Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником А.Несвіт “English”
(2017-2018 навчальний рік) 2 семестр
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником А.Несвіт “English”
(2017-2018 навчальний рік) 2 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||||||
Тема 1: Природа і погода (11 год.) |
|||||||||||||||||
49 |
|
Яка сьогодні погода?
|
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
.
|
|
Вимова скорочених форм у запитанні What’s |
ЛІ с.98, повторення впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Впр.3 с.99 |
Листи впр.3 с.99 |
Впр.4 с.100 |
Вивчити ЛО с.98, писемне продукування твір за планом впр.6 с.101,*усне продукування описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором) |
||||
50 |
|
Пори року. Моя улюблена пора року. |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Інтонація в діалогах |
ЛІ впр.2 с.101 |
Прикметники |
“The weather forecast” с.115 (консп1.) |
Впр.3 с.101-102 |
Впр.2 с.101 |
Повторити ЛІ, впр.впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *усне продукування опис улюбленої пори року. |
||||
51 |
|
Погода в Англії та Україні. |
|
|
Робить повідомлення про погодні умови в різних країнах |
|
Інтонація в зв’язному мовленні |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), писемне продукування повідомлення впр.7 с.105, *усне *усне продукування впр.6 с.105. |
||||
52 |
|
Погода в різні пори року. |
|
|
|
|
Інтонація в діалогах |
Закріплення
|
Неформальний лист |
Впр.2 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Написання листа |
Повторити ЛІ, писемне продукування лист впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.) |
||||
53 |
|
Якою буде погода? |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Вимова нових слів |
Повторення |
Модальні дієслова would, should, can |
Впр.2 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.4 с.109 |
Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. |
||||
54 |
|
Розваги в різні пори року. |
|
|
Наводить приклади впливі природи на здоров’я людини |
|
Інтонація в діалогах |
Повторення |
Майбутній час: will, to be going to |
Впр.1 с.110 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 4 с.112 |
Повторити правило с.111, писемне продукування на лист впр.6 с.113, *опис погоди. |
||||
55 |
|
Природні дива |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Інтонація в запитаннях |
Повторення |
Прикметники с.113 |
Впр.1 с.113 |
Впр.3 с.114 |
Питальні речення |
Повторити ЛІ, писемне продукування (листівка) впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115. |
||||
56 |
|
Використання вивчених граматичних форм в усній взаємодії за темою “ Природа і погода” |
|
|
|
|
Вимова закінчена в англ. мові Інтонація запитань |
Закріплення ЛІ теми |
Повторення, порядок слів у англійському реченні |
Впр.1 с.115 |
Впр.4 с.116 |
Впр.3,4 с. 116, самостійна робота |
*усне продукування за темою“My Favourite Season”, впр.5 с.117 (п.), *8 запитань за темою. |
||||
57 |
|
Час читання “The Wind, the Sun, and Simon”. |
|
|
|
|
Алфавіт |
Словотвір впр.7 с.120 |
|
Впр.3 с.118 |
Впр.3 с.118 |
Впр.4,5 c.119 |
Впр.7 с.120 (п), *підготувати проект за с.120-121 |
||||
58 |
|
Захист проектів «Пори року та шкільний рік». Узагальнення знань по темі. |
|
|
|
|
|
Закріплення |
Закріплення |
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
||||
59 Підсумковий урок з теми. Тест.
|
Повторити вивчений матеріал.
|
||||||||||||||||
Тема 2: Україна та Великобританія (9 год.) |
|||||||||||||||||
60 |
|
Великобританія |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
Впр.3 с.123 |
Впр.3 с.123 |
Впр.5 с.124 |
Вивчити ЛІ, впр.3 с.123 (у)* * усне продукування впр.6 с.124 (п). |
||||
61 |
|
Англія, Шотландія, Уельс |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
|
Вимова закінчень в Present Perfect |
ЛІ с.125 |
Використання Present Perfect Tense в усній взаємодії |
Монологічні висловлювання учнів |
Впр.3 с.123 |
Писемне продукування з використовуванням Present Perfect Tense |
Вивчити ЛІ с.125, впр.8 с.125 (п), * усне продукування за темою Британія. |
||||
62 |
|
Національні парки |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
|
|
|
|
|
Повторення ЛІ теми «Відпочинок |
Означений артикль the |
|
Впр.1 с.126 |
Писемне продукування складання речень впр.3 с.125 » |
Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), **усне продукування впр.6 с.128. |
||||
63 |
|
Україна – наша Батьківщина |
|
Відчуває гордість за те, що він чи вона є громадянином України |
|
|
|
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Впр.2 с.129 |
Впр.2 с.129 |
Впр.3 с.129 |
Писемне продукування “Lebedyn is the Place Where I Live”, *усне продукування твору. |
||||
64 |
|
Національні символи України |
|
Робить повідомлення про національні символи України
|
|
|
Інтонація |
ЛІ с.131 |
Власні назви |
Впр.2 с.131 |
Впр.2 с.131 |
Питання до тексту впр.2 с.131 |
Вивчити ЛІ с.131, впр.2 с.131 ( усне продукування ), *усне продукування я про символи Британії. |
||||
65 |
|
Національні символи Британії. |
|
Робить повідомлення про національні символи Великобританії
|
|
|
Вимова нових слів
|
ЛІ с.131 |
|
Текст “British Symbols”, повідомлення учнів” |
Текст “British Symbols |
Складання речень за темою уроку |
Монолог “British Symbols”, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою. |
||||
66
|
|
Україна – європейська країна. |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Закріплення ення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Впр.2 с. 133 |
Впр.2 с. 133 |
Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словниковий диктант |
Твір впр.7 с.134, *усне продукування твору |
||||
67 |
|
Час читання “Up the Mountain”. Узагальнення знань по темі. |
|
|
|
|
Вимова нових слів Інтонація в коротких реченнях
|
Закріплення |
ВикористанняPresent Perfect Tense, неправильні дієслова |
|
Впр.5 с.136 |
Впр.1,2,4 с.135-136 |
Впр.3 с.135 (п), *писемне продукування лист впр.6 с.136. |
||||
68 |
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||||
Тема 3: Місце, де я живу (9 год.) |
|||||||||||||||||
69 |
|
Моє місто |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
|
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.141 |
Структура there is/are |
|
Впр.3 с.141 |
Впр.4,5 с.141 |
Усне продуктування, аписати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛІ. |
||||
70 |
|
Визначні місця України. |
|
Демонструє повагу до визначних пам’яток своєї країни |
|
|
Інтонація в запитаннях
|
ЛІ с.143
|
Структура there is/are |
Впр.3 с.143 |
Впр.3 с.143 |
Впр.5 с.144 |
Повторити ЛІ, впр.3 с.143 (у), *усне продукування переказати текст, писемне продукування написати листа впр.7 с.144. |
||||
71 |
|
Визначні площі світу. |
|
|
|
|
Вимова нових слів
|
ЛІ с.145 |
Використання часових форм дієслова в усній взаємодії |
Впр.1 с.145 |
Впр.1 с.145 |
Впр.2 c.146 |
Впр.6 с.147, *усне продукування про рідне місто. |
||||
72 |
|
Обласний центр. |
|
|
|
|
|
Повторення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.2 с.148 |
Впр.2 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідомлення. |
||||
73 |
|
Парки відпочинку. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Інтонація в діалогах
|
Закріплення. |
Питальні речення |
Повідомлення учнів |
Впр.2 с.150 |
Впр.5 с.151 |
Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, *діалог впр.6 с.151. |
||||
74 |
|
Визначні місця твого регіону. |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Інтонація в загальна запитаннях |
Закріплення |
Загальні запитання |
Впр.3 с.153 |
Впр.2 с.152 |
Впр.3 с.153
|
Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”. |
||||
75 |
|
Де живе твій друг? |
|
|
|
|
Інтонація в діалогах
|
Повторення |
Різні типи запитань |
Впр.1 с.154 |
Впр., 5 с. 155 |
Впр.4 с.155 |
Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “My Region”. |
||||
76 |
|
Музеї та виставки |
Складає перелік місць туризму у своєму регіоні |
|
|
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Повторення |
Вживання часових форм дієслованеозначений час |
Впр.3 с.157 |
Впр.2 с.156 |
Впр.1 с.156 |
Писемне продукуваннянаписати листа за впр.6 с.158,*розповідь “Our Local Art Museum”. |
||||
77 |
|
Підсумковий урок з теми. Тест.
|
Повторити мовний інвентар теми. |
||||||||||||||
Тема 4: Свята і традиції (8 год.) |
|||||||||||||||||
78 |
|
Національні свята. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
Впр.3 с.166 |
Впр.1 с.166 |
Впр.5 с.168 |
Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), діалог впр.7 с.168, *усне продукування - повідомлення впр.8 с.168. |
||||
79 |
|
Свята в Україні.
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова назв |
ЛІ впр.1 с.169 |
Прийменники on, in |
Впр.1 с.169 |
Впр.2 c.169 |
Впр.5 с.171 |
Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 ( писемне продукування написати листа). |
||||
80 |
|
Свята у Британії |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова назв |
Назви британських свят |
Повторення |
Впр.1 с.172 |
Впр.1 с.172 |
Впр.3 с.173 |
Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *писемне продукування повідомлення “British Holidays”. |
||||
81 |
|
Святкові страви |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Вимова нових слів
|
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Викаристання часових форм дієслова |
Повідомлення учнів |
Впр.1,2 с.174 |
Впр.3,5 с.175 |
Впр.2 с.174 (переказ), впр.8 с.176, *виготовити листівку. |
||||
82 |
|
Українські традиції. |
|
Виявляє повагу до традицій свого народу |
|
|
Інтонація в діалогах
|
Повторення |
Повторення |
Впр.2 с.177 |
Впр.2 с.177 |
Впр.3 с.177 |
Усне продукуваннярозповідь “Christmas in Ukraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178. |
||||
83 |
|
Час читання “Мrs. Веаr's Valentine”. |
|
|
|
|
Вимова нових слів
|
Повторення |
Повторення присвійного відмінка іменника |
|
Впр.2 с.180 |
Впр.5,6 с.182
|
Створення проекту с.182-183. |
||||
84 |
|
Захист проектів «Свята та традиції». Узагальнення знань по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
||||
85 |
|
Підсумковий урок з теми Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
||||
|
Тема5 : Шкільне життя (10 год.) |
||||||||||||||||
86 |
|
На уроці. |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.184 |
Спеціальні запитання, питальні слова |
Впр.1 с.184 |
Впр.1 с.184 |
Впр.5 с.186 |
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п), *усно взаємодія впр.6 с.186. |
||||
87 |
|
Шкільні предмети.
|
|
|
|
|
Вимова нових слів, транскрипція |
ЛІ впр.1 с.187 |
Використання прийменників |
|
Впр.2 с.187 |
Впр.7 с.189 |
Усне продукування “My School Subjects”, впр.8 с.189.
|
||||
88 |
|
Мій улюблений предмет. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
|
Повторення |
Використання минулого часу в усній взаємодії |
|
Впр.3 с.190 |
Впр.5 с.191 |
Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *усне продукування по темі улюблений шкільний предмет. |
||||
89 |
|
Розклад уроків. |
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового |
Інтонація питальних речень |
Повторення |
Питальні речення |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.4 с.193 |
Писемне продукуваннянаписати листа впр.7 с.195, *усна взаємодія впр.6 с.194. |
||||
90 |
|
Діяльність на уроках. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Інтонація діалогів |
Повторення ЛІ с.197 |
Використання часових форм дієслова в усній взаємодії |
|
Впр.2 с.195 |
Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199 |
Усна взаємодія впр.5 с.196 |
||||
91 |
|
Чому ми вивчаємо англійську мову? |
|
|
|
|
|
ЛІ с.198 |
Повторення |
Впр.3,6 с.199 |
Впр.3 с.199 |
Впр.5 с.199 |
Усна взаємодія діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199. |
||||
92 |
|
Час читання «А New Friепd» |
|
|
|
|
|
Повторення ЛІ по темі «Сім’я» |
Повторення |
|
Впр.2 с.202 |
Впр.4,5,6 с.203-203 |
Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *створити проект с.204-205. |
||||
93 |
|
Урок-проект “My Ideal School”. |
Розвиток новичок проектної діяльності с. 204-205
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до тесту |
||||||||
94 |
|
Узагальнення знань по темі.. |
Повторити мовний інвентар |
||||||||||||||
95 |
|
Підсумковий урок з теми. Тест |
Повторити матеріал семестру |
||||||||||||||
96 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії». |
||||||||||||||
97 |
|
Контроль читання |
Підготуватися до контролю говоріння. |
||||||||||||||
98 |
|
Контроль говоріння |
Повторити мовний інвентар. |
||||||||||||||
99 |
|
Контроль письма |
Підготувати кросворди, вікторини. |
||||||||||||||
100 |
|
Узагальнення навчальних досягнень учнів за ІІ семестр, за рік |
Знайти цікаві факти по темах, що вивчались |
||||||||||||||
101 |
|
Узагальнювально – підсумковий урок Перегляд презентацій дітей |
Знайти цікаві факти по темах, що вивчались |
||||||||||||||
102 |
|
Узагальнювально – підсумковий урок Перегляд відео дітей |
Знайти цікаві факти по темах, що вивчались |
||||||||||||||