Календарне планування " Українська мова та читання 2-клас"

Про матеріал
Українська мова 2 клас НУШ Календарне планування за підручником " Українська мова та читання" 2 клас (Л. О. Варзацька, Т. О. Трохименко)
Перегляд файлу

Українська мова та читання 2 клас

За підручником  Л.О. Варзацької, Т. О. Трохименко

( 8 годин на тиждень , з них: 6 годин як окремий предмет і 2 години як частина предмета «Я досл. світ»)

Тема уроку

Дата

Компетентності

Дистанційне навчання

 

НЛ: Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток.

ЗЛ: Взаємодіємо усно . Читаємо. Досліджуємо мовлення. Досліджуємо медіа. Взаємодіємо письмово. Театралізуємо.

Сприймання, перетворення, виокремлення, аналіз й інтерпритація, оцінювання та використання усної інформації в реальній мовленнєвій практиці. Залучення дітей до  читацької діяльності, реальної писемної практики. Дослідження мовних закономірностей і формування свідомих мовленнєвих умінь. Розвиток комунікативних умінь учнів. Формування уявлення про театр, про межу між реальним світом і світом мас-медіа.

1.

Звуки і букви  Склад  Наголос

Звуки мовлення. Букви.(с. 4-5 мова)

 

 

 

2.

Я і світ

 Прислів’я. Гра «Доброго ранку»(с.4-6 читання)

 

 

 

3.

Український алфавіт. Записування слів за абеткою.(с.6-8 м.) Каліграфічне написання великих та малих букв українського алфавіту. (с.9 м.)

 

 

 

4.

Чарівниця – осінь. Олена Пчілка» Як швидко літо проминуло». Яків Щоголів « Осінь». (с. 8-9 ч.)

 

 

 

5.

Поширюємо речення. Запис слів під диктовку.

 

 

 

6.

В. Сухомлинський « Яблуко в осінньому саду» Д. Павличко «Осінь» (с.10-12 ч.)

 

 

 

7.

Букви «ь» і «й» с.8-10 м.)

 

 

 

8.

Тварини готуються до зими.  (с. 13-15 ч.)

 

 

 

9.

Вхідна діагностична робота.

 

 

 

10.

Чи чули ви байку?Скоромовка .  (с. 15-17 ч.)

 

 

 

11.

Наголос. (с. 10-11 м.)

 

 

 

12.

Марія Чумарна « Осінній сад» Скоромовка. Птахи, які не відлітають у вирій. (с.18-19 ч.)

 

 

 

13.

УРЗМ Складання розповіді за серією малюнків (усно).

 

 

 

14.

УПЧ Почавсь осінній дощ – і літо залишилося у згадках...

 

 

 

15.

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок. (с. 12-13 м.)

 

 

 

16.

Сміховинки- загадки: « Найкращий учень», « Зайчик у школу не прийшов», « Бджола і мед». Скоромовка. (с. 19-21 ч.)

 

 

 

17.

Голосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 14-15 м.)

 

 

 

18.

Ірина Прокопенко « Як берізка листя роздарувала». Скоромовка. Катерина Перелісна «Осінній вітер». Загадки. (с.21-24 ч.)

 

 

 

19.

Голосні звуки, позначення їх буквами. Звуко – буквений аналіз слів. Букви я, ю, є, ї. (с. 16-18 м.)

 

 

 

20.

20.

 

Я і моя сім’я

Варвара Гринько «Сім» (лічилка). «У нашого Омелечка» (дитяча пісенька) (с.26-27 ч.)

 

 

 

21.

Навчальний діалог.  Звуко – буквений аналіз слів. Букви я, ю, є, ї.

 

 

 

22.

Тарас Шевченко « У цьому раї на землі…». Марія Познанська « Моїй мамі».  Вадим Крищенко « Вишиванка». Прислів’я. (с. 28-30 ч.)

 

 

 

23.

   Наголошені і ненаголошені звуки. Наголошені склади. Складання опису овочів. (с.18-20 м.)

 

 

 

24.

Марія Чумарна «Вчить мене мій тато». Прислів’я. Батьківські поради(з народної мудрості). (с. 30-31 ч.)

 

 

 

25.

  УРЗМ  Робота за картиною Катерини Білокур «Соняшники»

 

 

 

26.

УПЧ    Сонце сипле квіти...

 

 

 

27.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 21- 23 м.)Навчальний діалог.

 

 

 

28.

Марійка Підгірянка « Мій дідусь». «Сад» (народна притча) (с. 32-33 ч.)

 

 

 

29.

Усний твір. «Що змінилося в мені?» Навчальний діалог.

 

 

 

30.

Гра «Чия сімеєчка дружніша» . Сміховинки.

 

 

 

31.

Звук [ф]. Позначення його буквами Ф ф. Звуковий аналіз слів. (с.23-25 м.)

 

 

 

32.

Іван Сенченко « Стоїть верба посеред села, розпустила гілля   у  кожне подвір’я». Загадки. Скоромовка. (с. 35-37 ч.)

 

 

 

33.

Звуки [дж], [дз], [ дз']. Позначення їх буквосполученнями дж, дз. (с. 25-27 м.)

 

 

 

34.

Марія Чумарна «Дерево роду». Вірш напам’ять. Загадки. (с. 38 ч.)

 

 

 

35.

Звуки [г],[ґ]. Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів з цими звуками. (с. 27-29 м.)

 

 

 

36.

Колиска і колисанки

Колискові пісні. Загадки. (с.40-42 ч.)

 

 

 

37.

Буква Щ, та її звукове значення. (с.29-30 м.)

 

 

 

38.

«Івасик-Телесик» (українська народна казка)

 

 

 

39.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів з ними. (с. 31-33 м.)

 

 

 

40.

Акровірш. Леонід Глібов «Хто баба?» прислів’я. (с. 44-46 ч.)

 

 

 

41.

Вимова і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними звуками. (с. 33-35 м.)

 

 

 

42.

Гра « Котик і мишка». Приказки. (с. 47-48 ч.)

 

 

 

43.

Діагностична робота. Диктант.

 

 

 

44.

Казка про діда, бабу, онучку, Жучку і котика (з народного) (с. 48-50 ч.)

 

 

 

45.

Аналіз перевірної роботи.  Дзвінкі та глухі приголосні звуки.

 

 

 

46.

Навчальне аудіювання.

 

 

 

47.

УРЗМ Поділ тексту на речення.

 

 

 

48.

УПЧ  Пора плодів осінніх у пошані, що з тихим стуком падають на брук...

 

 

 

49.

Тверді  і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків . (с. 35-37 м.)

 

 

 

50.

«Кривенька качечка»(українська народна казка) Гра «Печу колобок» (с. 51-54 ч.)

 

 

 

51.

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів.  Звуко-буквений аналіз слів. (с. 37-39 м.)

 

 

 

52.

Підсумок по темі. (ч.)

 

 

 

53.

Вживання буквосполучень ьо, йо.  Правила переносу слів з ь і ьо. (с. 39-41 м.)

 

 

 

54.

Твори улюблених письменників

 І. Франко «Ріпка». Загадки. Прислів’я. (с. 56-60 ч.)

 

 

 

55.

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами Звукові моделі. (с. 41-43 м.)

 

 

 

56.

Михайло Коцюбинський « Про двох цапків», « Дві кізочки». Прислів’я. (с.60-61 ч.)

 

 

 

57.

Поділ на склади та перенос слів з подовженими  м’якими приголосними звуками. (с. 43-44 м.)

 

 

 

58.

В. Сухомлинський «Пихата жаба». Безконечні казочки. (с. 62-64 ч.)

 

 

 

59.

УРЗМ  Жовте листячко летить, під ногами шелестить...

 

 

 

60.

УПЧ   Складання плану.

 

 

 

61.

Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф. ( с. 45-46 м.) Діалог

 

 

 

62.

Підсумок по темі.

 

 

 

63.

Вправляння у розпізнаванні  слів з апострофом. Звуко- буквений аналіз слів. (с. 46-48 м.)

 

 

 

64.

Таємниці зими

« Сонце, мороз і вітер»(українська народна казка). Загадки. (с.66-67 ч.)

 

 

 

65.

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (с. 49-51 м.)

 

 

 

66.

« Зимівля звірів» ( українська народна казка). Загадки. Скоромовка. Катерина Перелісна «Для потішечки». (с.67-70 ч.)

 

 

 

67.

УРЗМ  Опис айстри

 

 

 

68.

УПЧ  Айстри задумані, квіти останії, осені пізньої сльози багрянії…

 

 

 

69.

Повторюємо розділ « Звуки і букви»

 

 

 

 

70.

Святковий календарик. Марія Чумарна «Хтось»,Володимир Підпалий «Кожух». (с.70-72ч.)

 

 

 

71.

Перевірна робота з теми « Звуки і букви. Склад. Наголос.»

 

 

 

72.

Платон Воронько «Кіт не знав».  Загадки. Григір Тютюнник» нащо дубам листя взимку». (с.72-74 ч.)

 

 

 

73.

Слово

Аналіз перевірної роботи. Лексичне значення слова. (с. 52-54 м.)

 

 

 

74.

О. Олесь « Метелики». Вірш напам’ять.

 

 

 

75.

Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (с.54-56 м.)

 

 

 

76.

Дванадцять місяців ( українська народна казка) (с. 75-77 ч.)

 

 

 

77.

Слова близькі та протилежні за значенням. (с. 57-59 м.)

 

 

 

78.

Марія Чумарна « Новий рік». (с.77-78 ч.)

 

 

 

79.

Уявлення про спільнокореневі  слова і корінь слова. (с.59-61 м.)

 

 

 

80.

Колядування. Колядка напам’ять ( за власним вибором) (с. 78 ч.)

 

 

 

 

81.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня. (с.61-63 м.)

 

 

 

82.

Підсумок по темі.

 

 

 

83.

Закріплення знань про спільнокореневі слова.

 

 

 

84.

« Як поводитися у гостях?» діалог

 

 

 

85.

 Добір спільнокореневих слів. Навчальне аудіювання. (с. 64 м.)

 

 

 

86.

Рздв’яні візерунки

Коляда. Акровірші. (с.80-81 ч.)

 

 

 

87.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

 (с. 65-66 м.)

 

 

 

88.

Щедрівка . Загадки. Щоденник вражень.(с. 75ч.)

 

 

 

89.

Перевірна робота. Аудіювання. Слова-назви дій.

 

 

 

90.

У колі друзів

Платон Воронько «Друзяки», «Кошеня». (с. 84-85 ч.)

 

 

 

91.

УРЗМ  Порівняльний опис грибів.

 

 

 

92.

УПЧ  І сонний гриб в смарагдовій куфайці дощу напився і за день підріс.

 

 

 

93.

Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.

 (с.66-69 м.)

 

 

 

94.

Олександр Копиленко « Дивовижна дружба». Мирилки, Жарти. Казки (с. 86-89ч.)

 

 

 

95.

Слова, які називають дії предметів (дієслова) (с.69-72 м.)

Тренувальний усний переказ.

 

 

 

96.

Наш класний театр. Котик і півник (українська народна казка).

Прислів’я (с. 90-92 ч.)

 

 

 

97.

Перевірна робота. Списування.

 

 

 

98.

Підсумок по темі. (читання)

 

 

 

 

99.

УРЗМ  Робота за картиною Івана Марчука “Село у місячному сяйві”. Усний переказ.

 

 

 

100.

УПЧ  Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть почути.

 

 

 

101.

Спостереження за словами - назвами дій, близькими за значенням.

 (с. 72-74 м.) Перевірна робота. Усний переказ.

 

 

 

102.

До нас прийшла зима чаклунка

Анатолій Качан «Зустріч», Мар’яна Савка “Біла пані”( Читаю залюбки с. 53-54)

 

 

 

103.

Спостереження за словами – назвами дій , протилежними за значенням. (с.75-77 м.) Перевірна робота. Усний переказ.

 

 

 

104.

Бруно Ферреро «Мишко» (Читаємо залюбки с.55-57)

 

 

 

105.

Слова, які означають назви предметів. (іменники) (с. 77-80 м.)

 Перевірна робота. Усний переказ.

 

 

 

106.

Олег Буцень « Ожеледь» (Читаємо залюбки с.57-58)

 

 

 

107.

Слова – назви  предметів, протилежні за значенням. (с.80-82 м.)

 

 

 

108.

Бібліотечний урок.

 

 

 

109.

Слова – назви предметів, близькі за значенням. (с. 82… м.)

 

 

 

110.

Письменники рідного краю.

 

 

 

111.

Перевірна робота. Диктант.

 

 

 

112.

Зимова книжечка. (проект)

 

 

 

113.

УРЗМ  Складання казки за початком.

 

 

 

114.

УПЧ  Чому ялинка взимку зелена?

 

 

 

115.

Повторення вивченого матеріалу. Пишу грамотно.

 

 

 

116.

Підсумуємо  досягнення за 1 семестр. Читацькі вміння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 семестр

 

 

 

 

1.

Вчимось розрізняти: зміненні слова, спільнокореневі, близькі за значенням (с, 84-86 м.)

 

 

 

2.

Хочу все на світі знати

Римма Кожурникова « Чи можна гуляти по сонцю?»

 

 

 

3.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. (с.86-88 м.)

 

 

 

4.

З дитячої енциклопедії « Про велосипед»

 

 

 

5.

Велика буква у кличках тварин. (с.89-90 м.)

 

 

 

6.

За текстом з журналу  « Малятко» « Звідки взявся м’яч?»

 

 

 

7.

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок. (с.91-92 м.)

 

 

 

8.

Микола Лєденцов « У яких птахів татусі стають няньками?»

 

 

 

9.

Слова – назви ознак предметів. ( с. 93-95 м.) 

 

 

 

10.

Ми чекаємо весну

Стрітення. (с. 94 -96 ч.)

 

 

 

11.

Слова – назви ознак, протилежні за значенням. (с.95-97 м.)

 

 

 

12.

День народження Лесі. Леся Українка «Як дитиною,бувало», «Сніг з морозом поморозив…», прислів’я.

 

 

 

13.

Слова – назви ознак, близькі за значенням. ( с. 97-99 м.)

 

 

 

14.

Леся Українка « На зеленому горбочку»(напам’ять), «…Он ярочки зелененькі,»

 

 

 

15.

РЗМ Як допоможемо дружно, малята, - виживуть взимку птахи  та звірята.

 

 

 

16.

УПЧ Як допоможемо дружно, малята, - виживуть взимку птахи  та звірята.

 

 

 

17.

Повторення. Вживання великої букви у власних назвах.

 

 

 

18.

Весну вітайте діти. Заклички,  Народні прикмети. Прислів’ я.

 

 

 

19.

Узагальнення і систематизація знань з теми « Слова- назви ознак»

 

 

 

20.

Буду я природі другом

Анатолій Камінчук « Будь природі другом», Анатолій Давидов «Лісове озеро» (с. 46-47)

 

 

 

21.

Перевірна робота . Диктант.

 

 

 

22.

Борис Грінченко « Діти і гніздечко» , Анатолій Костецький « не хочу!»(с. 48-49 Ч. з.)

 

 

 

23.

Слова – назви чисел.( 100-101 м.)

 

 

 

24.

Олег Буцень « Хто дужче любить?», Володимир Богат « Як урятувати метеликів?» (с.49-52 Ч. з.)

 

 

 

25.

Службові слова та їх роль у реченні. (с.102-103 м.)

 

 

 

26.

Володимир Ладижець « Хороші звичаї»,Василь Сухомлинський «Скажи людині: -Доброго дня!»(с.77-78 Ч.з.)

 

 

 

27.

Вживання службових слів для зв’язку слів уреченні. (с.103-105 м.)

 

 

 

28.

Анатолій Камінчук «Колосок проснувся», Юрій Ярмиш «Добре серце» (с.79-81 Ч. з.)

 

 

 

29.

Повторення  та систематизація вивченого по темі «Слово».( с.105 -106 м.)

 

 

 

30.

Уривок із казкової історії «Про цапа Горданя, царя над всіма»: Володимир Читай «Шлях добра» (с.89-92 Ч.з.)

 

 

 

31.

РЗМ  Синиці холодом намлілись – така зима, така зима! … Оце б у вирій полетіти, - так  Батьківщини там нема. Текст – опис. Текст -розповідь.

 

 

 

32.

УПЧ Синиці холодом намлілись – така зима, така зима! … Оце б у вирій полетіти, - так  Батьківщини там нема. Текст – опис. Текст -розповідь.

 

 

 

33.

Узагальнення і систематизація знань по темі « Слово» підготовка до діагностичної роботи. ( с.105 -106 м.)

 

 

 

34.

Іскорки сміху читачам на втіху

Василь Шкляр «Маленька мураха» (с.93-94 Ч.з.)

 

 

 

35.

Перевірка знань з мовної теми «Слово» (Іменник, прикметник, дієслово)

 

 

 

36.

Ено Рауд «Мишка, кіт і гарбуз» 9с.94-95 Ч.з.)

 

 

 

37.

Аналіз діагностичної роботи.  Корекція набутих знань.

 

 

 

38.

Анатолій Григорук «І з посміху люди бувають» (с. 96-98 Ч.з.)

 

 

 

39.

Поняття про речення. (с.107 м.)

 

 

 

40.

Ґжеґож Касдепке «Електронна пошта» , польська народна оповідка «Знай міру» (с.98-100 Ч.з.)

 

 

 

41.

Речення. Зв’язок слів у реченні. (с.108-109 м.)

 

 

 

42.

Наполеглива праця – запорука успіху

Віктор Терен «Журавлик2, Олександр пархоменко «Норовиста ручка» (с.101-102 Ч. з. )

 

 

 

43.

Види речень. (с. 109-111 м.)

 

 

 

44.

Констянтин Ушинський «Гуси» (с. 102-103 ч. з. )

 

 

 

45.

Розповідні речення.  Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідних речень. ( с. 112-114 м.)

 

 

 

46.

Василь Кукульняк «Життєве правило» (с.103-105 Ч. з.)

 

 

 

47.

РЗМ  Домашні улюбленці 

Складння розповіді « Моя домашня тваринка» або  «Про яку домашню тваринку я мрію».

 

 

 

48.

УПЧ Ми відповідальні за тих кого приручили.

 

 

 

49.

Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. (с114-116 м.)

 

 

 

50.

Оксана Постова «Про Флая, який навчив рибок літати» (с.106-108 Ч. з.)

 

 

 

51.

Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації. (с.116-117 м.)

 

 

 

52.

Вадим Крищенко « Збудував кріт хатку» (с. 108-109 Ч.з.)

 

 

 

53.

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. ( с.117-119 м.)

 

 

 

54.

Прилетіла ластівочка

Барвінку листя стелиться.

Наталя Забіла «Барвінок», прислів’я

 

 

 

55.

Поширення речень різних за метою висловлювання. Інтонування речень.

 

 

 

56.

День народження Тараса

Стаття «День народження Тараса»; Тарас Шевченко «Встала весна»,

« Весна, садочки зацвіли»

 

 

 

57.

Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. (с. 119-120 м.)

 

 

 

58.

Вчитайся, вслухайся в Шевченкове слово

Тарас Шевченко «Світає», « Тече вода з-під явора»; Марія Чумарна « Про що вони гомонять».

 

 

 

59.

Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання.  (с. 121 м.)

 

 

 

60.

Моя рідна земля

Платон Воронько «Облітав журавель», українська народна казка «Як квітень до березня в гості їздив».

 

 

 

61.

РЗМ Слова ввічливості. Редагування тексту.

 

 

 

62.

УПЧ  Слова ввічливості.

 

 

 

63.

ПОНЯТТЯ ПРО ТЕКСТ. Розрізнення окремих речень і тексту.

 

 

 

64.

Благослови, мати, весну зустрічати

Веснянки «Благослови, мати», « Дівчаточка – вороб’ята»,  українська народна пісня-гра «Сіє баба мак».

 

 

 

 65.

Поняття про текст. Добір заголовків до тексту  9С. 122-124 с.)

 

 

 

66.

Жайворонки на крилах весну принесли

З народного «Ой чого ти, жайворонку», Василь Сухомлинський «Прилетіли жайворонки».

 

 

 

67.

Ознаки тексту. (124-126 м.)

 

 

 

68.

А вже красне сонечко

Олександр Олесь « Веснянка».

 

 

 

69.

Будова тексту. (с. 126-127 м.)

 

 

 

70.

 Пробудження землі

Іван франко «Надійшла весна», стаття «Пробудження землі». приказки

 

 

 

71.

Інтонування текстів. Відповідність заголовка змістові тексту.

(с. 128-129 м.)

 

 

 

72.

Світ подарунків

Стаття «Світ подарунків», Платон Воронько «Липка».

 

 

 

73.

Зв’язок речень у тексті. (с. 129-131 м.)

 

 

 

74.

А сонце усміхається…

 Анатолій Камінчук «Ластівка», «Береза», веснянка « Ти, зозуле сива».

 

 

 

75.

Перевірна робота. Списування. Повторення вивченого про текст.

 

 

 

76.

А через тиждень буде Великдень

Стаття «Вербна неділя», Ліна Костенко «Вербові сережки»

 

 

 

77.

РЗМ  Затишно дітям у пазусі казок. Складання казки за серією малюнків.

 

 

 

78.

УПЧ  Затишно дітям у пазусі казок.

 

 

 

79.

Типи текстів. (с. 131-134 м.) Діалог (усно)

 

 

 

80.

Світ – велика писанка

Розамлюю писанку, розмалюю

Леонід Глібов «Христос воскрес», Дмитро Чередниченко «Розмалюю писанку», гра «Звію вінець»

 

 

 

81.

Текст - опис. На які запитання він відповідає? Діалог.

 

 

 

82.

Клубочок із золотих ниточок

Леся Силенко «Сонечко», Василь Сухомлинський «Цікавий клубочок», Володимир Підпалий «Гуси»

 

 

 

83.

Текст –розповідь. Яка його мета? Діалог.

 

 

 

84.

Серед краси

Павло Тичина «А я у гай ходила», Микола Воробйов «Шум», Марійка Підгірянка «Загадка – недомовка».

 

 

 

85.

Текст-міркування. Особливості побудови.

 

 

 

86.

Найвеселіший місяць весни

Олександр Копиленко « Найвеселіший місяць»

 

 

 

87.

Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст» (с. 136 м.)

 

 

 

88.

Найвеселіший місяць весни

Василь Сухомлинський «Хто свічки засвітив?», Євгенія Горова «Кольоровий віршик»

 

 

 

89.

Діагностична робота. Диктант.

 

 

 

90.

Де найкраще на землі

Мамине свято

Марійка Підгірянка «Пробудження», Василь Сухомлинський «Яке щастя?».

 

 

 

91.

Аналіз перевірної роботи. Поняття про мову. Українська мова – державна мова українського народу. ( с.137-139 м.)

 

 

 

92.

Батьківщина – то найкращий край!

Дмитро Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі».

 

 

 

93.

Нові слова в українській мові та слова, які уже виходять з ужитку.

 

 

 

94.

Мова барвиста, мова багата

Богдан Чепурко «Про мову», Марія Чумарна «Чарівниця- мова».

 

 

 

95.

Різні способи передачі інформації. 9с. 139-141 м.)

 

 

 

96.

Україна-співучий край

Стаття «Пісня», Василь Сухомлинський «Соловей і жук».

 

 

 

97.

Усне й писемне мовлення. (с.141-143 м.)

 

 

 

98.

Перевір свої знання

Підсумок розділу «Що найкраще на землі».

 

 

 

99.

Сила голосу і швидкість мовлення.  Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні. Виділення слова-звертання на письмі.

С.144-145 м.)

 

 

 

100.

Де казка, там підказка

Казка вчить. Як на світі жить

Українська народна казка «Вовк і семеро козенят»

 

 

 

101.

РЗМ Фіолетову фіалку юний ранок відгорнув, і фіалка на світанку пробудилася від сну.

 

 

 

102.

УПЧ Фіолетову фіалку юний ранок відгорнув, і фіалка на світанку пробудилася від сну.

 

 

 

103.

Слова ввічливості( форми вітання, прощання, прохання, вибачення). (с. 146-148)

 

 

 

104.

Гостре словечко ранить сердечко

Народна притча «Насмішкувате слово», байка «Про горду качку».

 

 

 

105.

 Узагальнення і систематизація знань за розділом. Тренувальний диктант.

(с. 148 м.)

 

 

 

106.

Робота з літературним твором

 

 

 

107.

Діагностична робота. Перевірка знань з мовної теми « мова і мовлення. Текст. Речення.»

 

 

 

108.

Слова ласкаві, а думки лукаві

Іван Крип’якевич «Кіт і миша», Григорій Сковорода «Казка про світло».

 

 

 

109.

Повторення вивченого  про речення.

 

 

 

110.

Дива в садочку зеленочку

Ліна Костенко «Бузиновий цар».

 

 

 

111.

Повторення вивченого співвідношення букв і звуків у слові. 

(с. 149-151 м.)

 

 

 

112.

Перш ніж сказати – подумай

Народна байка «Ображена черепаха».

 

 

 

113.

РЗМ  Хай буде сад і дерево крислате, і кіт-воркіт , і ще багато див.

 

 

 

114.

УПЧ  Планета просить порятунку! Задумайся!

 

 

 

115.

Аудіювання. Повторення вивченого . Підготовка до діагностичної роботи.

 

 

 

116.

Серед краси

Михайло Коцюбинський «Літній день»

 

 

 

117.

Діагностична робота. Диктант.

 

 

 

118.

Друг пізнається в біді

Леся Українка «Три метелики»

 

 

 

119.

Складаємо діалог.

 

 

 

120.

Інтонування речень різних за метою висловлювання. Усний переказ.

 

 

 

121.

Повторення вивченого співвідношення букв і звуків у слові. 

(с. 151-153 м.)

 

 

 

122.

Дивосвіт

Любов Забашта «Дивосвіт», Василь Шкляр «Джміль»

 

 

 

123.

Розрізняємо спільнокореневі та змінені сова. (с. 154-155 м.)

 

 

 

124.

Будь природі другом

Василь Чухліб «Равлик», Тамара Коломієць «Ранок», Марія Чумарна «Літо».

 

 

 

125.

Повторення вивченого узагальнення та систематизація знань.

(с. 156-157 м.)

 

 

 

126.

Небилиці-небувалиці

Анатолій Григорук «Переплутанка».

 

 

 

127.

Повторення вивченого з розділу « Звуки і букви»

 

 

 

128.

Читаємо твори Всеволода Нестайка

Бібліотечний урок

 

 

 

129.

РЗМ Цей ліс живий і в нього очі добрі, шумлять вітри у нього в голові.

 

 

 

130.

УПЧ Добре діло. Люблю цей ліс.

 

 

 

131.

Повторення вивченого з розділу «Слово»

 

 

 

132.

Всеволод Нестайко «Кеша і Реша, або Казка про пісню» 9с. 116-120 Ч. з.)

 

 

 

133.

Повторення вивченого з розділу « Речення»

 

 

 

134.

Всеволод Нестайко «Секрет Васі Кицина» (уривок із казки-повсті) (с.120-123 Ч. з.)

 

 

 

135.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

136.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 січня 2022
Переглядів
4081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку