Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу.
№ |
Зміст навчального матеріалу в ІІ семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
||
Дізнаюся більше про іменники |
||||||
63 |
Інструкція БЖ. Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - розрізняють іменники назви істот та неістот. Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - визначають іменники, назви істот, неістот; - беруть інтервʼю один в одного; - складають усну розповідь за світлиною; - дають розгорнуту відповідь на питання. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
31.01. |
||
64 |
Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентність.
|
Знаннєвий компонент: - знають власні і загальні назви. Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - розрізняють власні і загальні назви; - добирають заголовок до прочитаного тексту; - пишуть розповідь за поданими питаннями. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
31.01 |
||
65 |
Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають правило вживання великої літери у власних назвах. Діяльнісний компонент: - розрізняють власні та загальні назви; - розігрують сценки за поданим діалогом; -створюють розповідь за серією поданих малюнків. Ціннісний компонент: - висловлюють судження про видатних українців. |
01.02 |
||
66 |
Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання |
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають про способи творення іменників. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - висловлюють повагу до визначних місць та пам’яток України.
|
02.02 |
||
67 |
Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають поняття про рід іменників. Діяльнісний компонент: - визначають рід іменників; - знаходять іменникі в тексті; -придумують заголовок до поданого тексту; - шукають інформацію в тексті; -пояснюють власну думку. Ціннісний компонент: - знайомляться з історичними місцями України, виражають повагу до рідного краю. |
06.02 |
||
68 |
Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають, що іменники змінюються за числами. Діяльнісний компонент: - змінюють іменники за числами; - шукають необхідну інформацію в буклеті; - дають письмову розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - висловлюють повагу до митців рідного краю. |
07.02 |
||
69 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік» |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як скласти розповідь про власні враження. Діяльнісний компонент: - розповідають про власні спогади; - складають розповідь про враження від свята. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку, описуюють власні емоції. |
08.02 |
||
70 |
Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про іменники, які не змінюються за числами. Діяльнісний компонент: - розрізняють іменники, які не змінюються за числами; -проводять дослідження мовних явищ; - дають розгорнуту письмову відповідь на питання. Ціннісний компонент: - роблять висновки про мовні явища, висловлюють думку про красу ландшафтних парків України. |
09.02 |
||
71 |
Закріплення і застосування знань про іменники. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке іменник, роди іменника, змінювання іменника за числами. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - застосовують на буті вміння та знання. |
13.02 |
||
72 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - навчання впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке іменник, роди іменника, смінювання іменника за числами. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - застосовують на буті вміння та знання. |
14.02 |
||
Досліджую прикметник |
||||||
73 |
Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке прикметник. Діяльнісний компонент: - роспізнають прикметники; - складають та записують речення із прикметниками; - працюють із словниками; - дають розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - знайомляться з містами України. |
15.02 |
||
74 |
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності в галузі природничих наук; - громадянська та соціальна компетентність;- навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про зв’язок прикметників з іменниками. Діяльнісний компонент: -встановлюють зв’язок прикметників з іменниками. - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - пояснюють значення слів синонімів; - добирають заголовок до прочитаного тексту; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість збереження природи; - розвивають виражальні можливості мовлення. |
16.02 |
||
75 |
Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають, що прикметники змінюють за числами. Діяльнісний компонент: - вміють змінювати прикметники за числами; - працюють із словниками; - добирають до поданих іменників прикметники. Ціннісний компонент: - розвивають виражальні можливості мовлення. |
20.02 |
||
76 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди» |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - екологічна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правила написання переказу. Діяльнісний компонент: - складають план до тексту; - пишуть переказ за складеним планом. Ціннісний компонент: - розвивають виражальні можливості мовлення; - висловлюють власну думку. |
21.02 |
||
77 |
Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, що прикметник змінюється за родами. Діяльнісний компонент: - проводять дослідження над мовними явищами; - визначають рід прикметників; - змінюють прикметники за родами. Ціннісний компонент: - бережуть та шанують природу; - з повагою ставляться до рідного краю. |
22.02 |
||
78 |
Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають про пікніки та прогулянки з сімʼєю; Діяльнісний компонент: - будують логічні висловлювання; - збільшують словниковий запас слів; - складають правила поводження на пікніку; - порівнюють малюнки, складають за ними розповідь; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; |
23.02 |
||
79 |
Списування тексту
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - демонструють свої знання; -виконують самостійно завдання; -аргументують власну думку. Ціннісний компонент: оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками.
|
27.02 |
||
80 |
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке прикметник; -вміють змінювати прикметник за родами. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - бережно ставляться до природи рідного краю; - роблять висновки про вживання різних слів у мовленні. |
28.02 |
||
81 |
Закріплення і застосування знань про прикметники |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; -громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке прикметник; - знають, що прикметник змінюється за родами та числами. Діяльнісний компонент: - демонструють свої знання; -виконують самостійно завдання; -аргументують власну думку. Ціннісний компонент: - дотримуються етичних норм спілкування.
|
01.03 |
||
82 |
Діагностувальна робота з теми «Прикметник» |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність.
|
Знаннєвий компонент: - знають що таке прикметник; - знають, що прикметник змінюється за родами та числами. Діяльнісний компонент: - демонструють свої знання; -виконують самостійно завдання; -аргументують власну думку. Ціннісний компонент: - дотримуються етичних норм спілкування.
|
02.03 |
||
Роспізнаю числівник та дієслово. |
||||||
83 |
Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; -математична компетентність; -культурна компетентність; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - що таке числівник Діяльнісний компонент: - роспізнають числівники; - шукають інформацію на карті України; - шукають інфлрмацію на квитку до театру. Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки з даної теми;
|
06.03 |
||
84 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - культурна клмпетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають як скласти план до тексту; Діяльнісний компонент: - за поданим планом складають текст; - обгрунтовують свої думки; - логічно та послідовно викладають думки. Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість дружніх стосунків.
|
07.03 |
||
85 |
Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - математична компетентність; - екологічна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке числівник; Діяльнісний компонент: - розпізнають числівники; - записують числівники, правильно наголошують; - складають та записують речення з числівниками; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про рідний край, його природу та надбання. |
08.03 |
||
86 |
Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - громаадянська компетентність; - математична компетентність. - навчання упродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають що таке числівник, числовий вираз. Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - читають та записують числові вирази; - наголошують числівники. Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки з даної теми. -усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю. |
09.03 |
||
87 |
Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - громаадянська компетентність; - математична компетентність. - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають що таке числівник, числовий вираз. Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - читають та записують числові вирази; - наголошують числівники. Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки з даної теми. -усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю. |
13.03 |
||
88 |
Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово; - знають, як завершувати думку в реченні та тексті; Діяльнісний компонент: - розпізнають дієслова; - застосовують правило написання великої літери; -складають речення? -дають розгорнуту відповідь на запитання. - пишуть розбірливо; - збільшують словниковий запас слів; Ціннісний компонент: -обгрунтовують свої думки з даної теми. -усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю. |
14.03 |
||
89 |
Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - екологічна компетентність;; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають дієслова; - знають правило написання дієслів на –ться, -шся. Діяльнісний компонент: -досліджують мовні явища; - складають діалог; - складають розповідь за малюнком; - грамото письмов висловлюють свої думки. Ціннісний компонент: - розуміють значення правил ввічливого спілкування; -усвідомлюють важливість дбайливого ставлення да природи. |
15.03 |
||
90 |
Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово, -знають часіві форми дієслів. Діяльнісний компонент: - розрізняють часовіі форми дієслів; - проводять даслідження з мовними одиницями; -роблять висновки, обгрунтовують власну думку; -знаходять дієслова в тексті, визначають час; - демонструють знання про петріківський розпис. Ціннісний компонент: - аналізують вивчений матеріал з теми; - усвідомлюють важливість традицій українського народу його культурного надбання. |
16.03 |
||
91 |
Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке дієслово; - вміють змінювати дієслова за часами. Діяльнісний компонент: - знаходять дієслова в реченні; -змінюють дієслова за часами; -вживають дієслова у різних часах в мовленні; -редагують тексти. Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки при редагуванні текстів; - усвідомлюють значення знань про історичне минуле українського народу.
|
20.03 |
||
92 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як скласти план до тексту. Діяльнісний компонент: -складають план тексту; -переказаують письмово текст відповідно до плану; -оформлюють роботу охайно, грамотно. Ціннісний компонент: - роблять висновки на основі досвіду інших людей. |
21.03 |
||
93 |
Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою.
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово. - знають про написання не з дієсловами. Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; -застосовують знання про написання частки не з дієсловами при виконанні вправ; - списують текст, розкриваючи дужки; -висловлюють думки про правила поведінки з книжками. Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; - доводять та аргументують правильність своєї думки; - дотримуються правил поведінки за столом та правил поводження з книжками. |
22.03 |
||
94 |
Диктанкт |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи диктант; Діяльнісний компонент: - слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - дотримуються абзаців, полів зошита; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
23.03 |
||
95 |
Робота над помилками. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи диктант; Діяльнісний компонент: - аналізують роботу; - пояснюють орфограми; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - дотримуються абзаців, полів зошита. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
Роспізнаю дієслова та службові слова |
||||||
96 |
Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке іменник, дієслово. - вміють встановлювати зв’язок іменників та дієслів. Діяльнісний компонент: - встановлюють зв’язок іменників та дієслів; -визначають префікс у дієсловах; - визначають час дієслів, -добирають іменникі, відповідно до змісту речень. Ціннісний компонент: - з повагою ставляться до культурного, професійного надбання українських міст. - демонструють знання про міста України.
|
|
||
97 |
Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово, антоніми, синоніми; -вміють добирати до дієслів антоніми, синоніми; Діяльнісний компонент: - передають зміст почутого; - добирають антоніми синоніми до поданих слів; - утворюють речення; - складають та записують розповідь за поданими запитаннями; - сприймають доступні медіатексти; -пояснюють значення слів. Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; - застосовують в мовленні народні прислів’я; -демонструють знання з історії України. |
|
||
98 |
Закріплення і застосування знань про дієслова.
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово, часи дієслів. -добирають синоніми та антоніми до поданих дієслів. Діяльнісний компонент: -демонструють свої знання з теми при виконанні вправ; -пояснюють мовні явища; -обгрунтовують власну думку, наводять приклади; - охайно та грамотно оформлюють роботу. Ціннісний компонент: - демонструють вміння самостійно працювати; - застосовують набуті знання. |
|
||
99 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке дієслово, часи дієслів. -добирають синоніми та антоніми до поданих дієслів. Діяльнісний компонент: -демонструють свої знання з теми при виконанні тематичної роботи; - проявляють самостійність у роботі; -обгрунтовують власну думку, наводять приклади; - охайно та грамотно оформлюють роботу. Ціннісний компонент: - демонструють вміння самостійно працювати; - Застосовують набуті знання. |
|
||
100 |
Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; -компетентність у галузі істориних та природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент:
|
|
||
101 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я» |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке розповідь, план розповіді; Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки при написанні тексту: -демонструють повагу та любов до сім’ї. |
|
||
102 |
Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - компетентності у галузі природничих наук. -математична компетентність. |
Знаннєвий компонент: - розпізнають прийменники; - знають правило написання прийменників. Діяльнісний компонент: -розрізняють службові слова від префіксів; - записують службові слова; - пояснюють, як пишуться службові слова з іншими; - записують сполучення слів - списують текст розкриваючи дужки; - складають розповідь про свої бажання. Ціннісний компонент: - роблять висновки та обгрунтовують власну думку; - висловлюють власні бажання. |
|
||
103 |
Розпізнавання прийменників. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - компетентності у галузі природничих наук. -математична компетентність. |
Знаннєвий компонент: - розпізнають прийменники; - знають правило написання прийменників. Діяльнісний компонент: -розрізняють службові слова від префіксів; - записують службові слова; - пояснюють, як пишуться службові слова з іншими; - записують сполучення слів Ціннісний компонент: - роблять висновки та обгрунтовують власну думку; - висловлюють власні бажання.
|
|
||
104 |
Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають частини мови; -аналізують інформацію. Діяльнісний компонент: - розрізняють частини мови; -утворюють іменники, дієслова від прикметників; -виділяють корінь в спільнокореневих словах; - визначають достовірну і недостовірну інформацію; -дають письмову розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - роблять висновки про правдивість та хибність тверджень; - висловлюють власні думки, обгрунтовують їх
|
|
||
105 |
Розрізнення частин мови. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають частини мови; -аналізують інформацію. Діяльнісний компонент: - розрізняють частини мови; -утворюють іменники, дієслова від прикметників; -виділяють корінь в спільнокореневих словах; - визначають достовірну і недостовірну інформацію; -дають письмову розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - роблять висновки про правдивість та хибність тверджень; - висловлюють власні думки, обгрунтовують їх |
|
||
|
||||||
106 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Частини мови» |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають частини мови; -правила написання прийменників. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
Будую речення |
|
|||||
107 |
Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання |
- вільне володіння державною мовою; - - компетентності в галузі природничих наук; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають що таке речення, види речень за метою висловлювання, інтонацією. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; -демонструють знання про природу України. |
|
||
108 |
Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою;
- навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке речення, звертанн, розділові знаки при звертанні. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; - демонструють почуття гумору, вміння емоційно розігрувати сценки. |
|
||
109 |
Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають що таке речення, головні члени речення. - називають Діяльнісний компонент: - розуміють й адекватно виконують навчальні дії; - визначають головні і другорядні члени речення; - знаходять інформацію в таблиці; - пояснюють вживання великої літери у власних назвах; - складають речення; - встановлюють зв’язок слів у реченні. Ціннісний компонент: - демонструють набуді знання; -демонструють знання про традиції та особливості міст України. |
|
||
110 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інноваційність; - |
Знаннєвий компонент: - знають як скласти розповідь за поданим планом. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - виражають ставлення до свого здоров’я. |
|
||
111 |
Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; -компетентність в галузі природничих наук; Навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - вміють встановлювати зв’язок слів у реченні, будувати схему речень. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - демонструють знання про міста України; - виражають свої думки та враження. |
|
||
112 |
Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке словосполучення, основа речення; головне і залежне слово в словосполученні. Діяльнісний компонент: - утворюють словосполучення; -проводять мовні дослідження; - роблять висновки; -визначають основу речення; - визначають головне і залежне слово в словосполученні. Ціннісний компонент: - висловлюють свої враження від побаченого та почутого про пам’ятки Сумщини. |
|
||
113 |
Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -навчання упродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке речення, види речень. Діяльнісний компонент: - будують різні види речень; - поширюють речення за питаннями; - складають речення за схемою; - встановлюють зв’язок слів у реченні. Ціннісний компонент: - - висловлюють свої враження від побаченого та почутого про пам’ятники українських міст |
|
||
114 |
Повторення і закріплення знань про речення |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке речння, види речень за метою висловлювання, інтонацією, словосполучення, Основа речення. Діяльнісний компонент: - добирають спільнокореневі слова; - розбирають слова за будовою; - складають та записують текст про традиції в родині; - добирають слова до відповідних схем; Ціннісний компонент: - роблять висновки про повагу до традицій своєї родини. |
|
||
115 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як розібрати слово за будовою; - називають частини слова; Діяльнісний компонент: Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
Досліджую текст |
||||||
116 |
Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають будову тексту, заголовок. Діяльнісний компонент: -визначають будову тексту; -придумують заголовок до тексту; -відновлюють деформований текст; - пояснюють значення слів; -збагачують власний словниковий запас; -дають розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - демонструють знання про історію міста Києва, описують свої враження від історичних пам’яток архітектури, сучасного міста. |
|
||
117 |
Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла» |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - компетентність у галузі природничих наук; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке художній і науково-популярний текст. Діяльнісний компонент: - розрізняють відмінності художнього та науково-популярного тексту; - пишуть художній опис на основі малюнка і власних спостережень; -оформлюють роботу охайно, грамотно. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку, описують емоції, спостерігаючи за змінами в природі. |
0 |
||
118 |
Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - компетентність у галузі природничих наук; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про види текстів, будову тексту. Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку про значення зоопарків, ставлення до тварин. |
|
||
119 |
Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають про будову тексту, що тае текст-міркування. Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - складають текст-міркування за поданим твердженням і висновком; - письмово грамотно висловлюють свої думки. - складають та записують текст. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками - знають про цікаві музеї та місця Києва. |
|
||
120 |
Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке есе. Діяльнісний компонент: - роспізнають есе, - складають есе; пишуть есе на основі прочитаного тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
121 |
Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - - інноваційність; - навчання впродовж життя; -- громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке тема та мета тексту; Діяльнісний компонент: - визначають тему та мету тексту; -добирають заголовок до тексту; - дають розгорнуту письмову відповідь на запитання; -проводять дослідження над мовними одиницями; -розповідають про визначні та цікаві міста Києва. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку про місто Києв; - з повагою та любов’ю ставляться до рідного краю. |
|
||
122 |
Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; -- громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають що таке текст, план тексту Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - складають план тексту; -вміють працювати в парі; - висловлюють свої думки. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи; - з повагою ставляться до національних символів України. |
|
||
123 |
Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; -навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають, що таке текст Діяльнісний компонент: - добирають заголовок до тексту; - проводять дослідження над мовними одиницями; -визначають мету тексту; - добирають заголовок до тексту; - редагують текст, уникаючи повторів; - складають план тексту; - дають розгорнуту письмову відповідь на запитання. Ціннісний компонент: - висловлють повагу та любов до столиці України; -розповідають про визначні місця Києва.
|
|
||
124 |
Диктант |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи диктант; Діяльнісний компонент: - слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - дотримуються абзаців, полів зошита; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками.
|
|
||
125 |
Робота над помилками |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи диктант; Діяльнісний компонент: - аналізують роботу; - пояснюють орфограми; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - дотримуються абзаців, полів зошита. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
126 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила написання переказу тексту. Діяльнісний компонент: - складають план до тексту; -письмово переказають текст відповідно до плану; -охайно та грамотно пишуть. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
Досліджую текст (продовження) |
||||||
127
128
|
Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук;
|
Знаннєвий компонент: - знають різні стилі текстів; Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту - визначають стиль тексту; - складають та записують текст на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками.
|
|
||
Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук;
|
Знаннєвий компонент: - знають різні стилі текстів; Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту - визначають стиль тексту; - складають та записують текст на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
|||
129 |
Усний твір
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову слова; Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - добирають заголовок; - складають твір на запропоновану тему; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками.
|
|
||
130 |
Повторення і закріплення знань про текст
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ; Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - добирають заголовок; - складають та записують текст; - визначають стиль тексту; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
131 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст» |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову тексту. Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - добирають заголовок; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - самостійс но працюють над запропонованою темою; - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||
132 |
Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності |
Знаннєвий компонент: - знають що таке діалог, частини мови, речення, текст. Діяльнісний компонент: - визначають частини мови, - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; -складають діалог на задану тему; -пояснюють походження слів; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи; - розповідають про внесок українців у розвиток авіації. |
|
||
133 |
Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають будову тексту, частини мови, орфограми. Діяльнісний компонент: - визначають частини тексту; - висловлюють власні думки; - записують розповідь про валсне бажання; -редагують текст, змінівши форми слів; - пояснюють орфограми; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками; - розповідють про унікальні та красиві місця Київщини. |
|
||
134 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук. - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила написання переказу тексту. Діяльнісний компонент: - складають план до тексту; -письмово переказають текст відповідно до плану. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками.
|
|
||
135 |
Повторення вивченого за рік |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук. - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке діалог, частини мови, речення, текст. Діяльнісний компонент: - визначають частини мови, - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; -складають діалог на задану тему; -пояснюють походження слів; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи; - розповідають про внесок українців у розвиток авіації. |
|
||
136 |
Повторення вивченого за рік |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук. - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке діалог, частини мови, речення, текст. Діяльнісний компонент: - визначають частини мови, - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; -складають діалог на задану тему; -пояснюють походження слів; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи; |
|
||
137 |
Повторення вивченого за рік |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук. - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають що таке діалог, частини мови, речення, текст. Діяльнісний компонент: - визначають частини мови, - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; -складають діалог на задану тему; -пояснюють походження слів; -добирають заголовок до тексту. Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи; - розповідають про внесок українців у розвиток авіації. |
|
||
138 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила про частини мови, речення, текст. Діяльнісний компонент: - визначають частини мови: -звизначають члени речення; -застосовують набуді знання. - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
|
||