Українська мова та читання 2 клас
За підручником Л.О. Варзацької, Т. О. Трохименко
( 8 годин на тиждень , з них: 6 годин як окремий предмет і 2 години як частина предмета «Я досл. світ»)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Компетентності |
Дистанційне навчання |
||
НЛ: Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток. ЗЛ: Взаємодіємо усно . Читаємо. Досліджуємо мовлення. Досліджуємо медіа. Взаємодіємо письмово. Театралізуємо. Сприймання, перетворення, виокремлення, аналіз й інтерпритація, оцінювання та використання усної інформації в реальній мовленнєвій практиці. Залучення дітей до читацької діяльності, реальної писемної практики. Дослідження мовних закономірностей і формування свідомих мовленнєвих умінь. Розвиток комунікативних умінь учнів. Формування уявлення про театр, про межу між реальним світом і світом мас-медіа. |
||||||
1. |
Звуки і букви Склад Наголос Звуки мовлення. Букви.(с. 4-5 мова) |
|
|
|
||
2. |
Я і світ Прислів’я. Гра «Доброго ранку»(с.4-6 читання) |
|
|
|
||
3. |
Український алфавіт. Записування слів за абеткою.(с.6-8 м.) Каліграфічне написання великих та малих букв українського алфавіту. (с.9 м.) |
|
|
|
||
4. |
Чарівниця – осінь. Олена Пчілка» Як швидко літо проминуло». Яків Щоголів « Осінь». (с. 8-9 ч.) |
|
|
|
||
5. |
Поширюємо речення. Запис слів під диктовку. |
|
|
|
||
6. |
В. Сухомлинський « Яблуко в осінньому саду» Д. Павличко «Осінь» (с.10-12 ч.) |
|
|
|
||
7. |
Букви «ь» і «й» с.8-10 м.) |
|
|
|
||
8. |
Тварини готуються до зими. (с. 13-15 ч.) |
|
|
|
||
9. |
Вхідна діагностична робота. |
|
|
|
||
10. |
Чи чули ви байку?Скоромовка . (с. 15-17 ч.) |
|
|
|
||
11. |
Наголос. (с. 10-11 м.) |
|
|
|
||
12. |
Марія Чумарна « Осінній сад» Скоромовка. Птахи, які не відлітають у вирій. (с.18-19 ч.) |
|
|
|
||
13. |
УРЗМ Складання розповіді за серією малюнків (усно). |
|
|
|
||
14. |
УПЧ Почавсь осінній дощ – і літо залишилося у згадках... |
|
|
|
||
15. |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок. (с. 12-13 м.) |
|
|
|
||
16. |
Сміховинки- загадки: « Найкращий учень», « Зайчик у школу не прийшов», « Бджола і мед». Скоромовка. (с. 19-21 ч.) |
|
|
|
||
17. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 14-15 м.) |
|
|
|
||
18. |
Ірина Прокопенко « Як берізка листя роздарувала». Скоромовка. Катерина Перелісна «Осінній вітер». Загадки. (с.21-24 ч.) |
|
|
|
||
19. |
Голосні звуки, позначення їх буквами. Звуко – буквений аналіз слів. Букви я, ю, є, ї. (с. 16-18 м.) |
|
|
|
||
20. 20. |
Я і моя сім’я Варвара Гринько «Сім» (лічилка). «У нашого Омелечка» (дитяча пісенька) (с.26-27 ч.) |
|
|
|
||
21. |
Навчальний діалог. Звуко – буквений аналіз слів. Букви я, ю, є, ї. |
|
|
|
||
22. |
Тарас Шевченко « У цьому раї на землі…». Марія Познанська « Моїй мамі». Вадим Крищенко « Вишиванка». Прислів’я. (с. 28-30 ч.) |
|
|
|
||
23. |
Наголошені і ненаголошені звуки. Наголошені склади. Складання опису овочів. (с.18-20 м.) |
|
|
|
||
24. |
Марія Чумарна «Вчить мене мій тато». Прислів’я. Батьківські поради(з народної мудрості). (с. 30-31 ч.) |
|
|
|
||
25. |
УРЗМ Робота за картиною Катерини Білокур «Соняшники» |
|
|
|
||
26. |
УПЧ Сонце сипле квіти... |
|
|
|
||
27. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 21- 23 м.)Навчальний діалог. |
|
|
|
||
28. |
Марійка Підгірянка « Мій дідусь». «Сад» (народна притча) (с. 32-33 ч.) |
|
|
|
||
29. |
Усний твір. «Що змінилося в мені?» Навчальний діалог. |
|
|
|
||
30. |
Гра «Чия сімеєчка дружніша» . Сміховинки. |
|
|
|
||
31. |
Звук [ф]. Позначення його буквами Ф ф. Звуковий аналіз слів. (с.23-25 м.) |
|
|
|
||
32. |
Іван Сенченко « Стоїть верба посеред села, розпустила гілля у кожне подвір’я». Загадки. Скоромовка. (с. 35-37 ч.) |
|
|
|
||
33. |
Звуки [дж], [дз], [ дз']. Позначення їх буквосполученнями дж, дз. (с. 25-27 м.) |
|
|
|
||
34. |
Марія Чумарна «Дерево роду». Вірш напам’ять. Загадки. (с. 38 ч.) |
|
|
|
||
35. |
Звуки [г],[ґ]. Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів з цими звуками. (с. 27-29 м.) |
|
|
|
||
36. |
Колиска і колисанки Колискові пісні. Загадки. (с.40-42 ч.) |
|
|
|
||
37. |
Буква Щ, та її звукове значення. (с.29-30 м.) |
|
|
|
||
38. |
«Івасик-Телесик» (українська народна казка) |
|
|
|
||
39. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів з ними. (с. 31-33 м.) |
|
|
|
||
40. |
Акровірш. Леонід Глібов «Хто баба?» прислів’я. (с. 44-46 ч.) |
|
|
|
||
41. |
Вимова і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними звуками. (с. 33-35 м.) |
|
|
|
||
42. |
Гра « Котик і мишка». Приказки. (с. 47-48 ч.) |
|
|
|
||
43. |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
|
||
44. |
Казка про діда, бабу, онучку, Жучку і котика (з народного) (с. 48-50 ч.) |
|
|
|
||
45. |
Аналіз перевірної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
|
|
|
||
46. |
Навчальне аудіювання. |
|
|
|
||
47. |
УРЗМ Поділ тексту на речення. |
|
|
|
||
48. |
УПЧ Пора плодів осінніх у пошані, що з тихим стуком падають на брук... |
|
|
|
||
49. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків . (с. 35-37 м.) |
|
|
|
||
50. |
«Кривенька качечка»(українська народна казка) Гра «Печу колобок» (с. 51-54 ч.) |
|
|
|
||
51. |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів. Звуко-буквений аналіз слів. (с. 37-39 м.) |
|
|
|
||
52. |
Підсумок по темі. (ч.) |
|
|
|
||
53. |
Вживання буквосполучень ьо, йо. Правила переносу слів з ь і ьо. (с. 39-41 м.) |
|
|
|
||
54. |
Твори улюблених письменників І. Франко «Ріпка». Загадки. Прислів’я. (с. 56-60 ч.) |
|
|
|
||
55. |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами Звукові моделі. (с. 41-43 м.) |
|
|
|
||
56. |
Михайло Коцюбинський « Про двох цапків», « Дві кізочки». Прислів’я. (с.60-61 ч.) |
|
|
|
||
57. |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (с. 43-44 м.) |
|
|
|
||
58. |
В. Сухомлинський «Пихата жаба». Безконечні казочки. (с. 62-64 ч.) |
|
|
|
||
59. |
УРЗМ Жовте листячко летить, під ногами шелестить... |
|
|
|
||
60. |
УПЧ Складання плану. |
|
|
|
||
61. |
Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф. ( с. 45-46 м.) Діалог |
|
|
|
||
62. |
Підсумок по темі. |
|
|
|
||
63. |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко- буквений аналіз слів. (с. 46-48 м.) |
|
|
|
||
64. |
Таємниці зими « Сонце, мороз і вітер»(українська народна казка). Загадки. (с.66-67 ч.) |
|
|
|
||
65. |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (с. 49-51 м.) |
|
|
|
||
66. |
« Зимівля звірів» ( українська народна казка). Загадки. Скоромовка. Катерина Перелісна «Для потішечки». (с.67-70 ч.) |
|
|
|
||
67. |
УРЗМ Опис айстри |
|
|
|
||
68. |
УПЧ Айстри задумані, квіти останії, осені пізньої сльози багрянії… |
|
|
|
||
69. |
Повторюємо розділ « Звуки і букви»
|
|
|
|
||
70. |
Святковий календарик. Марія Чумарна «Хтось»,Володимир Підпалий «Кожух». (с.70-72ч.) |
|
|
|
||
71. |
Перевірна робота з теми « Звуки і букви. Склад. Наголос.» |
|
|
|
||
72. |
Платон Воронько «Кіт не знав». Загадки. Григір Тютюнник» нащо дубам листя взимку». (с.72-74 ч.) |
|
|
|
||
73. |
Слово Аналіз перевірної роботи. Лексичне значення слова. (с. 52-54 м.) |
|
|
|
||
74. |
О. Олесь « Метелики». Вірш напам’ять. |
|
|
|
||
75. |
Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (с.54-56 м.) |
|
|
|
||
76. |
Дванадцять місяців ( українська народна казка) (с. 75-77 ч.) |
|
|
|
||
77. |
Слова близькі та протилежні за значенням. (с. 57-59 м.) |
|
|
|
||
78. |
Марія Чумарна « Новий рік». (с.77-78 ч.) |
|
|
|
||
79. |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. (с.59-61 м.) |
|
|
|
||
80. |
Колядування. Колядка напам’ять ( за власним вибором) (с. 78 ч.)
|
|
|
|
||
81. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня. (с.61-63 м.) |
|
|
|
||
82. |
Підсумок по темі. |
|
|
|
||
83. |
Закріплення знань про спільнокореневі слова. |
|
|
|
||
84. |
« Як поводитися у гостях?» діалог |
|
|
|
||
85. |
Добір спільнокореневих слів. Навчальне аудіювання. (с. 64 м.) |
|
|
|
||
86. |
Рздв’яні візерунки Коляда. Акровірші. (с.80-81 ч.) |
|
|
|
||
87. |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. (с. 65-66 м.) |
|
|
|
||
88. |
Щедрівка . Загадки. Щоденник вражень.(с. 75ч.) |
|
|
|
||
89. |
Перевірна робота. Аудіювання. Слова-назви дій. |
|
|
|
||
90. |
У колі друзів Платон Воронько «Друзяки», «Кошеня». (с. 84-85 ч.) |
|
|
|
||
91. |
УРЗМ Порівняльний опис грибів. |
|
|
|
||
92. |
УПЧ І сонний гриб в смарагдовій куфайці дощу напився і за день підріс. |
|
|
|
||
93. |
Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел. (с.66-69 м.) |
|
|
|
||
94. |
Олександр Копиленко « Дивовижна дружба». Мирилки, Жарти. Казки (с. 86-89ч.) |
|
|
|
||
95. |
Слова, які називають дії предметів (дієслова) (с.69-72 м.) Тренувальний усний переказ. |
|
|
|
||
96. |
Наш класний театр. Котик і півник (українська народна казка). Прислів’я (с. 90-92 ч.) |
|
|
|
||
97. |
Перевірна робота. Списування. |
|
|
|
||
98. |
Підсумок по темі. (читання)
|
|
|
|
||
99. |
УРЗМ Робота за картиною Івана Марчука “Село у місячному сяйві”. Усний переказ. |
|
|
|
||
100. |
УПЧ Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть почути. |
|
|
|
||
101. |
Спостереження за словами - назвами дій, близькими за значенням. (с. 72-74 м.) Перевірна робота. Усний переказ. |
|
|
|
||
102. |
До нас прийшла зима чаклунка Анатолій Качан «Зустріч», Мар’яна Савка “Біла пані”( Читаю залюбки с. 53-54) |
|
|
|
||
103. |
Спостереження за словами – назвами дій , протилежними за значенням. (с.75-77 м.) Перевірна робота. Усний переказ. |
|
|
|
||
104. |
|
|
|
|
||
105. |
Слова, які означають назви предметів. (іменники) (с. 77-80 м.) Перевірна робота. Усний переказ. |
|
|
|
||
106. |
Олег Буцень « Ожеледь» (Читаємо залюбки с.57-58) |
|
|
|
||
107. |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням. (с.80-82 м.) |
|
|
|
||
108. |
Бібліотечний урок. |
|
|
|
||
109. |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. (с. 82… м.) |
|
|
|
||
110. |
Письменники рідного краю. |
|
|
|
||
111. |
Перевірна робота. Диктант. |
|
|
|
||
112. |
Зимова книжечка. (проект) |
|
|
|
||
113. |
УРЗМ Складання казки за початком. |
|
|
|
||
114. |
УПЧ Чому ялинка взимку зелена? |
|
|
|
||
115. |
|
|
|
|
||
116. |
Підсумуємо досягнення за 1 семестр. Читацькі вміння. |
|
|
|
||
|
2 семестр
|
|
|
|
||
1. |
Вчимось розрізняти: зміненні слова, спільнокореневі, близькі за значенням (с, 84-86 м.) |
|
|
|
||
2. |
Хочу все на світі знати Римма Кожурникова « Чи можна гуляти по сонцю?» |
|
|
|
||
3. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. (с.86-88 м.) |
|
|
|
||
4. |
З дитячої енциклопедії « Про велосипед» |
|
|
|
||
5. |
Велика буква у кличках тварин. (с.89-90 м.) |
|
|
|
||
6. |
За текстом з журналу « Малятко» « Звідки взявся м’яч?» |
|
|
|
||
7. |
Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок. (с.91-92 м.) |
|
|
|
||
8. |
Микола Лєденцов « У яких птахів татусі стають няньками?» |
|
|
|
||
9. |
Слова – назви ознак предметів. ( с. 93-95 м.) |
|
|
|
||
10. |
Ми чекаємо весну Стрітення. (с. 94 -96 ч.) |
|
|
|
||
11. |
Слова – назви ознак, протилежні за значенням. (с.95-97 м.) |
|
|
|
||
12. |
День народження Лесі. Леся Українка «Як дитиною,бувало», «Сніг з морозом поморозив…», прислів’я. |
|
|
|
||
13. |
Слова – назви ознак, близькі за значенням. ( с. 97-99 м.) |
|
|
|
||
14. |
Леся Українка « На зеленому горбочку»(напам’ять), «…Он ярочки зелененькі,» |
|
|
|
||
15. |
РЗМ Як допоможемо дружно, малята, - виживуть взимку птахи та звірята. |
|
|
|
||
16. |
УПЧ Як допоможемо дружно, малята, - виживуть взимку птахи та звірята. |
|
|
|
||
17. |
Повторення. Вживання великої букви у власних назвах. |
|
|
|
||
18. |
Весну вітайте діти. Заклички, Народні прикмети. Прислів’ я. |
|
|
|
||
19. |
Узагальнення і систематизація знань з теми « Слова- назви ознак» |
|
|
|
||
20. |
Буду я природі другом Анатолій Камінчук « Будь природі другом», Анатолій Давидов «Лісове озеро» (с. 46-47) |
|
|
|
||
21. |
Перевірна робота . Диктант. |
|
|
|
||
22. |
Борис Грінченко « Діти і гніздечко» , Анатолій Костецький « не хочу!»(с. 48-49 Ч. з.) |
|
|
|
||
23. |
Слова – назви чисел.( 100-101 м.) |
|
|
|
||
24. |
Олег Буцень « Хто дужче любить?», Володимир Богат « Як урятувати метеликів?» (с.49-52 Ч. з.) |
|
|
|
||
25. |
Службові слова та їх роль у реченні. (с.102-103 м.) |
|
|
|
||
26. |
Володимир Ладижець « Хороші звичаї»,Василь Сухомлинський «Скажи людині: -Доброго дня!»(с.77-78 Ч.з.) |
|
|
|
||
27. |
Вживання службових слів для зв’язку слів уреченні. (с.103-105 м.) |
|
|
|
||
28. |
Анатолій Камінчук «Колосок проснувся», Юрій Ярмиш «Добре серце» (с.79-81 Ч. з.) |
|
|
|
||
29. |
Повторення та систематизація вивченого по темі «Слово».( с.105 -106 м.) |
|
|
|
||
30. |
Уривок із казкової історії «Про цапа Горданя, царя над всіма»: Володимир Читай «Шлях добра» (с.89-92 Ч.з.) |
|
|
|
||
31. |
РЗМ Синиці холодом намлілись – така зима, така зима! … Оце б у вирій полетіти, - так Батьківщини там нема. Текст – опис. Текст -розповідь. |
|
|
|
||
32. |
УПЧ Синиці холодом намлілись – така зима, така зима! … Оце б у вирій полетіти, - так Батьківщини там нема. Текст – опис. Текст -розповідь. |
|
|
|
||
33. |
Узагальнення і систематизація знань по темі « Слово» підготовка до діагностичної роботи. ( с.105 -106 м.) |
|
|
|
||
34. |
Іскорки сміху читачам на втіху Василь Шкляр «Маленька мураха» (с.93-94 Ч.з.) |
|
|
|
||
35. |
Перевірка знань з мовної теми «Слово» (Іменник, прикметник, дієслово) |
|
|
|
||
36. |
Ено Рауд «Мишка, кіт і гарбуз» 9с.94-95 Ч.з.) |
|
|
|
||
37. |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція набутих знань. |
|
|
|
||
38. |
Анатолій Григорук «І з посміху люди бувають» (с. 96-98 Ч.з.) |
|
|
|
||
39. |
Поняття про речення. (с.107 м.) |
|
|
|
||
40. |
Ґжеґож Касдепке «Електронна пошта» , польська народна оповідка «Знай міру» (с.98-100 Ч.з.) |
|
|
|
||
41. |
Речення. Зв’язок слів у реченні. (с.108-109 м.) |
|
|
|
||
42. |
Наполеглива праця – запорука успіху Віктор Терен «Журавлик2, Олександр пархоменко «Норовиста ручка» (с.101-102 Ч. з. ) |
|
|
|
||
43. |
Види речень. (с. 109-111 м.) |
|
|
|
||
44. |
Констянтин Ушинський «Гуси» (с. 102-103 ч. з. ) |
|
|
|
||
45. |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідних речень. ( с. 112-114 м.) |
|
|
|
||
46. |
Василь Кукульняк «Життєве правило» (с.103-105 Ч. з.) |
|
|
|
||
47. |
РЗМ Домашні улюбленці Складння розповіді « Моя домашня тваринка» або «Про яку домашню тваринку я мрію». |
|
|
|
||
48. |
УПЧ Ми відповідальні за тих кого приручили. |
|
|
|
||
49. |
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. (с114-116 м.) |
|
|
|
||
50. |
Оксана Постова «Про Флая, який навчив рибок літати» (с.106-108 Ч. з.) |
|
|
|
||
51. |
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації. (с.116-117 м.) |
|
|
|
||
52. |
Вадим Крищенко « Збудував кріт хатку» (с. 108-109 Ч.з.) |
|
|
|
||
53. |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. ( с.117-119 м.) |
|
|
|
||
54. |
Прилетіла ластівочка Барвінку листя стелиться. Наталя Забіла «Барвінок», прислів’я |
|
|
|
||
55. |
Поширення речень різних за метою висловлювання. Інтонування речень. |
|
|
|
||
56. |
День народження Тараса Стаття «День народження Тараса»; Тарас Шевченко «Встала весна», « Весна, садочки зацвіли» |
|
|
|
||
57. |
Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. (с. 119-120 м.) |
|
|
|
||
58. |
Вчитайся, вслухайся в Шевченкове слово Тарас Шевченко «Світає», « Тече вода з-під явора»; Марія Чумарна « Про що вони гомонять». |
|
|
|
||
59. |
Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання. (с. 121 м.) |
|
|
|
||
60. |
Моя рідна земля Платон Воронько «Облітав журавель», українська народна казка «Як квітень до березня в гості їздив». |
|
|
|
||
61. |
РЗМ Слова ввічливості. Редагування тексту. |
|
|
|
||
62. |
УПЧ Слова ввічливості. |
|
|
|
||
63. |
ПОНЯТТЯ ПРО ТЕКСТ. Розрізнення окремих речень і тексту. |
|
|
|
||
64. |
Благослови, мати, весну зустрічати Веснянки «Благослови, мати», « Дівчаточка – вороб’ята», українська народна пісня-гра «Сіє баба мак». |
|
|
|
||
65. |
Поняття про текст. Добір заголовків до тексту 9С. 122-124 с.) |
|
|
|
||
66. |
Жайворонки на крилах весну принесли З народного «Ой чого ти, жайворонку», Василь Сухомлинський «Прилетіли жайворонки». |
|
|
|
||
67. |
Ознаки тексту. (124-126 м.) |
|
|
|
||
68. |
А вже красне сонечко Олександр Олесь « Веснянка». |
|
|
|
||
69. |
Будова тексту. (с. 126-127 м.) |
|
|
|
||
70. |
Пробудження землі Іван франко «Надійшла весна», стаття «Пробудження землі». приказки |
|
|
|
||
71. |
Інтонування текстів. Відповідність заголовка змістові тексту. (с. 128-129 м.) |
|
|
|
||
72. |
Світ подарунків Стаття «Світ подарунків», Платон Воронько «Липка». |
|
|
|
||
73. |
Зв’язок речень у тексті. (с. 129-131 м.) |
|
|
|
||
74. |
А сонце усміхається… Анатолій Камінчук «Ластівка», «Береза», веснянка « Ти, зозуле сива». |
|
|
|
||
75. |
Перевірна робота. Списування. Повторення вивченого про текст. |
|
|
|
||
76. |
А через тиждень буде Великдень Стаття «Вербна неділя», Ліна Костенко «Вербові сережки» |
|
|
|
||
77. |
РЗМ Затишно дітям у пазусі казок. Складання казки за серією малюнків. |
|
|
|
||
78. |
УПЧ Затишно дітям у пазусі казок. |
|
|
|
||
79. |
Типи текстів. (с. 131-134 м.) Діалог (усно) |
|
|
|
||
80. |
Світ – велика писанка Розамлюю писанку, розмалюю Леонід Глібов «Христос воскрес», Дмитро Чередниченко «Розмалюю писанку», гра «Звію вінець» |
|
|
|
||
81. |
Текст - опис. На які запитання він відповідає? Діалог. |
|
|
|
||
82. |
Клубочок із золотих ниточок Леся Силенко «Сонечко», Василь Сухомлинський «Цікавий клубочок», Володимир Підпалий «Гуси» |
|
|
|
||
83. |
Текст –розповідь. Яка його мета? Діалог. |
|
|
|
||
84. |
Серед краси Павло Тичина «А я у гай ходила», Микола Воробйов «Шум», Марійка Підгірянка «Загадка – недомовка». |
|
|
|
||
85. |
Текст-міркування. Особливості побудови. |
|
|
|
||
86. |
Найвеселіший місяць весни Олександр Копиленко « Найвеселіший місяць» |
|
|
|
||
87. |
Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст» (с. 136 м.) |
|
|
|
||
88. |
Найвеселіший місяць весни Василь Сухомлинський «Хто свічки засвітив?», Євгенія Горова «Кольоровий віршик» |
|
|
|
||
89. |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
|
||
90. |
Де найкраще на землі Мамине свято Марійка Підгірянка «Пробудження», Василь Сухомлинський «Яке щастя?». |
|
|
|
||
91. |
Аналіз перевірної роботи. Поняття про мову. Українська мова – державна мова українського народу. ( с.137-139 м.) |
|
|
|
||
92. |
Батьківщина – то найкращий край! Дмитро Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі». |
|
|
|
||
93. |
Нові слова в українській мові та слова, які уже виходять з ужитку. |
|
|
|
||
94. |
Мова барвиста, мова багата Богдан Чепурко «Про мову», Марія Чумарна «Чарівниця- мова». |
|
|
|
||
95. |
Різні способи передачі інформації. 9с. 139-141 м.) |
|
|
|
||
96. |
Україна-співучий край Стаття «Пісня», Василь Сухомлинський «Соловей і жук». |
|
|
|
||
97. |
Усне й писемне мовлення. (с.141-143 м.) |
|
|
|
||
98. |
Перевір свої знання Підсумок розділу «Що найкраще на землі». |
|
|
|
||
99. |
Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні. Виділення слова-звертання на письмі. С.144-145 м.) |
|
|
|
||
100. |
Де казка, там підказка Казка вчить. Як на світі жить Українська народна казка «Вовк і семеро козенят» |
|
|
|
||
101. |
РЗМ Фіолетову фіалку юний ранок відгорнув, і фіалка на світанку пробудилася від сну. |
|
|
|
||
102. |
УПЧ Фіолетову фіалку юний ранок відгорнув, і фіалка на світанку пробудилася від сну. |
|
|
|
||
103. |
Слова ввічливості( форми вітання, прощання, прохання, вибачення). (с. 146-148) |
|
|
|
||
104. |
Гостре словечко ранить сердечко Народна притча «Насмішкувате слово», байка «Про горду качку». |
|
|
|
||
105. |
Узагальнення і систематизація знань за розділом. Тренувальний диктант. (с. 148 м.) |
|
|
|
||
106. |
Робота з літературним твором |
|
|
|
||
107. |
Діагностична робота. Перевірка знань з мовної теми « мова і мовлення. Текст. Речення.» |
|
|
|
||
108. |
Слова ласкаві, а думки лукаві Іван Крип’якевич «Кіт і миша», Григорій Сковорода «Казка про світло». |
|
|
|
||
109. |
Повторення вивченого про речення. |
|
|
|
||
110. |
Дива в садочку зеленочку Ліна Костенко «Бузиновий цар». |
|
|
|
||
111. |
Повторення вивченого співвідношення букв і звуків у слові. (с. 149-151 м.) |
|
|
|
||
112. |
Перш ніж сказати – подумай Народна байка «Ображена черепаха». |
|
|
|
||
113. |
РЗМ Хай буде сад і дерево крислате, і кіт-воркіт , і ще багато див. |
|
|
|
||
114. |
УПЧ Планета просить порятунку! Задумайся! |
|
|
|
||
115. |
Аудіювання. Повторення вивченого . Підготовка до діагностичної роботи. |
|
|
|
||
116. |
Серед краси Михайло Коцюбинський «Літній день» |
|
|
|
||
117. |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
|
||
118. |
Друг пізнається в біді Леся Українка «Три метелики» |
|
|
|
||
119. |
Складаємо діалог. |
|
|
|
||
120. |
Інтонування речень різних за метою висловлювання. Усний переказ. |
|
|
|
||
121. |
Повторення вивченого співвідношення букв і звуків у слові. (с. 151-153 м.) |
|
|
|
||
122. |
Дивосвіт Любов Забашта «Дивосвіт», Василь Шкляр «Джміль» |
|
|
|
||
123. |
Розрізняємо спільнокореневі та змінені сова. (с. 154-155 м.) |
|
|
|
||
124. |
Будь природі другом Василь Чухліб «Равлик», Тамара Коломієць «Ранок», Марія Чумарна «Літо». |
|
|
|
||
125. |
Повторення вивченого узагальнення та систематизація знань. (с. 156-157 м.) |
|
|
|
||
126. |
Небилиці-небувалиці Анатолій Григорук «Переплутанка». |
|
|
|
||
127. |
Повторення вивченого з розділу « Звуки і букви» |
|
|
|
||
128. |
Читаємо твори Всеволода Нестайка Бібліотечний урок |
|
|
|
||
129. |
РЗМ Цей ліс живий і в нього очі добрі, шумлять вітри у нього в голові. |
|
|
|
||
130. |
УПЧ Добре діло. Люблю цей ліс. |
|
|
|
||
131. |
Повторення вивченого з розділу «Слово» |
|
|
|
||
132. |
Всеволод Нестайко «Кеша і Реша, або Казка про пісню» 9с. 116-120 Ч. з.) |
|
|
|
||
133. |
Повторення вивченого з розділу « Речення» |
|
|
|
||
134. |
Всеволод Нестайко «Секрет Васі Кицина» (уривок із казки-повсті) (с.120-123 Ч. з.) |
|
|
|
||
135. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
||
136. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
||