Розробка календарно-тематичного планування уроків з англійської мови для 10 класу за підручником О.Д. Карп'юк на І семестр 2018-2019 навчального року за новою програмою. З змістовими лініями.
Календаре планування 10 клас 2018-2019н.р (О.Д.Карп’юк)
№ |
Дата
|
Пр. |
Тема. Підтема. Вид діяльності |
Лексичний |
Граматич-ний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Усна взаємодія / про-дуку-вання (Говоріння) |
Сприй-мання на слух (Аудіюван.) |
Зорове сприймання
(Читання) |
Писемне продуку-вання (Письмо) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 2: Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ. UNIT 1. People and Relationship |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Англійська мова в сучасному світі. Введення та активізація ЛО та МЗ |
р. 8 |
Present Simple |
Ex. 1, 2 p. 6 |
Ех. 4 р.7 |
Ex. 3 p. 6-7 |
Ex. 5 p. 8 |
Ех. 6 р. 8 |
Громадська. відповідал. |
Учень уміє запитувати та надавати інформац., з метою уточнення. Уміє висловл. свої почуття та емоції. Уміє описувати особист. та її якості, види особистих стосунків, стосунки з товариш. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
Методи вивчення іноземної мови. Розвиток умінь сприймання на слух |
Р. 11 |
Present Simple |
Ex. 9 p. 11 Ex. 10 p. 12 |
|
Ex. 7 p. 8-9 Ex. 8 p. 10-11 |
Ex. 11b p. 14 |
Ex 10 b p. 12 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Reading Що впливає на особистість? Розвиток умінь зорового спр-ня.
|
Прикметники p.18 |
|
Ex. 3 p.18 |
Ex. 2 p. 18 |
Ex. 1 p. 18 |
Ex. 4 p. 19 Ex. 5 p. 20 |
Ex. 6 p.18 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Vocabulary Риси характеру. Розвиток умінь усної вз-дії та зорового сприймання |
Ex.1 p. 21 |
Словотвір. Префіксація. |
Риси характеру мого друга. |
|
|
Ex. 2-3 p.21 |
Ex. 5 p.22 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Grammar Друзі дитинства. Автоматизація граматичного матеріалу.
|
p. 24 |
Used to with Infinitive |
Ex. 6 p.25 |
|
Ex. 4 p.24 |
Ex. 1,2,3 p.23 |
Ex. 5 p.24 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Listening. Відкрий себе. Розвиток умінь спр-ня на слух
|
p. 26 |
Used to with Infinitive |
Ex. 1, 5 p.25 |
Ex. 3, 4 p.26 |
Ex. 2 p.25 |
|
Ex. 6 p.26 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Speaking Особистість. Розвиток умінь усної вз-дії та зорового сприймання
|
p. 26-27 |
Used to with Infinitive |
Ex. 2,3 p.27 |
|
Ex. 1 p.27 |
|
Есе « Мої друзі говорять, що я….» |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Writing Англомовний друг. Розвиток умінь пис. прод-ня |
|
Used to with Infinitive |
Ex. 1 p.28 |
|
Ex. 2, 5 p.30 |
Ex. 3 p.30 |
Ex. 6 p.31 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Use Your English Відносини у родині. Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. |
|
Used to with Infinitive |
Ex. 4,5 p.34 |
|
|
Ex. 1,2,3 p.31 |
Ex. 7 p.35 |
Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
|
Я, моя родина, мої друзі. Колективна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Громадська. відповідал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 2: РОБОТА І ПРОФЕСІЇ. UNIT 2. Choose the Career |
|
|
|
|
Ex.5, 6 p.41 |
|
Ex.2-3 p.38-40 |
Ex.4 p.40 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|
Reading Робота.Сучасні професії. Введення та активізація ЛО та МЗ Розвиток умінь зорового спр-ня. |
p. 38 |
Словотворення. Суфіксація. |
|
|
Ex. 2,3p.40 |
Ex. 1,4p.40 |
Ex.1 p.38
|
Підприємл. та фінанси. грамотність |
Учень уміє розпитув. з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонув., приймати та відхиляти пропозиції. Уміє аргументув. свій вибір, точку зору, власну думку, вести дискусію.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
|
Vocabulary Трудові вміння та навички. Розвиток умінь усної вз-дії та зорового сприймання |
p. 43 |
|
|
|
|
Ex.1,2,3, p.44 |
Ex. 4 p.44 |
Підприємл. та фінанс. грамотність Громадська. відповідал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
|
Grammar Професії та професійні навички. Автоматизація граматичного матеріалу. |
|
Tense Revision Present Perfect Continuous p. 25 |
Ex 7 p.48 |
|
|
Ex 1-4 p.49 |
Ex5-6 p.49 |
Підприємл. та фінанс. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
Listening Вимоги до особистісних якостей. Розвиток умінь спр-ня на слух |
p. 49 |
Continuous |
Ex2,3 p.49 |
Ex 4,5p.50 |
|
|
Ex 6 p.50 |
Підприємл. та фінанс. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Листування. Стилі листів. Розвиток умінь пис. прод-ня |
p.51 |
|
Написати резюме про прийом на роботу. |
Ex 4ст.53 Презентація листів |
|
|
Ex5 р. 55 |
Підприємл. та фінанс. грамотність Громад. від. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
|
UseYour English Вибір професії. Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. |
|
|
Ex 2 р. 56 |
Ex 3 р. 57 |
|
|
Ex 6 р. 59 |
Підприємл. та фінанс. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
|
Моя майбутня професія. Проектна робота |
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
|
Дод.мат. |
Підприємл. та фін.гр. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
Як стати хорошим сеціалістом? Розвиток умінь усної вз-дії |
|
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
|
Підприємл. та фінанс. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
|
Світ професій. Розвиток умінь зорового спр-ня. |
|
|
Дод.мат. |
|
Дод.мат. |
|
Дод.мат. |
Підп. та фін. грам. Гром. відп. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
|
Робота і професії. Колективна робота |
|
Дод.мат. |
Дод.мат. |
Дод.мат. |
|
|
|
Підприємл. та фінанс. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 3: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. UNIT 3. Why Go To School |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
|
Reading Шкільне життя. Розвиток умінь зорового спр-ня. |
p.65 |
First Conditional |
Ex 1 р. 64 |
Ex 2 р. 65 |
|
Ex 3, 4р. 66 |
Ex 6 р. 67 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
Учень уміє запитувати та надавати інформац., з метою уточнення. Уміє висловл. свої почуття та емоції. Уміє висловлюв. свої переконан, думки, згоду або незгоду.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
Vocabulary Заклади освіти. Розвиток умінь усної вз-дії та зорового сприймання |
p.68 |
|
|
|
Ex 1 р. 69 |
Ex 2 р. 69 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
|
Grammar Навчальні курси. Автоматизація граматичного матеріалу
|
|
Ex2, 3 р. 71 |
|
|
Ex 1, 4, 5 р. 71 |
Ex 6 р. 71 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
|
Listening Система освіти в Україні та за кордоном. Розвиток умінь спр-ня на слух. Контроль читання.
|
p.72 |
Ex 1, 2 р. 72 |
Ex 3,4 р. 73 |
|
|
Ex 5 р. 73 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
Speaking Шкільне життя. Розвиток умінь усної вз-дії та зорового сприймання |
p.74 |
Ex 1, 2, 3 р. 75 |
|
|
|
Ex 4 р. 75 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
|
Структура листа-аплікації до освітнього закладу. Контроль аудіювання. |
|
|
Ex 2 р. 76 |
|
Ex3 р. 77 |
Ex 1 р. 76 |
Ex 4 р. 78 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
Use Your English Навіщо ходити до школи? Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу.
|
|
|
Ex4 р. 82 |
|
Ex 5 р. 82 |
Ex 1, 2, 3 р. 81 |
Ex 7 р. 83 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
Check Your English Урок іноземної мови. Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Контроль говоріння. |
|
|
|
Ex 3 р. 84 |
Ex 4 р. 85 |
Ex 1, 2, р. 84 |
Ex 4 р. 85 |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Школа майбутнього. Проетна робота. |
|
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
|
Підп. та фін. грам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Система освіти Великої Британії. Розвиток умінь усної вз-дії . Контроль письма. |
|
|
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Система освіти Європейських держав. Розвиток умінь спр-ня на слух та зорового сприйм. |
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
|
|
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32
|
|
|
Шкільне життя. Колективна робота |
\ |
|
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
Підприємл. та фінанси. грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||