Календарне планування УКРАЇНСЬКА МОВА І семестр за підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)

Про матеріал
Календарне планування для 1 класу І семестру з української мови за підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» (Частина 1) розроблено за програмою Шиян (5 год)
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

1 семестр

За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)

 

 

уроку

 

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати навчання

Сторінк и

підручни

ка., зошита

Добуквений період

1.

 

Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з

«Букварем». Речення.

Спосіб умовного позначення речення.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  • висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;
  • виокремлює речення з мовного потоку, розуміє їх зміст,

складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів

Буквар, с. 3-4

Зош.с.4

2.

 

Робота над ілюстрацією «Наш клас» .Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за    партою під час письма.

Розташування зошита на парті під час письма.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

Зошит, с. 3-4

Буквар с.5


 

 

 

 

- приймає правильну позу перед початком письма, кладе

правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення під час письма

 

3.

 

Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  • висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів

Буквар, с. 6

Зошит с.5

4.

 

А.Костецький «Батьківщина» Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • показує правильне положення ручки (олівця) в руці і зберігає його під час розфарбовування малюнків та письма

Зошит, с. 6

Буквар с.7


 

5.

 

Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  • висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади)

Буквар, с. 8-9

Зошит с.7

6.

 

А.Камінчук «Наша столиця» Шкільне приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і  довгих вертикальних та похилих ліній.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

Зошит, с. 7

Буквар с.9

7.

 

Я і моя родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення

Учень / учениця:

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується,

виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до

Буквар, с. 10-11 (роб.зош)


 

 

 

їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.

інструкції);

  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  • висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки)

 

8.

 

Варвара Гринько «Сім’я».Дитячі іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа.

Учень / учениця:

  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  • висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;

- орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;

- правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

Зошит, с. 8 Буквар с.10

9.

 

Пограємося разом.Музики чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки.

Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.

Учень / учениця:

  • з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  • уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів,

Буквар, с. 12-13

(роб.зош)


 

 

 

 

наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- розрізняє тверді і м’які приголосні звуки

 

10.

 

А.Косецький «Найкраща іграшка» Досліджуємо медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням внизу справа і зліва .

Учень / учениця:

  • обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

Зошит, с.9(р.з) Буквар с.13

11.

 

Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що?

Складання речень.( Письмо прямих похилих ліній із заокругленням внизу справа)

Учень / учениця:

  • упізнає і розрізняє слова назви предметів, ставить до них питання; розрізняє назви істот і неістот;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів

Буквар, с. 14-15 Зошит

12.

 

Українська народна казка «Ріпка». Овочі і фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу,

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

Зошит, с.9 -10  Буквар с.15

13.

 

Українські народні казки.

Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для

Буквар,

с. 16

Зошит с.10


 

 

 

Театралізація уривків казки

«Колосок». Робота з дитячою книжкою. Письмо прямих похилих ліній із верхньою і нижньою петлею.

відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

 

14.

 

Українська народна казка «Івасик Телесик» .Одяг і взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо  довгих і коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • складає речення за поданою графічною схемою;
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  • створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка,

комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й аудиторію

Зошит, с. 11

Буквар с. 17

 15

 

На подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?Закріплення написання похилих ліній із заокругленням і петлями

Учень / учениця:

  • упізнає і розрізняє слова назви ознак, ставить до них питання;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

та побаченого

Буквар, с. 18-19

Зошит с.10(р.з).

 16

 

Робота з віршем.Побутова техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і

малих півовалів. Складання

Учень / учениця:

  • розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;
  • складає речення за поданою графічною схемою;
  • поповнює власний словниковий запас;

Зошит, с. 12

Буквар с.19


 

 

 

речень за поданою графічною

моделлю.

  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 

 

17.

Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. Письмо малих півовалів.

Учень / учениця:

  • упізнає і розрізняє слова – назви дій, ставить до них питання;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

та побаченого

Буквар, с. 20-21

Зошит с.12(р.з

 

18.

Складання речень про пори року. Добирання ознак до слів. Письмо малих і великих овалів.

Учень / учениця:

  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  • складає речення за малюнками;
  • розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації

Зошит, с. 13 Буквар с.22-23

 


 

 

19

Цікавих казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок». Підготовчі вправи до написання букв.Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • обговорює враження від драматизації з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації

відповідають ролі

Буквар, с. 24-25

Зошит с.14

20

 

Птахи. Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і графічними моделями.

Учень / учениця:

  • складає речення за поданою графічною схемою і малюнком;
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних

пісень тощо

Зошит, с. 15

21

 

Узагальнення знань учнів. Досліджуємо медіа. Підготовчі вправи до написання букв.

Учень / учениця:

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє допомогою

вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах;

Буквар, с. 26-27

Зошит с. 16


 

 

 

 

  • визначає, кому і для чого призначений медіатекст;
  • визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів;
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

22.

 

Складання речень за ілюстрацією.Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей.

Учень / учениця:

  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття;
  • правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • розпізнає слова назви предметів, ознак, дій

(Зошит, с. 16)

Буквар с.28-29

Буквений період

23.

 

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в слов ах. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви а.

Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;
  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с.30 Зошит,

с. 17

24.

 

Виділення звука [а] в словах.

Письмо великої букви А. Безвідривне зєднання букв.

Учень / учениця:

Буквар с.31 Зошит,

с. 18


 

 

 

 

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

 

25.

 

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою

книжкою.

Письмо малої букви у.Написання буквосполучень.

Учень / учениця:

  • має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;
  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 32 Зошит с.19

26.

 

Вивчення виділених букв у словах. Робота з ілюстрацією. Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів,

наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

Букварс.33 Зошит, с. 20


 

 

 

 

  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

 

27.

 

Закріплення вивчення букв А і У.

Закріплення написання вивчених букв , буквосполучень.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів,
  • пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

Зошит с.20

28.

 

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному
  • висловлюванні

Зошит, с. 19

29.

 

Читання слів із вивченими буквами.

Учень / учениця:

Буквар,

с. 35


 

 

 

Письмо великої букви О. Поєднання її з вивченими буквами . Звуковий аналіз слів.

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

- складає речення за малюнком

 Зошит с.22

30.

 

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв.

 

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

Зошит, с. 23 Буквар с. 36

31.

 

Складання речень за малюнками.

 Письмо великої букви И. Написання буквосполучень.

Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

Буквар, с. 37 Зошит с.24


 

 

 

 

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному

висловлюванні

 

32.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв.Складання розповіді за малюнком.

Письмо вивчених букв буквосполучень. Диктант вивчених букв.

Учень / учениця:

  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

Зошит, с. 24

33.

 

Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами.

Утворення слів.

Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення.

Розфарбовування малюнка

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає прямі та обернені склади, слова складами;
  • пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

Буквар, с. 38 Зошит с.25

34.

 

. Закріплення звукового значення букви «ем».

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення.

Розфарбовування малюнка.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи

правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

Буквар с.39

Зошит, с. 26


 

 

 

 

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

35.

 

Закріплення звукового значення букви «ем».

Закріплення написання великої і малої букви Мм

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами;
  • пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє.

Буквар, с. 39 Зошит с.26

36.

 

Звук [і], позначення його буквою «і». Буква «і» в ролі окремого слова

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів, речення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -читає прямі і обернені склади, слова по складах;

 

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Буквар с.40 Зошит, с. 27


 

37.

 

Закріплення звукового значення букви «і».. Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви І.

Закріплення вміння писати вивчені букви

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає прямі і обернені склади, слова по складах;
  • спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору;
  • підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

Буквар, с. 41 Зошит с.28

38.

 

Закріплення читання слів з буквою І .

Закріплення написання великої і малої букви Іі, буквосполучень з нею.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •  

Буквар, с. 41 Зошит, с. 28

39.

 

Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів.

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

Буквар, с. 42 Зошит с.29


 

 

 

 

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному

Висловлюванні

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

 

40.

 

Читання Слів, речень з буквою Н.

Письмо великої букви Н. Написання складів , буквосполучень, слів.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • розрізнює друковане і рукописне письмо
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Буквар с.43

Зошит, с. 30

41.

 

Закріплення звукових значень букви Н, умінь читати склади і словаз нею.Ребус.

Закріплення написання великої і малої Нн.

 

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Буквар, с. 42-43

Зошит с. 30

42.

 

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.

Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.

Буквар с.44

Зошит, с. 31


 

 

 

 

  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

  • складає речення за малюнком

 

43.

 

Читання складів, слів і речень з буквою Л. Складання розповіді за малюнком.

Письмо великої букви Л , складів,слів з нею.Написання імен з великої букви.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком;

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

Буквар, с. 45

Зошит с.32

44.

 

Закріплення читання слів і речень з буквою Л.

Закріплення написання великої і малої букви Лл.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

  • складає речення за малюнком

Буквар, с.45

Зошит, с. 32


 

45.

 

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв.

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

Складання і записування слів.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає слова складами
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • списує склади, слова з рукописного тексту;
  • складає речення за поданими графічними схемами

Буквар, с. 46

Зошит с.33

46.

 

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком.

Письмо великоїбукви В.Написання буквосполучень складів

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

  • складає речення за поданими графічними схемами

Буквар с.47 Зошит, с. 34

47.

 

Закріплення читання слів з буквою В.

Закріплення написання великої і малої букви Вв.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

частини слова);

Буквар, с. 47

Зошит с. 34


 

 

 

 

  • читає слова складами;
  • складає речення за малюнком

 

48.

 

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів.

Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • розрізнює друковане і рукописне письмо
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту

Буквар, с. 48 Зошит, с. 35

49.

 

Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів.

Письмо великої букви С, складів та слів з нею. Доповнення і записування речень.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком

Буквар, с. 49 Зошит,

с. 36

 

50.

 

Закріплення звукових значень букви «ес». Опрацювання тексту «Ліс».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи

Буквар, с. 49 Зошит,

с. 36


 

 

 

Закріплення написання великої і малої букви Сс,слів,речень з ними.

правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  • розрізнює друковане і рукописне письмо
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури
  • – цілком);
  •  

 

51.

 

Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквосполучень.

 

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком
  • пише малі і великі рукописні букви з дотриманням
  • правильної форми, висоти, ширини.

Буквар, с. 50

Зошит, с. 37

 

52.

 

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково- логічні вправи.

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів.

Складання і записування слів.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • пише малі і великі рукописні букви з дотриманням

правильної форми, висоти, ширини

Буквар с.51

Зошит, с. 38


 

 

 

 

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття;

букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

53.

 

Досліджуємо медіа .Театралізація  і переказування казок.

Закріплення написання великої і малої букви Кк.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

цілком);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 52-53

Зошит, с. 38

54.

 

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка.

Письмо малої букви р.

Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень.

Розвиток зв’язного мовлення.

- Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись

опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

- читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілко

Букварс.54

Зошит, с. 39

55.

 

Закріплення звукових значень букви Р.Опрацювання вірша «Ранок».Словниково-логічні вправи.

Письмо великої букви Р, складів ,слів ,речень .

 

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає слова складами;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар, с. 55-56

Зошит, с. 40


 

 

 

 

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та

ілюстраціями

 

56.

 

Закріплення читання слів з буквою Р.

Закріплення написання великої і малої букви Рр. Диктант букв.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює

звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар с. 57

Зошит, с. 40

57.

 

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою.

 

Письмо малої букви п,слів ,буквосполучень. Списування з друкованого речення.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами;
  • ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння - 
  • списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане

 

Буквар, с. 58

Зошит с.41

58.

 

Закріплення звукового значення букви «пе». Читання речень.

Письмо великої букви П, словосполучень,слів,речень.Списування з друкованого речення.

Учень / учениця:

  •  
  • - складає речення за малюнками та поданими графічними
  • схемами ворить нові слова на основі запропонованих

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане

Букварс.59

Зошит, с. 42

 


 

 

 

 

 

 

59.

 

Читання тексту складами.Заучування скоромовки.

Закріплення написання вивчених букв. Диктант.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

частини слова)

-записує букви під диктовку.

Буквар, с. 59

Зошит с. 42

60.

 

Звуки [т], [т´], позначення їх

буквою «те». Читання прямих і обернених складів, слів, речень.

Письмо малої букви т. Складання , доповнення і записування слів.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар с.60

Зошит, с.43

61.

 

Закріплення звукових значень букви т.Ребуси.

Письмо великої букви Т.Написання складів,слів ,речень.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,
  • а т розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами які пишуться так, як вимовляються;

Буквар, с. 60

Зошит с.44


 

 

 

 

 

 

62.

 

.Закріплення читання слів з буквою т.

Закріплення написання великої і малої буквиТт. Диктант.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає речення за малюнком

Буквар с. 61

Зошит, с. 44

63.

 

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів.

Письмо малої букви е.  Написання складів, слів. Утворення і записування слів.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами;
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування

 - записує окремі слова та речення, дотримуючись опра

цьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

Буквар, с. 62

Зошит с.45

64.

 

Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково- логічні вправи. Ребус

Письмо великої букви Е. Написання складів слів речень.

Розвиток звязного мовлення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, - записує окремі слова та речення, дотримуючись опра
  • цьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

Буквар с63

.Зошит, с. 46


 

 

 

 

 

 

 

65.

 

Досліджуємо медіа.Закріплення звукових значень вивчених букв.

Диктант букв,складів.

Учень / учениця:

- сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

Буквар, с. 64-65

Зошит с.46

66.

 

Звуки [д], [д´], позначення їх

буквою «де». Утворення і читання слів.

Робота з дитячою книжкою.

 

Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Букварс.66

Зошит, с. 47

67.

 

Закріплення звукових значень букви д.Опрацювання тексту «Сад»

Письмо великої букви Д, буквосполучень, слів , речень

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних

звуків

 

Буквар, с. 67 Зошит с. 48


 

 

 

.

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

 

68.

 

Закріплення звукових значень букви Д. Опрацювання тексту.

 

Списування з друкованого тексту.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар с.68-69

Зошит,

с. 48

69.

 

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів.

Скоромовка.

Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з.

 

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає слова складами

 - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар, с. 70 Зошит с.49

70.

 

Закріплення звукових значень букви з.Опрацювання тексту «У зоопарку».

Письмо великої букви З.Списування скоромовки.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків; -              списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар с.71

Зошит, с. 50


 

 

 

-

   -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •  

 

71.

 

Досліджуємо медіа.Закріплення звукових значень вивчених букв.Складання розповіді за серією малюнків.

Робота з дитячою книжкою.

 

Учень / учениця:

- сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

Буквар,

с. 72-73

72.

 

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних.

Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково- логічні вправи.

Письмо букви ь в поєднанні з іншими буквами.

 

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;

Буквар с.74

Зошит,

c. 51


 

 

 

 

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;

перевіряє написане

 

73.

 

.Закріплення букви ь.Читання тексту.

Робота з дитячою книжкою.

Закріплення умінь писати ь у поєднанні з вивченими буквамию

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з

різною метою спілкування

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар, с. 75

Зошит с.52

74.

 

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів.

Написання слів з буквосполученням ьо

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Буквар с.76

Зошит,

c. 52

75.

 

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів.

Списування речень

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

Буквар, с. 77


 

 

 

 

 

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за

змістом прочитаного

 

76

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. 1

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

77

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. 1

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

78

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;

 

 


 

 

 

 

  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

79

 

. Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення уміння писати вивчені букви..

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

80-82

 

Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв і розвитку навички читання.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою

ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 


 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
28 січня 2023
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку