________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: О.С. Істер Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2015 р. згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Алгебра, 7 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника:
О.С. Істер Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2015 р. згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (36 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
|||
1 |
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
|
2 |
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
3 |
|
Степінь з натуральним показником |
|
4 |
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
5 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
6 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
7 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
8 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
9 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
10 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Тотожності . Одночлени» |
|
11 |
|
Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
|
12 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
13 |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
14 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
15 |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
16 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
17 |
|
Розкладання многочленів на множники |
|
18 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
19 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
20 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
21 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Многочлени. Розкладання многочленів на множники» |
|
22 |
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
|
23 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
24 |
|
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
25 |
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
26 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
27 |
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
28 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
29 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
30 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
31 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
32 |
|
Підсумковий урок |
|
Алгебра, 7 клас (2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год) Складено до підручника: О.С. Істер Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2015 р. згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
34 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
35 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
36 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Формули скороченого множення» |
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
|||
37 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
|
38 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
39 |
|
Графік функції |
|
40 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
41 |
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
42 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
43 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
44 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
45 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
46 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Функції» |
|
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год) Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснює: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|||
47 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
48 |
|
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
49 |
|
Розв’язування задач |
|
50 |
|
Лінійне рівняння із двома змінними |
|
51 |
|
Графік лінійного рівняння із двома змінними |
|
52 |
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
53 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
|
54 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
55 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
56 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
57 |
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
58 |
|
Розв’язування задач |
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
61 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
62 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ і задач |
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (8 год) |
|||
63 |
|
Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач |
|
64 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
65 |
|
Функції. Розв’язування вправ і задач |
|
66 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
67 |
|
Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач |
|
68 |
|
Підсумковий урок |
|