Індивідуальна програма (адаптована) для учнів 7 класу з української мови(105 год., 3 год/тиждень)

Про матеріал
Індивідуальна адаптована програма з української мови для учнів 7 класу(для дітей з особливими освітніми потребами)
Перегляд файлу

 

Погоджено:

Заступник директора з НВР

 

«01 » вересня 2022 р.

                            Затверджено:

                  Директор школи

 

 

Індивідуальна навчальна програма (адаптована)

з української мови

для учениці 7 класу

(105 годин, 3 год/тиждень)

I семестр

2022-2023 н.р.

Навчальна програма: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 6-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова, Т. Д. Гнаткович. Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від07. 06. 2017 р. ).

Підручник:Українська мова. 7 клас: підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. – 256 с.

Тема: Вступ. Повторення та узагальнення вивченого ( 11 год )

Довгострокова мета:

  • матиуявлення про поняття літературна мова, літературна норма;
  • сприймати дотримання норм української літературної мови як підтвердження духовного становлення й культурного рівня особистості;
  • матиуявлення про стилімовлення;
  • розумітиправила вживання розділових знаків у вивчених синтаксичних конструкціях;
  • знати й називати вивчені частини мові з прикладами;
  • визначати належність слів до певних частин мови;
  • самостійно виправляти допущені помилки.

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

1.

02.09

Літературна норма української мови.

Мати уявлення про літературну мову та літературну норму. З допомогою редагувати речення, у яких порушені літературні норми української мови.

Індивідуальна картка

О

2.

05.09

Урок мовленнєвого розвитку №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту

Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку)

Робота за зразком

О

3.

07.09

Урок мовленнєвого розвитку №2.Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.

Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку).

Робота за зразком

О

4.

09.09

Урок мовленнєвого розвитку №3. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)

Усно переказувати частини тексту з допомогою навідних питань та наочності

Робота з текстом

О

5.

12.09

Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.

Розуміти правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримуватись їх.

Індивідуальна картка

О

6.

14.09

Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.

З допомогою розставляти розділові знаки в простих ускладнених, а також у складних реченнях відповідно до вивчених правил.

Робота в зошиті за словесною інструкцією

О

7.

16.09

Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання есе («Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами

З допомогою написати есе на одну із запропонованих тем.

Робота з есе

О

8.

19.09

Вивченічастинимови, їхправопис.

Знаходити у реченнях вивчені частини мови. Знати й називати їх.

Вибіркова робота

СП

9.

21.09

Урок мовленнєвогорозвитку № 5.Стислийписьмовийпереказрозповідного тексту художнього стилю про виконанняпевнихподій.

Написати переказ частини тексту з допомогою навідних питань та наочності.

Індивідуальна картка

Переказ

О

10.

23.09

Урок мовленнєвогорозвитку № 6.Аналізписьмовогопереказу

З допомогою робити аналіз написаного переказу

Аналіз переказу

О

11.

26.09

Контрольна робота № 1.Вступ. Повторення, узагальнення й поглибленнявивченого (тестування).

Самостійно виконувати тестування.

Тестові завдання

О

 

Тема:Дієслово ( 21год )

Довгострокова мета:

  • знати значення дієслова, його морфологічні ознаки;
  • розуміти роль дієслів у мовленні;
  • знаходити дієслова в реченні;
  • правильно вимовляти й писати дієслова;

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

12.

28.09

Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Знати значення дієслова, розуміти його морфологічні ознаки.

Індивідуальна картка

О

13.

30.09

Форми дієслова.

Мати уявлення про форми дієслова.

Індивідуальна картка

О

14.

03.10

Неозначена форма (інфінітив) та особові форми.

Мати уявлення про неозначену форму дієслова, знаходити такі дієслова в реченнях.

Індивідуальна картка

Вибіркова робота

О

15.

05.10

Доконаний і недоконаний види дієслова.

Мати уявлення про доконані та недоконані дієслова. З допомогою розподіляти дієслова на два види.

Зразки робіт

Розподільна робота

СП

16.

07.10

Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.

Мати уявлення про часи дієслів. Визначати часи поданих дієслів.

Робота в зошиті

СП

17.

10.10

Контрольний переказ.

Написати контрольний переказ частини тексту за раніше підготовленим планом та навідними питаннями.

Переказ

СП

18.

12.10

Урок мовленнєвого розвитку №8. Аналіз письмового переказу

З допомогою робити аналіз написаного переказу

Переказ

О

19.

14.10

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

Мати уявлення про минулий час дієслів.

Робота в зошиті

О

20.

17.10

Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу.

Мати уявлення про дієвідміни дієслів

Робота в зошиті

О

21.

19.10

Майбутній час.

Мати уявлення про майбутній час дієслів

Робота в зошиті

О

22.

21.10

Дієслова І і ІІ дієвідмін

Мати уявлення про дієвідміни дієслів

Робота в зошиті

О

23.

24.10

Букви е, и в особових закінченнях дієслів І-ІІ дієвідмін

Мати уявлення про дієвідміни дієслів

Робота в зошиті

О

24.

26.10

Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу

Мати уявлення про дієвідміни дієслів

Робота в зошиті

О

25.

28.10

Контрольний текстовий диктант

Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил.

Диктант

СП

26.

07.11.

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

Мати уявлення про способи дієслів. З допомогою визначати способи поданих дієслів.

Індивідуальна картка

О

27.

09.11.

Творення дієслів умовного й наказового способів. Безособові дієслова.

З допомогою утворювати дієслова умовного й наказового способів.

Інтерактивне завдання

О

28.

11.11.

Безособові дієслова.

Мати уявлення про безособові дієслова, знаходити їх у реченнях.

Індивідуальна картка

О

29.

14.11.

Способи творення дієслів.

Мати уявлення про способи творення дієслів. З допомогою утворювати нові дієслова різними способами.

Робота за зразком

О

30.

16.11.

Не з дієсловами.

Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися.

Розподільна робота

СП

31.

18.11.

Не з дієсловами.

Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися.

Розподільна робота

О

32.

21.11.

Правопис –ться, -шся в кінці дієслів

Розуміти правила написання –ться, -шся в кінці дієслів

Робота в зошиті

О

33.

23.11.

Контрольна робота №2. Дієслово (тестування).

Виконувати тестування самостійно.

Тестові завдання

О

Тема:Дієприкметник(початок) ( 12год )

Довгострокова мета:

  • розуміти значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
  • розуміти значення дієприкметника в мовленні;
  • правильно записувати дієприкметники з вивченими орфограмами;
  • з допомогою відрізняти дієприкметник від прикметника;
  • мати уявлення про дієприкметниковий зворот;
  • мати уявлення про безособові форми на -но, -то.

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

34.

25.11

Дієприкметникяк особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль.

Індивідуальна робота

СП

35.

28.11

Урок мовленнєвого розвитку№ 9.Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників.

Самостійно складати діалог відповідно до ситуації ( за потреби користуватися пам’яткою ).

Діалог

СП

36.

30.11

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях.

Вибірковий диктант

О

37.

02.12

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях.

Вибірковий диктант

О

38.

05.12

Урок мовленнєвого розвитку № 10.Складання пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням дієслів різних способових форм.

З допомогою скласти пам’ятку «Безпечне користування Інтернетом».

Індивідуальна картка

О

39.

07.12

Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх.

З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ).

Розподільна робота

О

40.

09.12

Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх.

З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ).

Розподільна робота

О

41.

12.12

Урок мовленнєвого розвитку № 11.Особливості будови опису зовнішності людини.

З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність.

Індивідуальна картка

СП

42.

14.12

Урок розвитку мовлення № 12. Читання мовчки й переказування тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні.

Самостійно читати й переказувати текст за навідними питаннями.

Читання мовчки

СП

43.

16.12

Відмінювання дієприкметників.

Знати відмінки, уміти з допомогою провідміняти подані дієприкметники.

Робота в зошиті

О

44.

19.12

Контрольна робота № 3.Дієприкметник(початок) (тестування).

Самостійно виконувати тестові завдання.

Тестові завдання.

СП

45.

21.12

Повторення та узагальнення вивченого.

Застосовувати на практиці вивчений матеріал

Робота в зошиті

О

46.

23.12

Повторення та узагальнення вивченого.

Застосовувати на практиці вивчений матеріал

Робота в зошиті

О

 

Умовні позначки:

О- учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети;

СП- спостерігається суттєвий прогрес;

НП –спостерігається незначний прогрес;

ПН –прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр

 

Дієприкметник(закінчення).Дієприслівник. Прислівник. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук

Довгострокова мета:

  • удосконалювати навички визначення частин мови, поглибити знання про лексичне значення слова.
  • формувати вміння працювати з простими та складними реченнями та різними видами за стилістичними ознаками текстами.
  • розвивати слухове сприймання, увагу, пам’ять, мовлення, збагачувати словниковий запас;

 

№уроку

Дата

Тема

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Прогрес

47

30.01

Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни

Матиуявлення про дієприкметник, йогозначення, морфологічніознаки

Робота в зошиті

 

48

01.02

Урок мовленнєвого розвитку №13. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом)

З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність.

Індивідуальна картка

 

49.

03.02

Безособові дієслівні форми на -но, -то.

Мати уявлення про безособові дієслівні форми на -но, -то.

Робота в зошиті

Зразки робіт

 

50.

06.02

Урок розвитку мовлення № 11.Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на -но, -то.

З допомогою складати звіт про виконану роботу, використовуючи безособові дієслова на -но, -то.

Індивідуальне завдання

 

51.

08.02

РМ. Аналіз твору. Правопис суфіксів дієприкметників

Мати уявлення про суфікси дієприкметників

Робота в зошиті

 

52.

10.02

-н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Мати уявлення про -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Робота в зошиті

 

53.

13.02

-н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Мати уявлення про -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Робота в зошиті

 

54.

15.02

Не з дієприкметниками.

Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками.

Розподільна робота

 

 

55.

17.02

Не з дієприкметниками.

Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками.

Розподільна робота

Стандартні тести

 

56.

20.02

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль.

Робота в зошиті

 

57.

22.02

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові

Мати уявлення про дієприслівниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях.

Робота в зошиті

 

58.

24.02

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові

Мати уявлення про дієприслівниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях

Вибірковий диктант

 

59.

27.02

Урок мовленнєвого розвитку №16. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом)

З допомогою  скласти твір розповідного характеру

Усний твір

 

60.

01.03

Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх

Мати уявлення про дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх

Робота в зошиті

 

61.

03.03

Урок мовленнєвого розвитку №17. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

З допомогою  скласти твір розповідного характеру

Письмовий твір

 

62.

06.03

Урок мовленнєвого розвитку №18. Аналіз письмового твору

поглибитизнанняучня про оформлення тексту в художньому стилі;

 

Аналіз письмового твору

 

63.

08.03

Не з дієприслівниками

Розуміти правила вживання частки не з дієприслівниками.

Розподільна робота

 

 

64.

10.03

Не з дієприслівниками

Розуміти правила вживання частки не з дієприслівниками.

Розподільна робота

Стандартні тести

 

65.

13.03

Контрольна робота №4. Дієприкметник(закінчення).Дієприлівник(тестування)

Самостійно виконувати тестові завдання.

Тестові завдання.

 

66.

15.03

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Поглибитизнанняучня про прислівник, як частину мови та морфологічні ознаки;

 

 

Робота в зошиті

 

67.

17.03

Розряди прислівників

Формувати загально пізнавальні вміння знаходити прислівники та розрізняти їх за розрядами.

Робота в зошиті

 

68.

20.03

Розряди прислівників

Формувати загально пізнавальні вміння знаходити прислівники та розрізняти їх за розрядами.

Робота в зошиті

 

69.

22.03

Ступені порівняння прислівників

Поглибитизнанняучня про вживанняприслівників та їх ступені порівняння.

 

Робота в зошиті

 

70.

24.03

Урок мовленнєвого розвитку №19. Складання анотації на книжку з використанням прислівників

Формувати здібності складання анотації до книжки;

Розвиватифонематичний слух, пам'ять, увагу.

Написання анотації

 

71.

 

Творення й правопис прислівників

Ознайомити учня з правописом прислівників на о, е утворених від прикметників і дієприкметників;

 

Робота в зошиті

 

72.

 

Творення й правопис прислівників

Ознайомити учня з правописом прислівників на о, е утворених від прикметників і дієприкметників;

 

Робота в зошиті

 

73.

 

Букви н і нн у прислівниках.

Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати  букви н і нн у прислівниках.;

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Спостереження

 

74.

 

Букви н і нн у прислівниках.

Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати  букви н і нн у прислівниках.;

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Робота в зошиті

 

75.

 

Написання не і ні з прислівниками.

Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати написання не і ні з прислівниками;

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Спостерееження

 

76.

 

Написання не і ні з прислівниками.

Формуватизагальнопізнавальнівміннязнаходитиголовні члени речення в текстах, визначати написання не і ні з прислівниками;

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Робота в зошиті

 

77.

 

Урок мовленнєвого розвитку №20. Контрольний переказ

Формувати вміння писати докладний переказ тексту-роздуму;

Розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів;

Переказ

 

78.

 

Урок мовленнєвого розвитку №21. Аналіз письмового переказу

поглибитизнанняучня про оформлення тексту в художньому стилі;

 

Аналіз письмового твору

 

79.

 

И та і в кінці прислівників

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Стимулюватизацікавленістьдо прислів’я, приказки, крилатівирази, афоризми.

Спостереження

 

80.

 

Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників

Розвиватимовленнєвінавички, пам'ять, увагу, розвиватианалітичнівміння;

Стимулюватизацікавленістьдо прислів’я, приказки, крилатівирази, афоризми.

Спостереження

 

81.

 

Урок мовленнєвого розвитку №22. Портретнийнарис у публіцистичному стилі

Формувати здібності до написання портретного нарису у публіцистичному стилі

 

Спостереження

 

82.

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс

Ознайомити учня з написанням прислівників разом і через дефіс.

 

Робота в зошиті

 

83.

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс

Ознайомити учня з написанням прислівників разом і через дефіс.

 

Робота в зошиті

 

84.

 

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день

Розвиватифонематичний слух, мовнечуття, пам'ять, увагу;

 

Спостереження

 

85.

 

Контрольна робота №5. Прислівник

Самостійно виконувати тестові завдання.

Тестові завдання.

 

86.

 

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні

Удосконалитизнання учня з теми прийменник як засіб зв’язку у словосполученні

Спостереження

 

87.

 

Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс

Удосконалити вміння визначати види прийменників за будовою;

виховуватипочуттяповаги до творчості іншихю

Спостереження

 

88.

 

Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення

Повтореннявивченого про самостійнічастинимови, удосконалити письмо під диктовку;

розвиватиувагу, навичкисамостійноїроботи, збагачуватисловниковий запас;

 

   Робота в зошиті

 

89.

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням

Удосконалювати роботу зі сполучниками;

Ознайомити  з найбільш уживаними сполучниками сурядності і підрядності;

Виховувати повагу до співрозмовника.

Спостереження

 

 

90.

 

Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники й сполучні слова

Удосконалювати роботу зі сполучниками;

Ознайомити  з найбільш уживаними сполучниками сурядності і підрядності;

Виховувати повагу до співрозмовника.

Спостереження

 

 

91.

 

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники

Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми.

 

Робота в зошиті

 

92.

 

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники

Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми.

 

Робота в зошиті

 

93.

 

Контрольний текстовий диктант

Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил.

Диктант

 

94.

 

Частка як службова частина мови

Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми;

 

Робота в зошиті

 

95.

 

Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків

Повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати знання, засвоєні з теми;

 

Робота в зошиті

 

96.

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови

Навчити правильно писати частку не і ні з різними частинами мови;

формувати вміння знаходити частку не в реченнях

Робота в зошиті

 

97.

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови

Навчити правильно писати частку не і ні з різними частинами мови;

формувати вміння знаходити частку не в реченнях

Робота в зошиті

 

98.

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки

Навчити правильно писати частки -бо, -но, -то, -от, - таки

Робота в зошиті

 

99.

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки

Навчити правильно писати частки -бо, -но, -то, -от, - таки

Робота в зошиті

 

100.

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням

Удосконалювати  роботу з  вигуком

Робота в зошиті

 

101.

 

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках

Удосконалювати  роботу з  вигуком;

Ознайомити  з написанням груп вигуків за значенням

Робота в зошиті

 

102.

 

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках

Удосконалювати  роботу з  вигуком;

Ознайомити  з написанням груп вигуків за значенням

Робота в зошиті

 

103.

 

Контрольна робота №6. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук

Самостійно виконувати тестові завдання.

Тестові завдання.

 

104.

 

Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні.

Удосконалювати роботу з частинами мови;

Формувати вміння редагувати речення  у текстах, у яких допущено лексичні та граматичні помилки;

Виховувати повагу до співрозмовника.

Спостереження

 

 

 

 

 

105.

 

Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні.

Удосконалювати роботу з частинами мови;

Формувати вміння редагувати речення  у текстах, у яких допущено лексичні та граматичні помилки;

Виховувати повагу до співрозмовника.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О — учень оволодів умінням, досягати поставленої мети;

СП — спостерігається суттєвий прогрес;

НП — спостерігається незначний прогрес;

ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Перевірено:_______ Заступник директора з НР ________

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
28 січня 2023
Переглядів
3705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку