Календарне планування на 1 клас, ІI семестр 3 години на тиждень НМК «Fly High 1», Longman Pearson |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
№ тем |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть : |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
|||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання
|
Усна/писемна взаємодія/продукування |
||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 7: Сім’я Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина. Ключові компетентності: Обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
1 |
14.01 |
Знайомство з родиною
|
називати членів своєї сім’ї та вказувати на них |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми |
Family, mum, dad, sister, brother, me P.B. p 34 Повторення вивчених літер Aa-Ii |
Вказівний займенник This Дієслово to be (This is….)
|
Вимова нових слів Інтонація стверджувального речення |
Дивитись, слухати, показувати . Цілісно візуально сприймати текст із розпізнаванням знайомих літер |
Рольова гра: розіграти діалог персонажів у групах |
||||||||||||||||||||||
48 |
2
|
16.01 |
Знайомство з родиною
|
вітатися та називати себе, представляти свою родину Розпізнавати та називати літери Jj, Kk, L l |
Закріплення лексики: Family, mum, dad, sister, brother, me, P.B. p 34 A. B. p. 18 Знайомство з літерами Jj, Kk, L l . P.B. p 50-51 Нова лексика: Jelly, kite, lorry |
Вказівний займенник This Дієслово to be (This is….) Присвійний займенник my |
Вимова та інтонація розпо-відного речення Вивчити звучання літер j, k, l у словах та алфавіті Сприймати на слух вимову нових літер у словах |
Цілісно візуально сприймати текст із розпізнаванням знайомих літер Слухати та вказувати на персонажів Слухати, повторювати та обводити нові літери, вказувати на зображення |
Розповідати про родини головних персонажів Обводити та писати літери j, k, l |
|||||||||||||||||||||||
49 |
3 |
17.01 |
Моя родина |
вітатися та називати себе, представляти свою родину Розпізнавати та називати літери Jj, Kk, L l |
Закріплення лексики: Family, mum, dad, sister, brother, me, P.B. p 35 А.В. р. 19 Закріплення лексики: jelly, kite, lorry А.В.р.34 |
Who is this ? Вказівний займенник This . Дієслово to be Конструкція This is … |
Вимова та інтонація спеціального питального речення
|
Слухати та співвідносити почуте із зображенням за допомогою нумерації |
Представляти свою сім’ю Наводити та писати літери j, k, l |
|||||||||||||||||||||||
50 |
4 |
21.01 |
Моя родина |
називати себе, представляти свою родину |
Family words P.B. p 35 Закріплення лексики: jelly, kite, lorry А.В.р.35
|
Дієслово to be (I am….) What’s your name? I am/My name is… Who is this? This is my … |
Вимова та інтонація спеціального питального речення |
Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Розіграти діалог по ролях Намалювати свою сім’ю та представляти її Наводити та писати літери J, K, L |
|||||||||||||||||||||||
51 |
5 |
23.01 |
Про себе та про свою родину |
Представляти себе та свою родину |
Закріплення лексики: Hello, brother, sister, mom, dad, yes, no, P.B. p 36А.В. р. 20 Повторення вивчених літер та слів |
Відпрацювати вимову слів під час співу . Присвійний займенник my This is my … |
Вимова та інтонація розповідного та пит. речення
|
Слухати та читати пісню Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Розповідати про родини головних персонажів Розповідати про себе та родину
|
|||||||||||||||||||||||
52 |
6 |
24.01 |
Про себе та про свою родину |
Представляти се-бе та свою роди-ну.Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo писати їх |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати |
Family words , P.B. p 36, А.В.р.20 Нова лексика: Monkey, nurse, orange P.B. p. 56-57 |
Відпрацювати вимову нових слів. Присвійний займенник my This is my … |
Вимова нових слів Інтонація розповідного речення
|
Слухати , співати та читати пісню
|
Розповідати про родини головних персонажів Розповідати про себе та родину .Обводити та писати літери m, n, o |
||||||||||||||||||||||
53 |
7 |
28.01 |
Фото моєї родини |
Надавати інформацію про членів своєї сім’ї Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo писати їх |
Family words , P.B. p 37 Закріплення лексики: Monkey, nurse, orange А.В. р. 40 |
Вимова нових слів This is … It is… Is it…? Yes/No |
Вимова нових слів Інтонація розповідного речення
|
Будувати речення з новими словами Слухати та повторювати слова, речення, римівку |
Розповідати про родини головних персонажів Розповідати про себе та родину .Наводити та писати літери m, n, o
|
|||||||||||||||||||||||
54 |
8 |
30.01 |
Я та моя сім’я |
Надавати інформацію про членів своєї сім’ї Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo писати їх. Читати слова з новими літерами |
Family words , P.B. p 37, А.В.р.21 А.В. р. 41 |
Who is this? This is my … It is… Is it…? Yes/No |
Вимова нових слів Інтонація питального та розповідного речення |
Уважно слухати співрозмовника Слухати, повторювати та обводити, вказувати на зображення
|
Розповідати про себе та свою родину по фото Розіграти діалог по ролях . Наведення знайомих слів у реченні Наводити та писати літери M, N, O |
|||||||||||||||||||||||
55
|
9 |
31.01
|
Підсумковий урок з теми «Я та моя родина» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 8: Іграшки Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію), уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (комунікабельність та ініціативність), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
1
|
4.02
|
Мої іграшки |
перераховувати іграшки і називати їх |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)
|
Train, plane, bike, guitar P.B. p 40 Повторення вивчених літер та слів
|
Is it…? Yes/No Наказовий спосіб Look! Go! Дієслово have got |
Вимова нових слів Інтонація розповід речення та загальн. питання |
Слухати та читати історію
|
Відтворити діалог у групах по ролях |
||||||||||||||||||||||
57 |
2 |
6.02
|
Мої іграшки |
вказувати, які іграшки у них єРозпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo |
Закріплення лексики: Train, plane, bike, guitar P.B. p 40 А.В. р.24
|
Конструкція I’ve got … |
Інтонація розповід речення |
Слухати та читати історію
|
Розповісти які іграшки мають учні Домалювати зображення іграшок та розповідати про них |
|||||||||||||||||||||||
58 |
3 |
7.02
|
Я та мої іграшки |
вказувати, які іграшки у них є |
Закріплення лексики: Train, plane, bike, guitar P.B. p.41 Повторення вивчених літер та слів |
Конструкція I’ve got … |
Інтонація розповідного речення |
Слухати та обводити вірне зображення іграшок |
Розіграти історію по ролях |
|||||||||||||||||||||||
59 |
4 |
11.02
|
Я та мої іграшки |
Називати іграшки, які вони мають Розпізнавати та називати літери Pp, Qq, Rr |
Повторення лексики сar, flower, ball P.B. р. 41 А.В. р. 25 Нова лексика: Panda, queen, rabbit Звуки літер p, q, r ізольовано та у словах Звуки /p/, /kw/, /r/ Р.В.р. 64-65
|
Конструкція I’ve got … Вимова звуків літер m, n, o ізольовано та у словах |
Вимова нових літер, звуків та слів |
Співвідносити зображення з англійськими словами
|
Розповідати про свої іграшки Обводити та писати літери Pp, Qq, Rr |
|||||||||||||||||||||||
60 |
5 |
13.02
|
Іграшки та їх колір
|
описувати іграшки розпізнавати та відтворювати літери Pp, Qq, Rr у знайомих словах
|
Закріплення лексики: Monkey, nurse, orange P.B. р. 42 А.В. р. 26 А.В. р. 48
|
This is…/It is a…Is this …? Yes, it is./No, it is not Структура питального речення Конструкція I’ve got … |
Вимова нових слів Інтонація питального речення
|
Слухати , вклеювати правильні стікери та співати, слухати та розфарбовувати
|
Розучити та виконати пісню про іграшки та їх колір Читати та обводити вірне слово у реченні Наводити та писати літери p, q, r
|
|||||||||||||||||||||||
61 |
6 |
14.02
|
Іграшки та їх колір |
описувати іграшки розпізнавати та відтворювати літери Pp, Qq, Rr у знайомих словах
|
Назви іграшок, кольори P.B. р. 42 А.В. р. 49
|
This is…/It is a…Is this ..? Yes, it is./No, it is not Конструкція I’ve got … Прикметник+іменник |
Вимова нових літер, звуків та слів |
Співати пісню в командах
|
Описати іграшки на зображеннях Розучити та розповісти римівку Наводити та писати літери P, Q, R
|
|||||||||||||||||||||||
62 |
7 |
18.02
|
Моя улюблена іграшка |
розповідати про свою улюблену іграшку |
Назви іграшок, кольори P.B. р. 43 А.В. р. 27
|
Конструкція I’ve got … Прикметник+іменник |
Вимова та інтонація розповідного речення |
Слухати та знаходити відповідне зображення |
Намалювати та розповісти про улюблену іграшку Читати слова зі знайомими літерами |
|||||||||||||||||||||||
63 |
8 |
20.02
|
Підсумковий урок з теми «Іграшки» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Розділи 9- 10: Кольори та числа Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля. Природа. Я, моя родина і друзі Ключові компетентності: основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явищі, розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій), соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію ,толерантність у спілкуванні з іншими) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
1 |
21.02
|
Кольоровий світ |
повідомляти про побачені предмети та тварин, називати їх колір |
Екологічна безпека та сталий розвиток (взаємозв’язок людини й навколишнього середовища)
Громадянська відповідальність:цінувати та бережно ставитися до природи
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію)
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Pink, black, orange, white Р.В.р. 46 А.В. р. 30 |
Ознайомлення із використанням модального дієслова Can
|
вимова нових слів
|
Слухати та читати історію |
Розучити та розіграти історію по ролях |
||||||||||||||||||||||
65 |
2 |
25.02
|
Предмети та їх колір |
вказувати колір предметів називати раніше вивчені літери, звуки та слова |
Закріплення лексики: Pink, black, orange, white, bag, bike, bird, plane, train Р.В.р. 47 Повторення літер від Аа до Rr, звуків та вивчених слів А.В. р. 31 |
Навчання використання модального дієслова Can
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
Слухати та обводити |
Розфарбувати та спродукувати мовні одиниці на рівні речення.
|
|||||||||||||||||||||||
66 |
3 |
27.02
|
Рїзнокольорові іграшки та тварини |
розповідати про те, що ми можемо побачити на березі озера називати колір тварин та колір іграшок Розпізнавати та називати літери Ss,Tt,Uu |
Закріплення лексики: Pink, black, orange, white, bag, bike, bird, plane, train Р.В.р. 48 А.В. р. 32 Нова лексика: Star, tree, umbrella Р.В.р. 70-71
|
наказове речення Look!
|
Вимова та інтонація спонукального речення. Вимова нових слів |
Слухати та читатипісню,наклеювати відповідні стікери Слухати, читати та вказувати на відповідні малюнки |
Демонструвати та називати предмети та їх колір граючи з партнером Розучити та виконати пісню Обводити та писати літери s,t,u
|
|||||||||||||||||||||||
67 |
4 |
28.02
|
Мій улюблений колір |
розповідати про свій улюблений колір Розпізнавати та називати літери Ss,Tt,Uu
|
Закріплення лексики: panda, rabbit, parrot, pink, red P.B. p.49 А.В. р. 33 Звуки літер s,t,u ізольовано та у словах Звуки /s/, /t/, / ʌ /, / uː / А.В. р.54 |
Демонстраційний займенник Here is… Here’s ; It is….It’s Наказовий спосіб дієслів My favourite colour is … What colour is it? |
Інтонація наказового речення і питального |
Слухати та вказуватина правильнезображенн співати пісню. Слухати та повторювати слова, речення, римівку |
Розучити та виконати римівку Наводити та писати літери s,t,u
|
|||||||||||||||||||||||
68 |
5 |
4.03 |
День народження |
використовувати числівники 6-10 та вітати з днем народження Розпізнавати та називати літери Ss,Tt,Uu |
Нова лексика: Six, seven, eight, nine, ten, happy birthday P.B. p.52, A.В. p . 36 A.В. p .55 |
Використання числівників 6 – 10 Спеціальне питання How old are you? Множина іменників |
Інтонація спец. питання |
Слухати та читати історію
|
Вивчити та розіграти історію по ролях Наводити та писати літери S, T, U |
|||||||||||||||||||||||
69 |
6 |
6.03 |
Рахуємо предмети |
рахувати предмети, використовуючи числівники 6-10 |
Нова лексика: Balloon Закріплення лексики: Six, seven, eight, nine, ten, book, apple, banana, pencil P.B. p.53, A.В. p . 37 |
It is a/an …? Yes, it is./No, it is not. What is it? It is a/an.. How many balloons can you see? I can see… Множина іменників |
Вимова і інтонація розповідного та питального речення
|
Читання та виконання інструкцій |
Рахувати та поєднувати: Рахувати та писати Гра у парах «Відгадай обране число»
|
|||||||||||||||||||||||
70
71 |
7
8 |
7.03
11.03 |
Кількість предметів та їх колір
День народження |
вказувати наявну кількість предметів
запитувати та надавати інформацію про свій вік |
Повторення вивченої лексики Нова лексика: Apple tree, crunch P.B. p . 54, A.В. p. 38 Закріплення лексики: Six, seven, eight, nine, ten, happy birthday, fish Повторення літер Aa-Uu |
How many apples can you see? I can see… М ножина іменників
Навчання використання спеціального питання How old are you? |
Вимова і інтонація розповідного та питального речення
Вимова вивчених літер, звуків та слів
|
Слухати та вказувати, наклеювати выдповыдны стікери Повторення пісні на правильне зображення, співати пісню
Читання та виконання інструкцій |
Розучити та викона ти пісню
Побудувати власні міні діалоги – запитувати про вік та відповідати |
|||||||||||||||||||||||
72 |
9 |
13.03 |
Підсумковий урок з теми « Кольори та числа(2)» .Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 11: Обличчя Тематика ситуативного спілкування: Я і світ навколо мене Ключові компетентності: обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою), |
||||||||||||||||||||||||||||||||
73
|
1 |
14.03 |
|
називати частини обличчя Розпізнавати та називати літери Vv,Ww |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію)
Здоров’я і безпека (усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини)
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
|
Нова лексика: Eye, nose, ear, mouth, Violin, watch P.B. p. 60, A.В. p. 44 P.B. p. 76-77
|
використання дієслова Have |
Вимова нових літер , звуків та слів Вимова та інтонація розповідного речення Вивчити звуки літер v, w Звуки / v /, / w / |
Слухатти та повторювати літери, звуки та слова Слухати, повторювати та читати історію |
Розучити та розіграти історію по ролях Знаходити та писати слова та літери Vv,Ww |
||||||||||||||||||||||
74
|
2 |
18.03 |
|
називати частини обличчя Розпізнавати та називати літери Vv,Ww
|
Закріплення лексики: Eye, nose, ear, mouth, Violin, watch P.B. p. 61, A.В. p. 45 A.В. p. 60 Нова лексика: Star, tree, umbrella |
Конструкція I’ve got Сполучник And
|
Вимова нових літер , звуків та слів Вимова та інтонація розповідного речення |
Слухати та співвідносити почуте із правильним зображенням
|
Співпрацювати в групі , розігрувати історію по ролях Обводити та писати літери v,w
|
|||||||||||||||||||||||
75 |
3 |
20.03 |
Обличчя казкового персонажа |
називати частини обличчя казкових персонажів Розпізнавати та називати літери Vv,Ww |
Закріплення лексики: Eye, nose, ear, mouth, match, draw, colour P.B. p. 62 A.В. p. 46 A.В. p. 61 |
Констукція I have got= I've got Наказовий спосіб дієслів |
Вимова та інтонація розповідного речення Вивчити звуки літер v, w Звуки / v /, / w / |
Слухати таз'єднувати
|
Читати та поєднувати Розучити та виконати пісню Малювати, розфарбовувати та розповідати про казкового персонажа Обводити та писати літери V,W
|
|||||||||||||||||||||||
76 |
4 |
21.03 |
Обличчя казкового персонажа та моє обличчя |
описувати своє обличчя, називати частини обличчя казкових персонажів |
Нова лексика: Mime Закріплення лексики: Eye, nose, ear, mouth P.B. p. 63 А.В. р.47 |
Констукція I have got= I've got Наказовий спосіб дієслів I can see... |
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читання тавиконання інструкцій |
Розповідати про себе та про казкового героя Співати пісню |
|||||||||||||||||||||||
77 |
5 |
25.03 |
Підсумковий урок з теми «Обличчя» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 12: Домашні улюбленці Тематика ситуативного спілкування: Природа Ключові компетентності: Основні компетентності у природничих науках і технологіях (інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
1 |
27.03 |
Домашні улюбленці |
розпізнавати та називати слова, що позначають домашніх улюбленців
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків)
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших) |
Нова лексика: pets, cat, hamster, snake P.B. p.66 А.В. р.50Повторення літер Aa-Ww |
Використання прийменника With Питальне речення Have you got a…..? |
Вимова та інтонація загального питального речення |
Слухати, читати та вказувати на відповідні малюнки |
Розучити та розіграти історію по ролях |
||||||||||||||||||||||
79 |
2 |
28.03 |
Домашні улюбленці |
розповідати про домашніх улюбленців розпізнавати та відтворювати літери Xx,Yy,Zz |
Закріплення лексики: Violin, watch,pets, cat, hamster, snake P.B. p.67 А.В. р.51 Нова лексика: Fox, yo-yo, zebra P.В. р.82-83
|
Використання прийменника With Питальне речення Have you got a…..?Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is a ….. Відпрацювання питального речення What am I? |
Вимова та інтонація загального питального речення Вивчити звуки літер x, y, z ізольовано та у словах
|
Сприймати на слух вимову нових літер у словах Слухати та повторювати слова, речення, римівкуЧитати та виконувати інструкції |
Розповісти про своїх домашніх улюбленців Розіграти рольову гру “What am I?” Наводити та писати літери Xx,Yy,Zz Розучити та виконати римівку |
|||||||||||||||||||||||
80 |
3 |
8.04 |
Мої домашні улюбленці |
ставити питання про тварин і давати відповідьрозпізнавати та відтворювати літери Xx,Yy,Zz у знайомих словах |
Закріплення лексики: Violin, watch,pets, cat, hamster, snake P.B. p.68 А.В. р.52 А.В. р.66
|
Вказівні займенники Here, There Питальне речення What’s this? |
Вимова та інтонація загального та спеціального питального речення |
Слухати, повторювати, вказувати та співати Слухати, читати наклеювати стікери |
Розучити та заспівати пісню Відпрацьовувати у парах What’s this? It’s… Наводити та писати літери x,y,z |
|||||||||||||||||||||||
81 |
4 |
10.04 |
Мої домашні улюбленці |
будувати міні-діалоги про домашніх улюбленців |
Закріплення лексики: Violin, watch,pets, cat, hamster, snake P.B. p.69 А.В. р.53 А.В. р.67
|
Питальне речення Have you got a…..? |
Вимова та інтонація загального питального речення |
Читати та виконувати інструкції |
Рольова гра Have you got a…..? Yes/ No Наводити та писати літери X,Y,Z |
|||||||||||||||||||||||
82 |
5 |
11.04 |
Підсумковий урок з теми «Домашні улюбленці» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 13: Їжа Тематика ситуативного спілкування: Харчування. Свята. Ключові компетентності: Ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
1 |
15.04 |
Наша їжа |
називати страви та розпізнавати їх у контексті |
Здоров'я і безпека (дотримання здорового способу життя)
|
Нова лексика: Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.72 А.В. р.56 Повторення лексики, літер та звуків
|
Побудова речення у Present simple positive, negative |
Інтонація розповід-них речень, звучання вивчених літер у словах та алфавіті |
Читати та слухати історію |
Вивчити та розіграти історію по ролях Будувати короткі діалоги запитуючи та відповідаючи про предмети навколо, hахувати предмети, та називати їх кількість, виконувати пісні |
||||||||||||||||||||||
84 |
2 |
17.04 |
Наша їжа |
розповідати про те, яку їжу вони люблять, а яку ні
|
Закріплення лексика: Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.73 А.В. р.57 |
Використання Present simple positive -negative для побудови власних висловлювань |
Відпрацювання вимови активної лексики |
Слухати та розташовувати у правильному порядку
|
Будувати міні-діалоги кажучи які страви любимо, а які ні |
|||||||||||||||||||||||
85
86 |
3
4 |
18.04
22.04 |
Моя улюблена їжа
Моє меню
|
розповідати про свої улюблені страви
увічливо робити замовлення в кафе |
Підприємливість та фінансова грамотність (усвідомлення власних фінансових потреб) |
Закріплення лексика: Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.74 А.В. р.58
Закріплення лексики: Ice cream, chips, salad, burger, P.B. p 75 A.B.p. 59P.B. p 88-90 |
Використання Present simple
Використання Present simple
|
Iнтонація ввічливого прохання та висловлення подяки
|
Слухати, повторювати, вказувати та співати Слухати, наклеювати малюнки Слухати та обводити
Читати та виконувати інструкції |
Розповідати про свої улюблені святкові страви
Рольова гра A salad, please!
|
||||||||||||||||||||||
87 |
5 |
24.04 |
Свята в Україні та Великій Британії |
розповідати про святкування Великодня та Різдва |
Нова лексика:Christmas, stoking Easter Bunny, egg, basket P.B. p 88-90 |
Використання Present simple Використання конструкцій this is … it’s … для побудови власних висловлювань |
Вимова нових слів |
Слухати та показувати читати та слухати історію |
Вивчити та розіграти історію по ролях
|
|||||||||||||||||||||||
88 |
6 |
25.04 |
Підсумковий урок з теми “Їжа”Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 14: Дії Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля Ключові компетентності: Екологічна грамотність і здорове життя (пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови), уміння вчитися впродовж життя (оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
1 |
2.05 |
Мої вміння |
розповідати, що вони вміють і чого не вміють робити |
Екологічна безпека та сталий розвиток (взаємозв’язок людини й навколишнього середовища)
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію) |
Нова лексика: Fly, jump, swim, run P.B. p 78 A.B.p. 62 |
Стверджувальна форма модального дієслова can |
Вимова нових слів |
Слухати та показувати, слухати та читати |
Вказувати та називати Розучити та розіграти історію по ролях
|
||||||||||||||||||||||
90 |
2 |
6.05 |
Мої вміння |
надавати та виконувати вказівки |
Закріплення лексики: Fly, jump, swim, run P.B. p 79 A.B.p. 63 |
Використання заперечувальної форми модального дієслова Сan – Can’t |
Інтонація речень з Сan – Can’t |
Слухати та обводити |
Рольова гра Надавання та виконання інструкцій
|
|||||||||||||||||||||||
91 |
3 |
8.05 |
Вміння тварин |
розповідати про дії, які спроможні виконувати тварини |
Закріплення лексики: Fly, jump, swim, run P.B. p 80 A.B.p. 64 |
Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом Сan you…? |
Побудова питальних речень з модальним дієсловом Сan you…? |
Слухати, співати таприклеювати стікери на відповідні місця |
Рольова гра Who I am I?
|
|||||||||||||||||||||||
92 |
4 |
13.05 |
Наші вміння |
запитувати й розповідати про свої вміння та здібності |
Закріплення лексики: Fly, jump, swim, run P.B. p 81 A.B.p. 65 |
Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом Сan you…? |
Вимова питальних речень з модальним дієсловом Сan you…? |
Читати та виконувати інструкції |
Обводити та писати Рольова гра Сan you…? Yes, I can No, I can’t |
|||||||||||||||||||||||
93 |
5 |
15.05 |
Наші вміння |
оцінювати власний поступ у навчанні |
A.B.p 68-69 Повторення літер алфавіту |
Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом Сan you…? |
|
Вказувати та називати англійські слова, співвідносити зображення з англійськими словами |
Обводити, знаходити, писати |
|||||||||||||||||||||||
94 |
6 |
16.05 |
Підсумковий урок з теми “Дії” Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||||||||||||||||||||||
95 |
1 |
20.05 |
Поторення тем “Моя родина” та “Мої іграшки” |
розповідати про свою родину та свої іграшки |
|
Повторення вивченої лексики |
Конструкція I’ve got … This is … |
|
Слухати та читати слова |
Розповідати про членів сім’ї та іграшки |
||||||||||||||||||||||
96 |
2 |
22.05 |
Поторення тем “ Кольори” та “Числа” |
Називати кольори та числа |
|
Повторення вивченої лексики |
Прикметники числівники |
|
Читати та з’єднувати, читати та обводити правильне слово |
Будувати міні-діалоги |
||||||||||||||||||||||
97 |
3 |
23.05 |
Поторення тем “Обличчя” та “Домашні улюбленці |
Описувати люей та тварин |
|
Повторення вивченої лексики |
Конструкція I’ve got … It’s a … |
|
Читати та з’єднувати |
Вписати правильні слова, опираючись на зображення |
||||||||||||||||||||||
98 |
4 |
27.05 |
Поторення тем “ Їжа” та “Дії” |
розповідати про їжу та про свої дії |
|
Повторення вивченої лексики |
дієслова like та can |
|
Читати та завершувати речення |
Завершувати речення, залежно від змісту |
||||||||||||||||||||||
99 |
5 |
29.05 |
Друзі, до побачення!
|
логічно завершувати розмову, прощаючись зі співрозмовником |
|
Консолідація лексики з вивчених тем P.B. p 86-87 |
Використання вивчених форм та конструкцій у власних висловлюваннях |
|
Слухати та читати історію, та співати пісню |
Будувати короткі діалоги на теми, вивчені впродовж семестру |
||||||||||||||||||||||
100 |
6 |
30.05 |
Підсумковий урок Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Вивчення римівок та пісень про літо |
|||||||||||||||||||||||||||||