Українська мова
3,5 год
(за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.»,
Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
І семестр |
||
Мова і мовлення |
||
|
01.09 |
Мова в житті людини. |
|
05.09 |
Збагачення мови новими словами. |
|
06.09 |
Культура мовлення і культура спілкування. |
Текст |
||
|
07.09 |
Повторення відомостей про текст. Ознаки тексту. |
|
12.09 |
Тема і основна думка тексту. |
|
13.09 |
Будова тексту. |
|
14.09 |
Про одне і те ж по-різному: науково-популярні та художні тексти. |
|
16.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь за темою: «Яскраві враження від літніх канікул». |
|
19.09 |
Підсумковий урок з теми «Текст». |
|
20.09 |
Діагностична робота. Списування |
Речення |
||
|
21.09 |
Аналіз діагностичної роботи. Речення. |
|
26.09 |
Види речень за метою висловлювання. Види речень за інтонацією. |
|
27.09 |
Головні та другорядні члени речення. |
|
28.09 |
Зв’язок слів у реченні. |
|
30.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Зозуля». |
|
03.10 |
Головні та другорядні однорідні члени речення. |
|
04.10 |
Поєднання однорідних членів речення сполучниками. |
|
05.10 |
Узагальнення вивченого про речення. |
|
10.10 |
Діагностична робота учнів за мовною темою «Мова і мовлення. Текст. Речення». |
Іменник |
||
|
11.10 |
Аналіз діагностичної роботи. Частини мови: повторення вивченого у 1-3 класах. |
|
12.10 |
Іменник. Повторення вивченого про іменник. |
|
14.10 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання есе на основі вражень від екскурсії «Краса осіннього парку» |
|
17.10 |
Лексичні групи іменників. Істоти, неістоти. |
|
18.10 |
Іменники-синоніми. Іменники-антоніми. |
|
19.10 |
Багатозначні іменники. |
|
31.10 |
Пряме і переносне значення іменників |
|
01.11 |
Відмінювання іменників. |
|
02.11 |
Іменники, які не змінюються за відмінками. |
|
04.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового твору-опису за картиною «Соняшники». |
|
07.11 |
Вправляння у відмінюванні іменників у однині. |
|
08.11 |
Розрізнення відмінків іменників. Відмінність родового і знахідного відмінків. |
|
09.11 |
Розрізнення називного і знахідного відмінків. |
|
14.11 |
Особливості давального і місцевого відмінків. |
|
15.11 |
Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду. |
|
16.11 |
Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду. |
|
18.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Спілкування у соцмережах та месенжерах. |
|
21.11 |
Зміна приголосних в іменниках перед закінченням -і. |
|
22.11 |
Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини. |
|
23.11 |
Діагностична робота. Письмовий переказ. |
|
28.11 |
Аналіз діагностичної роботи. Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. |
|
29.11 |
Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. |
|
30.11 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та -й і -р в орудному відмінку однини. |
|
02.12 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Порівняльний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами «Горобина і ялина в лісі » |
|
05.12 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
06.12 |
Аналіз діагностичної роботи. Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини. |
|
07.12 |
Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини. |
|
12.12 |
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. |
|
13.12 |
Правопис відмінкових закінчень іменників у множині. |
|
16.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Пташка красна пір'ям, а людина — добрими справами. Есе |
|
19.12 |
Узагальнення вивченого з теми «Іменник». |
|
20.12 |
Діагностична робота за мовною темою «Іменник». |
|
21.12 |
Аналіз діагностичної роботи.
|
Українська мова 3,5 год (за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.», Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)
ІІ семестр
|
||
Прикметник |
||
|
09.01 |
Роль прикметників у мовленні |
|
10.01 |
Зв’язок прикметників з іменниками у реченні. |
|
11.01 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників |
|
16.01 |
Змінювання прикметників за родами та числами. |
|
17.01 |
Відмінювання прикметників. |
|
18.01 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
20.01 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Інтегрований урок «Зимові свята». |
|
23.01 |
Аналіз диктанту. Спостереження за зміною закінчень прикметників у різних відмінкових формах. |
|
24.01 |
Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні. |
|
25.01 |
Використання прикметників в описі зовнішності людини. |
|
30.01 |
Діагностична робота. Діалог. |
|
31.01 |
Аналіз діагностичної роботи. Вимова та правопис прикметників на -ський, -зький, -цький. |
|
01.02 |
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників. |
|
03.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання плану справ на день (тиждень) |
|
06.02 |
Вимова та правопис закінчень -ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини. |
|
07.02 |
Відмінювання прикметників у множині. |
|
08.02 |
Діагностична робота за мовною темою «Прикметник». |
|
||
Числівник |
||
|
13.02 |
Аналіз діагностичної роботи. Числівник як частина мови. |
|
14.02 |
Вимова і правопис числівників. |
|
15.02 |
Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. |
|
17.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням. |
|
20.02 |
Відмінювання числівників. |
Займенник |
||
|
21.02 |
Займенник як частина мови. |
|
22.02 |
Особові займенники. |
|
27.02 |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників із прийменниками. |
|
28.02 |
Займенники другої особи однини і множини. |
|
01.03 |
Займенники третьої особи однини і множини. |
|
03.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту. |
|
06.03 |
Роль займенників у текстах. |
|
07.03 |
Відмінювання займенників |
|
08.03 |
Відмінювання займенників. |
|
13.03 |
Діагностична робота з тем «Числівник. Займенник». |
|
14.03 |
Аналіз діагностичної роботи. |
Дієслово |
||
|
15.03 |
Інтегрований урок засвоєння нових знань: введення в тему «Дієслово» |
|
17.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір «Прогноз погоди» |
|
27.03 |
Змінювання дієслів за часами. |
|
28.03 |
Правопис не з дієсловами. |
|
29.03 |
Правопис не з дієсловами. |
|
03.04 |
Неозначена форма дієслова. |
|
04.04 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами. |
|
05.04 |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами. |
|
07.04 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-відгуку на переглянутий фільм (мультфільм) |
|
10.04 |
Змінювання дієслів минулого часу за родами та числами. |
|
11.04 |
Морфологічний аналіз дієслів. |
|
12.04 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
17.04 |
Аналіз діагностичної роботи. Особові закінчення дієслів. |
|
18.04 |
Особові закінчення дієслів 1-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
19.04 |
Закінчення дієслів 2-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
21.04 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Твір-міркування «Моя Батьківщина» |
|
24.04 |
Закінчення дієслів 3-ї особи теперішнього і майбутнього часу. |
|
25.04 |
Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. |
|
26.04 |
Вимова і правопис дієслів на -ся (-сь). |
|
01.05 |
Діагностична робота за темою «Дієслово». |
|
02.05 |
Аналіз діагностичної роботи. |
Прислівник |
||
|
03.05 |
Поняття про прислівник як частину мови. |
|
05.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір «Моє майбутнє». |
|
08.05 |
Утворення прислівників від інших частин мови. |
|
09.05 |
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. |
|
10.05 |
Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). |
|
15.05 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. |
|
16.05 |
Правопис прислівників. |
|
17.05 |
Діагностична робота. Списування. |
|
19.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?». |
|
22.05 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
23.05 |
Державна підсумкова атестація |
Повторення вивченого матеріалу |
||
|
24.05 |
Звуковий склад мови. |
|
29.05 |
Звуко-буквений аналіз слів. |
|
30.05 |
Речення. Види речень за метою висловлювання. |
|
31.05 |
Що ми знаємо про частини мови |
|
02.06 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Мої плани на літні канікули» |
Читання
За підручником «Українська мова та читання. 2 частина» М. Чумарна
(3,5 години)
№ |
Дата |
Тема |
І семестр |
||
|
05.09 |
Вступ. Ознайомлення з підручником. Дмитро Павличко «Рідна мова». Прислів’я. |
|
06.09 |
Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас. Акровірш «Світ». Марія Чумарна «Осіннє листя облітає». Загадка. |
|
07.09 |
Ця мудрість пройшла крізь віки. «Казки, міфи і легенди про творення світу» (стаття в підручнику). Українська стародавня колядка «Коли не було з нащада світа». |
|
09.09 |
Робота з дитячою книгою. Казка мудрістю багата |
|
12.09 |
Ця мудрість пройшла крізь віки. Давньоукраїнський міф «Род-Вседержитель, Білобог і Чорнобог». |
|
13.09 |
Життя — це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз. «Як виникло життя на Землі» (стаття в підручнику). |
|
14.09 |
Життя — це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз (продовження). «Сотворення світу» (з «Книги Буття» Старого Завіту). |
|
19.09 |
… Бо прийшли ми у світ — любити! Прислів’я. Загадка. Микола Руденко «Думає сонце житом-пшеницею». |
|
20.09 |
Перекази та легенди рідного краю. «Про велетів і майбутніх людей» (переказ). |
|
21.09 |
Народ скаже — як зав’яже. «Лелеки» (легенда). «Соловейко» (легенда). |
|
23.03 |
Робота з дитячою книгою. Народні легенди |
|
26.09 |
Ну й гарно все придумав Бог... Акровірш «Легенда». Дмитро Павличко «Звернення». Галина Кирпа «Ну й гарно все придумав Бог!». Підсумок за темою. |
|
27.09 |
Як людина з’явилася на Землі... Вступ до теми «Я народився для світу». Акровірш «Людина». Марія Чумарна «Перші люди на Землі». |
|
28.09 |
Про перших людей. Із книги індіанців кіче «Пополь-Вух». Акровірш «Небо». Прислів’я. |
|
03.10 |
З казки слова не викинеш. Українська народна казка «Яйце-райце». |
|
04.10 |
Перша казка про творення світу. Українська народна казка «Яйце-райце» (продовження). |
|
05.10 |
Із слова починається людина... Вислови про мову. Народна притча «Сила слова». Акровірш «Слово». Підсумок за темою. |
|
07.10 |
Робота з дитячою книгою. Міфи Стародавньої Греції |
|
10.10 |
Діагностична робота №1 Аудіювання. |
|
11.10 |
Аналіз діагностичної роботи. Коли казка мудрість сіє, тоді народжуються мрії. Акровірш «Казка». Марія Чумарна «В казковім світі». |
|
12.10 |
Казка — мудрим людям підказка. «Які бувають казки» (стаття в підручнику). Прислів’я. Українська народна казка «Ілля Муромець». |
|
17.10 |
Усяке в світі діється, про всяке в казці мовиться. Українська народна казка «Ілля Муромець» (продовження). |
|
18.10 |
Праця чоловіка годує, а лінь марнує. Українська народна казка «Золота пшениця». Прислів’я. |
|
19.10 |
Поважай кожну людину, бо вона — дитя Боже. Євангельська притча «Про самарянина». |
|
21.10 |
Робота з дитячою книгою. Біблійні історії |
|
31.10 |
Поважай кожну людину, бо вона — дитя Боже. Літературна притча «Годинникові колеса». |
|
01.11 |
Щоб рибку з’їсти, треба в воду лізти. Народна притча «Корінь і стебло». Підсумок за темою. |
|
02.11 |
Що таке байка і хто такий байкар? Акровірш «Байка». Іван Франко «Байка про байку». |
|
07.11 |
Не тим цікава байка, що говорить неправду, а тим, що під лушпиною тої неправди криє велику правду. Іван Франко «Байка про байку» (продовження). |
|
08.11 |
Перший байкар світу. Езоп. Байка «Лисиця і ворона». |
|
09.11 |
Здається, байка просто бреше, а справді — ясну правду чеше. Леонід Глібов «Муха і Бджола». ВІРШ НАПАМ’ЯТЬ. Підсумок за темою. |
|
11.11 |
Робота з дитячою книгою. Байки |
|
14.11 |
Людина — дитя природи. Акровірш «Рідня». Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній». Народна прикмета. |
|
15.11 |
Світло батьківської любові. Микола Вінграновський «Гусенятко». |
|
16.11 |
Один батько важить більше, ніж сто вчителів. Микола Вінграновський «Гусенятко» (продовження) |
|
21.11 |
Діагностична робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово). |
|
22.11 |
Аналіз діагностичної роботи.Мову рідної природи розуміти серцем вчись. Василь Сухомлинський «Ґавеня і соловей». Загадки. Підсумок за темою |
|
23.11 |
До сучасного письма людство йшло поволі... Акровірш «Книга». «Перші писемні знаки» (стаття в підручнику). |
|
25.11 |
Робота з дитячою книгою. Сторінками історії України |
|
28.11 |
Листи, які нелегко читати. Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа». |
|
29.11 |
Страшенно прикро не вміти писати. Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа» (продовження). |
|
30.11 |
Нарешті виникло письмо. Предметні листи. «Знамениті дари» за Геродотом. Найдавніші українські книги. |
|
05.12 |
Очі тримати донизу, а душу — вгору. «Повчання дітям» від князя Володимира Мономаха. |
|
06.12 |
Очі тримати донизу, а душу — вгору. Віктор Близнець «Ярослав Мудрий». |
|
07.12 |
Найголовніше й найбільше з усіх наших міст. Анатолій Григорук «Наша столиця Київ». Підсумок за темою. |
|
09.12 |
Робота з дитячою книгою. Козацькому роду нема переводу |
|
12.12 |
Діагностична робота № 3 Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
13.12 |
Аналіз діагностичної роботи. Воля дорожча за життя. Акровірш «Україна». Герої не вмирають (стаття). |
|
14.12 |
Воля дорожча за життя. Володимир Малик «Воєвода Дмитро». Акровірш «Князі». Прислів’я. |
|
19.12 |
Колись вони нові міста творили. «Король Данило» (за Антоном Лотоцьким). Прислів’я. |
|
20.12 |
Козацька слава не вмре, не загине. Українська народна пісня «Гей, там на горі Січ іде». |
|
21.12 |
Справжні герої — захисники рідної землі. Марія Хоросницька «Запорозька Січ». Підсумок за темою. |
|
23.12 |
Робота з дитячою книгою. Новорічна казка. |
Читання За підручником «Українська мова та читання. 2 частина» М. Чумарна (3,5 години)
ІІ семестр
|
||
|
09.01 |
Зима щедра святами. Вступ до теми. Акровірш «Коляда». «Зимові свята» (стаття). |
|
10.01 |
Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть п очути. Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки». |
|
11.01 |
Колядуємо та віншуємо. Колядка «Добрий вечір тобі…». Посівання «Сію, сію, посіваю...». |
|
13.01 |
Робота з дитячою книгою. У пошуках істини: робота з першоджерелами. |
|
16.01 |
Де найкраще місце на землі? Акровірш «Земля». |
|
17.01 |
Діагностична робота № 4 Навичка читання вголос (усно). |
|
18.01 |
Аналіз діагностичної роботи. Новорічні дива. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (уривок з повісті). |
|
23.01 |
В Новорічну ніч усе таке казкове... Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження). |
|
24.01 |
То ж мріймо, скільки душа наша просить, вона нам в майбутньому щастя приносить. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження). |
|
25.01 |
Подорожі та мандрівки. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив». |
|
27.01 |
Робота з дитячою книгою. Пригоди, подорожі, відкриття. |
|
30.01 |
Найдавніші мандрівники — герої казок. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив» (продовження). |
|
31.01 |
Розумний з книжок знання бере. «Зірка на ім’я Сонце» (із книги «Планета Земля»). Прислів’я. «Український робінзон» (стаття). |
|
01.02 |
Де руки й охота, там скора робота. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові». |
|
06.02 |
Не тільки вижити, а й залишитися людиною. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові» (продовження). |
|
07.02 |
Щасливий, хто сни має милі! Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Білий кролик». |
|
08.02 |
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості. Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Як Алісу вигнало вгору». Скоромовки. |
|
10.02 |
Робота з дитячою книгою. Пригоди, подорожі, відкриття. |
|
13.02 |
У світі немає нічого кращого за дружбу. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІІІ частина. |
|
14.02 |
Не варто гніватися на дорослих. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІV частина. |
|
15.02 |
Подбаймо про Землю разом. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). V частина. |
|
20.02 |
Всесвіт нам бентежить мрії. «Про астероїди» (з «Енциклопедії»). «Стародавня астроно- мія» (із книги «Найцікавіше про космос»). |
|
21.02 |
Якби всі жили у мирі й злагоді… Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (казка). |
|
22.02 |
Нема пам’яті — і нема майбутнього. Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (продовжен- ня). |
|
24.02 |
Робота з дитячою книгою. Краса природи у віршах українських поетів. |
|
27.02 |
Підсумок за темою. Діагностична робота №5 Аудіювання. |
|
28.02 |
Аналіз діагностичної роботи Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне товариство. Акровірш «Література». Улюблені письменники. |
|
01.03 |
Жила колись на світі Леся… Леся Храплива «Колись весною на Волині». |
|
06.03 |
На шлях я вийшла ранньою весною… Леся Храплива «Колись весною на Волині» (продовження). |
|
07.03 |
Вчитаймося в Лесине слово іскристе. Леся Українка «Конвалія» (уривок). |
|
08.03 |
Ні, я жива, я вічно буду жити… Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…». |
|
10.03 |
Робота з дитячою книгою. Казки зарубіжних письменників |
|
13.03 |
Шевченкові твори сяють, мов зорі. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з по вісті «Княгиня»). |
|
14.03 |
Тарасові думки будуть жити віки. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з повісті «Княгиня»; продовження). |
|
15.03 |
Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово… Тарас Шевченко «І досі сниться…». |
|
27.03 |
Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став. Тарас Шевченко «Ой діброво, темний гаю». |
|
28.03 |
Вірш напам’ять |
|
29.03 |
Маленька казка, а розуму навчає. Іван Франко «Лисичка і Рак». |
|
31.03 |
Робота з дитячою книгою. Поспішаймо творити добро |
|
03.04 |
Діагностична робота № 6 Навичка читання мовчки (письмово).. |
|
04.04 |
Аналіз діагностичної роботи. Франко і поезія. Іван Франко «Розвивайся, лозо, борзо». |
|
05.04 |
Що означає бути людиною? Максим Рильський «Синові». |
|
10.04 |
Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа. Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (уривок). |
|
11.04 |
Якими можуть бути дуб і вітер? Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (продовження). |
|
12.04 |
Королева української поезії. Ліна Костенко «Веселий дощ». |
|
14.04 |
Робота з дитячою книгою. Книги та їх аудіоверсії. |
|
17.04 |
Ну що б, здавалося, слова… Анатолій Камінчук «Про мову». Загадка. |
|
18.04 |
Братня любов краще кам’яної стіни. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря». |
|
19.04 |
Воротарський хліб не з медом. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря» (продовження). |
|
24.04 |
Підсумок за темою. |
|
25.04 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці». |
|
26.04 |
Люби і знай свій рідний край. Валерій Шевчук «Дорога історії».
|
|
28.04 |
Робота з дитячою книгою. Періодичні видання та їх інтернет-версії. |
|
01.05 |
Микола Чернявський «Рідний край». |
|
02.05 |
Знай і шануй державні символи України! Дмитро Павличко «Наш прапор». |
|
03.05 |
В чужім краю і пташка не співає. Калмицька народна казка «Казка про рідний край». |
|
08.05 |
Триває подорож у калмицьку народну казку. Калмицька народна казка «Казка про рідний край» (про- довження). Прислів’я. |
|
09.05 |
Де рідний край, там і рай. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна».. |
|
10.05 |
Україна — єдина країна. Слова великих українців про рідну землю |
|
12.05 |
Робота з дитячою книгою. Енциклопедії та довідники |
|
15.05 |
Духовний гімн українського народу. Олександр Кониський «Молитва за Україну». |
|
16.05 |
Я — твоя кровинка, Україно! Підсумок за темою. |
|
17.05 |
Автобіографічний жанр. |
|
22.05 |
Знаменитість та його біограф. |
|
23.05 |
Бестселер. Що це? Які книги можна назвати бестселерами? |
|
24.05 |
О. Іваненко Друкар книжок небачених. Максим Грек |
|
26.05 |
Робота з дитячою книгою. Літня читальня. |
|
29.05 |
Діагностична робота №7. Робота з літературним твором (письмово). |
|
30.05 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
31.05 |
Підсумковий урок за рік. |