Календарне планування українська мова

Про матеріал
Календарне планування на ІІ семестр з української мови за програмою О. Я Савченко.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови  для 3 класу.

 

Зміст навчального

матеріалу в ІІ семестрі

             Формування

ключових  компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Дізнаюся більше про іменники

63

Інструкція БЖ. Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент:

- розрізняють іменники назви істот та неістот.

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

 - визначають іменники, назви істот, неістот;

- беруть інтервʼю один в одного;

- складають усну розповідь за світлиною;

- дають розгорнуту відповідь на питання.

Ціннісний компонент:

 - висловлюють власну думку.

31.01.

64

Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

- знають власні і загальні назви.

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

 - розрізняють  власні і загальні назви;

- добирають заголовок до прочитаного тексту;

- пишуть розповідь за поданими питаннями.

Ціннісний компонент:

 - висловлюють власну думку.

31.01

65

Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент:

 - знають правило вживання великої літери у власних назвах.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють  власні та загальні назви;

- розігрують сценки за поданим діалогом;

-створюють розповідь за серією поданих малюнків.

Ціннісний компонент:

 - висловлюють судження про видатних українців.

01.02

66

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент: 

- знають про способи творення іменників.

Діяльнісний компонент:

  • утворююють іменники від дієслів та прикметників;
  • прогнозують зміст тексту за поданим заголовком;
  • дають розгорнуту письмову відповідь на поставлене запитання.

Ціннісний компонент:

- висловлюють повагу до визначних місць та пам’яток України.

 

02.02

67

Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність.

Знаннєвий компонент:

- знають поняття про рід іменників.

Діяльнісний компонент:

- визначають рід іменників;

- знаходять іменникі в тексті;

-придумують заголовок до поданого тексту;

- шукають інформацію в тексті;

-пояснюють власну думку.

Ціннісний компонент:

- знайомляться з історичними місцями України, виражають повагу до рідного краю.

06.02

68

Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент:

- знають, що іменники змінюються за числами.

Діяльнісний компонент:

-  змінюють іменники за числами;

- шукають необхідну інформацію в буклеті;

- дають письмову розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- висловлюють  повагу до митців рідного краю.

07.02

69

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

 - знають як скласти розповідь про власні враження.

Діяльнісний компонент:

- розповідають про власні спогади;

- складають розповідь про враження від свята.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку, описуюють власні емоції.

08.02

70

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

 - знають про іменники, які не змінюються за числами.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють іменники, які не змінюються за числами;

-проводять дослідження мовних явищ;

- дають розгорнуту письмову відповідь на питання.

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про мовні явища, висловлюють думку про красу ландшафтних парків України.

09.02

71

Закріплення і застосування знань про іменники.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають що таке іменник, роди іменника, змінювання іменника за числами.

Діяльнісний компонент:

  • знаходять іменники в тексті;
  • визначають рід, число іменників;
  • висловлюють власну думку;
  • наводять аргументи на підтвердження власноїх думки.

Ціннісний компонент:

- застосовують на буті вміння та знання.

13.02

72

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають що таке іменник, роди іменника, смінювання іменника за числами.

Діяльнісний компонент:

  • знаходять іменники в тексті;
  • визначають рід, число іменників;
  • висловлюють власну думку;
  • наводять аргументи на підтвердження власноїх думки.

Ціннісний компонент:

- застосовують на буті вміння та знання.

14.02

Досліджую прикметник

73

Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке прикметник.

Діяльнісний компонент:

- роспізнають прикметники;

- складають та записують речення із прикметниками;

- працюють із словниками;

- дають розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- знайомляться з містами України.

15.02

74

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності в галузі природничих наук;

- громадянська та соціальна компетентність;- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають про зв’язок прикметників з іменниками.

Діяльнісний компонент:

-встановлюють зв’язок прикметників з іменниками.

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- пояснюють значення слів синонімів;

- добирають заголовок до прочитаного тексту;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість збереження природи;

- розвивають виражальні можливості мовлення.

16.02

75

Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, що прикметники змінюють за числами.

Діяльнісний компонент:

- вміють змінювати прикметники за числами;

- працюють із словниками;

- добирають  до  поданих  іменників прикметники.

Ціннісний компонент:

- розвивають виражальні можливості мовлення.

20.02

76

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- екологічна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правила написання переказу.

Діяльнісний компонент:

- складають план до тексту;

- пишуть переказ за складеним планом.

Ціннісний компонент:

- розвивають виражальні можливості мовлення;

- висловлюють власну думку.

21.02

77

Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, що прикметник змінюється за родами.

Діяльнісний компонент:

- проводять дослідження над мовними явищами;

- визначають рід прикметників;

- змінюють прикметники за родами.

Ціннісний компонент:

- бережуть та шанують природу;

- з повагою ставляться до  рідного краю.

22.02

78

Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання

 

 

 

 

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають про пікніки та прогулянки з сімʼєю;

Діяльнісний компонент: 

- будують логічні висловлювання;

- збільшують словниковий запас слів;

- складають правила поводження на пікніку;

- порівнюють малюнки, складають за ними розповідь;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

23.02

79

Списування тексту

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

  • знає орфограми, правила написання слів

Діяльнісний компонент:

- демонструють свої знання;

-виконують самостійно завдання;

-аргументують власну думку.

Ціннісний компонент:

оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

27.02

80

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке прикметник;

-вміють змінювати прикметник за родами.

Діяльнісний компонент:

  • визначають родові закінчення прикметників;
  • проводять дослідження над мовними явищами;
  • змінюють прикметники за родами;
  • -використовують прикметники в мовленні.

Ціннісний компонент:

- бережно ставляться до природи рідного краю;

- роблять висновки про вживання різних слів у мовленні.

28.02

81

Закріплення і застосування знань про прикметники

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

-громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке прикметник;

- знають, що прикметник змінюється за родами та числами.

Діяльнісний компонент:

- демонструють свої знання;

-виконують самостійно завдання;

-аргументують власну думку.

Ціннісний компонент:

- дотримуються етичних норм спілкування.

 

01.03

82

Діагностувальна робота з теми «Прикметник»

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

- знають що таке прикметник;

- знають, що прикметник змінюється за родами та числами.

Діяльнісний компонент:

- демонструють свої знання;

-виконують самостійно завдання;

-аргументують власну думку.

Ціннісний компонент:

- дотримуються етичних норм спілкування.

 

02.03

Роспізнаю числівник та дієслово.

83

Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

-математична компетентність;

-культурна компетентність;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- що таке числівник

Діяльнісний компонент:

- роспізнають числівники;

- шукають інформацію на карті України;

- шукають інфлрмацію на квитку до театру.

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки з даної теми;

 

06.03

84

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- культурна клмпетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають як скласти план до тексту;

Діяльнісний компонент:

- за поданим планом складають текст;

- обгрунтовують свої думки;

- логічно та послідовно викладають думки.

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість дружніх стосунків.

 

07.03

85

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- математична компетентність;

- екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке числівник;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають числівники;

- записують числівники, правильно наголошують;

- складають та записують речення з числівниками;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість знань про рідний край, його природу та надбання.

08.03

86

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- громаадянська компетентність;

- математична компетентність.

- навчання упродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають що таке числівник, числовий вираз.

Діяльнісний компонент:

 - формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- читають та записують числові вирази;

- наголошують числівники.

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки з даної теми.

-усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю.

09.03

87

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- громаадянська компетентність;

- математична компетентність.

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають що таке числівник, числовий вираз.

Діяльнісний компонент:

 - формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- читають та записують числові вирази;

- наголошують числівники.

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки з даної теми.

-усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю.

13.03

88

Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке дієслово;

- знають, як завершувати думку в  реченні та тексті;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають дієслова;

- застосовують правило написання великої літери;

-складають речення?

-дають розгорнуту відповідь на запитання.

- пишуть розбірливо;

- збільшують словниковий запас слів;

Ціннісний компонент:

-обгрунтовують свої думки з даної теми.

-усвідомлюють важливість знань з історії рідного краю.

14.03

89

Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- екологічна компетентність;;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають дієслова;

- знають правило написання дієслів на –ться, -шся.

Діяльнісний компонент:

-досліджують мовні явища;

- складають діалог;

- складають розповідь за малюнком;

- грамото письмов висловлюють свої думки.

Ціннісний компонент:

- розуміють значення правил ввічливого спілкування;

-усвідомлюють важливість дбайливого ставлення да природи.

15.03

90

Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке дієслово,

-знають часіві форми дієслів.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють часовіі форми дієслів;

- проводять даслідження з мовними одиницями;

-роблять висновки, обгрунтовують власну думку;

-знаходять дієслова в тексті, визначають час;

- демонструють знання про петріківський розпис.

Ціннісний компонент:

- аналізують вивчений матеріал з теми;

- усвідомлюють важливість традицій українського народу його культурного надбання.

16.03

91

Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке дієслово;

- вміють змінювати дієслова за часами.

Діяльнісний компонент:

- знаходять дієслова в реченні;

-змінюють дієслова за часами;

-вживають дієслова у різних часах в мовленні;

-редагують тексти.

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки при редагуванні текстів;

- усвідомлюють значення знань про історичне минуле українського народу.

 

20.03

92

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають як скласти план до тексту.

Діяльнісний компонент:

-складають план тексту;

-переказаують письмово текст відповідно до плану;

-оформлюють роботу охайно, грамотно.

Ціннісний компонент:

-  роблять висновки на основі досвіду інших людей.

21.03

93

Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке дієслово.

- знають про написання не з дієсловами.

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

-застосовують знання про написання частки не з дієсловами при виконанні вправ;

- списують текст, розкриваючи дужки;

-висловлюють думки про правила поведінки з книжками.

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

- доводять та аргументують правильність своєї думки;

- дотримуються правил поведінки за столом та правил поводження з книжками.

22.03

94

Диктанкт

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи диктант;

Діяльнісний компонент:

- слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- дотримуються абзаців, полів зошита;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

23.03

95

Робота над помилками.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи диктант;

Діяльнісний компонент:

- аналізують роботу;

- пояснюють орфограми;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- дотримуються абзаців, полів зошита.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

Роспізнаю дієслова та службові слова

96

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке іменник, дієслово.

- вміють встановлювати зв’язок іменників та дієслів.

Діяльнісний компонент:

- встановлюють зв’язок іменників та дієслів;

-визначають префікс у дієсловах;

- визначають час дієслів,

-добирають іменникі, відповідно до змісту речень.

Ціннісний компонент:

- з повагою ставляться до культурного, професійного надбання українських міст.

- демонструють знання про міста України.

 

 

 

 

 

97

Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке дієслово, антоніми, синоніми;

-вміють добирати до дієслів антоніми, синоніми;

Діяльнісний компонент:

 - передають  зміст  почутого;

- добирають антоніми синоніми до поданих слів;

- утворюють речення;

- складають та записують розповідь за поданими запитаннями;

- сприймають доступні медіатексти;

-пояснюють значення слів.

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та ставлення до того, про що пишуть;

- застосовують в мовленні народні прислів’я;

-демонструють знання з історії України.

 

98

Закріплення і застосування знань про дієслова.

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-  знають, що таке дієслово, часи дієслів.

-добирають синоніми та антоніми до поданих дієслів.

Діяльнісний компонент:

-демонструють свої знання з теми при виконанні вправ;

-пояснюють мовні явища;

-обгрунтовують власну думку, наводять приклади;

- охайно та грамотно оформлюють роботу.

Ціннісний компонент:

- демонструють вміння самостійно працювати;

- застосовують набуті знання.

 

99

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

-  знають, що таке дієслово, часи дієслів.

-добирають синоніми та антоніми до поданих дієслів.

Діяльнісний компонент:

-демонструють свої знання з теми при виконанні тематичної роботи;

- проявляють самостійність у роботі;

-обгрунтовують власну думку, наводять приклади;

- охайно та грамотно оформлюють роботу.

Ціннісний компонент:

- демонструють вміння самостійно працювати;

- Застосовують набуті знання.

 

100

Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою

 - вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

-компетентність у галузі істориних та природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке службові слова;
  • знають для чого вони служать.

Діяльнісний компонент:

  • проводять дослідження;
  • роблять висновки;
  • визначають службові слова;
  • добирають потрібні службові слова.

Ціннісний компонент:

  • застосовують набуті знання;
  • демонструють знання зприродознавства та  історії України,

 

101

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке розповідь, план розповіді;

Діяльнісний компонент:

  • визначають тему розповіді;
  • складають план розповіді;
  • грамотно та логічно викладають думки;
  • оформлюють письмово розповідь.

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки при написанні тексту:

-демонструють повагу та любов до сім’ї.

 

102

Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

- вільне володіння державною мовою;

 - громадянська та соціальна компетентності;

- компетентності у галузі природничих наук.

-математична компетентність.

Знаннєвий компонент:

- розпізнають прийменники;

- знають правило написання прийменників.

Діяльнісний компонент:

-розрізняють службові слова від префіксів;

- записують службові слова;

- пояснюють, як пишуться службові слова з іншими;

- записують сполучення слів

- списують текст розкриваючи дужки;

- складають розповідь про свої бажання.

Ціннісний компонент:

- роблять висновки та обгрунтовують власну думку;

- висловлюють власні бажання.

 

103

Розпізнавання прийменників.

- вільне володіння державною мовою;

 - громадянська та соціальна компетентності;

- компетентності у галузі природничих наук.

-математична компетентність.

Знаннєвий компонент:

- розпізнають прийменники;

- знають правило написання прийменників.

Діяльнісний компонент:

-розрізняють службові слова від префіксів;

- записують службові слова;

- пояснюють, як пишуться службові слова з іншими;

- записують сполучення слів

Ціннісний компонент:

- роблять висновки та обгрунтовують власну думку;

- висловлюють власні бажання.

 

 

 

104

Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають частини мови;

-аналізують інформацію.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють частини мови;

-утворюють іменники, дієслова від прикметників;

-виділяють корінь в спільнокореневих словах;

- визначають достовірну і недостовірну інформацію;

-дають письмову розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про правдивість та хибність тверджень;

- висловлюють власні думки, обгрунтовують їх

 

 

 

105

Розрізнення частин мови.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають частини мови;

-аналізують інформацію.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють частини мови;

-утворюють іменники, дієслова від прикметників;

-виділяють корінь в спільнокореневих словах;

- визначають достовірну і недостовірну інформацію;

-дають письмову розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про правдивість та хибність тверджень;

- висловлюють власні думки, обгрунтовують їх

 

 

106

Тематична діагностувальна робота з теми «Частини мови»

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають частини мови;

-правила написання прийменників.

Діяльнісний компонент:

  • демонсрують набуті знання;
  • оформлюють самостійну роботу відповідно до вимог;
  • пишуть розбірливо, охайно;
  • демострують вміння самостійно працювати.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

Будую речення

 

107

Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

- вільне володіння державною мовою;

- - компетентності в галузі природничих наук;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають що таке речення, види речень за метою висловлювання, інтонацією.

Діяльнісний компонент:

  • розрізняють розповідні, питальні, спонукальні речення, окличні і неокличні;
  • шукають інформацію в таблиці:
  • відтворюють діалог в ролях;
  • дають розгорнуту письмову відповідь на питання.

Ціннісний компонент:

 - формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

-демонструють знання про природу України.

 

108

Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

 

- навчання впродовж життя;

 - громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке речення, звертанн, розділові знаки при звертанні.

Діяльнісний компонент:

  • визначають звертання в реченні;
  • виділяють звертання на письмі комами;
  • утворюють кличні форми іменників;
  • редагують та розігрують діалогя4
  • дають розгорнуту письмову відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та  ставлення до того, про що пишуть;

- демонструють почуття гумору, вміння емоційно розігрувати сценки.

 

109

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

Знаннєвий компонент:

- знають що таке речення, головні члени речення.

- називають

Діяльнісний компонент:

 - розуміють  й  адекватно  виконують  навчальні  дії;

- визначають головні і другорядні члени речення;

- знаходять інформацію в таблиці;

- пояснюють вживання великої літери у власних назвах;

- складають речення;

- встановлюють зв’язок слів у реченні.

Ціннісний компонент:

- демонструють набуді знання;

-демонструють знання про традиції та особливості міст України.

 

110

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- інноваційність;

-

Знаннєвий компонент:

- знають як скласти розповідь за поданим планом.

Діяльнісний компонент:

  • визначають частини тексту;
  • складають розповідь за поданим планом;
  • висловлюють та обгрунтовують свої думки;
  • охайно та грамотно оформлюють роботу.

Ціннісний компонент:

- виражають ставлення до свого здоров’я.

 

111

Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-компетентність в галузі природничих наук;

Навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- вміють встановлювати зв’язок слів у реченні, будувати схему речень.

Діяльнісний компонент:

  • складають речення за схемою;
  • встановлюють зв’язок слів у реченні;
  • роспізнають речення за поданою схемою;
  • висловлюють думки та свої враження письмово.

Ціннісний компонент:

- демонструють знання про міста України;

- виражають свої думки та враження.

 

112

Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке словосполучення, основа речення; головне і залежне слово в словосполученні.

Діяльнісний компонент:

- утворюють словосполучення;

-проводять мовні дослідження;

- роблять висновки;

-визначають основу речення;

- визначають головне і залежне слово в словосполученні.

Ціннісний компонент:

- висловлюють  свої враження від побаченого та почутого про  пам’ятки Сумщини.

 

113

Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-навчання упродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке речення, види речень.

Діяльнісний компонент:

- будують різні види речень;

- поширюють речення за питаннями;

- складають речення за схемою;

- встановлюють зв’язок слів у реченні.

Ціннісний компонент:

- - висловлюють  свої враження від побаченого та почутого про  пам’ятники українських міст

 

114

Повторення і закріплення знань про речення

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що  таке речння, види речень за метою висловлювання, інтонацією, словосполучення,

Основа речення.

Діяльнісний компонент:

- добирають спільнокореневі слова;

- розбирають слова за будовою;

- складають та записують текст про традиції в родині;

- добирають слова до відповідних схем;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про повагу до традицій своєї родини.

 

115

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як розібрати слово за будовою;

- називають частини слова;

Діяльнісний компонент:

Діяльнісний компонент:

  • демонсрують набуті знання;
  • оформлюють самостійну роботу відповідно до вимог;
  • пишуть розбірливо, охайно;
  • демострують вміння самостійно працювати.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

Досліджую текст

116

Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають будову тексту, заголовок.

Діяльнісний компонент:

-визначають будову тексту;

-придумують заголовок до тексту;

-відновлюють деформований текст;

- пояснюють значення слів;

-збагачують власний словниковий запас;

-дають розгорнуту відповідь на запитання.  

Ціннісний компонент:

- демонструють знання про історію міста Києва, описують свої враження від історичних пам’яток архітектури, сучасного міста.

 

117

Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- компетентність у галузі природничих наук;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке художній і науково-популярний текст.

Діяльнісний компонент:

- розрізняють відмінності художнього та науково-популярного тексту;

- пишуть художній опис на основі малюнка і власних спостережень;

-оформлюють роботу охайно, грамотно.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку, описують емоції, спостерігаючи за змінами в природі.

0

118

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- компетентність у галузі природничих наук;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають про види  текстів, будову тексту.

Діяльнісний компонент:

  • проводять дослідження над мовними явищами;
  • добирають заголовок до тексту;
  • пояснюють значення слів;
  • збагачують власний словниковий запас слів;
  • пояснюють орфограми;
  • висловлюють думки.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку про значення зоопарків, ставлення до тварин.  

 

119

Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про будову тексту, що тае текст-міркування.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- складають текст-міркування за поданим твердженням і висновком;

- письмово грамотно висловлюють свої думки.

- складають та записують текст.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками

- знають про цікаві  музеї та місця Києва.

 

120

Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке есе.

Діяльнісний компонент:

- роспізнають есе,

- складають есе;

пишуть есе на основі прочитаного тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

121

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

-

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

-- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке тема та мета тексту;

Діяльнісний компонент:

- визначають тему та мету тексту;

-добирають заголовок до тексту;

- дають розгорнуту письмову відповідь на запитання;

-проводять дослідження над мовними одиницями;

-розповідають про визначні та цікаві міста Києва.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку про місто Києв;

- з повагою та любов’ю ставляться до рідного краю.

 

122

Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів

- вільне володіння державною мовою;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

-- громадянська та соціальна компетентності;

 

Знаннєвий компонент:

- знають що таке текст, план тексту

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- складають план тексту;

-вміють працювати в парі;

- висловлюють свої думки.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи;

- з повагою ставляться до національних символів України.

 

123

Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

-навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають, що таке текст

Діяльнісний компонент:

- добирають заголовок до тексту;

- проводять дослідження над мовними одиницями;

-визначають мету тексту;

- добирають заголовок до тексту;

- редагують текст, уникаючи повторів;

- складають план тексту;

- дають розгорнуту письмову відповідь на запитання.

Ціннісний компонент:

- висловлють повагу та любов до столиці України;

-розповідають про визначні місця Києва.

 

 

124

Диктант

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи диктант;

Діяльнісний компонент:

- слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- дотримуються абзаців, полів зошита;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

 

125

Робота над помилками

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи диктант;

Діяльнісний компонент:

- аналізують роботу;

- пояснюють орфограми;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- дотримуються абзаців, полів зошита.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

126

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила написання переказу тексту.

Діяльнісний компонент:

- складають план до тексту;

-письмово переказають текст відповідно до плану;

-охайно та грамотно пишуть.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

Досліджую текст (продовження)

127

 

 

 

 

 

 

 

 

128

 

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

 

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

- компетентність у галузі природничих наук;

 

 

Знаннєвий компонент:

- знають різні стилі текстів;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту

- визначають стиль тексту;

- складають та записують текст на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

 

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

- компетентність у галузі природничих наук;

 

 

Знаннєвий компонент:

- знають різні стилі текстів;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту

- визначають стиль тексту;

- складають та записують текст на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

129

Усний твір

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову слова;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- добирають заголовок;

- складають твір на запропоновану тему;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

 

 

130

Повторення і закріплення знань про текст

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- добирають заголовок;

- складають та записують текст;

- визначають стиль тексту;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

131

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову тексту.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- добирають заголовок;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- самостійс но працюють над запропонованою темою;

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

132

Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності

Знаннєвий компонент:

- знають що таке діалог, частини мови, речення, текст.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини мови,

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

-складають діалог на задану тему;

-пояснюють походження слів;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи;

- розповідають про внесок українців у розвиток авіації.

 

133

Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають будову тексту, частини мови, орфограми.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини тексту;

- висловлюють власні думки;

- записують розповідь про валсне бажання;

-редагують текст, змінівши форми слів;

- пояснюють орфограми;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками;

- розповідють про унікальні та красиві місця Київщини.

 

134

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук.

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила написання переказу тексту.

Діяльнісний компонент:

- складають план до тексту;

-письмово переказають текст відповідно до плану.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

 

135

Повторення вивченого за рік

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук.

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке діалог, частини мови, речення, текст.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини мови,

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

-складають діалог на задану тему;

-пояснюють походження слів;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи;

- розповідають про внесок українців у розвиток авіації.

 

136

Повторення вивченого за рік

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук.

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке діалог, частини мови, речення, текст.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини мови,

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

-складають діалог на задану тему;

-пояснюють походження слів;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи;

 

137

Повторення вивченого за рік

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук.

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають що таке діалог, частини мови, речення, текст.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини мови,

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

-складають діалог на задану тему;

-пояснюють походження слів;

-добирають заголовок до тексту.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи;

- розповідають про внесок українців у розвиток авіації.

 

138

Підсумковий урок за ІІ семестр

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила про частини мови, речення, текст.

Діяльнісний компонент:

- визначають частини мови:

-звизначають члени речення;

-застосовують набуді знання.

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Громова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
14 березня 2023
Переглядів
2154
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку