УКРАЇНСЬКА МОВА
1 семестр
За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Сторінк и підручни ка., зошита |
Добуквений період |
||||
1. |
|
Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з «Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення. |
Учень / учениця:
складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів |
Буквар, с. 3-4 Зош.с.4 |
2. |
|
Робота над ілюстрацією «Наш клас» .Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 3-4 Буквар с.5 |
|
|
|
- приймає правильну позу перед початком письма, кладе правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення під час письма |
|
3. |
|
Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 6 Зошит с.5 |
4. |
|
А.Костецький «Батьківщина» Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 6 Буквар с.7 |
5. |
|
Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 8-9 Зошит с.7 |
6. |
|
А.Камінчук «Наша столиця» Шкільне приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних та похилих ліній. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 7 Буквар с.9 |
7. |
|
Я і моя родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення |
Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до |
Буквар, с. 10-11 (роб.зош) |
|
|
їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів. |
інструкції);
звуки) |
|
8. |
|
Варвара Гринько «Сім’я».Дитячі іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа. |
Учень / учениця:
- орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв |
Зошит, с. 8 Буквар с.10 |
9. |
|
Пограємося разом.Музики чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 12-13 (роб.зош) |
|
|
|
наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розрізняє тверді і м’які приголосні звуки |
|
10. |
|
А.Косецький «Найкраща іграшка» Досліджуємо медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням внизу справа і зліва . |
Учень / учениця:
|
Зошит, с.9(р.з) Буквар с.13 |
11. |
|
Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень.( Письмо прямих похилих ліній із заокругленням внизу справа) |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 14-15 Зошит |
12. |
|
Українська народна казка «Ріпка». Овочі і фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу, |
Учень / учениця:
|
Зошит, с.9 -10 Буквар с.15 |
13. |
|
Українські народні казки. Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця: - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для |
Буквар, с. 16 Зошит с.10 |
|
|
Театралізація уривків казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою. Письмо прямих похилих ліній із верхньою і нижньою петлею. |
відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
|
14. |
|
Українська народна казка «Івасик Телесик» .Одяг і взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо довгих і коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й аудиторію |
Зошит, с. 11 Буквар с. 17 |
15 |
|
На подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?Закріплення написання похилих ліній із заокругленням і петлями |
Учень / учениця:
та побаченого |
Буквар, с. 18-19 Зошит с.10(р.з). |
16 |
|
Робота з віршем.Побутова техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і малих півовалів. Складання |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 12 Буквар с.19 |
|
|
речень за поданою графічною моделлю. |
|
|
|
|
17. |
Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. Письмо малих півовалів. |
Учень / учениця:
та побаченого |
Буквар, с. 20-21 Зошит с.12(р.з |
|
|
18. |
Складання речень про пори року. Добирання ознак до слів. Письмо малих і великих овалів. |
Учень / учениця:
ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації |
Зошит, с. 13 Буквар с.22-23 |
|
|
|||||
|
19 |
Цікавих казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок». Підготовчі вправи до написання букв.Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця:
відповідають ролі |
Буквар, с. 24-25 Зошит с.14 |
20 |
|
Птахи. Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і графічними моделями. |
Учень / учениця:
пісень тощо |
Зошит, с. 15 |
21 |
|
Узагальнення знань учнів. Досліджуємо медіа. Підготовчі вправи до написання букв. |
Учень / учениця: - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах; |
Буквар, с. 26-27 Зошит с. 16 |
|
|
|
|
|
22. |
|
Складання речень за ілюстрацією.Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей. |
Учень / учениця:
|
(Зошит, с. 16) Буквар с.28-29 |
Буквений період |
||||
23. |
|
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в слов ах. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с.30 Зошит, с. 17 |
24. |
|
Виділення звука [а] в словах. Письмо великої букви А. Безвідривне зєднання букв. |
Учень / учениця: |
Буквар с.31 Зошит, с. 18 |
|
|
|
|
|
25. |
|
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. Письмо малої букви у.Написання буквосполучень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 32 Зошит с.19 |
26. |
|
Вивчення виділених букв у словах. Робота з ілюстрацією. Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. |
Учень / учениця:
наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); |
Букварс.33 Зошит, с. 20 |
|
|
|
|
|
27. |
|
Закріплення вивчення букв А і У. Закріплення написання вивчених букв , буквосполучень. |
Учень / учениця:
|
Зошит с.20 |
28. |
|
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 19 |
29. |
|
Читання слів із вивченими буквами. |
Учень / учениця: |
Буквар, с. 35 |
|
|
Письмо великої букви О. Поєднання її з вивченими буквами . Звуковий аналіз слів. |
- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком |
Зошит с.22 |
30. |
|
Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв.
|
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 23 Буквар с. 36 |
31. |
|
Складання речень за малюнками. Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 37 Зошит с.24 |
|
|
|
- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
32. |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.Складання розповіді за малюнком. Письмо вивчених букв буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 24 |
33. |
|
Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів. Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 38 Зошит с.25 |
34. |
|
. Закріплення звукового значення букви «ем». Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; |
Буквар с.39 Зошит, с. 26 |
|
|
|
|
|
35. |
|
Закріплення звукового значення букви «ем». Закріплення написання великої і малої букви Мм |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 39 Зошит с.26 |
36. |
|
Звук [і], позначення його буквою «і». Буква «і» в ролі окремого слова Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів, речення. |
Учень / учениця:
|
Буквар с.40 Зошит, с. 27 |
37. |
|
Закріплення звукового значення букви «і».. Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви І. Закріплення вміння писати вивчені букви |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 41 Зошит с.28 |
38. |
|
Закріплення читання слів з буквою І . Закріплення написання великої і малої букви Іі, буквосполучень з нею. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 41 Зошит, с. 28 |
39. |
|
Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів. Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 42 Зошит с.29 |
|
|
|
- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному Висловлюванні - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє списує склади, слова з рукописного тексту; |
|
40. |
|
Читання Слів, речень з буквою Н. Письмо великої букви Н. Написання складів , буквосполучень, слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар с.43 Зошит, с. 30 |
41. |
|
Закріплення звукових значень букви Н, умінь читати склади і словаз нею.Ребус. Закріплення написання великої і малої Нн.
|
Учень / учениця:
- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
Буквар, с. 42-43 Зошит с. 30 |
42. |
|
Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. |
Учень / учениця:
звуки); Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. |
Буквар с.44 Зошит, с. 31 |
|
|
|
списує склади, слова з рукописного тексту;
|
|
43. |
|
Читання складів, слів і речень з буквою Л. Складання розповіді за малюнком. Письмо великої букви Л , складів,слів з нею.Написання імен з великої букви. |
Учень / учениця:
підтримує аргументами власні думки або спростовує їх |
Буквар, с. 45 Зошит с.32 |
44. |
|
Закріплення читання слів і речень з буквою Л. Закріплення написання великої і малої букви Лл. |
Учень / учениця:
списує склади, слова з рукописного тексту;
|
Буквар, с.45 Зошит, с. 32 |
45. |
|
Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Складання і записування слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 46 Зошит с.33 |
46. |
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком. Письмо великоїбукви В.Написання буквосполучень складів |
Учень / учениця:
списує склади, слова з рукописного тексту;
|
Буквар с.47 Зошит, с. 34 |
47. |
|
Закріплення читання слів з буквою В. Закріплення написання великої і малої букви Вв. |
Учень / учениця:
частини слова); |
Буквар, с. 47 Зошит с. 34 |
|
|
|
|
|
48. |
|
Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів. |
Учень / учениця:
списує склади, слова з рукописного тексту |
Буквар, с. 48 Зошит, с. 35 |
49. |
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Письмо великої букви С, складів та слів з нею. Доповнення і записування речень. |
Учень / учениця:
– цілком);
|
Буквар, с. 49 Зошит, с. 36
|
50. |
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Опрацювання тексту «Ліс».
|
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи |
Буквар, с. 49 Зошит, с. 36 |
|
|
Закріплення написання великої і малої букви Сс,слів,речень з ними. |
правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
51. |
|
Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквосполучень.
|
Учень / учениця:
– цілком);
|
Буквар, с. 50 Зошит, с. 37
|
52. |
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково- логічні вправи. Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування слів. |
Учень / учениця:
правильної форми, висоти, ширини |
Буквар с.51 Зошит, с. 38 |
|
|
|
- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
|
53. |
|
Досліджуємо медіа .Театралізація і переказування казок. Закріплення написання великої і малої букви Кк. |
Учень / учениця:
– цілком); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 52-53 Зошит, с. 38 |
54. |
|
Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка. Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
- Учень / учениця:
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються - читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілко |
Букварс.54 Зошит, с. 39 |
55. |
|
Закріплення звукових значень букви Р.Опрацювання вірша «Ранок».Словниково-логічні вправи. Письмо великої букви Р, складів ,слів ,речень .
|
Учень / учениця:
- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане |
Буквар, с. 55-56 Зошит, с. 40 |
|
|
|
- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями |
|
56. |
|
Закріплення читання слів з буквою Р. Закріплення написання великої і малої букви Рр. Диктант букв. |
Учень / учениця:
звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
Буквар с. 57 Зошит, с. 40 |
57. |
|
Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Письмо малої букви п,слів ,буквосполучень. Списування з друкованого речення. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 58 Зошит с.41 |
58. |
|
Закріплення звукового значення букви «пе». Читання речень. Письмо великої букви П, словосполучень,слів,речень.Списування з друкованого речення. |
Учень / учениця:
- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане |
Букварс.59 Зошит, с. 42
|
|
|
|
|
|
59. |
|
Читання тексту складами.Заучування скоромовки. Закріплення написання вивчених букв. Диктант. |
Учень / учениця:
частини слова) -записує букви під диктовку. |
Буквар, с. 59 Зошит с. 42 |
60. |
|
Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те». Читання прямих і обернених складів, слів, речень. Письмо малої букви т. Складання , доповнення і записування слів. |
Учень / учениця:
|
Буквар с.60 Зошит, с.43 |
61. |
|
Закріплення звукових значень букви т.Ребуси. Письмо великої букви Т.Написання складів,слів ,речень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 60 Зошит с.44 |
|
|
|
|
|
62. |
|
.Закріплення читання слів з буквою т. Закріплення написання великої і малої буквиТт. Диктант. |
Учень / учениця:
|
Буквар с. 61 Зошит, с. 44 |
63. |
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів. Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів. |
Учень / учениця:
- записує окремі слова та речення, дотримуючись опра цьованих правил щодо оформлення речення на письмі, |
Буквар, с. 62 Зошит с.45 |
64. |
|
Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково- логічні вправи. Ребус Письмо великої букви Е. Написання складів слів речень. Розвиток звязного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Буквар с63 .Зошит, с. 46 |
|
|
|
|
|
65. |
|
Досліджуємо медіа.Закріплення звукових значень вивчених букв. Диктант букв,складів. |
Учень / учениця: - сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
Буквар, с. 64-65 Зошит с.46 |
66. |
|
Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Робота з дитячою книжкою.
Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. |
Учень / учениця:
|
Букварс.66 Зошит, с. 47 |
67. |
|
Закріплення звукових значень букви д.Опрацювання тексту «Сад» Письмо великої букви Д, буквосполучень, слів , речень |
Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
|
Буквар, с. 67 Зошит с. 48 |
|
|
. |
|
|
68. |
|
Закріплення звукових значень букви Д. Опрацювання тексту.
Списування з друкованого тексту. |
Учень / учениця:
|
Буквар с.68-69 Зошит, с. 48 |
69. |
|
Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів. Скоромовка. Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з.
|
Учень / учениця:
- списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
Буквар, с. 70 Зошит с.49 |
70. |
|
Закріплення звукових значень букви з.Опрацювання тексту «У зоопарку». Письмо великої букви З.Списування скоромовки. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
Буквар с.71 Зошит, с. 50 |
|
|
- |
-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
|
71. |
|
Досліджуємо медіа.Закріплення звукових значень вивчених букв.Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою.
|
Учень / учениця: - сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
Буквар, с. 72-73 |
72. |
|
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково- логічні вправи. Письмо букви ь в поєднанні з іншими буквами.
|
Учень / учениця:
|
Буквар с.74 Зошит, c. 51 |
|
|
|
- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
|
73. |
|
.Закріплення букви ь.Читання тексту. Робота з дитячою книжкою. Закріплення умінь писати ь у поєднанні з вивченими буквамию |
Учень / учениця:
різною метою спілкування - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
Буквар, с. 75 Зошит с.52 |
74. |
|
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Написання слів з буквосполученням ьо |
Учень / учениця:
|
Буквар с.76 Зошит, c. 52 |
75. |
|
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Списування речень |
Учень / учениця:
звуки); |
Буквар, с. 77 |
|
|
|
- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного |
|
76 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. 1 |
Учень / учениця:
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
77 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. 1 |
Учень / учениця:
|
|
78 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. |
Учень / учениця:
|
|
|
|
|
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
79 |
|
. Вправи для розвитку навички читання. Закріплення уміння писати вивчені букви.. |
Учень / учениця:
|
|
80-82 |
|
Вправи для розвитку навички читання. Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв і розвитку навички читання. |
Учень / учениця:
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|