Українська мова
4 клас
(автори Інна Большакова, Ігор Хворостяний)
|
||
|
ІІ семестр |
|
78 |
Позакласне читання. Зимові фантазії. В. Скомаровський «Навкруги казкові шати» (напам'ять) |
|
79 |
Прикметник як самостійна частина мови |
|
80 |
Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети |
|
81 |
Змінювання прикметників за числами та родами. |
|
82 |
Авторська казка. За Р. Далом «Чарлі і шоколадна фабрика» (Частина 1) |
|
83 |
Відмінювання прикметників в однині |
|
84 |
Авторська казка. За Р. Далом «Чарлі і шоколадна фабрика» (Частина 2,3) |
|
85 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. В Сухомлинський «Казка про гуску» |
|
86 |
Аналіз діагностувальної роботи. Початкова форма прикметників |
|
87 |
Відмінювання прикметників чоловічого роду |
|
88 |
Відмінювання прикметників чоловічого роду |
|
89 |
Відмінювання прикметників чоловічого роду |
|
90 |
Позакласне читання. Наша слава не вмре, не загине. К. Гриб «В зоряну ніч» |
|
91 |
Відмінювання прикметників середнього роду |
|
92 |
Відмінювання прикметників жіночого роду |
|
93 |
Відмінювання прикметників жіночого роду |
|
94 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
95 |
Відмінювання прикметників у множині. Оповідання «Геній на п’ять секунд» (зо О. Лущевською) |
|
96 |
Правопис прикметників із суфіксами – ськ-, -зьк-, -цьк- |
|
97 |
Правопис прикметників із суфіксами – ськ-, -зьк-, -цьк- |
|
98 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Прикметник» |
|
99 |
Аналіз діагностувальної роботи. Сторінка письменниці. Леся Українка. «FA (Сонет)» (напам’ять) |
|
100 |
Числівник як самостійна частина мови |
|
101 |
Правопис числівників. Оповідання «Чорна кішка, або магічне число «сім» (за В. Чемерисом) |
|
102 |
Правопис числівників |
|
103 |
Правопис числівників 11–20 |
|
104 |
Позакласне читання. Поезія – душі перлина. І. Драч. Вірші |
|
105 |
Правопис числівників 40–90, 100 |
|
106 |
Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники |
|
107 |
Відмінювання особових займенників. Повість «Інтерв’ю з автором» |
|
108 |
Правопис займенників. |
|
109 |
Правопис займенників. Повість «Хто проти суперкрутих» |
|
110 |
Правопис займенників. |
|
111 |
Розвиток мовлення. Новина |
|
112 |
Сторінками письменника. Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам'ять) |
|
113 |
Діагностувальна робота. Диктант «Сахара» |
|
114 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
115 |
Дієслово як самостійна частина мови. |
|
116 |
Неозначена форма дієслова |
|
117 |
Неозначена форма дієслова. Оповідання «Одиниця з обманом». Запитання до автора |
|
118 |
Позакласне читання. П’єса-казка. Творимо виставу. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» |
|
119 |
Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. . Оповідання «Одиниця з обманом». |
|
120 |
Змінювання дієслів за часами. |
|
121 |
Діагностувальна робота. Списування. За О. Довженком «Сад» |
|
122 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
123 |
Змінювання дієслів теперішнього часу |
|
124 |
Змінювання дієслів майбутнього часу |
|
125 |
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. В.Арєнєв «Сапієнси» |
|
126 |
Змінювання дієслів минулого часу |
|
127 |
Змінювання дієслів минулого часу. Оповідання «Рятувальник» |
|
128 |
Дієслова на -ся, -сь |
|
129 |
Правопис дієслів із не |
|
130 |
Позакласне читання. Прийди, весно, з радістю. Г. Гольц-Баумерт «Як я жартував першого квітня» |
|
131 |
Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи |
|
132 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Дієслово» |
|
133 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
134 |
Прислівник як самостійна частина мови |
|
135 |
Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. В. Нестайко «Злочин Жори Горобейка» (Частина 1) |
|
136 |
Уживання прислівників у мовленні. Оповідання. В. Нестайко «Злочин Жори Горобейка» (Частина 2) (уривок напам'ять) |
|
137 |
Уживання прислівників у мовленні. Оповідання. В. Нестайко «Злочин Жори Горобейка» (Частина 3) |
|
138 |
Правопис прислівників |
|
139 |
Позакласне читання. Рідний край – Україна. М. Литвин «Струни золотії…» |
|
140 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. Езоп «Селянин та його діти» |
|
142 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
143 |
Службові частини мови. Прийменник. Сполучник. Частка. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
144 |
Вигук як особлива незмінна частина мови |
|
145 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь із елементами опису |
|
146 |
Діагностувальна робота. Диктант «Пернаті друзі» |
|
147 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
148 |
Позакласне читання. Казки звідусюди. М. Метерлінк «Царство Майбутнього» |
|
|
Розділ 6. Словосполучення і речення |
|
149 |
Словосполучення і речення. |
|
150 |
Види речень за метою висловлювання. Повість. Уривок «Табір біля озера» (за І.Вайброу). Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
151 |
Головні та другорядні члени речення. Зв’язок між словами в реченні. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
152 |
Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення. |
|
153 |
Однорідні члени речення. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
|
Позакласне читання. Школа добрих вчинків. Т. Білецька «Квітка щастя» |
|
154 |
Однорідні члени речення. Повість А. Ліндгрен «Пеппі ходить по крамницях» |
|
155 |
Однорідні члени речення. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
156 |
Поняття про складне речення. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
157 |
Поняття про складне речення. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
158 |
Розвиток мовлення. Лист |
|
159 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки. О.Буцень «Неслухняний м’ячик» |
|
160 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
|
Розділ 7. Текст |
|
161 |
Текст. Типи текстів. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
|
162 |
Текст-опис. Науковий і художній описи |
|
163 |
Державна підсумкова атестація |
|
164 |
Текст-розповідь. Оповідання. За К. Бабкіною «Мсьє Жак та квітнева риба» |
|
165 |
Позакласне читання. Пригоду за пригодою читаймо з насолодою. В. Семеняка «Фахівець» |
|
166 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір «Моя Україна» |
|
167 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
168 |
Текст-міркування |
|
169 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування. Описуємо проблему та її розв’язання |
|
170 |
Текст-міркування. Есе |
|
171 |
Розвиток мовлення. Есе |
|
172 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. За Г. Пацюк «Рушник, що вміє промовляти» |
|
173 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
174 |
Позакласне читання. У кожного своя Жар - Пташка. В. Рутківський «Як складають вірші» |
|
175 |
Підсумковий урок за рік |
|