Погоджено: Заступник директора з НВР
«01 » вересня 2022 р. |
Затверджено: Директор школи
|
Індивідуальна навчальна програма (адаптована)
з української мови
для учениці 7 класу
(105 годин, 3 год/тиждень)
I семестр
2022-2023 н.р.
Навчальна програма: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 6-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова, Т. Д. Гнаткович. Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від07. 06. 2017 р. ).
Підручник:Українська мова. 7 клас: підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. – 256 с.
Тема: Вступ. Повторення та узагальнення вивченого ( 11 год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
1. |
02.09 |
Літературна норма української мови. |
Мати уявлення про літературну мову та літературну норму. З допомогою редагувати речення, у яких порушені літературні норми української мови. |
Індивідуальна картка |
О |
2. |
05.09 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту |
Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку) |
Робота за зразком |
О |
3. |
07.09 |
Урок мовленнєвого розвитку №2.Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. |
Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку). |
Робота за зразком |
О |
4. |
09.09 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом) |
Усно переказувати частини тексту з допомогою навідних питань та наочності |
Робота з текстом |
О |
5. |
12.09 |
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. |
Розуміти правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримуватись їх. |
Індивідуальна картка |
О |
6. |
14.09 |
Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. |
З допомогою розставляти розділові знаки в простих ускладнених, а також у складних реченнях відповідно до вивчених правил. |
Робота в зошиті за словесною інструкцією |
О |
7. |
16.09 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання есе («Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами |
З допомогою написати есе на одну із запропонованих тем. |
Робота з есе |
О |
8. |
19.09 |
Вивченічастинимови, їхправопис. |
Знаходити у реченнях вивчені частини мови. Знати й називати їх. |
Вибіркова робота |
СП |
9. |
21.09 |
Урок мовленнєвогорозвитку № 5.Стислийписьмовийпереказрозповідного тексту художнього стилю про виконанняпевнихподій. |
Написати переказ частини тексту з допомогою навідних питань та наочності. |
Індивідуальна картка Переказ |
О |
10. |
23.09 |
Урок мовленнєвогорозвитку № 6.Аналізписьмовогопереказу |
З допомогою робити аналіз написаного переказу |
Аналіз переказу |
О |
11. |
26.09 |
Контрольна робота № 1.Вступ. Повторення, узагальнення й поглибленнявивченого (тестування). |
Самостійно виконувати тестування. |
Тестові завдання |
О |
Тема:Дієслово ( 21год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
12. |
28.09 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Знати значення дієслова, розуміти його морфологічні ознаки. |
Індивідуальна картка |
О |
13. |
30.09 |
Форми дієслова. |
Мати уявлення про форми дієслова. |
Індивідуальна картка |
О |
14. |
03.10 |
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
Мати уявлення про неозначену форму дієслова, знаходити такі дієслова в реченнях. |
Індивідуальна картка Вибіркова робота |
О |
15. |
05.10 |
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
Мати уявлення про доконані та недоконані дієслова. З допомогою розподіляти дієслова на два види. |
Зразки робіт Розподільна робота |
СП |
16. |
07.10 |
Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу. |
Мати уявлення про часи дієслів. Визначати часи поданих дієслів. |
Робота в зошиті |
СП |
17. |
10.10 |
Контрольний переказ. |
Написати контрольний переказ частини тексту за раніше підготовленим планом та навідними питаннями. |
Переказ |
СП |
18. |
12.10 |
Урок мовленнєвого розвитку №8. Аналіз письмового переказу |
З допомогою робити аналіз написаного переказу |
Переказ |
О |
19. |
14.10 |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
Мати уявлення про минулий час дієслів. |
Робота в зошиті |
О |
20. |
17.10 |
Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу. |
Мати уявлення про дієвідміни дієслів |
Робота в зошиті |
О |
21. |
19.10 |
Майбутній час. |
Мати уявлення про майбутній час дієслів |
Робота в зошиті |
О |
22. |
21.10 |
Дієслова І і ІІ дієвідмін |
Мати уявлення про дієвідміни дієслів |
Робота в зошиті |
О |
23. |
24.10 |
Букви е, и в особових закінченнях дієслів І-ІІ дієвідмін |
Мати уявлення про дієвідміни дієслів |
Робота в зошиті |
О |
24. |
26.10 |
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу |
Мати уявлення про дієвідміни дієслів |
Робота в зошиті |
О |
25. |
28.10 |
Контрольний текстовий диктант |
Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил. |
Диктант |
СП |
26. |
07.11. |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
Мати уявлення про способи дієслів. З допомогою визначати способи поданих дієслів. |
Індивідуальна картка |
О |
27. |
09.11. |
Творення дієслів умовного й наказового способів. Безособові дієслова. |
З допомогою утворювати дієслова умовного й наказового способів. |
Інтерактивне завдання |
О |
28. |
11.11. |
Безособові дієслова. |
Мати уявлення про безособові дієслова, знаходити їх у реченнях. |
Індивідуальна картка |
О |
29. |
14.11. |
Способи творення дієслів. |
Мати уявлення про способи творення дієслів. З допомогою утворювати нові дієслова різними способами. |
Робота за зразком |
О |
30. |
16.11. |
Не з дієсловами. |
Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися. |
Розподільна робота |
СП |
31. |
18.11. |
Не з дієсловами. |
Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися. |
Розподільна робота |
О |
32. |
21.11. |
Правопис –ться, -шся в кінці дієслів |
Розуміти правила написання –ться, -шся в кінці дієслів |
Робота в зошиті |
О |
33. |
23.11. |
Контрольна робота №2. Дієслово (тестування). |
Виконувати тестування самостійно. |
Тестові завдання |
О |
Тема:Дієприкметник(початок) ( 12год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
34. |
25.11 |
Дієприкметникяк особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль. |
Індивідуальна робота |
СП |
35. |
28.11 |
Урок мовленнєвого розвитку№ 9.Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників. |
Самостійно складати діалог відповідно до ситуації ( за потреби користуватися пам’яткою ). |
Діалог |
СП |
36. |
30.11 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами. |
Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях. |
Вибірковий диктант |
О |
37. |
02.12 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами. |
Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях. |
Вибірковий диктант |
О |
38. |
05.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 10.Складання пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням дієслів різних способових форм. |
З допомогою скласти пам’ятку «Безпечне користування Інтернетом». |
Індивідуальна картка |
О |
39. |
07.12 |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх. |
З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ). |
Розподільна робота |
О |
40. |
09.12 |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх. |
З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ). |
Розподільна робота |
О |
41. |
12.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 11.Особливості будови опису зовнішності людини. |
З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність. |
Індивідуальна картка |
СП |
42. |
14.12 |
Урок розвитку мовлення № 12. Читання мовчки й переказування тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні. |
Самостійно читати й переказувати текст за навідними питаннями. |
Читання мовчки |
СП |
43. |
16.12 |
Відмінювання дієприкметників. |
Знати відмінки, уміти з допомогою провідміняти подані дієприкметники. |
Робота в зошиті |
О |
44. |
19.12 |
Контрольна робота № 3.Дієприкметник(початок) (тестування). |
Самостійно виконувати тестові завдання. |
Тестові завдання. |
СП |
45. |
21.12 |
Повторення та узагальнення вивченого. |
Застосовувати на практиці вивчений матеріал |
Робота в зошиті |
О |
46. |
23.12 |
Повторення та узагальнення вивченого. |
Застосовувати на практиці вивчений матеріал |
Робота в зошиті |
О |
Умовні позначки: О- учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети; СП- спостерігається суттєвий прогрес; НП –спостерігається незначний прогрес; ПН –прогресу в досягненні конкретної мети немає.
|
Методи оцінювання: Зразки робіт Спостереження Контрольні листки Тестові завдання Стандартні тести тощо |
II семестр
Дієприкметник(закінчення).Дієприслівник. Прислівник. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук
Довгострокова мета:
№уроку |
Дата |
Тема |
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Прогрес |
47 |
30.01 |
Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни |
Матиуявлення про дієприкметник, йогозначення, морфологічніознаки |
Робота в зошиті |
|
48 |
01.02 |
Урок мовленнєвого розвитку №13. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом) |
З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність. |
Індивідуальна картка |
|
49. |
03.02 |
Безособові дієслівні форми на -но, -то. |
Мати уявлення про безособові дієслівні форми на -но, -то. |
Робота в зошиті Зразки робіт |
|
50. |
06.02 |
Урок розвитку мовлення № 11.Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на -но, -то. |
З допомогою складати звіт про виконану роботу, використовуючи безособові дієслова на -но, -то. |
Індивідуальне завдання |
|
51. |
08.02 |
РМ. Аналіз твору. Правопис суфіксів дієприкметників |
Мати уявлення про суфікси дієприкметників |
Робота в зошиті |
|
52. |
10.02 |
-н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Мати уявлення про -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Робота в зошиті |
|
53. |
13.02 |
-н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Мати уявлення про -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Робота в зошиті |
|
54. |
15.02 |
Не з дієприкметниками. |
Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками. |
Розподільна робота
|
|
55. |
17.02 |
Не з дієприкметниками. |
Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками. |
Розподільна робота Стандартні тести |
|
56. |
20.02 |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль. |
Робота в зошиті |
|
57. |
22.02 |
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові |
Мати уявлення про дієприслівниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях. |
Робота в зошиті |
|
58. |
24.02 |
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові |
Мати уявлення про дієприслівниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях |
Вибірковий диктант |
|
59. |
27.02 |
Урок мовленнєвого розвитку №16. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом) |
З допомогою скласти твір розповідного характеру |
Усний твір |
|
60. |
01.03 |
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх |
Мати уявлення про дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх |
Робота в зошиті |
|
61. |
03.03 |
Урок мовленнєвого розвитку №17. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі |
З допомогою скласти твір розповідного характеру |
Письмовий твір |
|
62. |
06.03 |
Урок мовленнєвого розвитку №18. Аналіз письмового твору |
поглибитизнанняучня про оформлення тексту в художньому стилі;
|
Аналіз письмового твору |
|
63. |
08.03 |
Не з дієприслівниками |
Розуміти правила вживання частки не з дієприслівниками. |
Розподільна робота
|
|
64. |
10.03 |
Не з дієприслівниками |
Розуміти правила вживання частки не з дієприслівниками. |
Розподільна робота Стандартні тести |
|
65. |
13.03 |
Контрольна робота №4. Дієприкметник(закінчення).Дієприлівник(тестування) |
Самостійно виконувати тестові завдання. |
Тестові завдання. |
|
66. |
15.03 |
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
Поглибитизнанняучня про прислівник, як частину мови та морфологічні ознаки;
|
Робота в зошиті |
|
67. |
17.03 |
Розряди прислівників |
Формувати загально пізнавальні вміння знаходити прислівники та розрізняти їх за розрядами. |
Робота в зошиті |
|
68. |
20.03 |
Розряди прислівників |
Формувати загально пізнавальні вміння знаходити прислівники та розрізняти їх за розрядами. |
Робота в зошиті |
|
69. |
22.03 |
Ступені порівняння прислівників |
Поглибитизнанняучня про вживанняприслівників та їх ступені порівняння.
|
Робота в зошиті |
|
70. |
24.03 |
Урок мовленнєвого розвитку №19. Складання анотації на книжку з використанням прислівників |
Формувати здібності складання анотації до книжки; Розвиватифонематичний слух, пам'ять, увагу. |
Написання анотації |
|
71. |
|
Творення й правопис прислівників |
Ознайомити учня з правописом прислівників на о, е утворених від прикметників і дієприкметників;
|
Робота в зошиті |
|
72. |
|
Творення й правопис прислівників |
Ознайомити учня з правописом прислівників на о, е утворених від прикметників і дієприкметників;
|
Робота в зошиті |
|
73. |
|
Букви н і нн у прислівниках. |
Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати букви н і нн у прислівниках.; Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; |
Спостереження |
|
74. |
|
Букви н і нн у прислівниках. |
Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати букви н і нн у прислівниках.; Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; |
Робота в зошиті |
|
75. |
|
Написання не і ні з прислівниками. |
Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати написання не і ні з прислівниками; Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; |
Спостерееження |
|
76. |
|
Написання не і ні з прислівниками. |
Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати написання не і ні з прислівниками; Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; |
Робота в зошиті |
|
77. |
|
Урок мовленнєвого розвитку №20. Контрольний переказ |
Формувати вміння писати докладний переказ тексту-роздуму; Розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів; |
Переказ |
|
78. |
|
Урок мовленнєвого розвитку №21. Аналіз письмового переказу |
поглибитизнанняучня про оформлення тексту в художньому стилі;
|
Аналіз письмового твору |
|
79. |
|
И та і в кінці прислівників |
Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; Стимулюватизацікавленістьдо прислів’я, приказки, крилатівирази, афоризми. |
Спостереження |
|
80. |
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників |
Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння; Стимулюватизацікавленістьдо прислів’я, приказки, крилатівирази, афоризми. |
Спостереження |
|
81. |
|
Урок мовленнєвого розвитку №22. Портретнийнарис у публіцистичному стилі |
Формувати здібності до написання портретного нарису у публіцистичному стилі
|
Спостереження |
|
82. |
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс |
Ознайомити учня з написанням прислівників разом і через дефіс.
|
Робота в зошиті |
|
83. |
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс |
Ознайомити учня з написанням прислівників разом і через дефіс.
|
Робота в зошиті |
|
84. |
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день |
Розвиватифонематичний слух, мовнечуття, пам'ять, увагу;
|
Спостереження |
|
85. |
|
Контрольна робота №5. Прислівник |
Самостійно виконувати тестові завдання. |
Тестові завдання. |
|
86. |
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні |
Удосконалитизнання учня з теми прийменник як засіб зв’язку у словосполученні |
Спостереження |
|
87. |
|
Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс |
Удосконалити вміння визначати види прийменників за будовою; виховуватипочуттяповаги до творчості іншихю |
Спостереження |
|
88. |
|
Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення |
Повтореннявивченого про самостійнічастинимови, удосконалити письмо під диктовку; розвиватиувагу, навичкисамостійноїроботи, збагачуватисловниковий запас;
|
Робота в зошиті |
|
89. |
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням |
Удосконалювати роботу зі сполучниками; Ознайомити з найбільш уживаними сполучниками сурядності і підрядності; Виховувати повагу до співрозмовника. |
Спостереження
|
|
90. |
|
Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники й сполучні слова |
Удосконалювати роботу зі сполучниками; Ознайомити з найбільш уживаними сполучниками сурядності і підрядності; Виховувати повагу до співрозмовника. |
Спостереження
|
|
91. |
|
Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники |
Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми.
|
Робота в зошиті |
|
92. |
|
Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники |
Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми.
|
Робота в зошиті |
|
93. |
|
Контрольний текстовий диктант |
Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил. |
Диктант |
|
94. |
|
Частка як службова частина мови |
Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми;
|
Робота в зошиті |
|
95. |
|
Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків |
Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми;
|
Робота в зошиті |
|
96. |
|
Правопис часток не і ні з різними частинами мови |
Навчити правильно писати частку не і ні з різними частинами мови; формувати вміння знаходити частку не в реченнях |
Робота в зошиті |
|
97. |
|
Правопис часток не і ні з різними частинами мови |
Навчити правильно писати частку не і ні з різними частинами мови; формувати вміння знаходити частку не в реченнях |
Робота в зошиті |
|
98. |
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки |
Навчити правильно писати частки -бо, -но, -то, -от, - таки |
Робота в зошиті |
|
99. |
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки |
Навчити правильно писати частки -бо, -но, -то, -от, - таки |
Робота в зошиті |
|
100. |
|
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням |
Удосконалювати роботу з вигуком |
Робота в зошиті |
|
101. |
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках |
Удосконалювати роботу з вигуком; Ознайомити з написанням груп вигуків за значенням |
Робота в зошиті |
|
102. |
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках |
Удосконалювати роботу з вигуком; Ознайомити з написанням груп вигуків за значенням |
Робота в зошиті |
|
103. |
|
Контрольна робота №6. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук |
Самостійно виконувати тестові завдання. |
Тестові завдання. |
|
104. |
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні. |
Удосконалювати роботу з частинами мови; Формувати вміння редагувати речення у текстах, у яких допущено лексичні та граматичні помилки; Виховувати повагу до співрозмовника. |
Спостереження
|
|
105. |
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні. |
Удосконалювати роботу з частинами мови; Формувати вміння редагувати речення у текстах, у яких допущено лексичні та граматичні помилки; Виховувати повагу до співрозмовника. |
Спостереження
|
|
Умовні позначення:
О — учень оволодів умінням, досягати поставленої мети;
СП — спостерігається суттєвий прогрес;
НП — спостерігається незначний прогрес;
ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Перевірено:_______ Заступник директора з НР ________
1