Календарне планування. Українська мова та Літературне читання за підручниками Л.Варзацька, М. Чумарна. 4 клас на І-ІІ семестр 3,5 год/тиждень на 2022-2023 н.р.

Про матеріал
Календарне планування. Українська мова та Літературне читання за підручниками Л.Варзацька, М. Чумарна. 4 клас на І-ІІ семестр 3,5 год/тиждень на 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

Українська мова

3,5 год

(за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.»,

Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)

 

 І семестр

уроку

   Дата

 

Тема уроку

І семестр

Мова і мовлення

  1.  

01.09

Мова в житті людини.

  1.  

05.09

Збагачення мови новими словами.

  1.  

06.09

Культура мовлення і культура спілкування.

Текст

  1.  

07.09

Повторення відомостей про текст. Ознаки тексту.

  1.  

12.09

Тема і основна думка тексту.

  1.  

13.09

Будова тексту.

  1.  

14.09

Про одне і те ж по-різному: науково-популярні та художні тексти.

  1.  

16.09

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Твір-розповідь за темою: «Яскраві враження від літніх канікул».

  1.  

19.09

Підсумковий урок з теми «Текст».

  1.  

20.09

Діагностична робота. Списування

Речення

  1.  

21.09

Аналіз діагностичної роботи. Речення.

  1.  

26.09

Види речень за метою висловлювання. Види речень за інтонацією.

  1.  

27.09

Головні та другорядні члени речення.

  1.  

28.09

Зв’язок слів у реченні.

  1.  

30.09

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Зозуля».                                                                

  1.  

03.10

Головні та другорядні однорідні члени речення.

  1.  

04.10

Поєднання однорідних членів речення сполучниками.

  1.  

05.10

Узагальнення вивченого про речення.

  1.  

10.10

Діагностична робота учнів за мовною темою «Мова    і мовлення. Текст. Речення».

Іменник

  1.  

11.10

Аналіз діагностичної роботи. Частини мови: повторення  вивченого у 1-3 класах.

  1.  

12.10

Іменник. Повторення вивченого про іменник.

  1.  

14.10

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання есе на основі вражень від екскурсії «Краса осін­нього парку»

  1.  

17.10

Лексичні групи іменників. Істоти, неістоти.

  1.  

18.10

Іменники-синоніми. Іменники-антоніми.

  1.  

19.10

Багатозначні іменники.

  1.  

31.10

Пряме і переносне значення іменників

  1.  

01.11

Відмінювання іменників.

  1.  

02.11

Іменники, які не змінюються за відмінками.

  1.  

04.11

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового твору-опису за картиною «Соняшники».

  1.  

07.11

Вправляння у відмінюванні іменників у однині.

  1.  

08.11

Розрізнення відмінків іменників. Відмінність родового і знахідного відмінків.

  1.  

09.11

Розрізнення називного і знахідного відмінків.

  1.  

14.11

Особливості давального і місцевого відмінків.

  1.  

15.11

Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду.

  1.  

16.11

Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду.

  1.  

18.11

Урок розвитку зв’язного мовлення. Спілкування у соцмережах та месенжерах.

  1.  

21.11

Зміна приголосних в іменниках перед закінченням .

  1.  

22.11

Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини.

  1.  

23.11

Діагностична робота. Письмовий переказ.

  1.  

28.11

Аналіз діагностичної роботи. Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

  1.  

29.11

Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

  1.  

30.11

Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та і в орудному відмінку однини.

  1.  

02.12

Урок розвитку зв'язного мовлення. Порівняль­ний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами «Горобина і ялина в лісі »

  1.  

05.12

Діагностична робота.  Диктант.

  1.  

06.12

Аналіз діагностичної роботи. Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини.

  1.  

07.12

Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини.

  1.  

12.12

Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

  1.  

13.12

Правопис відмінкових закінчень іменників у множині.

  1.  

16.12

Урок розвитку зв’язного мовлення. Пташка крас­на пір'ям, а людина — добрими справами. Есе

  1.  

19.12

Узагальнення вивченого з теми «Іменник».

  1.  

20.12

Діагностична робота за мовною темою «Іменник».

  1.  

21.12

Аналіз діагностичної роботи.

 

Українська мова

3,5 год

(за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.»,

Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)

 

 ІІ семестр

 

Прикметник

  1.  

09.01

Роль прикметників у мовленні

  1.  

10.01

Зв’язок прикметників з іменниками у реченні.

  1.  

11.01

Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників

  1.  

16.01

Змінювання прикметників за родами та числами.

  1.  

17.01

Відмінювання прикметників.

  1.  

18.01

Діагностична робота. Диктант.

  1.  

20.01

Урок розвитку зв’язного мовлення. Інтегрований урок «Зимові свята».

  1.  

23.01

Аналіз диктанту. Спостереження за зміною закінчень прикметників у різних відмінкових формах.

  1.  

24.01

Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні.

  1.  

25.01

Використання прикметників в описі зовнішності людини.

  1.  

30.01

Діагностична робота. Діалог.

  1.  

31.01

Аналіз діагностичної роботи. Вимова та правопис прикметників на -ський, -зький, -цький.

  1.  

01.02

Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників.

  1.  

03.02

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання плану справ на день (тиждень)

  1.  

06.02

Вимова та правопис закінчень -ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

  1.  

07.02

Відмінювання прикметників у множині.

  1.  

08.02

Діагностична робота за мовною темою «Прикметник».

 

 

Числівник

  1.  

13.02

Аналіз діагностичної роботи. Числівник як частина мови.

  1.  

14.02

Вимова і правопис числівників.

  1.  

15.02

Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні.

  1.  

17.02

Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням.

  1.  

20.02

Відмінювання числівників.

Займенник

  1.  

21.02

Займенник як частина мови.

  1.  

22.02

Особові займенники.

  1.  

27.02

Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників із прийменниками.

  1.  

28.02

Займенники другої особи однини і множини.

  1.  

01.03

Займенники третьої особи однини і множини.

  1.  

03.03

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту.

  1.  

06.03

Роль займенників у текстах.

  1.  

07.03

Відмінювання займенників

  1.  

08.03

Відмінювання займенників.

  1.  

13.03

Діагностична робота з тем «Числівник. Займенник».

  1.  

14.03

Аналіз діагностичної роботи.

Дієслово

  1.  

15.03

Інтегрований урок засвоєння нових знань: введення в тему

«Дієслово»

  1.  

17.03

Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір «Прогноз погоди»

  1.  

27.03

Змінювання дієслів за часами.

  1.  

28.03

Правопис не з дієсловами.

  1.  

29.03

Правопис не з дієсловами.

  1.  

03.04

Неозначена форма дієслова.

  1.  

04.04

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.

  1.  

05.04

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами.

  1.  

07.04

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-відгуку на переглянутий фільм (мультфільм)

  1.  

10.04

Змінювання дієслів минулого часу за родами та числами.

  1.  

11.04

Морфологічний аналіз дієслів.

  1.  

12.04

Діагностична робота. Диктант.

  1.  

17.04

Аналіз діагностичної роботи. Особові закінчення дієслів.

  1.  

18.04

Особові закінчення дієслів 1-ї особи теперішнього і   майбутнього часу.

  1.                  

19.04

Закінчення дієслів 2-ї особи теперішнього і майбутнього часу.

  1.                  

21.04

Урок розвитку зв'язного мовлення. Твір-міркування «Моя Батьківщина»

  1.                  

24.04

Закінчення дієслів 3-ї особи теперішнього і майбутнього часу.

  1.                  

25.04

Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.

  1.                  

26.04

Вимова і правопис дієслів на -ся (-сь).

  1.                  

01.05

Діагностична робота за темою «Дієслово».

  1.                  

02.05

Аналіз діагностичної роботи.

Прислівник

  1.                  

03.05

Поняття про прислівник як частину мови.

  1.                  

05.05

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір «Моє майбутнє».

  1.                  

08.05

Утворення прислівників від інших частин мови.

  1.                  

09.05

Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників.

  1.                  

10.05

Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів).

  1.                  

15.05

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками.

  1.                  

16.05

Правопис прислівників.

  1.                  

17.05

Діагностична робота. Списування.

  1.                  

19.05

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?».

  1.                  

22.05

Аналіз діагностичної роботи.

  1.                  

23.05

Державна підсумкова атестація

Повторення вивченого матеріалу

  1.                  

24.05

Звуковий склад мови.

  1.                  

29.05

Звуко-буквений аналіз слів.

  1.                  

30.05

Речення. Види речень за метою висловлювання.

  1.                  

31.05

Що ми знаємо про частини мови

  1.                  

02.06

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Мої плани на літні канікули»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

За підручником «Українська мова та читання. 2 частина» М. Чумарна

(3,5 години)

 

Дата

Тема

І семестр

  1.           

05.09

Вступ. Ознайомлення з підручником.

Дмитро Павличко «Рідна мова». Прислів’я.

  1.           

06.09

Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас.

Акровірш «Світ». Марія Чумарна «Осіннє листя облітає». Загадка.

  1.           

07.09

Ця мудрість пройшла крізь віки.

«Казки, міфи і легенди про творення світу» (стаття в підручнику). Українська стародавня колядка «Коли не було з нащада світа».

  1.           

09.09

Робота з дитячою книгою. Казка мудрістю багата

  1.           

12.09

Ця мудрість пройшла крізь віки.

 Давньоукраїнський міф «Род-Вседержитель, Білобог і Чорнобог».

  1.           

13.09

Життя це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз.

«Як виникло життя на Землі» (стаття в підручнику).

  1.           

14.09

Життя це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз

(продовження).

«Сотворення світу» «Книги Буття» Старого Завіту).

  1.           

19.09

Бо прийшли ми у світ любити!

Прислів’я. Загадка. Микола Руденко «Думає сонце житом-пшеницею».

  1.           

20.09

Перекази та легенди рідного краю. «Про велетів і майбутніх людей» (переказ).

  1.      

21.09

Народ скаже як зав’яже.

«Лелеки» (легенда). «Соловейко» (легенда).

  1.      

23.03

Робота з дитячою книгою. Народні легенди 

  1.      

26.09

Ну й гарно все придумав Бог...

Акровірш «Легенда». Дмитро Павличко «Звернення». Галина Кирпа «Ну й гарно все придумав Бог!». Підсумок за темою.

  1.      

27.09

Як людина з’явилася на Землі...

Вступ до теми «Я народився для світу».

Акровірш «Людина». Марія Чумарна «Перші люди на Землі».

  1.      

28.09

Про перших людей.

Із книги індіанців кіче «Пополь-Вух». Акровірш «Небо». Прислів’я.

  1.      

03.10

З казки слова не викинеш.

Українська народна казка «Яйце-райце».

  1.      

04.10

Перша казка про творення світу.

Українська народна казка «Яйце-райце» (продовження).

  1.      

05.10

Із слова починається людина...

Вислови про мову. Народна притча «Сила слова». Акровірш «Слово». Підсумок за темою.

  1.      

07.10

Робота з дитячою книгою. Міфи Стародавньої Греції

  1.      

10.10

Діагностична робота №1 Аудіювання.

  1.      

11.10

Аналіз діагностичної роботи.

Коли казка мудрість сіє, тоді народжуються мрії.

Акровірш «Казка». Марія Чумарна «В казковім світі».

  1.      

12.10

Казка мудрим людям підказка.

«Які бувають казки» (стаття в підручнику). Прислів’я. Українська народна казка «Ілля Муромець».

  1.      

17.10

Усяке в світі діється, про всяке  в  казці  мовиться. Українська народна казка «Ілля Муромець» (продовження).

  1.      

18.10

Праця чоловіка годує, а лінь марнує.

Українська народна казка «Золота пшениця». Прислів’я.

  1.      

19.10

Поважай кожну людину, бо вона дитя Боже. Євангельська притча «Про самарянина».

  1.      

21.10

Робота з дитячою книгою. Біблійні історії

  1.      

31.10

Поважай кожну людину, бо вона дитя Боже.

 Літературна притча «Годинникові колеса».

  1.      

01.11

Щоб рибку з’їсти, треба в воду лізти.

Народна притча «Корінь і стебло». Підсумок за темою.

  1.      

02.11

Що таке байка і хто такий байкар?

Акровірш «Байка». Іван Франко «Байка про байку».

  1.      

07.11

Не тим цікава байка, що говорить неправду, а тим, що під лушпиною тої неправди криє велику правду.

Іван Франко «Байка про байку» (продовження).

  1.      

08.11

Перший байкар світу.

Езоп. Байка «Лисиця і ворона».

  1.      

09.11

Здається, байка просто бреше, а справді ясну правду чеше.

Леонід Глібов «Муха і Бджола». ВІРШ НАПАМ’ЯТЬ. Підсумок за темою.

  1.      

11.11

Робота з дитячою книгою. Байки

  1.      

14.11

Людина дитя природи.

Акровірш «Рідня». Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній». Народна прикмета.

  1.      

15.11

Світло батьківської любові.

Микола Вінграновський «Гусенятко».

  1.      

16.11

Один батько важить більше, ніж сто вчителів.

Микола Вінграновський «Гусенятко» (продовження)

  1.      

21.11

Діагностична робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово).

  1.      

22.11

Аналіз діагностичної роботи.Мову рідної природи розуміти серцем вчись.

Василь Сухомлинський «Ґавеня і соловей». Загадки. Підсумок за темою

  1.      

23.11

До сучасного письма людство йшло поволі...

Акровірш «Книга». «Перші писемні знаки» (стаття в підручнику).

  1.      

25.11

Робота з дитячою книгою.  Сторінками історії України

  1.      

28.11

Листи, які нелегко читати.

Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа».

  1.      

29.11

Страшенно прикро не вміти писати.

Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа» (продовження).

  1.      

30.11

Нарешті виникло письмо.

Предметні листи. «Знамениті дари» за Геродотом. Найдавніші українські книги.

  1.      

05.12

Очі тримати донизу, а душу вгору.

 «Повчання дітям» від князя Володимира Мономаха.

  1.      

06.12

Очі тримати донизу, а душу вгору.

Віктор Близнець «Ярослав Мудрий».

  1.      

07.12

Найголовніше й найбільше з усіх наших міст.

Анатолій Григорук «Наша столиця Київ». Підсумок за темою.

  1.      

09.12

Робота з дитячою книгою. Козацькому роду нема переводу

  1.      

12.12

Діагностична робота № 3 Усний переказ прочитаного твору (усно)

  1.      

13.12

Аналіз діагностичної роботи.

Воля дорожча за життя.

Акровірш «Україна». Герої не вмирають (стаття).

  1.      

14.12

Воля дорожча за життя.

Володимир Малик «Воєвода Дмитро». Акровірш «Князі». Прислів’я.

  1.      

19.12

Колись вони нові міста творили.

«Король Данило» (за Антоном Лотоцьким). Прислів’я.

  1.      

20.12

Козацька слава не вмре, не загине.

Українська народна пісня «Гей, там на горі Січ іде».

  1.      

21.12

Справжні герої захисники рідної землі.

Марія Хоросницька «Запорозька Січ». Підсумок за темою.

  1.      

23.12

Робота з дитячою книгою. Новорічна казка.

 

 

 

 

 

 

 

Читання

За підручником «Українська мова та читання. 2 частина» М. Чумарна

(3,5 години)

 

ІІ семестр

 

  1.      

09.01

Зима щедра святами.

Вступ до теми. Акровірш «Коляда». «Зимові свята» (стаття).

  1.      

10.01

Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть п очути.

Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки».

  1.      

11.01

Колядуємо та віншуємо.

Колядка «Добрий вечір тобі…». Посівання «Сію, сію, посіваю...».

  1.      

13.01

Робота з дитячою книгою. У пошуках істини: робота з першоджерелами.

  1.      

16.01

Де найкраще місце на землі?

Акровірш «Земля».

  1.      

17.01

Діагностична робота № 4 Навичка читання вголос (усно).

  1.      

18.01

Аналіз діагностичної роботи.

Новорічні дива.

Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (уривок з повісті).

  1.      

23.01

В Новорічну ніч усе таке казкове...

Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження).

  1.      

24.01

То ж мріймо, скільки душа наша просить, вона нам в майбутньому щастя приносить.

Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження).

  1.      

25.01

Подорожі та мандрівки.

Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив».

  1.      

27.01

Робота з дитячою книгою. Пригоди, подорожі, відкриття.

  1.      

30.01

Найдавніші мандрівники герої казок.

Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив» (продовження).

  1.      

31.01

Розумний з книжок знання бере.

«Зірка на ім’я Сонце» (із книги «Планета Земля»). Прислів’я. «Український робінзон» (стаття).

  1.      

01.02

Де руки й охота, там скора робота.

Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові».

  1.      

06.02

Не тільки вижити, а й залишитися людиною.

Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові» (продовження).

  1.      

07.02

Щасливий, хто сни має милі!

Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Білий кролик».

  1.      

08.02

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості.

Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Як Алісу вигнало вгору». Скоромовки.

  1.      

10.02

Робота з дитячою книгою. Пригоди, подорожі, відкриття.

  1.      

13.02

У світі немає нічого кращого за дружбу.

Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІІІ частина.

  1.      

14.02

Не варто гніватися на дорослих.

Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІV частина.

  1.      

15.02

Подбаймо про Землю разом.

Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). V частина.

  1.      

20.02

Всесвіт нам бентежить мрії.

«Про астероїди» «Енциклопедії»). «Стародавня астроно- мія» (із книги «Найцікавіше про космос»).

  1.      

21.02

Якби всі жили у мирі й злагоді…

Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (казка).

  1.      

22.02

Нема пам’яті і нема майбутнього.

Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (продовжен- ня).

  1.      

24.02

Робота з дитячою книгою. Краса природи у віршах українських поетів.

  1.      

27.02

Підсумок за темою.

Діагностична робота №5 Аудіювання.

  1.      

28.02

Аналіз діагностичної роботи

Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне товариство.

Акровірш «Література». Улюблені письменники.

  1.      

01.03

Жила колись на світі Леся…

Леся Храплива «Колись весною на Волині».

  1.      

06.03

На шлях я вийшла ранньою весною…

Леся Храплива «Колись весною на Волині» (продовження).

  1.      

07.03

Вчитаймося в Лесине слово іскристе.

Леся Українка «Конвалія» (уривок).

  1.      

08.03

Ні, я жива, я вічно буду жити…

Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…».

  1.      

10.03

Робота з дитячою книгою. Казки зарубіжних письменників

  1.      

13.03

Шевченкові твори сяють, мов зорі.

Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з по вісті «Княгиня»).

  1.      

14.03

Тарасові думки будуть жити віки.

Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з повісті «Княгиня»; продовження).

  1.      

15.03

Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово…

Тарас Шевченко «І досі сниться…».

  1.      

27.03

Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став.

Тарас Шевченко «Ой діброво, темний гаю». 

  1.      

28.03

Вірш напам’ять

  1.      

29.03

Маленька казка, а розуму навчає. Іван Франко «Лисичка і Рак».

  1.      

31.03

Робота з дитячою книгою. Поспішаймо творити добро

  1.      

03.04

Діагностична робота № 6 Навичка читання мовчки (письмово)..

  1.      

04.04

Аналіз діагностичної роботи.

Франко і поезія.

Іван Франко «Розвивайся, лозо, борзо».

  1.      

05.04

Що означає бути людиною?

Максим Рильський «Синові».

  1.      

10.04

Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа.

Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (уривок).

  1.      

11.04

Якими можуть бути дуб і вітер?

Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (продовження).

  1.      

12.04

Королева української поезії.

Ліна Костенко «Веселий дощ».

  1.      

14.04

Робота з дитячою книгою. Книги та їх аудіоверсії.

  1.  

17.04

Ну що б, здавалося, слова…

Анатолій Камінчук «Про мову». Загадка.

  1.  

18.04

Братня любов краще кам’яної стіни.

Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря».

  1.  

19.04

Воротарський хліб не з медом.

Михайло  Слабошпицький  «Брат  знаменитого  воротаря»

(продовження).

  1.  

24.04

Підсумок за темою.

  1.  

25.04

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці».

  1.  

26.04

Люби і знай свій рідний край.

Валерій Шевчук  «Дорога  історії».  

 

  1.  

28.04

Робота з дитячою книгою. Періодичні видання та їх інтернет-версії.

  1.  

01.05

Микола  Чернявський

«Рідний край».

  1.  

02.05

Знай і шануй державні символи України!

Дмитро Павличко «Наш прапор».

  1.  

03.05

В чужім краю і пташка не співає.

Калмицька народна казка «Казка про рідний край».

  1.  

08.05

Триває подорож у калмицьку народну казку.

Калмицька народна казка «Казка про рідний край» (про- довження). Прислів’я.

  1.  

09.05

Де рідний край, там і рай.

Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна»..

  1.  

10.05

Україна єдина країна.

Слова великих українців про рідну землю

  1.  

12.05

Робота з дитячою книгою. Енциклопедії та довідники

  1.  

15.05

Духовний гімн українського народу.

Олександр Кониський «Молитва за Україну».

  1.  

16.05

Я твоя кровинка, Україно!

Підсумок за темою.

  1.  

17.05

Автобіографічний жанр.

  1.  

22.05

Знаменитість та його біограф.

  1.  

23.05

Бестселер. Що це? Які книги можна назвати бестселерами?

  1.  

24.05

О. Іваненко Друкар книжок небачених. Максим Грек

  1.  

26.05

Робота з дитячою книгою. Літня читальня.

  1.  

29.05

Діагностична робота №7. Робота з літературним твором (письмово).

  1.  

30.05

Аналіз діагностичної роботи.

  1.  

31.05

Підсумковий урок за рік.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
1811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку