Календарне планування уроків англійської мови для 1-го класу на 2 семестр до НМК "Fly High-1" видавництва "Pearson"

Про матеріал
Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у першому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.
Перегляд файлу

Календарне планування  на 1 клас,   ІI семестр 

3 години на тиждень

НМК «Fly High 1»,  Longman Pearson

тем

дата

   Тема уроку

Очікуваний результат  На кінець уроку учні вмітимуть :

Інтегровані змістові лінії

                           Мовний інвентар                         

  Комунікативна компетентність 

      Лексика

  Граматика

     Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

 

Усна/писемна взаємодія/продукування

Розділ 7: Сім’я

Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина.

Ключові компетентності: Обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження)

47

1

14.01

Знайомство з родиною

 

називати членів своєї сім’ї та вказувати на них

Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми

  • Нова лексика:

Family, mum, dad, sister, brother, me

P.B. p 34

Повторення вивчених літер Aa-Ii

Вказівний займенник   This

Дієслово  to be

(This is….)

 

Вимова нових слів

Інтонація стверджувального речення

Дивитись, слухати,  показувати . Цілісно візуально сприймати текст із розпізнаванням знайомих літер

Рольова гра:

розіграти діалог персонажів у групах

48

2

 

 

 

 

16.01

Знайомство з родиною

 

вітатися та називати себе, представляти свою родину Розпізнавати та називати літери Jj, Kk, L l

Закріплення лексики:

Family, mum, dad, sister, brother, me,  P.B. p 34

A. B. p. 18

Знайомство з літерами Jj, Kk,   L l  .  P.B. p 50-51  Нова лексика:

Jelly, kite, lorry

Вказівний займенник   This

Дієслово  to be

(This is….)

Присвійний займенник  my

Вимова  та інтонація розпо-відного речення

Вивчити звучання  літер j, k, l у словах та алфавіті

Сприймати на слух вимову нових літер у словах

Цілісно візуально сприймати текст із розпізнаванням знайомих літер Слухати та вказувати на персонажів Слухати, повторювати та обводити нові літери, вказувати на зображення

Розповідати про родини головних персонажів

Обводити та писати літери j, k, l

49

3

17.01

Моя родина

вітатися та називати себе, представляти свою родину  Розпізнавати та називати літери Jj, Kk, L l

Закріплення лексики:

Family, mum, dad, sister, brother, me,  P.B. p 35

А.В. р. 19 Закріплення лексики:

jelly, kite, lorry

А.В.р.34

Who  is  this ? Вказівний займенник   This  . Дієслово  to be

Конструкція

This is

Вимова  та інтонація спеціального питального речення

 

Слухати та співвідносити почуте із зображенням за допомогою нумерації

Представляти свою сім’ю

Наводити та писати літери  j, k, l

50

4

21.01

Моя родина

називати себе, представляти свою родину 

Family words

P.B. p 35 Закріплення лексики:

jelly, kite, lorry

А.В.р.35

 

Дієслово  to be

(I am….) What’s your name?

 I am/My name is…

Who  is this? This is my …

Вимова  та інтонація спеціального питального речення

 

Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати

Розіграти діалог по ролях

Намалювати свою  сім’ю та представляти її Наводити та писати літери J, K, L

51

5

23.01

Про себе та про свою родину

Представляти себе та свою родину

Закріплення лексики:

Hello, brother, sister, mom, dad, yes, no,

P.B. p 36А.В. р. 20 Повторення вивчених літер та слів

Відпрацювати вимову слів під час співу . Присвійний займенник  my

This is my …

Вимова  та інтонація розповідного  та  пит. речення

 

Слухати та читати     пісню

Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати

Розповідати про родини головних персонажів

Розповідати про себе та родину

 

52

6

24.01

Про себе та про свою родину

Представляти се-бе та свою  роди-ну.Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo  писати їх

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання

 

 

 

Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати

Family words , P.B. p 36, А.В.р.20 Нова лексика:

Monkey, nurse, orange

P.B. p. 56-57

Відпрацювати вимову нових слів. Присвійний займенник  my

This is my …

Вимова  нових слів

Інтонація розповідного речення

 

Слухати , співати та  читати     пісню

 

Розповідати про родини головних персонажів

Розповідати про себе та родину .Обводити та писати літери m, n, o

53

7

28.01

Фото моєї родини

Надавати інформацію про членів своєї сім’ї Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo  писати їх

Family words , P.B. p 37

Закріплення лексики:

Monkey, nurse, orange

А.В. р. 40

Вимова нових слів This is

It is… Is it…? Yes/No

Вимова  нових слів

Інтонація розповідного речення

 

Будувати речення з новими словами Слухати та повторювати  слова, речення, римівку

Розповідати про родини головних персонажів

Розповідати про себе та родину .Наводити та писати літери m, n, o

 

54

8

30.01

Я та моя сім’я

Надавати інформацію про членів своєї сім’ї Розпізнавати та називати літери Mm, Nn, Oo  писати їх. Читати слова з новими  літерами

Family words , P.B. p 37,

А.В.р.21

А.В. р. 41

Who  is this? This is my …

It is… Is it…? Yes/No

Вимова нових слів Інтонація питального та розповідного речення

Уважно слухати співрозмовника

Слухати, повторювати та обводити, вказувати на зображення

 

 

Розповідати про себе та свою родину по фото

Розіграти діалог по ролях . Наведення знайомих  слів у реченні

Наводити та писати літери M, N, O

55

 

9

31.01

 

Підсумковий урок з теми  «Я та моя родина» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

Revision

Розділ 8: Іграшки

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію), уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (комунікабельність та ініціативність), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою)

56                                                          

1

 

4.02

 

Мої іграшки

перераховувати іграшки і називати їх

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)

 

 

  • Нова лексика:

Train, plane, bike, guitar

P.B. p 40

Повторення вивчених літер та слів

 

Is it…? Yes/No

Наказовий спосіб

Look! Go!

Дієслово have got

 Вимова нових слів

Інтонація розповід речення  та загальн. питання

Слухати та читати історію

 

Відтворити діалог

у групах

по ролях

57

2

6.02

 

Мої іграшки

вказувати, які іграшки у них єРозпізнавати та називати літери

Mm, Nn, Oo

Закріплення лексики:

Train, plane, bike, guitar P.B. p 40

 А.В. р.24

 

Конструкція

I’ve got …

Інтонація розповід речення  

Слухати та читати історію

 

Розповісти які іграшки мають учні

Домалювати  зображення іграшок та розповідати про них

58

3 

7.02

 

Я та мої іграшки

вказувати, які іграшки у них є

Закріплення лексики:

Train, plane, bike, guitar P.B. p.41

Повторення вивчених літер та слів

Конструкція

I’ve got …

Інтонація розповідного  речення  

Слухати та обводити  вірне зображення іграшок

Розіграти історію по ролях

59

4

11.02

 

Я та мої іграшки

Називати  іграшки, які вони мають Розпізнавати та називати літери

Pp, Qq, Rr

Повторення  лексики сar, flower, ball    P.B. р. 41

А.В. р. 25                Нова лексика:

Panda, queen, rabbit

Звуки  літер

p, q, r ізольовано та у словах

Звуки /p/, /kw/, /r/

Р.В.р. 64-65

 

Конструкція

Ive got

Вимова звуків  літер

m, n, o ізольовано та у словах

 Вимова нових літер, звуків та слів

Співвідносити зображення з англійськими словами

 

Розповідати про свої іграшки

Обводити та писати літери  Pp, Qq, Rr

60

5

13.02

 

 

 

 

 

Іграшки та їх колір

 

 

описувати іграшки розпізнавати та відтворювати літери Pp, Qq, Rr у знайомих словах

 

 

 

Закріплення лексики:

Monkey, nurse, orange P.B. р. 42

А.В. р. 26

А.В. р. 48

 

 

 

This is…/It is a…Is this ? Yes, it is./No, it is not Структура   питального речення Конструкція

Ive got

Вимова нових слів

 Інтонація питального речення

 

 

 

Слухати , вклеювати правильні стікери та співати, слухати та розфарбовувати

 

Розучити та виконати пісню про іграшки та їх колір

Читати та обводити вірне слово у реченні

Наводити та писати літери   p, q, r

 

61

6

14.02

 

Іграшки та їх колір

описувати іграшки розпізнавати та відтворювати літери  Pp, Qq, Rr у знайомих словах

 

Назви іграшок, кольори

P.B. р. 42

А.В. р. 49

 

 

 

This is…/It is a…Is this ..? Yes, it is./No, it is not  

Конструкція

Ive got

Прикметник+іменник

Вимова нових літер, звуків та слів

Співати пісню в командах

 

Описати іграшки на зображеннях Розучити та розповісти римівку Наводити та писати літери  P, Q, R

 

 

62

7

18.02

 

Моя улюблена іграшка

розповідати про свою улюблену іграшку

Назви іграшок, кольори

P.B. р. 43

А.В. р. 27

 

Конструкція

Ive got

Прикметник+іменник

Вимова та інтонація розповідного речення

Слухати та знаходити відповідне зображення

Намалювати та розповісти про улюблену іграшку Читати слова зі знайомими літерами

63

8

20.02

 

Підсумковий урок з теми  «Іграшки» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

 Revision

 

Розділи 9- 10: Кольори  та числа

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля. Природа. Я, моя родина і друзі

Ключові компетентності: основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явищі, розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій), соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію ,толерантність у спілкуванні з іншими)

64

1

21.02

 

Кольоровий світ

повідомляти про побачені предмети та тварин, називати їх колір

Екологічна безпека та сталий розвиток (взаємозв’язок людини й навколишнього середовища)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:цінувати та бережно ставитися до природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

  • Нова лексика:

Pink, black, orange, white

Р.В.р. 46

А.В. р. 30

  Ознайомлення із

використанням модального дієслова

Can

 

вимова нових слів

 

Слухати та читати історію

Розучити та розіграти історію по ролях

65

2

25.02

 

 

 

 

Предмети та їх колір

вказувати колір  предметів

називати раніше вивчені літери, звуки та слова

Закріплення лексики:

Pink, black, orange, white, bag, bike, bird, plane, train Р.В.р. 47

Повторення літер від

Аа до Rr, звуків та вивчених слів

А.В. р. 31

  Навчання використання модального дієслова

Can

 

Вимова та інтонація розповідного речення

Слухати та обводити

 

Розфарбувати та спродукувати мовні одиниці на рівні речення.

 

 

66

3

27.02

 

Рїзнокольорові іграшки та тварини

розповідати про те, що ми можемо побачити на березі озера називати колір тварин та колір   іграшок  Розпізнавати та називати літери

Ss,Tt,Uu

Закріплення лексики: Pink, black, orange, white, bag, bike, bird, plane, train Р.В.р. 48 А.В. р. 32          Нова лексика:

Star, tree, umbrella

Р.В.р. 70-71

 

 

 наказове речення

Look!

 

Вимова та інтонація   спонукального речення.

Вимова нових слів

Слухати та читати
пісню,наклеювати відповідні стікери Слухати, читати та вказувати на відповідні малюнки
 

Демонструвати та називати предмети  та їх колір граючи  з партнером

Розучити та виконати пісню Обводити та писати літери s,t,u

 

 

67

4

28.02

 

Мій улюблений колір

розповідати про свій улюблений колір Розпізнавати та називати літери Ss,Tt,Uu

 

Закріплення лексики:

panda, rabbit, parrot, pink, red

P.B. p.49 А.В. р. 33 Звуки  літер s,t,u

 ізольовано та у словах

Звуки /s/, /t/, / ʌ /, / uː / А.В. р.54

Демонстраційний займенник Here isHere’s ; It  is….It’s

Наказовий спосіб дієслів

My favourite colour is …

What colour is it?

Інтонація наказового речення

і питального

Слухати та вказувати
на правильне
зображенн     співати пісню. Слухати та повторювати  слова, речення, римівку

Розучити та виконати римівку Наводити та писати літери s,t,u

 

 

 

68

5

4.03

День народження

використовувати числівники 6-10 та вітати з днем народження Розпізнавати та називати літери Ss,Tt,Uu

Нова лексика:

Six, seven, eight, nine, ten, happy birthday

P.B.  p.52, A.В. p . 36  A.В. p .55

   Використання числівників 6 – 10

Спеціальне питання

How old are you?

Множина іменників

Інтонація спец. питання

Слухати та читати історію

 

 

Вивчити та розіграти історію по ролях

Наводити та писати літери

S, T, U

69

6

6.03

Рахуємо предмети

рахувати предмети, використовуючи числівники 6-10

Нова лексика:

Balloon

Закріплення лексики:

Six, seven, eight, nine, ten, book, apple, banana, pencil P.B.  p.53,  A.В. p . 37

It is a/an ? Yes, it is./No, it is not.

What is it? It is a/an.. How many balloons can you see? I can see…

Множина іменників

Вимова і інтонація розповідного та питального речення

 

Читання та виконання інструкцій

Рахувати  та поєднувати:

Рахувати та писати

Гра у парах «Відгадай обране число»

 

70

 

 

 

 

 

71

7

 

 

 

 

 

 

8

7.03

 

 

 

 

 

11.03

Кількість предметів та їх колір

 

 

 

День народження

вказувати наявну кількість предметів

 

 

запитувати та надавати інформацію про свій вік

Повторення вивченої лексики Нова лексика:

Apple tree, crunch

P.B.   p . 54,

 A.В. p. 38

Закріплення лексики:

Six, seven, eight, nine, ten, happy birthday, fish

Повторення літер Aa-Uu

How many apples can you see? I can see…

М ножина іменників

 

 

 

 

Навчання використання

спеціального питання

How old are you?

Вимова і інтонація розповідного та питального речення

 

 

 

 

Вимова вивчених літер, звуків та слів

 

Слухати та вказувати, наклеювати выдповыдны стікери  Повторення пісні на правильне зображення, співати   пісню

 

Читання та виконання інструкцій

Розучити та викона ти пісню

 

 

 

 

 

Побудувати власні міні діалоги – запитувати про вік та відповідати

72

9

13.03

Підсумковий урок з теми  « Кольори  та числа(2)» .Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу    Revision

Розділ 11: Обличчя

Тематика ситуативного спілкування: Я і світ навколо мене

Ключові компетентності: обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою),

73

 

1

14.03

  • Моє обличчя

називати частини обличчя Розпізнавати та називати літери

Vv,Ww

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію)

 

 

 

Здоров’я і безпека (усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини)

 

 

 

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

 

Нова лексика:

Eye, nose, ear, mouth, Violin, watch

P.B. p. 60, A.В. p. 44 P.B. p. 76-77

 

 

використання дієслова Have

Вимова нових літер , звуків та слів

 Вимова  та  інтонація розповідного речення

Вивчити звуки  літер    v, w

Звуки / v /, / w /

Слухатти та повтор

ювати літери, звуки та слова

Слухати, повторювати та читати історію

 

Розучити та розіграти історію по ролях

Знаходити та писати слова та літери Vv,Ww

74

 

2

18.03

  • Моє обличчя

називати частини обличчя Розпізнавати та називати літери Vv,Ww

 

Закріплення лексики: Eye, nose, ear, mouth, Violin, watch

 P.B. p. 61, A.В. p. 45

A.В. p. 60

Нова лексика:

Star, tree, umbrella

 

 

Конструкція Ive  got

Сполучник And

 

Вимова нових літер , звуків та слів

 Вимова  та  інтонація розповідного речення

Слухати та співвідносити почуте із правильним зображенням

 

Співпрацювати в групі , розігрувати історію по ролях

Обводити та писати літери v,w

 

75

3

20.03

Обличчя казкового персонажа

   називати частини обличчя казкових персонажів

Розпізнавати та називати літери Vv,Ww

 Закріплення лексики: Eye, nose, ear, mouth, match, draw, colour P.B. p. 62 A.В. p. 46

A.В. p. 61

Констукція I have got= I've got

Наказовий спосіб дієслів

Вимова та інтонація розповідного речення Вивчити звуки  літер    v, w

Звуки / v /, / w /

Слухати та
з'єднувати

 

Читати та поєднувати Розучити та виконати пісню

Малювати, розфарбовувати та розповідати про казкового персонажа Обводити та писати літери V,W

 

76

4

21.03

Обличчя казкового персонажа та моє обличчя

описувати своє обличчя, називати частини обличчя казкових персонажів

 Нова лексика:

Mime

Закріплення лексики:

Eye, nose, ear, mouth P.B. p. 63 А.В. р.47

Констукція I have got= I've got

Наказовий спосіб дієслів

I can see...

Вимова та інтонація розповідного

речення

Читання та
виконання інструкцій

 

Розповідати про себе та про казкового героя

Співати пісню

77

5

25.03

Підсумковий урок з теми  «Обличчя»   Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу   Revision

Розділ 12: Домашні улюбленці

Тематика ситуативного спілкування: Природа

Ключові компетентності: Основні компетентності у природничих науках і технологіях (інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими).

78

1

27.03

 Домашні улюбленці

розпізнавати та називати слова, що позначають домашніх улюбленців

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків)

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

(формування толерантного ставлення до інших)

Нова лексика:

pets, cat, hamster, snake  P.B. p.66

А.В. р.50Повторення літер Aa-Ww

Використання прийменника With

Питальне речення

Have you got a…..?

Вимова та інтонація    загального питального речення

Слухати, читати та вказувати на відповідні малюнки

Розучити та розіграти історію по ролях

79

2

28.03

Домашні улюбленці

розповідати про домашніх улюбленців

розпізнавати та відтворювати літери Xx,Yy,Zz

Закріплення лексики:

Violin, watch,pets, cat, hamster, snake

P.B. p.67

А.В. р.51

Нова лексика:

Fox, yo-yo, zebra    P.В. р.82-83

 

Використання прийменника With

Питальне речення

Have you got a…..?Спеціальне питання What is it? Безособове речення

It is a …..

Відпрацювання питального речення

What am I?

Вимова та інтонація загального питального речення Вивчити звуки  літер x, y, z ізольовано та у словах

 

Сприймати на слух вимову нових літер у словах

Слухати та повторювати  слова, речення, римівкуЧитати та виконувати інструкції

Розповісти про своїх домашніх улюбленців

Розіграти рольову гру What am I?”

Наводити та писати літери  Xx,Yy,Zz    Розучити та виконати римівку

80

3

8.04

Мої домашні улюбленці

ставити питання про тварин і давати відповідьрозпізнавати та відтворювати літери Xx,Yy,Zz у знайомих словах

Закріплення лексики:

Violin, watch,pets, cat, hamster, snake

P.B. p.68

А.В. р.52

А.В. р.66

 

Вказівні займенники

Here, There

Питальне речення

What’s this?

 Вимова та інтонація загального  та спеціального питального речення

Слухати, повторювати, вказувати та співати

Слухати, читати наклеювати стікери

Розучити та заспівати пісню

Відпрацьовувати у парах

Whats this? Its

Наводити та писати літери  x,y,z

81

4

10.04

Мої домашні улюбленці

будувати міні-діалоги про домашніх улюбленців

Закріплення лексики:

Violin, watch,pets, cat, hamster, snake

P.B. p.69 А.В. р.53 А.В. р.67

 

Питальне речення

Have you got a…..?

Вимова та інтонація загального питального речення

Читати та виконувати інструкції

Рольова гра

Have you got a…..?

Yes/ No

Наводити та писати літери  X,Y,Z 

82

5

11.04

Підсумковий урок з теми  «Домашні улюбленці»   Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу  

Revision

Розділ 13: Їжа

Тематика ситуативного спілкування: Харчування. Свята.

Ключові компетентності: Ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), соціальна та громадянська компетентності (формулювати власну позицію)

 

83

1

15.04

 

Наша їжа

називати страви та розпізнавати їх у контексті

 

 

 

Здоров'я і безпека (дотримання здорового способу життя)

 

 

 

 

 

 

 

 

Нова лексика:

Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.72 А.В. р.56 Повторення лексики, літер та звуків

 

Побудова речення у

Present simple positive, negative

Інтонація розповід-них  речень, звучання вивчених  літер у словах та алфавіті

Читати та слухати історію

Вивчити та розіграти історію по ролях

Будувати короткі діалоги запитуючи та відповідаючи про предмети навколо, hахувати предмети, та називати їх кількість, виконувати пісні

84

2

17.04

Наша їжа

розповідати про те, яку їжу вони люблять, а яку ні

 

 

 

 

 

Закріплення  лексика: Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.73 А.В. р.57

Використання

Present simple positive -negative для побудови власних висловлювань

Відпрацювання вимови активної лексики

Слухати та розташовувати у правильному порядку

 

Будувати міні-діалоги кажучи які страви любимо, а які ні

85

 

 

 

 

86

3

 

 

 

 

 

4

18.04

 

 

 

 

 

22.04

Моя улюблена їжа

 

 

 

Моє меню

 

розповідати про свої улюблені страви

 

 

 

увічливо робити замовлення в кафе

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

(усвідомлення власних фінансових потреб)

Закріплення  лексика: Ice cream, chips, salad, burgerP.B. p.74 А.В. р.58

 

Закріплення лексики:

Ice cream, chips, salad, burger,

P.B. p 75

A.B.p. 59P.B. p 88-90

Використання

Present simple

 

 

 

 

Використання

Present simple

 

Iнтонація ввічливого прохання та висловлення подяки

 

 

 

 

 

Слухати, повторювати, вказувати та співати Слухати, наклеювати малюнки   Слухати та обводити

 

 

 

Читати та виконувати інструкції

Розповідати про свої улюблені святкові страви

 

 

 

 

 

Рольова гра

A salad, please!

 

87

5

24.04

Свята в Україні та Великій Британії

розповідати про святкування Великодня та Різдва

Нова лексика:Christmas, stoking

Easter Bunny, egg, basket P.B. p 88-90

Використання

Present simple

Використання

конструкцій

 this isits

для побудови власних висловлювань

Вимова нових слів

Слухати та показувати

читати та слухати історію

Вивчити та розіграти історію по ролях

 

88

6

25.04

Підсумковий урок з теми “Їжа”Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу   Revision

Розділ 14: Дії

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля

Ключові компетентності: Екологічна грамотність і здорове життя (пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови), уміння вчитися впродовж життя (оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження)

89

1

2.05

Мої вміння

розповідати, що вони вміють і чого не вміють робити

Екологічна безпека та сталий розвиток (взаємозв’язок людини й навколишнього середовища)

 

 

 

Здоров’я і безпека

(розуміння правил безпечної поведінки)

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

(продукування ідей та їх реалізацію)

Нова лексика:

Fly, jump, swim, run P.B. p 78

A.B.p. 62

Стверджувальна форма модального дієслова can

Вимова нових слів

Слухати та показувати, слухати та читати

Вказувати та називати

Розучити та розіграти історію по ролях

 

90

2

6.05

Мої вміння

надавати та виконувати вказівки

Закріплення лексики:

Fly, jump, swim, run P.B. p 79

A.B.p. 63

Використання заперечувальної форми модального дієслова

СanCant

Інтонація речень з СanCant

Слухати та обводити

Рольова гра

Надавання та виконання інструкцій

 

91

3

8.05

Вміння тварин

розповідати про дії, які спроможні виконувати тварини

Закріплення лексики:

Fly, jump, swim, run

P.B. p 80

A.B.p. 64

 

Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом

Сan you…?

Побудова питальних речень з модальним дієсловом

Сan you…?

Слухати, співати та
приклеювати стікери на відповідні місця

 

Рольова гра

Who I am I?

 

92

4

13.05

Наші вміння

запитувати й розповідати про свої вміння та здібності

Закріплення лексики:

Fly, jump, swim, run P.B. p 81

A.B.p. 65

Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом

Сan you…?

Вимова питальних речень з модальним дієсловом

Сan you…?

Читати та виконувати інструкції

Обводити та писати

Рольова гра

Сan you…? Yes, I can

No, I can’t

93

5

15.05

Наші вміння

оцінювати власний поступ у навчанні

A.B.p 68-69

Повторення літер алфавіту

Відпрацювання питального речення з модальним дієсловом  Сan you…?

 

Вказувати та називати англійські слова, співвідносити зображення з англійськими словами

 

Обводити, знаходити, писати

94

6

16.05

Підсумковий урок з теми “Дії” Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision

95

1

20.05

Поторення тем “Моя родина” та “Мої іграшки”

розповідати про  свою родину та свої іграшки

 

Повторення вивченої лексики

Конструкція

I’ve got …

This is …

 

 

Слухати та читати слова

Розповідати про членів сім’ї  та іграшки

96

2

22.05

Поторення тем

 “ Кольори” та “Числа”

Називати кольори та числа

 

Повторення вивченої лексики

Прикметники

числівники

 

Читати та з’єднувати, читати та обводити правильне слово

Будувати міні-діалоги

97

3

23.05

Поторення тем

 “Обличчя” та “Домашні улюбленці

Описувати люей та  тварин

 

Повторення вивченої лексики

Конструкція

I’ve got …

It’s a …

 

 

Читати та з’єднувати

Вписати правильні слова, опираючись на зображення

98

4

27.05

Поторення тем

 “ Їжа” та “Дії”

розповідати про їжу та про свої дії

 

Повторення вивченої лексики

дієслова like та can

 

Читати та завершувати речення

Завершувати речення, залежно від змісту

99

5

29.05

Друзі, до побачення!

 

логічно завершувати розмову, прощаючись зі співрозмовником

 

Консолідація лексики з вивчених тем P.B. p 86-87

Використання вивчених форм та конструкцій у власних висловлюваннях

 

Слухати та читати історію, та співати пісню

Будувати короткі діалоги на теми, вивчені впродовж семестру

100

6

30.05

Підсумковий урок      Узагальнення та повторення вивченого матеріалу

Вивчення римівок та пісень про літо

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щавель ольга
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
31 липня 2019
Переглядів
2689
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку