 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
21 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостереження за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. |
|
22 |
Правильна вимова і написання загальновживаних слів . Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
|
23 -24 |
Дослідження і правильна вимова слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правило вживання букв у ненаголошених складах. |
|
25 |
Конструювання слів зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні. |
|
26 |
Поділ слів на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Складання речень за запитаннями. |
|
27 |
Розвиток зв’язного мовлення. Осінні турботи тварин. Конструювання речень за малюнками. |
|
28 |
Користування правилами переносу слів. |
|
29 |
Користування правилами переносу слів. |
|
30 |
Розташовування слів за алфавітом.
|
|
31 |
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру слова. |
|
32 |
Користування алфавітом у роботі зі словником. Складання речень. |
|
33 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
34 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую звуки і букви, склад, наголос» |
|
35 |
Розвиток зв’язного мовлення. Моє улюблене заняття. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
|
36 |
Дослідження лексичного значення слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом. |
|
37 |
Розпізнавання слів з прямим і переносним значенням. Складання розповіді. |
|
38 |
Розпізнавання значення слів. Складання і записування речень зі словами, які мають різне значення. |
|
39 |
Протилежні за значенням слова. |
|
40 |
Близькі за значенням слова. |
|
41 |
Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. Складання речень. |
|
42 |
Вживання ввічливих слів. |
|
43 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю перший сніг. Складання розповіді. |
|
45 |
Вживання ввічливих слів. Складання речень. |
|
46 |
Поділ слів на групи за певною ознакою. Складання речень. |
|
47 |
Доповнення групи слів 2 – 3 словами на певну тему. |
|
48 |
Узагальнення і систематизація знань із розділу «Дослідження значення слова» |
|
49 |
Діагностувальна робота. Списування |
|
50 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостереження за словами, що називають предмети. Розрізнення слів, які відповідають на питанням хто? що? |
|