Конспект уроку англійської мови у 1 класі на тему "Toys" до НМК "Fly High-1" видавництва Pearson

Про матеріал
Конспект уроку анлійської мови у 1 класі на тему "Toys" до НМК "Fly High-1" видавництва Pearson розроблений відповідно до сучасних вимог викладання іноземних мов у НУШ. Урок насичений різноманітним та цікавим матеріалом, що сприяє розвитку комунікативних компетентностей першокласників та зростанню їх інтересу до вивчення англійської мови та використання її як засобу спілкування.
Перегляд файлу

« НВО «СЗОНЗ І ст. «Гармонія» - Гімназія ім. Т. Шевченка – ЦПШВ «Контакт»

 

 

 

 

 

Конспект уроку англійської мови у 1-Б класі  на тему  «TOYS»

за НМК “Fly High1

видавництвa Pearson Dinternal

в рамках обласного семінару для слухачів КОІППО ім. В.О. Сухомлинського

19.02.2019

 

 

                                                                                      Вчитель 

                                              Каширна В.А.

 

 

 

                                                   Кропивницький

2019

Урок на тему «Іграшки» у 1-Б класі  за НМК “Fly High1 видавництвa Pearson Dinternal

Вчитель Каширна В.А.

Тема: Іграшки

Мета:

Навчальна: 

  •   Повторити та узагальнити лексичний та граматичний матеріал по темі.     
  •   Практикувати учнів у вживанні структури I have got=I’ve got
  •   Удосконалювати навички  аудіювання, говоріння, читання, письма.   
  •   Розвивати в учнів мовленнєву здогадку.                                                  
  •   Навчати їх робити усне повідомлення за темою.
  •   Спонукати вихованців використовувати мову, як засіб спілкування.

Розвивальна:

  • Розвивати соціальну та здоров’язберігаючу компетенції.
  • Розвивати комунікативну компетенцію.
  • Розвивати навчально-організаційну та навчально-пізнавальну компетенції.
  • Розвивати ціннісно-смислову компетенцію.

 

Виховна:

  •   Виховувати почуття колективної взаємодії та відповідальності за 

    спільну роботу в парах та групах.

  •   Виховувати в учнів доброзичливість, толерантність, повагу до думки інших людей.
  •   Виховувати в них старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
  •   Виховувати почуття власної гідності та розвивати вміння аналізувати, думати та аргументовано висловлювати свою точку зору.

Інтегровані змістові лінії:

громадянська відповідальність: вміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми, формування толерантного ставлення до інших

ініціативність та підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретноготкомунікативного завдання

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть розповідати про свої іграшки, визначати назви іграшок , що римуються та складати римівки про них, визначати вивчені літери у словах, які є назвами іграшок

Обладнання: flashcards, toys, coloured character masks, ABC poster,Class CD 1, smartboard, exercise Google Apps , comuter, CD player, Power Point presentation.

                                                Хід уроку

І.Підготовка  до сприйняття іншомовного мовлення

1.Greeting  Good morning, children. I am glad to see you . Let’s recite the rhyme “Good morning”. All together.

2. Warming up

a) Let us watch the video and sing the “Hello song”. Sing  and do.

b) Let’s make the morning circle and recite the rhyme

Let us make a circle, big, big, big.

Let us make a circle, small, small, small.

Now look at each other, smile

And say “Hello”!

c) One of the pupils  asks his/her  friends “How are you today?”

Take your seats, please.

3. Aim. Today we are going to talk about our toys. We’ll revise the letters, the sounds and we’ll read the words. And as always we are going to have lots of fun with English.

II.Основна частина уроку                  

1.  Revision of the letters, sounds and words.

a) Work with the ABC poster.

b) Work with the flashcards

c) Game “The Keyhole”.

 Pupils try to read the words in the flashcards through the  paper “keyhole”. A pupil with the biggest number of the flashcards will be  the winner.

2. Listening and speaking

a) Children  look at the toys and say their names

b) Work in Google Apps. Children listen to the words and match them with the correct pictures.

c) Power Point Presentation “Toys”

Picture 1.  Counting of the toys and answering the questions

How many balls can you see? How many dolls can you see?

Pictures 2-8. Reciting of the poem “Toys”

d) Work in groups of four.

Playing with the toys and rhyming words

3. Revision of  grammar. Listening and speaking

a) Game with the sentences I have got = I’ve got

b) Miming game “Toys”

4. Listening and reading. Speaking.

a) Listen to the story Pupil’s Book p. 40 CD 1 Track 52

b) Teamwork . Children work in teams. The teams read this story   one by one.

c) Acting out of the story with  the character masks

d) Pupil’s Book p. 41 Ex.5. Pupils look at the pictures and say the sentences

e) Pupil’s Book p. 42 Ex.6. CD 1 Track 56 . Listening and singing of the song “I’ve got a bike” with movements

5. Writing    Children listen the teacher , draw pictures  and write the names of toys which the teacher will spell ( ball, bike, doll, dog) in the boxes with semolina.

III. Заключна частина уроку.    1. What activities do you like best?

2. Summarizing.                                                       

doc
Додано
31 липня 2019
Переглядів
2416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку