Українська мова
за Типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу
(автори І. Большакова, І. Хворостяний)
5 годин на тиждень
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Підр. |
|
Розділ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК |
|
|
78 |
Прикметник як самостійна частина мови. |
09.01 |
с.6-7 |
82 |
Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети. |
10.01 |
с.8 |
83 |
Змінювання прикметників за числами та родами. |
11.01 |
с.9-10 |
84 |
Змінювання прикметників за числами та родами. Повість – казка « Чарлі і шоколадна фабрика» ч. 1 за Роальдом Далом. |
12.01 |
с.9-14 |
85 |
Відмінювання прикметників в однині. |
13.01 |
с. 14-15 |
86 |
Відмінювання прикметників в однині. Повість – казка « Чарлі і шоколадна фабрика» за Роальдом Далом.(ч. 2) |
16.01 |
с. 16-18 |
87 |
Початкова форма прикметників. Повість – казка «Чарлі і шоколадна фабрика» за Роальдом Далом (ч.3) |
17.01 |
с.19-21 |
88 |
Відмінювання прикметників чоловічого роду. |
18.01 |
с. 21-25 |
89 |
Розрізняємо називний і знахідний відмінки прикметників. |
19.01 |
|
90 |
Робота з дитячою книжкою. «Найдовші вуса» Г.Вдовиченко. |
20.01 |
Х.100-105 |
91 |
Розрізняємо родовий і знахідний відмінки прикметників. |
23.01 |
с. 21-25 |
92 |
Відмінювання прикметників середнього роду. |
24.01 |
с.26-27 |
93 |
Відмінювання прикметників жіночого роду. «Лісова миша і хатня мишка» |
25.01 |
с.27-30 |
94 |
Розрізняємо давальний і місцевий відмінки прикметників. |
26.01 |
с.27-30 |
95 |
Відмінювання прикметників у множині. |
27.01 |
с.30- 33 |
96 |
Відмінювання прикметників у множині. За Оксаною Лущевською «Геній на п’ять секунд» |
30.01 |
с.30- 33 |
97 |
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
31.01 |
с. 34-36 |
98 |
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
01.02 |
с.36-37 |
99 |
Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення. |
02.02 |
с.38 |
|
Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці». |
03.02 |
Х. 106 - 111 |
100 |
Що я знаю / умію? Підсумок по темі. |
06.02 |
с.38 |
101 |
Діагностувальна робота. |
07.02 |
с. 38-40 |
102 |
Аналіз діагностувальної роботи. Сторінка письменниці. Леся Українка. Поезія (напам’ять)
|
08.02 |
|
|
РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ.ЧИСЛІВНИК |
|
|
104 |
Числівник як самостійна частина мови. |
09.02 |
с.41-42 |
105 |
Правопис числівників. «Чорна кішка, або магічне число «Сім». (За Валентином Чемерисом) (уривок напам’ять) |
10.02 |
с.43-46 |
|
Правопис числівників. «Чорна кішка, або магічне число «Сім». (За Валентином Чемерисом) |
13.02 |
с.43-46 |
107 |
Правопис числівників. |
14.02 |
с.46-47 |
108 |
Правопис числівників 11–20. |
15.02 |
с.48 |
109 |
Правопис числівників 40–90, 100. |
16.02 |
с.49 |
|
Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність». |
17.02 |
Х. 119-129 |
|
Повторення. Що я знаю/умію? |
20.02 |
|
110 |
Діагностувальна робота. |
21.02 |
с.49 |
111 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого. |
22.02 |
|
|
РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ. ЗАЙМЕННИК |
|
|
112 |
Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники. |
23.02 |
с.50-51 |
113 |
Відмінювання особових займенників. |
24.02 |
с.52-53 |
115 |
Правопис займенників. Повість «Хто проти суперкрутих». |
27.02 |
с.54-57 |
116 |
Правопис займенників. Повість «Хто проти суперкрутих». (За А. Аудгільд Сульберґ ) |
28.02 |
с.54-57 |
117 |
Правопис займенників. |
01.03 |
с.58-59 |
118 |
Розвиток мовлення. Новина. |
02.03 |
с.60 |
|
Робота з дитячою книжкою. Поезії Олесі Мамчич та Івана Малковича. |
03.03 |
Х. 134-139; 148-153 |
119 |
Що я знаю / умію? Повторення. |
06.03 |
с.59-61 |
120 |
Діагностувальна робота. |
07.03 |
|
121 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого. |
08.03 |
|
122 |
Сторінка письменника. Тарас Шевченко. Звукопис. «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять). |
09.03 |
с.61-62 |
|
РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ.ДІЄСЛОВО |
|
|
123 |
Дієслово як самостійна частина мови. |
10.03 |
с.63-64 |
124 |
Неозначена форма дієслова. |
13.03 |
с.64-65 |
125 |
Неозначена форма дієслова. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» частина 1. |
14.03 |
с.65-68 |
126 |
Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. |
15.03 |
с.69-71 |
127 |
Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. Всеволод Нестайко « Одиниця з обманом» частина 2. |
16.03 |
с.69-71 |
|
Робота з дитячою книжкою. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя». |
17.03 |
Х. 155-161 |
128 |
Змінювання дієслів за часами. |
27.03 |
с.71-73 |
129 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. |
28.03 |
с.73-75 |
130 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. |
29.03 |
с.73-75 |
131 |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. |
30.03 |
с.76-77 |
132 |
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. Епіграф. Науково- фантастична повість «Сапієнси». Володимир Арєнєв. |
31.03 |
с.78-80 |
134 |
Змінювання дієслів минулого часу. |
03.04 |
с.81 |
135 |
Змінювання дієслів минулого часу. Оповідання «Рятувальник» Сашко Дерманський. |
04.04 |
с.82-84 |
136 |
Дієслова на -ся, -сь. І.Січовик «Не хвалися, як гарбуз» (напам’ять) |
05.04 |
с.84-85 |
|
Правопис дієслів із не. |
06.04 |
с.86-87 |
137 |
Робота з дитячою книжкою. Сашко Дерманський «Мрія Маляки». |
07.04 |
Х. 96 -99 |
138 |
Розвиток мовлення. Текст-пояснення процесу, явища. |
10.04 |
с. 87 |
139 |
Що я знаю / умію? Повторення. |
11.04 |
с.88 |
140 |
Діагностувальна робота. |
12.04 |
|
141 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого. |
13.04 |
|
|
РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИСЛІВНИК . СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ |
|
|
142 |
Прислівник як самостійна частина мови. |
14.04 |
с.88-90 |
143 |
Розрізнення прикметників і прислівників «Злочин Жори Горобейка» Ч.1 За Всеволодом Нестайком. |
17.04 |
с.90-92 |
144 |
Розрізнення прикметників і прислівників «Злочин Жори Горобейка» Ч.1За Всеволодом Нестайком |
18.04 |
с.90-92 |
145 |
Уживання прислівників у мовленні. «Злочин Жори Горобейка» Ч.2 За Всеволодом Нестайком |
19.04 |
с.92-95 |
146 |
Уживання прислівників у мовленні. «Злочин Жори Горобейка» Ч.3 За Всеволодом Нестайком |
20.04 |
с. 95-99 |
147 |
Уживання прислівників у мовленні. «Злочин Жори Горобейка» Ч.3 За Всеволодом Нестайком |
21.04 |
с. 95-99 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько. Оповідання. |
24.04 |
Х. 163 - 169 |
148 |
Правопис прислівників. |
25.04 |
с.100-101 |
150 |
Службові частини мови. |
26.04 |
с.101-103 |
152 |
Вигук. |
27.04 |
с.103-104 |
153 |
Що я знаю / умію? Повторення. |
28.04 |
с.104-105 |
154 |
Діагностувальна робота. |
01.05 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток мовлення. Текст-розповідь з елементами опису. |
02.05 |
с.105 |
155 |
Робота з дитячою книжкою. Володимир Рутківський «Угода». |
03.05 |
Х. 170-177 |
|
РОЗДІЛ 6. СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ І РЕЧЕННЯ |
|
|
157 |
Словосполучення і речення . «Табір біля озера» За ĺаном Вайброу. |
04.05 |
с.106-109 |
158 |
Словосполучення і речення . «Табір біля озера» За ĺаном Ва йброу… |
05.05 |
с.106-109 |
159 |
Однорідні члени речення. |
08.05 |
с.110 |
160 |
Однорідні члени речення. «Пеппі ходить по крамницях» (за Астрід Ліндгрен). |
09.05 |
с.111-115 |
161 |
Однорідні члени речення. «Пеппі ходить по крамницях» (за Астрід Ліндгрен). |
10.05 |
с.111-115 |
162 |
Поняття про складне речення. |
11.05 |
с.115-117 |
163 |
Що я знаю / умію? |
12.05 |
с.117 |
164 |
Діагностувальна робота. |
15.05 |
|
165 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми. |
16.05 |
|
|
РОЗДІЛ 7. ТЕКСТ |
|
|
166 |
Текст. Типи текстів. Текст-опис . |
17.05 |
с.118 |
167 |
Науковий і художній описи. |
18.05 |
с.119-120 |
|
Робота з дитячою книжкою. Юля Смаль «Хімія і їжа». |
19.05 |
Х. 178-185 |
168 |
Текст-розповідь. «Мсьє Жак та квітнева риба». За Катериною Бабкіною |
22.05 |
с.120-123 |
170 |
Текст-міркування. |
23.05 |
с.123-124 |
171 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування. |
24.05 |
с.125 |
172 |
Текст-міркування. Есей |
25.05 |
с.126-127 |
173 |
Діагностувальна робота. |
26.05 |
|
174 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевірка навички читання вголос. |
29.05 |
|
175 |
Розвиток мовлення. Есей |
30.05 |
с.127 |
176 |
Підсумковий урок за рік |
31.05 |
|